Kuzey Yıldızı İlk Aşk 37. Bölüm

  görünümler 1,614,946

Kuzey Yıldızı İlk Aşk

11 aylar önce

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/kuzey-yildizi-ilk-...

Kuzey Yıldızı "İlk Aşk"a abone olmak için → bit.ly/kzy-yldz-dd-sub

37.Bölüm Özet

Kuzey ve Yıldız, peşlerindeki tehlikenin ne denli büyük olduğunu görmüştür. Kuzey, fırsattan istifade Yıldız’ın yakın, çok yakın koruması olacaktır. Bulut, attığı her adımda Kuzeyle Yıldız’ı biraz daha yaklaştırdığını fark etmiştir. Yıldız, hem yakınları için korkmakta hem de Kuzey’in ilgisinden mutlu olmaktadır. Ama aralarındaki o büyük engel… O her şeyi mahvetmektedir. Kuzey’in duruşması gelip çatmış, Kuzey Yıldız’ı aşkı, özgürce kanatlanmak için duruşmadan çıkacak kararı beklemektedir. Şans, bu kez talihsiz aşıkların yüzüne gülecek midir?

Yapım:Süreç Film
Yönetmen:Ersoy Güler

Oyuncu Kadrosu:
Yıldız: Aslıhan Güner
Kuzey: İsmail Demirci
Sefer: Toygan Avanoğlu
Nahide: Merve Şen
Mine: Aslıhan Kapanşahin
Gökçe: Berfin Nilsu Aktaş
Feride: Gizem Güneş
Ömer: Özgün Karaman
Emin: Korcan Kol
Osman: Can Kızıltuğ
Kamer: Ecem Çalhan
Poyraz: Burak Can
Yaşar: Cezmi Baskın
Hanife: Ferda Kaynar
Şeref: Hüseyin Soysalan
Emine: Uğur Demirpehlivan
Pembe: Zeynep Kankonde

YORUMLAR
R. sukurlu
R. sukurlu 4 saatler önce
Bən
muhabet kuşu
muhabet kuşu 3 gün önce
1.30.9
Bagdagul Mayramova
Bagdagul Mayramova 7 gün önce
1.42.14 bande cok sewindim kuzeyle sulenin bosanmasyna
Elxan Ağakişiyev
Elxan Ağakişiyev 7 gün önce
"Eyer sen olmasan annem olmaz Nahide olmaz Poyraz olmaz " vay öldüm bu sahnede 😂😂😂😂😂😂😂 hiç bitmesin
Aydın Nadirov
Aydın Nadirov 9 gün önce
34:51 Vayy be Ruhi 😂😂😂
Aydın Nadirov
Aydın Nadirov 9 gün önce
32:43😁😂😂
Emin Ceferov
Emin Ceferov 10 gün önce
Ya ben tam anlayamadım Şule artık iyi insan mı yoksa kötümü?
Seymur Baxsiyev
Seymur Baxsiyev 14 gün önce
Bekarmısınız 😂😂😂😂
Uzak şehrin masalı fans
Uzak şehrin masalı fans 19 gün önce
Kuzey yıldız 🌟 most delicious films 🎥
Mehemmed Qehramanova
Mehemmed Qehramanova 23 gün önce
Takbiki ben
Aytac Mirzeyeva
Aytac Mirzeyeva 28 gün önce
Şule Kuzeyden bosaninca Suleyi sevmeye basladim😂❤
Tahir Ucan
Tahir Ucan 29 gün önce
Sefer ve peuras Kammer manyak
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
2:09:37 Gökçenin "Bıxtıx" Demesi Çook İyi Ya😂🤣😂
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
2:08:50 Ayy Çook Tatlılar Lenn🥺❤️
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
2:04:45 Allah Affetsin Pembenin Yuvarlanmasına Çook Güldüm 😂🤣😂
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
Nahide Kaçırılınca Yardım Edeceğine Telefonla Çekenlere Gıcık Olanlar😡
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:49:24 Kuzey Yıldızı Alnından Öperken Gözünden Akan Yaş🥺💖💍
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:49:00 Kuzey Ağlayınca İstemsizce Bende Ağladım😭❤️
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:48:08 Sonunda Bee Yıldız Kuzeyi Öptüü Ve Sonuna Kadar Bir Oldular🥺💍Size Kurbaneeğ😻🖤
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:46:19 Kuzey:Sen Yıldız Kadıoğlu,😌20 Yıllık Aşkınla,😻Benimle Evlenirmisin?💍🤍 Yıldız:Evet Evet Evett🥺❤️ Sonunda Be Herkesin Beklediği O An🤪🤍 YılKuz Sonsuz Aşk😍💕
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:46:15 Her Kesin Beklediği O Sahne🥺❤️
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:44:50 Yaa Bölümün En Güzel Sahnesi🥺💍❤️
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:43:58 Sonunda Kavuşdunuz Bee🥺❤️
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:39:10 Ayy Çook Mükemmel Sürpriz Yhaa🥳❤️Bende Dans Ediyom Yaa😂💃🏻
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:30:22 Abi Deyip Kaçmaları Efsane Ya🤪❤️ Hele Gülüşleri :)😻💍
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:29:54 Ley,Ley,Ley,Ley🥳💃🏻🕺🏻😂 Halay Başı Benim Loo🤪🤍 Yehuuu😋💃🏻
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:29:00 İşte Pampalık🤪❤️ Seferin Sevincine Bak Ya :)😁 Yani Haklı Sonunda Kurtuldukk🥳💃🏻
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:28:36 Sefer:Pardon Bakarmısınız? Bekarmısınız?😋💕 Kuzey:Iıı🙄Bekarım🥳🕺🏻 Ben:Halay Başı Benim Loo😂💃🏻Uheyyy🥳😂
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:27:04 Seferin Bu Haraketine Bayılıyorum Ya😂❤️Galp Galp Galp😋💍
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:26:51 Ayy Sefer Alemsin Yaaa😂❤️
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:25:40 Uheyy🥳❤️ Halay Başı Benim💃🏻🤪 Sonunda Boşandılar Bee😁👍🏻Halay Çekiyom Ya Sevindiğimden😂🤍Sonsuz Aşk YılKuz💍💕
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:24:46 Allahım Sana Ne Kadar Şükür Etsek O Kadar Az😍🙏🏻Sonunda Boşandılar Bee🤪🤍
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:22:35 Sefer:Ana Bir Tövbe Dermisin?😂🤣😂🤣
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:19:42 Nasılda Aynısını Yapıyor😁Ayy Gülme Krizine Girdim Ya Sefer😂🤣😂
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:15:55 İşte Budur!🤪💪🏻Nasılda Vurdular Ya😂🤦🏻‍♀️Amma Şükrü O😑
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:10:32 Abii Abiiğ😄🤍İlk Defadı Yıldızı Böyle Görüyom😍❤️
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:15:30 Bende Başta Sandım Ki,Bulut Şırtanı Ya😂🤦🏻‍♀️Gözlerden Tanıdım Şükrüdü😶
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:08:00 Ayağa Kalkmak İsterken Yeniden Düşmesine Çook Güldüm Yhaa😂🤣
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:07:10 Allah Affetsin Çook Güldüm Osmanaya😂🤣😂🤣 1:07:35 Ayy Gülmekten Öldüm Ya😂❤️
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
Gerçek Seven Ve Nolursa Olsun Bekleyen Aşkına Kavuşur💍🖤 YılKuz😍❤️
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
1:04:37 Sadece "Bu Sahnede" Şuleni Çok Sevdim😁❤️ Yaşasın Bee Her Şey Düzeliyorr🥳🤍
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
37:45 Yaa Bunlarda Barıştığına Göre Her Şey Yavaş Yavaş Düzeliyor Demekdir😍❤️
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
34:48 Oyy Ruhi Ellerine Sağlık Bee😋👍🏻
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
26:30 Sefer:Bana Bak Lan "1 Ocak 1962"-De Nerdeydin?🤔 Kuzey:Olm Ne Alakası Var?🙄 Doğmamıştır Adam😑 Ay Kuzeyle Sefer Tartışmaları Efsane Ya😂🤣
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
23:53 Seferin "Oğluiimm" Demesine Bayıldım Lan😂❤️
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
23:37 Ayy Öldüm Yaa Gülmekten😂🤣Seferin Konuşması😄👍🏻
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
23:28 Kuzeyle Seferin Yürüşü😂❤️🤣
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
18:42 Seferin "Neyy?" Demesine Bayıldım😂❤️🤣
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
18:14 Sefer:Adamın Parmağında,10 Parmağında.Kaç Parmağı Var? -10. 10-Nundada Marifet😋❤️ Kaç Parmağı Olacaktı Ya Sefer😂🤣
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
17:59 Sefer Kuzeyin Sesini Telefon Zili Yapmış Lan :)😂❤️🤪
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
17:38 Ruhi:En Azından Bacağınamı Sıksam Ne Yapsam?😂🤣😂
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
11:57 Sefer:Koskoca Dağlar Gibi Babamı Fındık Ezmesi Gibi Yatağa Sürmüşler Ya😂🤣😂🤣 Sefer En Komik İnsan Ola Bilir🤪❤️ Gülmekten Koptum Yaa😂😂
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
11:16 Ayy Gülmekten Koptum Yaa😅😅Şarkısı Çook Komik Olmuş🤣👍🏻😂
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
17:05 Ruhi:Sonunda Yakaladım Pislüğü😉 Kuzey:Ne Yakaladınmı Pislüğü?😳 Ruhi:Heeğ Kaçarmı Leondan?🤪 Pislüğü Yakaladılar Be😂🤣😂
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
16:17 Kuzey:Ömrümün En Güzel Uykusu İçin Teşekkürler😍❤️ Ayy Yıldızımızın Romantik Öküzü🤭🤍
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
14:59 Allah Affetsin Kuzeyin Düşmesine Çook Güldüm 😂❤️
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
14:58 Ay Yıldız Yaa😑Güzel Manzaranı Pozdun😢
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
14:20 Ayy Çook Güzelsiniz Ya🥺❤️
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
14:01 Sefer Yaa😂🤣Gülmekten Öldüm😄😂
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
10:06 Ayy Bu Sahnede Gülme Krizine Girdim😂❤️Nasılda Korktu Ya😂🤣
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
9:42 Ohh Birazda Olsa Rahatladım Şu Bulut Şırtanının O Yüzünü Görünce😂🤣
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
11:16 Ayy Seferin Seside Güzelmiş😄❤️
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
9:45 Kuzey:Hadi O Zaman Bizde Yatağımıza Geçelim😁 Yıldız:Yatağmıza?🙄 Kuzey:Yatağımızaa😋 Yıldız:Höst Ula Qard Zampara😠 Ayy Bayılıyorum Bunlara Yaa😂❤️😍
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
8:04 Kuzey:Eee Sen Niye Geldin Bıyık Adam?😂🤣😂
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
6:50 Kuzey:Böyle Yanına Kıvrılırım😉Sımsıkı Sarılırım Sana😍 Yıldız:Höst Ula Höst😂🤣😂
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
5:56 Sefer:Allahından Bul Kuzey!😡İnşallah Giydiğin Çelik Ney Ney Ney Üstündeki O Delinsin İnşallah!😠Kurşunlara Gelesin Yaw😑 Ay Seferin Beddualarına Bayılıyorum😂🤣😂
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
5:54 Sefer:Öküz Çekil Git😒Allahından Bul Kuzey!😡İnşallah Giydiğin Çelik Ney Ney Ney Üstündeki O Delinsin İnşallah!😠Kurşunlara Gelesin Yaw😑 Ay Seferin Beddualarına Bayılıyorum😂🤣😂
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
4:07 Oyy Yıldız Nasılda Vurdu😫O Sert Tokata Gülüyorlar Ya😂🤦🏻‍♀️Alışmışlar Yanii🤣
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
2:58 Ay Sefer Yaa😂🤣😂
Aylin.01 Bağışlı
Aylin.01 Bağışlı Aylar önce
2:13 Lan Bende Sandım Ki,Sefer Abi Öldü😫Ağlamıştım Yaa🤦🏻‍♀️Amma Süper Plan😄👍🏻
Duru Tufan
Duru Tufan Aylar önce
40:10 ömer tek başına yandan gelince ki yüz ifadesi çok komik yaa 🤣🤣🤣😂😂😂
Nermin Nermis
Nermin Nermis Aylar önce
Super rolunu oynayan çox iyrənc ve çirkin qadındı hele dişleri lap meni qıcıq edir onla bagli səhnələri çevirirəm qıcıqlanmamaq ucun
Мелиса Йорданова
Мелиса Йорданова Aylar önce
Offf yaaa keşke final olmasaydı ve ev yanmasaydı☹️
İlkin Vahabzade
İlkin Vahabzade Aylar önce
2021den izleyenler
رقية بياز كول
رقية بياز كول Aylar önce
يشاسن بوراك جان❤
Ayan Bairamova
Ayan Bairamova Aylar önce
Yaşar amca eğer yıldızı hatirliosa ve emine hanim hatırlanırsa o zaman sorsaniza olum yıldızın annesi kim diye senin karin kimdiye
Günel Heşimov
Günel Heşimov Aylar önce
ne?
Amina Mubarak
Amina Mubarak Aylar önce
Seferım senı sevıyorum 💋💋💋❤️❤️❤️😘😘😘💕💕💕💞💞💞♥️♥️♥️💗💗💖💖
Sona Mammadova
Sona Mammadova Aylar önce
İlk günki heyecanla izliyorum bu diziyii😍😍🥺🥺❤️❤️❤️ Ve çoookk özledimm... 🥺🥰🥰❤️❤️
Бермет Таалайбекова
Бермет Таалайбекова 2 aylar önce
🔥🔥
pubg mobile
pubg mobile 2 aylar önce
14:00
R3XGANG 1
R3XGANG 1 2 aylar önce
Olm ruhy en iyi karakter
Selim Saparow
Selim Saparow 2 aylar önce
Dizi final yaptı ama hala izliyorum canım dizim🌹❤️😍😘😻💞
Mavi Mikrafon
Mavi Mikrafon 2 aylar önce
1:46:15 beklenilen sahne😍😍😍
Yasemin TERZİ
Yasemin TERZİ 2 aylar önce
Sizi çok seviyorum
Onur Semsek
Onur Semsek 2 aylar önce
🥰K🤑u🤨z😷e🥳y😎 Hangisini daha yapiyim
Ülviyye AGALAROVA
Ülviyye AGALAROVA 2 aylar önce
Kizlarin yaninda dogru duzgun konus🤣
Ülviyye AGALAROVA
Ülviyye AGALAROVA 2 aylar önce
😂😂😂
Raz Ashna muhamad هـ
Raz Ashna muhamad هـ 2 aylar önce
استغفر الله العظيم واتوب اليه
-cemdenciyiz🌼🌊
-cemdenciyiz🌼🌊 2 aylar önce
Bu adamın kafarısan metor boyutunda tas du- Sefer-beddua yok yok kralı benim beddduanin Ben-abi o zaman sen o bu adama beddua et seninki tutuyor yanii Sefer-tamam Allah sen- Nahide-Ya Beduaa etmeyin yaggg ters doner size, Yagg Sefer-Nahi, Nahi benim bedduam ne zaman kendime donmus acaba Ben....haha Nahide-Sefer gecen gun Kuzeye belin kırılsın dedin merdivenden dusdun belin kırıldı Sefer-bedduam bak bana oyle donub baxma artıkk korkuyom Ben-Ayen Nahide Abla
Fahriye Isayeva
Fahriye Isayeva 2 aylar önce
Yıldızla Kuzeyin evinin daha yeni yeni inşa edildiği zamanlar idi. Şimdi ise herşey yandı bitti kül oldu. 😭😭😭
Nezrin Hacaliyeva
Nezrin Hacaliyeva 2 aylar önce
söndü osman söndü
FİRE FREE FARMAZON
FİRE FREE FARMAZON 2 aylar önce
Şuleye üzüldüm🥰
A_Ş🕊️
A_Ş🕊️ 2 aylar önce
11:10 seferin çok güzel sesi var yaaaa✌️
Vusal Məmmədov
Vusal Məmmədov 2 aylar önce
Fjgi
مزمل تاج
مزمل تاج 3 aylar önce
ظقظيفزضماتيبظيكؤظببكؤظيمب
مزمل تاج
مزمل تاج 3 aylar önce
ظقظيفزضماتيبظيكؤظببكؤظيمب
مزمل تاج
مزمل تاج 3 aylar önce
يككبظيكسطفتتزيكفسكبكيكبظء
Dudu Ekinci
Dudu Ekinci 3 aylar önce
Ruhi kor benziyor
Iso2009
Iso2009 3 aylar önce
cox qeseng kinodu kuzey yildizi ilk ask
FF BLACK
FF BLACK 3 aylar önce
Saat 1,00,55 öndərin konusmasina dikkat
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 36. Bölüm
2:22:18
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 1 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 56. Bölüm
2:18:58
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 1 Mn
Çağatay'ın ihaneti - Yasak Elma 111. Bölüm
8:26
Aşığım sana! 💕 - Aşk Mantık İntikam 13. Bölüm
4:19
Aşk Mantık İntikam
görünümler 1,7 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 64. Bölüm (Final)
2:33:16
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 1 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 34. Bölüm
2:23:51
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 1 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 50. Bölüm
2:07:32
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 1 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 49. Bölüm
2:21:36
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 1 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 29. Bölüm (Sezon Finali)
2:35:00
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 2 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 39. Bölüm
2:22:36
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 2 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 47. Bölüm
2:20:39
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 1 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 40. Bölüm
2:21:50
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 1 Mn
Kuzey Yıldızı İlk Aşk 16. Bölüm
2:22:42
Kuzey Yıldızı İlk Aşk
görünümler 2 Mn
Çağatay'ın ihaneti - Yasak Elma 111. Bölüm
8:26
Aşığım sana! 💕 - Aşk Mantık İntikam 13. Bölüm
4:19
Aşk Mantık İntikam
görünümler 1,7 Mn
BORCAM DOLUSU PROFİTEROL TADINDA ŞİPŞAK TATLI 😍🔝
4:23
Nefis Yemek Tarifleri
görünümler 152 B
Yasak Elma 112. Bölüm 1. Fragmanı
0:46
Çağatay'ın ihaneti - Yasak Elma 111. Bölüm
8:26
Son Yaz 22. Bölüm | Adaletin Bu Mu Dünya?
2:32:29