ÇİFTLİKTE AKRABA TERÖRÜ!

  görünümler 192,319

Furkan Emirce

Furkan Emirce

7 aylar önce

DOBLOCU HALUK ENİŞTE BENİ RAHAT BIRAK

YORUMLAR: 549
Sarp
Sarp 7 aylar önce
Kendinizi hiç bozmadan sadece ana kitleni eğlendirmen çok kral hareket be reis umarım milyonlarca abonen olduğu günleride görürüz
Bl4ck H4t
Bl4ck H4t 7 aylar önce
Bilgi şehrinden beri abonesiyim tam üstüne bastın 👊🏿
Mert
Mert 7 aylar önce
Yap 1 buçuk saatlik bir gta 5 roleplay izleyelim reis +1leyin görsün
Seyit Öz
Seyit Öz 5 aylar önce
+1
yunus emre köksoy
yunus emre köksoy 6 aylar önce
Oyunun adını bilenler?
Mustafa Demir
Mustafa Demir 7 aylar önce
@Mert bende benim yorumum mu tuttu böyle yanıt geldi diyordum ama değilmiş neyse hayırlı olsun😀😀
Mert
Mert 7 aylar önce
Vay ak yorum tutmuş kssiqozkaosoakx
Mustafa Demir
Mustafa Demir 7 aylar önce
Adamın gözlerine yazık
Faruk Küçük
Faruk Küçük 7 aylar önce
Küfürsüz mizah yapıp güldüren Furkan emirceye selamlar saygılar videolarının devamını bekliyoruz hayatında daima başarılı olursun.
Ömer Kocaman
Ömer Kocaman 7 aylar önce
@Faruk Küçük eee işi bu yapacak bir şey yok.
Faruk Küçük
Faruk Küçük 7 aylar önce
@Ömer Kocaman aynen ama adam oyunu oynarken yaşıyor resmen elinde olmuyor
Ömer Kocaman
Ömer Kocaman 7 aylar önce
Bazen tam kaçıracak gibi oluyor zor tutuyor :D hemen devşiriyor cümleyi
Yunus Emre Önal
Yunus Emre Önal 7 aylar önce
Agb bu adamın videosundan lazım günde bir doz mutluluk veriyor be... TÜM CELLAT FARUK EKİBİNE TEŞEKKÜRLER 😁😂
Yunus Emre Önal
Yunus Emre Önal 7 aylar önce
@Mr. PiXEl Cellat yazicaktim hata olmuş
Mr. PiXEl
Mr. PiXEl 7 aylar önce
Cellet değil cellat .
Nusret Ersoy
Nusret Ersoy 7 aylar önce
"Nakliye firmasının malları gel sen benim pikaba düş, benim pikap çalış ,çifliğe kaç JAKAJAJAJAJA aga gülmekten yarildim ya.
baba oruc
baba oruc 7 aylar önce
İlla evine baskınmı atalım çiftlik oyunu oynaman için Faruk eskobar
Yusuuf Polat
Yusuuf Polat 7 aylar önce
Aga zurna bitiriyo beni 😂 gülmeyecem diyorum bi anda geliyo o ses
Yusuuf Polat
Yusuuf Polat 7 aylar önce
@Murat Köse zurnacı ismail diyo bi bak istersen
Muhammed Aydoğan
Muhammed Aydoğan 7 aylar önce
4:53
Murat Köse
Murat Köse 7 aylar önce
O zurna müziği ney ya bulsak dinlicem 😂
Muhammed Ali Köse
Muhammed Ali Köse 7 aylar önce
kardeşim 1 hafta önce buldum videolarını sanırım hepsini izledim kanalından çıkamıyorum :) Ülkemizin ince belli bardakta çay sevdası gibisin vazgeçilmez her gün her saat izlenir :)
ThreeZone
ThreeZone 7 aylar önce
Hangi oyun olduğu önemli değil harbi sırf espritüel muhabbetine hayranız.❤️
TURAN ET
TURAN ET 7 aylar önce
Sayın Faruk bey, 07:37 saniyedeki iki tarlayı birleştirerek büyük bir tarla elde edebilirsiniz. :) Bunu da tarlayı ilk ekime hazır hale getiren ve traktörün arkasına takılan alet ile yapabilirsin. 👍
SQUATSX
SQUATSX 7 aylar önce
Küfür etmeden komik olan ve mizahı ultra gelişmiş bir insan
Serhan Bozkurt
Serhan Bozkurt 7 aylar önce
Bannerlord gelsin artık :)
Sarılacivert
Sarılacivert 7 aylar önce
Dızdıkcı faruk fanlarina selam olsun 😂😂
Kemal Selim
Kemal Selim 7 aylar önce
Aleykum selam dizlamaya devam 😂😂😂
Digital chef dr. prof. dçr.  Hasan
Digital chef dr. prof. dçr. Hasan 7 aylar önce
Faruk Escobar biz çiftçiler olarak senin artık Outlast çekmeni istiyoruz emekli ol bu işten!
Niyazi Doğaner
Niyazi Doğaner 7 aylar önce
Aga bu günlerde coştun devamı gelir inşallah videolarının💪
Halil İbrahim GÜVEN
Halil İbrahim GÜVEN 7 aylar önce
Kaptan Bannerlord neden çekmiyorsun izlenme sayılarına baktım çok iyi ve benim en sevdiğim Seri. Faruğun atarına çok yakışıyor.
Bardak
Bardak 7 aylar önce
Demek ki adam sıkılmış
Batuhan Erdem
Batuhan Erdem 7 aylar önce
Bende izlicek ne var diye dolanıyordum😂
Erol Kişmir
Erol Kişmir 7 aylar önce
Bende
Katarinaaaa
Katarinaaaa 7 aylar önce
Klasik laf amaa doğru
Uğurcan Özkaya
Uğurcan Özkaya 7 aylar önce
Bende valla ya 😂
sectionmy
sectionmy 7 aylar önce
Yemek yerken seni izliyorum abi belki gülerken boğazıma kaçar da ölürüm diye.
Doğukan Kahya
Doğukan Kahya 7 aylar önce
Beyfendi ne kadar güzel oynuyorsunuz... DİKKAR EDİNDE ÖLMEYİN
Abdulbaki Saydam
Abdulbaki Saydam 7 aylar önce
hem video atmıyon hem de siz gelmeyeli diyon ulan bize kalsa sizden çıkmayız senin evinde seni misafir ederiz de işte bize kalmıyor . 💓
Sultan Kara
Sultan Kara 7 aylar önce
Ya her an güldüğüm 26 yaşındayım bu yaşımda birlikte oyun oynama hayali kurdugum tek insansin sbshsjsj
Berat Alabaş
Berat Alabaş 7 aylar önce
Kendini hiç bozmadin helal olsun inşallah daha iyi yerlere gelirsin abi
Kaplanx
Kaplanx 7 aylar önce
:Toplamak demeden alamazsın Faruk: Toplamak :Aaa para gitti yaa
Yiğit Rıdvan
Yiğit Rıdvan 7 aylar önce
Araba alınca istemeyen eniştede kendine enişte demesin
Veyselcan Çaglar
Veyselcan Çaglar 7 aylar önce
Can sıkıntısından indiricek oyun arıyodum bildirimi gördüm her şeyi brakıp koştum 😂
emir sener
emir sener 7 aylar önce
abi oynatma listelerini düzenlersen sevinirim harikasın bu arada
Feyza Karaca
Feyza Karaca 7 aylar önce
harikasın ÖSYM sürecimde ilaç gibi geliyorsun teşekkürler teşekkürler 😊
Ruşen Ali KAYA
Ruşen Ali KAYA 7 aylar önce
Mutlu ÖSYM süreçleri🥳😂
Fatih Sultan
Fatih Sultan 7 aylar önce
Abi 1 saatlik videolar yaprmısım böyle tadı damağımda kalıyor
mehmet eren nalcı
mehmet eren nalcı 7 aylar önce
Reis videolar bu sıklıkla gelsin yaa maaşallah akıyo bu aralar akıyoo
Ömer Ağdaş
Ömer Ağdaş 7 aylar önce
Günlük video gelmese işim rast gitmiyor 😄
Anime Dünyası
Anime Dünyası 7 aylar önce
Abi valla sana söylenicek söz yok her videoların çok eğlenceli zevkli en kötü günümü videolarınla en güzel günüm yapıyosun okadar kaliteli bir kanalsınki her serin ayrı ayrı güzel söylenicek söz yok.
Musa Önal
Musa Önal 7 aylar önce
Helal abi be bende maça kadar ne yapsam diyordum tam zamanında yetiştin
Beyza Deniz
Beyza Deniz 7 aylar önce
Bugün şehirler arası yolculuk yaparken ESCOBAR FARUK’UN sarı tarım arabasını gördüm ve dedim ki “MARAZ ALİ BUGÜNDE ÇALIŞIYOR” İşte hayırlı evlat yaaa
Berkay Bölük
Berkay Bölük 7 aylar önce
Videolar daha uzun olsa daha güzel olur böyle 30dk 1 saat felan
EmrE ÖZARSLAN
EmrE ÖZARSLAN 7 aylar önce
3:13 gerçek çiftçiler böyle bağırır
Game of HB
Game of HB 7 aylar önce
*🇹🇷 Türkiye'nin en kral insanlarından Furkan Emirce(oğulları)* Seviliyorsun 💚
Beyza Sıla
Beyza Sıla 7 aylar önce
Eski videoları izleyen bilir nakliyeye gittiğiniz yerdeki araçta.. O araca ait olan parçada sizin unutmuşsunuz orda 😁
Mr.LazKopat53
Mr.LazKopat53 7 aylar önce
rei adamsın ama şu videoları bi 20 25 dakka yap ya uzun olsun biraz seviliyosun
Yağız Bordanacı
Yağız Bordanacı 7 aylar önce
Çok gülüyorum yaa çiftlik oyunu oynadığın zaman
AHMET ZAF
AHMET ZAF 7 aylar önce
YAV KRAL VİDEOLAR ÜST ÜSTE GELİYOR YAV ŞAŞIRIYORUZ YAVVV
DrStame
DrStame 7 aylar önce
reis korku oyunlarına da bakar mısın ölme sebebime gülme krizi yazsınlar istiyorum
TheSmoking
TheSmoking 7 aylar önce
Sevgili ve saygili faruk abi lutfen lol draven cekermisin.
Game of HB
Game of HB 7 aylar önce
*8:08** 23K $ dolarlık, görevi reddedip 2K $ lik görevi alan koca yürekli 'Furkan Gelirogullları'*
Nicat Nebiyev
Nicat Nebiyev 7 aylar önce
Yenilmezlerden Thanos benim tarlayı kundaklamaya geldi 😂😂😂
ItzFurqn
ItzFurqn 7 aylar önce
Bugün de bizi bir tutam güldürdün ya gönlümüzde yer kaptın reis -SeViLiYoSuN-
zek`in yorumunun altındaki gözlüklü kedi
zek`in yorumunun altındaki gözlüklü kedi 7 aylar önce
Her video da daha da çok güldüren tek insan
Aykut Çınarlıdere
Aykut Çınarlıdere 7 aylar önce
Reis sınava 2hafta kaldı tek eğlence kaynağı sensin
VEZİRR
VEZİRR 7 aylar önce
Furkan reis mount blade serisi tekrar geri gelsin be.
samet kaya
samet kaya 7 aylar önce
Şu ani çıkışların var ya kahkaha atıyorum kral. ''allam allam kafamı kesicem yardım et allam'' dsklfjsldkjfsf
Berk Can Yavuz
Berk Can Yavuz 7 aylar önce
Nolur biraz uzun video atttt. Tadı damağımızda kalıyoorr 😂
Salih Amel Attack
Salih Amel Attack 7 aylar önce
Adam eğlendirme dairesi gibi çok iyi geliyor. Başarılarının devamını dilerim 👍👍♥️♥️
Mehmet ESMER
Mehmet ESMER 7 aylar önce
ölümün kapını çalmasını istemiyorsan dağa çık ve cs go at
Osman Kutluca
Osman Kutluca 7 aylar önce
İnternet kafe serisini çok seviyorum odan olsa güzel olurdu kardeşim ya
Lunex
Lunex 7 aylar önce
farm manager 2021 oynarsan çok güzel olur :)
Onur ÇEBİ
Onur ÇEBİ 7 aylar önce
Bu oyunun adı ne ?
Ümit Enes Aydın
Ümit Enes Aydın 7 aylar önce
Abi lütfen artık facecam gelsin.
Tunahan Durmuş
Tunahan Durmuş 7 aylar önce
Sen sürükleyici dizimisin be birader cs go bekleye bekleye sürükleniyoruz biraderim
Bizim Köylü
Bizim Köylü 7 aylar önce
Cidden resident evil ya da outlast çok iyi olur 30 40 dk lik.
Ferhat Yaşar
Ferhat Yaşar 7 aylar önce
Hiç eskimez misin be üstad
XxxX
XxxX 7 aylar önce
90° yoldan arabanı indiremiyorsan kendine çifçiyim deme kardeşim yani.
zekeriyya marulcu
zekeriyya marulcu 7 aylar önce
Sende Allah emanet ol abi
vahit burhan demirtaş
vahit burhan demirtaş 7 aylar önce
Bildirim gelir gelmez burdayım , iyiki varsın kral
Mustafa Erol
Mustafa Erol 7 aylar önce
Şu video olsun yarım saat sıkılmadan izlerim
Olric K
Olric K 7 aylar önce
krall video atmaya devam allah yolunu acik etsin insallah
Emir Bozbağ
Emir Bozbağ 7 aylar önce
Abi Herkül modu indirip Faruk yumurtaları yediğim için Herkül oldum dersin😂😂
M Şahin ÜNSAL
M Şahin ÜNSAL 7 aylar önce
6:20 😂😂
Devas De
Devas De 7 aylar önce
Birgün rtx 3060 lı pc mim olacak ve bu oyunu en yüksek ayarlarda oynıyacam
Devas De
Devas De 7 aylar önce
Beğenen arkadaşlar sizin de inş rtx 3090 nınız olur amin
TARIK
TARIK 7 aylar önce
Abi az izlensende sıkıntı yok her zaman yanındayız
Abdullah Asaf Erkoç
Abdullah Asaf Erkoç 7 aylar önce
Furkan emirce iki haftadır iki günde bir atıyorsun adamsın.Lakin şu bannerlord da atsan çok iyi olur
AhmetEge Turgut
AhmetEge Turgut 7 aylar önce
Abi selam bence steamde şuan 39 TL olan bir oyun var adı euro truck simulator 2 oyun güzel bence oynayabilirsin
sefa dursun
sefa dursun 7 aylar önce
Artık uzun videolar at kardeşim şamar çekmiş senin canın🙃
Serhat Kaplan
Serhat Kaplan 7 aylar önce
abi eightborn a katıl rol yap varya ne güzel olur bol bol izlerim
engin DERMAN
engin DERMAN 7 aylar önce
Aleyküm selam ya her her saniyesi süper ötesi ne zaman canım sıkkın olsa açar izlerim umarım bu adam gibi adam çoook daha iyi yerlere gelir❤
Kerim Can
Kerim Can 7 aylar önce
2 günde bir video?? Allah ım Allah ım ne oluyo taş mı yayağacak
Fahrettin yıldız
Fahrettin yıldız 7 aylar önce
20 dakika falan yap videolarıda az neşemiz yerine gelsin
BİG BOSS
BİG BOSS 7 aylar önce
Bannerlord cok ozlendi o sehir oyunuda en cok onlara gülüyorum
Yasin can
Yasin can 7 aylar önce
Furkanım Cs ve Bannerlondlarını tekrar tekrar izliyorum yenilenmeli artıkk 😅❤
iso can
iso can 7 aylar önce
Adamsın sen Furkan emirce hergun video at 😘😍
esat karataş
esat karataş 7 aylar önce
Adam milli maçtan önce bizi gördü adeta.
Furkan YILDIRIM
Furkan YILDIRIM 7 aylar önce
Bannerlord serisi nerde hocam emeğine sağlık
mete
mete 7 aylar önce
Abi Papers, Please denesene bir sana çok iyi gider.
Hasan Baysan
Hasan Baysan 7 aylar önce
Abi hayatımda abone olup ta bildirimleri açtığım tek kanalsın aynen devam
Huseyin Alıyev Aliyev
Huseyin Alıyev Aliyev 7 aylar önce
Sonunda farming geldi bee, sevinçten havalara uçacaktım raid sıktıkar
Eymen Kendiişler
Eymen Kendiişler 7 aylar önce
kral düzenli videolar atmaya mı başladı yoksa
Hakan Taşkın
Hakan Taşkın 7 aylar önce
Ulan aklımdan gecirdim Furkan abimizi aldım telefonu elime ben şok
KILINÇ - Pubg Mobile
KILINÇ - Pubg Mobile 7 aylar önce
ÇOK CİDDİYKEN BİR ANDA NASIL KAHKAHA ATMAYA BAŞLARSIN xd
Ziwuqs
Ziwuqs 7 aylar önce
30 saniyeden fazla izleyince Faruk gelip evinizin tapusunu çalıyor :D
Kral King
Kral King 7 aylar önce
Az önce hayatımda ilk defa aldatıldığımı öğrendim, O kadar kötü bi hiski tarif edilemez. Belki azıcıkta olsa iyi bi etki bırakır diye furkan emirceyi izlemeye geldim :'( ALLAH KİMSEYE YAŞATMASIN ARKADAŞLAR. Tek diceğim kimseye fazla güvenmeyin.
frkkayaaa
frkkayaaa 7 aylar önce
Daha sık video at kardeşim kendini seviyorsan eğet
otmarovlaz
otmarovlaz 7 aylar önce
Anında burada olabiliyoruz, sende hep burda ol Furkan başkan. Seviyoruz seni
Erol Kişmir
Erol Kişmir 7 aylar önce
Abi böyle sık video atmaya devam hiç atlamadan videolarını izliyom
Ricardo QUARESMA
Ricardo QUARESMA 7 aylar önce
Atalayın da olduğu savaş oyunu çok güzeldi video bekliyoruzz
Erdem Durmaz
Erdem Durmaz 7 aylar önce
Video atmadığın her sabah biz de sabah sabah diye güne söverek başlıyoruz
Kamil Bozkurt
Kamil Bozkurt 7 aylar önce
Reis muhteşem videolar ama biraz daha uzun yap bee
kardeşler
kardeşler 7 aylar önce
Abi dünyanın en komik kişisinin karnım ağrıdı
Edither?Man
Edither?Man 7 aylar önce
Xd Haluk Eniştem Sabah Beni Aradı Oda Gerçek Çiftci Beni Aradı Arkadaşlar Damacana Üzerinden Konuşuyoruz Arkadaşlar Sabah Sabah aradı yiğen diyo araba almıssın diyo doğrudur enişte araba almıssın diyo niye araba alıyosun yiğenim asdasdasd :D
Saleha Deniz
Saleha Deniz Aylar önce
Abi hiç küfür etmiyorsun adamsın reis
18Bilal xD
18Bilal xD 7 aylar önce
Bir Dızcı Faruk Atasözü derki: Kıskanma Ne olur Dızla Seninde olur
UsTa BS
UsTa BS 7 aylar önce
Türkiye Maçını Bekliyodum,Bildirim Gelince O An Ben:Futbol Bi 15 Dk Daha Bekleyebilir😂❤
Ömer
Ömer 7 aylar önce
2 dislike haluk enişte ve arkadaşı XD
Emre CAGLAR
Emre CAGLAR 7 aylar önce
Bizi hep videola böyle eksik etme
ISSIZ ADAYA DÜŞTÜK! #1
13:22
Furkan Emirce
görünümler 749 B
PEŞİMDELER PEŞİMDE ÇİFTLİKTE
14:10
Furkan Emirce
görünümler 232 B
Sinan'ın Evini Görmeye Gittik | Kovulduk
12:45
mustafa canik
görünümler 476 B
KONSEYDE MERT RÜZGARI | Survivor All Star 2022 - 10. Bölüm
10:50
CANIMIN DEĞERİ YOK! - SQUID GAME
10:02
Furkan Emirce
görünümler 190 B
How did Life Come onto Land?
21:14
KOSMO
görünümler 1 Mn
ŞEHİRDE ÇAKAL İSTİLASI #8
13:39
Furkan Emirce
görünümler 432 B
KAFEMİZE KAYIŞ GİBİ PS5 ALDIK!
13:39
Furkan Emirce
görünümler 198 B
ARABA PERTE ÇIKTI! - CAR MECHANIC SIMULATOR #2
19:46
Furkan Emirce
görünümler 106 B
PLAYSTATİON 5 KAVGASI - ŞEHİR #11
13:00
Furkan Emirce
görünümler 446 B
Furkan Emirce - Poly Bridge Oynuyor (GERÇEK BİR ANALİTİK ZEKA)
1:26:28
İZLEYİNCE TADIN KAÇACAK!
16:54
Furkan Emirce
görünümler 212 B
minecraft AMA süper kalplerim var!!!
21:55
Minecraft BU HAPİSHANEDEN KAÇIŞ İMKANSIZ
22:39
Minecraft Evi
görünümler 124 B