Seni özledim... - Baraj 23. Bölüm

  görünümler 799,594

Medyapım

Aylar önce

Baraj 23. Bölüm Özeti:
Nehir, Nazım’dan intikam almak için Tarık’a evlenme teklif etmiştir. Fakat intikamı bununla kalmayacak, ona ihanet eden herkesten hem mutluluklarını hem de ellerinde kalan her şeyi almak için uğraşacaktır.
Tarık, Zahra yerine Nehir ile evlenmeyi kabul ettiği takdirde Zahra’nın sırlarını saklamak için hiçbir sebebi kalmayacaktır...
Baraj TRshow Kanalına Abone Olmak için: bit.ly/2vN0Mu4
Med Yapım TRshow Kanalına Abone Olmak için: goo.gl/ZFpCky
Oyuncular:
Feyyaz Duman
Biran Damla Yılmaz
Burak Yörük
ve
Sumru Yavrucuk
Iman Casablanca
Sait Genay
Tuna Orhan
#Baraj #Medyapım #BarajDizisi

YORUMLAR
Medyapım
Medyapım Aylar önce
Med Yapım TRshow Kanalına Abone Olmak için: goo.gl/ZFpCky
Vedat Celik
Vedat Celik Aylar önce
Yaw ayıp bu yaw aýıp aýıp
Su K.
Su K. Aylar önce
Devamı ZZ'de mi
sert çocuk kalaşnikof nablıyerA
sert çocuk kalaşnikof nablıyerA Aylar önce
@SADECE BİR KUL helal be baboş söyle
Basir off
Basir off Aylar önce
😝🤢🤮
Zehra Kaynar
Zehra Kaynar Aylar önce
Bende Zehra yım benide mi vermesin?
Sultanov Camal
Sultanov Camal 6 saatler önce
Bu edserin geldiyi ev diyilmi
Satranç Emir Tofan
Satranç Emir Tofan 2 gün önce
Bir insan ağzını nasıl o kadar açabilir
SPEX- Brawl Stars
SPEX- Brawl Stars 2 gün önce
2:51
Walsh
Walsh 18 gün önce
Türkiye uçuyor
Lidya Sungur
Lidya Sungur 19 gün önce
🤮🤮🤮
kısacık videolar
kısacık videolar 22 gün önce
Abi bu dizi aşmış tobee
Kayra Kaynak
Kayra Kaynak 22 gün önce
Zahrayı güzel bulanlara beyin hediye ediyorum
Emir Hamzaçebioğlu
Emir Hamzaçebioğlu 22 gün önce
Zararla tarihin dudaklar bulustu
Hasan Hasan
Hasan Hasan 23 gün önce
05511978351 bayanlar arayın özelden açıktır
Onur Davullar
Onur Davullar 24 gün önce
Abone olmicam
Esmanaz Akış
Esmanaz Akış 24 gün önce
Ecem
bilal tekin
bilal tekin 24 gün önce
A
Denizsu Kıllıoğlu
Denizsu Kıllıoğlu 24 gün önce
Oha lan
Mustafa oğuz
Mustafa oğuz 24 gün önce
HARAMDA HUZURU ARARSAN O BEKLEDIGIN HUZUR SANA HARAM OLUR
Emir Hamzaçebioğlu
Emir Hamzaçebioğlu 26 gün önce
Dudaklar bulustu
Mertkan Kılıç
Mertkan Kılıç 26 gün önce
Bu diziyi kim izliyor yav
Emir Hamzaçebioğlu
Emir Hamzaçebioğlu 26 gün önce
Tarık la Zehra aşık
Poyrazın Dünyası
Poyrazın Dünyası 26 gün önce
Öffffff yine mi öpüştünüz
Emine Çağlar
Emine Çağlar 26 gün önce
Her gelen öpüyor anlamadim bu işten 🤨🤔
mujde Akgül Lort
mujde Akgül Lort 27 gün önce
Korona herkese var bu fox daha uğramamiş sanırım cidden artık mahremiyet diye bisey kalmadı dünyanim sonu geldi hala bu insanlar para karşiliginda neler yapacgini şasirdi Allah isla etsin bide böyle şeyler çok normalmiş gibi paylaşiyorsuniz insanlari dinden imandan uzaklaştiriyorsunuz haya perdesi birakmadiniz sirif para kazanacaksiniz diye insanlarim terbiyesiyle oynuyorsunuz yazikk!!!!
FERİNAZ . . .
FERİNAZ . . . 27 gün önce
Hele şükür birazcık tarihin suratı düzeldi adam diziye girdiğinden beri her şey üstüne gidiyo kimseye de hayır demiyo başına gelmeyen kalmadı 😂😂😂
Deniz Emiş
Deniz Emiş 28 gün önce
05511978351 arayın bayanlar ozelden açıktır
esmanur
esmanur 28 gün önce
Dizide artık rol olarak değil gerçekten öpüşüyolar
Fidan Haydarova
Fidan Haydarova 29 gün önce
Zahra yılana benziyor kapakta jjajekke
mazhar sarıgöl
mazhar sarıgöl 29 gün önce
🤢🤮
nesrin nesrin
nesrin nesrin 29 gün önce
Şikayet edilmeli bu nasıl sahne nehir de emanet gibi dizi oyuncuları 3 kişi hariç berbat izlemeyi bırakıyorum
Forever Shawol
Forever Shawol 29 gün önce
Siz nasıl yapımcısınız ya misal veriyorum ailecek televizyonda neler oynuyo diye kanalları gessek sizin bu mal bölümünüz karşımıza çıktı napacagız hee
Ömer Tulumcu
Ömer Tulumcu 29 gün önce
H9ytüf5
Yavuz Ünlü
Yavuz Ünlü Aylar önce
Seviş
Sezen Güzel
Sezen Güzel Aylar önce
Böyle sahneleri koymayın😡😡😡
T-ARMY İlknur
T-ARMY İlknur Aylar önce
çok iğrençsiniz
Ramazan Akbıyık
Ramazan Akbıyık Aylar önce
Nerde bu corona virus goren varmi..
Mazhar Sarigol
Mazhar Sarigol Aylar önce
🤢🤢🤢
Yalnız Buzağı
Yalnız Buzağı Aylar önce
Tarık’ı öpmeyen bir İbrahim kaldı. O da dizinin finalinde öpecek sanırım
GÜLCAN KARABIYIK
GÜLCAN KARABIYIK Aylar önce
Mide bulandırıyor bu zahra
Aydın Ayhancı
Aydın Ayhancı Aylar önce
İhrenççç
SangueSanto
SangueSanto Aylar önce
Bu zahraya dizi bahane hatuna manita lazım
Gülcan Durmus
Gülcan Durmus Aylar önce
Ben :iğrenç Midem :bide bana sor Ben :valla başıma ağrı gırdı. Ee sen ne yapıyorsun Midem :hem izliyom hem kusuyom
ye3oni
ye3oni Aylar önce
burak'ın eve gittikten sonra ağzını çamaşır suyu ile gargara yaptığına yemin edebilirim ama kanıtlayamam AŞSÖÖZÖXİAİSÖDÖDİWÖDÖ
ye3oni
ye3oni 22 gün önce
@Peri Yzn kadına çirkin mi dedim
Peri Yzn
Peri Yzn 22 gün önce
Neden yapsin ki zahra yeterince güzel ve seksi bir kadın rol icabı itici sadece
Old account
Old account 29 gün önce
Niye yapsin
T.C
T.C Aylar önce
Fulya tarığı terketti zahra nerden buluyo bu parayı ayrıca bunların suçu nezaman çıkıcak ortaya
Yiğit Çelik
Yiğit Çelik Aylar önce
2:50
Kuantum'un 2. Evresi
Kuantum'un 2. Evresi Aylar önce
Ne bekliyoraunuz ki odbsoshsisjsosnsks oyuncular ve ekip teşekkürler xr
Melis İrtegün
Melis İrtegün Aylar önce
Şu çocuğun oyunculuğunu bile görmek istemiyorum cidden iğrenç
dilara sezgi Polat
dilara sezgi Polat Aylar önce
Gereksiz bölüm iğrenç
Sude İriş
Sude İriş Aylar önce
Ah barış ah
Zümra Ayas
Zümra Ayas Aylar önce
Zara ya yavrucum demesi dkfkkf çok güldüm
İNSTAMEDYA
İNSTAMEDYA Aylar önce
pislikler
Zahra
Zahra Aylar önce
Fazla cinsel ilişki var bu dizide ...
Zahra
Zahra Aylar önce
Fazla cinsellik var bu dizide..
Vedat Celik
Vedat Celik Aylar önce
Yaw ayıptır biliyomusunuz benimde ismim nehir
Gnl Asd
Gnl Asd Aylar önce
Zahranin gerçek yaşını bilen var mi
Derviş Gökçe
Derviş Gökçe Aylar önce
Kapak fotoğrafını görüp gelenler tayfası beğensin
Su K.
Su K. Aylar önce
Bunlarda niye oyunculuk hissi alamıyorum ben djhshhf
şimay ay
şimay ay Aylar önce
çöp kanka
Feridun Günler
Feridun Günler Aylar önce
Vay anasını bu kızların dili 360 derece dönüyo muydu ya
Ramazan Aydın
Ramazan Aydın Aylar önce
O deilde kız ne kadar istekli bakarmisiniz abooovv
Arda Kif
Arda Kif Aylar önce
İğreç
Beria Özüm
Beria Özüm Aylar önce
FOX.
samet -gnçr
samet -gnçr Aylar önce
Midem b7landi
KAOS YUSUF
KAOS YUSUF Aylar önce
Dio
KAOS YUSUF
KAOS YUSUF Aylar önce
Biri si daha güzel
ONUR GAMER
ONUR GAMER Aylar önce
Ne biçim kapak fotoğrafı bu youtube ye çocuklarda giriyor farkında mısınız !?!?!?
dilek tunç
dilek tunç Aylar önce
Çok yazık artık çocuğumun yanında TRshow yi açamıyorum bütün dizi fragmanlarınin kapaklarindan rezillik akıyor
Öznur Sönmez
Öznur Sönmez Aylar önce
Hele bu dizi iyice yoldan cikti
Yağız Nacar
Yağız Nacar Aylar önce
Midem kalktı dislike çökün lütfen
Yeter Köse
Yeter Köse Aylar önce
İğrenç nasilda midesizce
Aleyna Uysal
Aleyna Uysal Aylar önce
Bu nasıl çirkin bir kapak fotoğrafıdır haysiyetsizler
Ş Ş
Ş Ş Aylar önce
Bu nasil bir opuwme sahnesidir ya eridim
Bcdfgh Brcdf
Bcdfgh Brcdf Aylar önce
Tam anlamıyla pislik ve iğrenclik insanların ahlakını yok ettiniz
İrem *
İrem * Aylar önce
Evet sayın RTÜK Harry Potter de büyü denmesine sansür koy sekiz dokuz yaşında çocukların bunları izlemesine izin ver👏
İREMKEE
İREMKEE Aylar önce
Ayn
Kadir ADALİ
Kadir ADALİ Aylar önce
Ne sikerdim agsina verirdim be
أروى 55
أروى 55 Aylar önce
؟
Nuri Tutukoglu
Nuri Tutukoglu Aylar önce
Bu diziler niye tivide var nerde rtük alooo
Mustafa Arda Gürgöze
Mustafa Arda Gürgöze Aylar önce
FENA BOZMUŞLAR
spermen spermen
spermen spermen Aylar önce
o kapak ne iğrenç bir kapaktır. porno film i çeviriyorsunuz ! kadın üzerinden prim yapmaya çalışan köpekler!
çetin kahveci
çetin kahveci Aylar önce
Hayatımda gördüğüm en boş ve saçma hikayeli dizi
Sserhat.s
Sserhat.s Aylar önce
Rtük uyuya kalmışken hadi şu işi halledelim.
Cille
Cille Aylar önce
Kanalaımda cille müsabakalarını izleyebilirsiniz
Berkant Yildirim
Berkant Yildirim Aylar önce
Benimlede böyle biri öpüşse bende çok özlerim
sert çocuk kalaşnikof nablıyerA
sert çocuk kalaşnikof nablıyerA Aylar önce
ayıp denen bu şey kalmadı tebrikler
Umut UYSAL
Umut UYSAL Aylar önce
BÖYLE SİKİMTIRAK DİZİLER YA FOX DA YA KANAL D DE OLUR GENELDE
ADANA BİRLEŞİK DEVLETLERİ
ADANA BİRLEŞİK DEVLETLERİ Aylar önce
Kadın çok iyi biliyor işi. Normal hayatta da mı orsbuluk yapıyor neci
Zehra Çinkil
Zehra Çinkil Aylar önce
🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
Zehra Yakut
Zehra Yakut Aylar önce
eğer Zahra gerçekte de böyle öpüşüyorsa benim miden müsadenizi ister
Uğur sevgi
Uğur sevgi Aylar önce
bir bayan arasın sohbet edelim dertleşelim benimle her zaman değerlisin 05428944044
Rabia Kaya
Rabia Kaya Aylar önce
Burak yörüks yine bildiğimiz gibi :d
Sude Türkyiğit
Sude Türkyiğit Aylar önce
Aga ben filmi değilde arka planı düşünüyorum acaba oyuncuların gerçek sevgilileri ne durumda 😒
BELİZ KÖKTEN
BELİZ KÖKTEN Aylar önce
Bu ev sen çal kapımıdada varrr.
Çağatay HD
Çağatay HD Aylar önce
Öpüşürken dil dile değmiş il hıfzıssıhha kurulunu göreve çağırıyorum.
Alper B.
Alper B. Aylar önce
Böyle şeyler görmek istiyoruz
halilwest
halilwest Aylar önce
sakallarını kes kız rahatsız oluyordur. +1 leyin görsünler
Hulya Şentürk
Hulya Şentürk Aylar önce
Süpürge tarık ve vakum kadınlar.
Ayşegül Demir
Ayşegül Demir Aylar önce
Kanka kustum ya kapak fotosuna o ne öyle 🤮
YUSUF BAKI MARKAL
YUSUF BAKI MARKAL Aylar önce
Ülkede yayınlanan dizilerin %80 -%90'ı rezillikten başka birşey değil
Loo Looo
Loo Looo Aylar önce
O yuüzden kırmızı oda ve masumlar apartmanı derim ben. Diğerlerini al birini vur ötekine
Hanzade Başdemir
Hanzade Başdemir Aylar önce
Öğğğğk sanırım kusucam😨😨
Cengiz HAN
Cengiz HAN Aylar önce
EEEEEYYY RTÜK! He afk kalmış RTÜK
Gobit Ekmek
Gobit Ekmek Aylar önce
Böyle oyuncu olmak isteyen kimseyi tanımıyorum
Yiğit Alp Arslan
Yiğit Alp Arslan Aylar önce
Ben bir sorun göremedim sahnede
Talha Kolay
Talha Kolay Aylar önce
Cinsellikten bildirdim
voldemort
voldemort Aylar önce
Çok kötü oyunculuk pazardan mı topladınız
ERDANCE
ERDANCE Aylar önce
ALLAH BELANIZI VERSİN !!!!
voldemort
voldemort Aylar önce
@NEŞELİ KIZ hiç komik değilsiniz bi daha yapmayın böyle şeyler
voldemort
voldemort Aylar önce
Yanlış yerde sesleniyorsun allaha haberin olsun
Baraj 24. Bölüm
1:52:19
Baraj
görünümler 658 B
Küllerinden doğan aşk... - Baraj 22. Bölüm
05:25
Daft Punk - Epilogue
7:58
Daft Punk
görünümler 22 Mn
Hadise - Olsun
4:26
netd müzik
görünümler 3,4 Mn
Ramo - 34.Bölüm Fragman 2
1:22
Ramo
görünümler 1,3 Mn
Sefirin Kızı 42. Bölüm Fragman
0:53
Sefirin Kızı
görünümler 955 B
Baraj 28. Bölüm
1:52:30
Baraj
görünümler 349 B
Aşk geri döndü... - Baraj 22. Bölüm
05:25
Alev Alev 12. Bölüm - Sıcak Yakınlaşma
05:19
Alev Alev
görünümler 1,7 Mn
Masumlar Apartmanı 23. Bölüm
2:43:01
Masumlar Apartmanı
görünümler 3,5 Mn
Nehir'in zehir lafları - Baraj 24. Bölüm
05:20
Evleniyoruz biz! - Baraj 23. Bölüm
03:44
Medyapım
görünümler 99 B
Baraj 3. Bölüm
1:56:29
Baraj
görünümler 1,2 Mn
Baraj 4. Bölüm
2:16:03
Baraj
görünümler 1,2 Mn
Doğduğun Ev Kaderindir | 33. Bölüm
2:00:43
Doğduğun Ev Kaderindir
görünümler 2,2 Mn
Daft Punk - Epilogue
7:58
Daft Punk
görünümler 22 Mn
Hadise - Olsun
4:26
netd müzik
görünümler 3,4 Mn
Ramo - 34.Bölüm Fragman 2
1:22
Ramo
görünümler 1,3 Mn
Sefirin Kızı 42. Bölüm Fragman
0:53
Sefirin Kızı
görünümler 955 B
ENES BATUR VS KENDİNE MÜZİSYEN! | YALAN MAKİNESİ
2:31:16
Kendine Müzisyen
görünümler 770 B
Gönül Dağı 18. Bölüm 2. Fragmanı
1:02
Gönül Dağı
görünümler 1,3 Mn
koray izitaş YAPDIM YAPMADIM #1
0:39
Mert Yaşar Öztaş
görünümler 289 B
Baraj 28. Bölüm 2. Fragmanı
1:02
Baraj
görünümler 1 Mn