Menajerimi Ara 14. Bölüm - Dicle'nin Hayal Kırıklığı

  görünümler 525,509

Menajerimi Ara

Aylar önce

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/menajerimi-ara-14-bolum-izle?
Menajerimi Ara'ya Abone Olmak İçin → bit.ly/ma-dd-sub
14. Bölüm Özet:
Dicle’nin kovulmasının ardından, Beren’in Berlin Ajans’a geçmesi Ego Ajans’ta bütün dengeleri değiştirir. Feris, Dicle’nin yokluğunda yeni asistanıyla işlerini halletmeye çalışırken oyuncusu Ozan Dolunay’ın yaşadığı kriz her şeyi daha da karmaşık bir hale getirir. Peri Masalım dizisinin takipçileri sürpriz bir istekle ajansı basınca Çınar farklı bir yol denemek zorunda kalır. Dicle’nin tekrar ajansa dönmesi için harekete geçen Emir ve Barış, hiç beklemedikleri engellerle karşılaşır. Dicle’nin Barış’la ilgili öğrendiği gerçekler ise onu bir kez daha derinden etkiler. Serkan, Ego’nun sürpriz bir oyuncusuna bir adım daha yaklaşırken, tehlikenin farkında olan Kıraç, Serkan’la yüzleşir. Serkan’ın Dicle’yle ilgili büyük hamlesi ise
merak konusudur.
Yapım Ekibi
Yapım: Ay Yapım
Yapımcı: Kerem Çatay
Yönetmen: Ali Bilgin
Senaryo Yazarı: Yelda Eroğlu, Yeşim Çıtak
İdari Yapımcı: Ali Demir
2. Yönetmen: Elif Turgay
Görüntü Yönetmeni: Selim Demiratar
Sanat Yönetmeni: Zeynep Aslan
Müzik: Saki Çimen, Uğur Ateş
Oyuncular
Kıraç: Barış Falay
Feris: Canan Ergüder
Çınar: Fatih Artman
Serkan: Serhat Teoman
Dicle: Ahsen Eroğlu
Barış: Deniz Can Aktaş
Emir: Burak Tozkoparan
Peride: Ayşe Nil Şamlıoğlu
Beren: Yaprak Medine
Gülin: Gamze Karaduman
Jülide: Nazlı Senem Ünal
Emrah: Semi Sırtıkkızıl
Bekir: Bedir Bedir
Mayda: Aslı Mavitan
Leyla: Pınar Ünsal
Meral: Buse Sinem İren
Ece: Duygu Şen
Sedef: Melisa Seda
Aydın: Beran Kotan
#MenajerimiAra #TekBaşına

YORUMLAR
Müzik ve sanat eserleri
Müzik ve sanat eserleri 2 gün önce
Mutlu sahne istiyorum 😤😤😤😤
Damla Öztürk (Crazy family)
Damla Öztürk (Crazy family) 6 gün önce
3:33 te çalan şarkının adını ALLAH RIZASI İÇİN SÖYLEYİN HATIRLAYAMIYORUM
Jade Sykes
Jade Sykes 5 gün önce
Ayy cok pardon kirik dokuk demek istedim 😊
Damla Öztürk (Crazy family)
Damla Öztürk (Crazy family) 5 gün önce
@Jade Sykes buldum çok sağol
Damla Öztürk (Crazy family)
Damla Öztürk (Crazy family) 5 gün önce
@Jade Sykes kırık dokuz mu
Damla Öztürk (Crazy family)
Damla Öztürk (Crazy family) 5 gün önce
@Jade Sykes anlamadım
Jade Sykes
Jade Sykes 5 gün önce
menajerimi ara muzik kirik dokuz yaz cikar
Özgül Kayacan
Özgül Kayacan 15 gün önce
Allah aşkına dicleye şu kabandan giydirmeyin. O kabanın içine 10 tane dicle sığar
Damla Esnaf
Damla Esnaf 24 gün önce
Deniz can asssiri yakışıklı tatlı sevimli karizma offf
Feyza Ezber
Feyza Ezber 25 gün önce
kardeş bu sence de daha çok barışın hayal kırıklığı olmamış mı
Siyah Beyaz
Siyah Beyaz 18 gün önce
aynen adama neyini anlattin da o sana soylemedi diye kiziyosun ne zaman bisey olsa hep baris anlatabilirsin dese ben hallederim dedi hicbiseyini barisla paylasmadi bi de kiziyo soylemedi diye... hikayede o yuzden cok bosluk var ya hicbisey paylasmadilar daha sadece romantik anlar dicle kim daha bilmiyo baris ;)
My Elmas
My Elmas 25 gün önce
I love you so much
My Elmas
My Elmas 25 gün önce
1000. Yorum
My Elmas
My Elmas 25 gün önce
Bayıldım bu sahneye
My Elmas
My Elmas 25 gün önce
Sizi çok seviyorum
My Elmas
My Elmas 25 gün önce
Harika oyunculuk
My Elmas
My Elmas 25 gün önce
Sizi çok seviyorum
My Elmas
My Elmas 25 gün önce
Süper
İpek
İpek 26 gün önce
her seferinde 2 saat bekletiyo kızı kapıda yaww al içeri içerde yaparsın sorgunu
Harry Potter
Harry Potter Aylar önce
Müzikler efsane
Arya Ra
Arya Ra Aylar önce
Ya allah aşkına yükleyin artık bu full bölümleri normal bi şekilde sonra diyorsunuzki dizi neden izlenmiyor bu nedir ya izlemek istiyorum full bölümleri sadece yurtdışındakilere açık off
defne clenia
defne clenia 12 gün önce
@Siyah Beyaz hm anladimm
Siyah Beyaz
Siyah Beyaz 12 gün önce
@defne clenia satiyolar para karsiligi o yuzden puhu tv star tv haricinde hicbiyerde yok full bolumler
defne clenia
defne clenia 12 gün önce
@Siyah Beyaz evet keske ytye yukleseler full bolumleri :(
Siyah Beyaz
Siyah Beyaz 18 gün önce
@defne clenia cok reklam cikiyo gecilmeyen reklamlar uyuz ediyo ;)
defne clenia
defne clenia 23 gün önce
googledan menajerimi ara bolumler yazip starin kendi web sitesinden izleyebilirsin ben oradan izliyorum suan bolumleri
#DicBar Team
#DicBar Team Aylar önce
Deniz Canın mimikleri oynuyor sahneleri resmen yaa
Sümeyra Nur Yaşar
Sümeyra Nur Yaşar Aylar önce
Bitmedi şu kızın Barış yüzünden yaşadığı hayal kırıklıkları eeehh be
maflowerfifty1
maflowerfifty1 Aylar önce
Barış gel sarılalım boşver bu işleri
Aora angie G
Aora angie G Aylar önce
Kapıyı açarken can ın gözlerindeki o ışık . Sen nasıl bir efsanesin deniz can . Bayılıyorum sana ya❣️
ravza bayrak
ravza bayrak Aylar önce
0:21 nasıl gülüyor yüzü ya eridimmm
rav s
rav s Aylar önce
yaaaaaa ühü
Berfin Nur Ceren
Berfin Nur Ceren Aylar önce
1:44
Ali Aliye
Ali Aliye Aylar önce
Bu barışın çektiği acıyı "güneşi beklerken" dizisindeki kerem çekmedi .
FETHI ÇAVUŞ
FETHI ÇAVUŞ Aylar önce
Üzmeyin benim üzümlü kekimi bu kadar ya Barışı kastediyorum
FETHI ÇAVUŞ
FETHI ÇAVUŞ Aylar önce
Senarist bu barisi hic sevmiyo ya
N K
N K Aylar önce
Gerçekten çağın en büyük sorunu şu : DİNLEMEYİ BİLMİYORUZ. Barış ,berenin yaptıklarını bilmiyodu, dicleye söylicekti ama dicle dinlemedi o yüzden de yanlış anladı. Feris te dicleyi dinlemeyip onu kovmuştu.....
Damla Mustafazade
Damla Mustafazade Aylar önce
Bu diziyi izlerken sanki icindeymiwim gibi geliyor bitince bitiyor her wey
Ramazan Ramazanov
Ramazan Ramazanov Aylar önce
Ya dicleyle barış birlikte olsunlar çünki çok yakışıyolar emirde bi çekilse aradan hər şey çok iyi olur bənge
Şevval
Şevval Aylar önce
Keşke yolları Sabiha Altıngöz ile tekrar kesişse. Barış ile sahneleri çok güzeldi. Barış kitabı almıştı belki bununla ilgili bir şey olabilir ya da Dicle ile Barış birlikte okurlar😍
Şevval
Şevval Aylar önce
@ravza bayrak Evet o daha da güzel olur
ravza bayrak
ravza bayrak Aylar önce
Ya da şey olabilir barış Dicle'yi Sabiha Altıngöz ile tanıştırır
Safure Akçelep
Safure Akçelep Aylar önce
3.30 da giren şarkının ismi ne lütfeeeen
H Yağız
H Yağız Aylar önce
İlk 50 saniye aawwww😍😍😍😍😍
Kübra
Kübra Aylar önce
hayvanın oğlu nasıl bir ayyüzlü olmak nasıl bir bakmak öyle Deniz beybicim maaşallah analar neler doğuruyor 😀😀
Emine Çiftçi
Emine Çiftçi Aylar önce
Emiri harcamayın bir kadını bu duruma düşürmeyin artık, kendini üzen adama her defasında gider klişesini bitirin artık, emiri sevsin lütfen barış olursa izlemicem galiba
Biıls
Biıls Aylar önce
Herkesin fikrine saygim var ama herkes gibi barışın da hatalari ve çoğunu bilerek yapmadı Barış karakterinin hikayesini biliyo musun bilmiyorum ama Geçmişten Gelen Bi Özgüvensizliği var Çok dipten gelmiş ve Kendini Bi anda Işıklı hayatın içinde bulmasi onu yalpaliyo kendisi de söylüyor bunu zaten savruluyodu ikiside sevgiye aç ve Diclenin hoşlantisi Barıştan Önce Olduğu Için Dicle beklenti içine girdi ve Karşılık Alamadi Çünkü Barış kendi benliğinden uzaklaştırılıyor kaybetme korksu Hatalarinin farkına varmasını sağladı O yüzden birbirlerinin yaralarini sarabileceklerini düşünüyorum
lyliaw
lyliaw Aylar önce
Barış'ın ne suçu var şimdi amk diye sorgulamayan var mı ya
kasımpatımsı
kasımpatımsı Aylar önce
Feris seni dinlemiyo diye uzuluyosun aciklama yapamadin diye ama sende Barışı dinlemiyosun Dicle :((
Ravza Nur
Ravza Nur Aylar önce
Barışın gözlerdeki mutluluk beni bitirdi
elif Kırkaya
elif Kırkaya Aylar önce
Acaba emirimi seçecek yoksa barışımı
LTY DENY
LTY DENY Aylar önce
Şu ikiliyi bir kerede mutlu edin be
Marianny León
Marianny León Aylar önce
They are so beautiful together #Dicbar 🥰✌️
Mihriban Yel
Mihriban Yel Aylar önce
CIKAMIYORUM BARISIN KAPIYI ILK ACTIGI AN DAN..
ravza bayrak
ravza bayrak Aylar önce
O anki gülüşü 0:20
Mihriban Yel
Mihriban Yel Aylar önce
Sahnenin yarisindan fazla dicbar mutlu sahne neden bu baslik? Iki dk yuzumuz gulmedi 😒
Gamze ##
Gamze ## Aylar önce
Senarist seni her ne kadar gömsede seni sevdim barış
Nzl
Nzl Aylar önce
Hala Barış ile Dicle olmalı diyenler! Yarın da Barış’ın kaba düşüncesiz davranışlarla Dicle’ye yaşattığı acıları da tahmin ediyorsunuzdur herhalde ama bir dakika biz kadınlar mazoşist olmak zorundayız bizi üzen erkekleri severiz değil mi geçin artık bunu hak edene hak ettiği gibi davranın..
Nzl
Nzl Aylar önce
Bu çocuğu görünce kanım donuyor ya 😡
violetta
violetta Aylar önce
Ya barış da kazık gibi durdu bi peşinden filan kossana cocukk
tamer shadow
tamer shadow Aylar önce
Mimiklerle konuşmadan tam 35 saniye hem hatasını hem şaşkınlıpğını ve kızgınlığını ara vemeden arda arda anlattı kız yaaa !!!! Nasıl oyunculuk bu..
Rana
Rana Aylar önce
Dicbar fandomun yüzü 3 dakika 5 saniye gülnüştür Senarist:Çok mutlu oldular ya üzeyim şunları biraz
Elanur Sarı
Elanur Sarı Aylar önce
Senarist artık bir karar ver ya Emir ya Barış , bıktık artık .
beyza yiğit
beyza yiğit Aylar önce
dicbar sahneleri ne zamandır doğru düzgün heyecanlı olmuyordu böyle güzel sahneleri çok özlemişim
Deniz
Deniz Aylar önce
#DicBar💜
bleue fleur
bleue fleur Aylar önce
Ortada Dicle "Hanım Hazretlerinin" bir hayal kırıklığı değil, yüzsüzlüğü mevcut. Hanımefendi pot kırdığı için kendisine olan kızgınlığını ona aşık olduğunu bildiği kişiden çıkarıyor. Ah pardon... "Hırstı" değil mi Barış'ınki? Başlığın "Barış'ın Hayal Kırıklığı" olması gerekir çünkü hoşlandığı kız bu karakterde bir kız değildi. Elini sallasan ellisi bu triplilerden, İstanbul bunlardan geçilmiyor. Bunun hiç sorgulanmaması saçma. Başlardaki kıza yeni aşık oldu ama artık hakikat o değil. Dicle Hanım zaten uzun bir süre hiçbir erkeği sevemez. Doğru düzgün işleyişler izletin, yeter. Dizi Dicle'nin aşk ile aile hayatına döndü ama ismi "Menajerimi Ara".
NİSANUR GÜNDÜZ
NİSANUR GÜNDÜZ Aylar önce
Dicle niye böyle yaptin ya yazık barış a
Asya ve havinin Kanalı
Asya ve havinin Kanalı Aylar önce
Hhhahah
#DicBar Team
#DicBar Team Aylar önce
Bazi sahneler dublaj gibi
Guner Duru
Guner Duru Aylar önce
Ya ben bu dizinin ilk bölümlerini heyecanla izlerdim barış ve Dicle sahnelerinde zaten dizinin bitmesini istemiyordum şimdi ise emirden dolayı Dicle ve barış sahnelerini göremiyoruz.
S
S Aylar önce
Barış neden Hep Dicle'nin arkasından bakıyor. Neden ikisi gerçekten konuşamıyorlar.
İrem Tokalı
İrem Tokalı Aylar önce
Barışın Dicle’yi gördüğünden o buruk gülümsemesi çocuk gibi sevinmesi beni benden aldı
Nurhayat Kılıç
Nurhayat Kılıç Aylar önce
Yaaa dicle şu barışı anlayıp dinlemeden niye hakkını yiyorsun günahını alıyorsun
İlknur Salamış
İlknur Salamış Aylar önce
Yanlız barışın abisinin konustugu kisinin sesi ayni enes batura benziyo
someone
someone Aylar önce
Dicle ama yuh artik burada sacmaladin iyice.biliyor evet,ama senden duymamis gelip sana biliyorum dese iyi mi hiss edecektin?nerede bilsin tehtid olaylarini?anlattin mi ki bilsin?durduk yere sucladi gitti.
lal
lal Aylar önce
Baris kapiyi actiginda hadi Dicle'yi gormeyi beklemiyordu sasirdi nefesi kesildi de sen kapinin acilicagini buyuk ihtimalle de Baris'in acicagini biliyordun sana ne oluyor kizim 🤗💖 ikisi de nefes almayi unuttu resmen #DicBar
Eleven Eleven
Eleven Eleven Aylar önce
Barış boşver sen dicle’yi hak etmiyor seni
Sky Blue
Sky Blue Aylar önce
barışın abisinin makarna koymaya devam etmesi 😂😂
Sky Blue
Sky Blue Aylar önce
Bir kapı açma sahnesine de bu kadar düşmezsin be arkadaş düştüm valla düştüm 😍böyle izliyorum sahneyi o bakışmalar ne #dicbar ❤️
bir birey
bir birey Aylar önce
Burda Dicle haksız Barış nerden bilebilir Berenin yaptıklarını, yapacaklarını? Asıl Barışın ona kızması kırılması lazımdı niye hiç anlatmadın babanı bana, ben sana sordum anlatmak istediğin bişey var mı diye söylemedin, biri beni tehdit ediyo demedin niye bana güvenmedin hiçnir şey söylemedin demeliydi. Diclenin tavır alması çok saçma
Hayat kısa kuşlar uçuyor
Hayat kısa kuşlar uçuyor Aylar önce
Artık ama şu Barış bir mutlu olsun yaaa
Hayat kısa kuşlar uçuyor
Hayat kısa kuşlar uçuyor Aylar önce
Birlikte olduklarını da görelim artık offffd
Hayat kısa kuşlar uçuyor
Hayat kısa kuşlar uçuyor Aylar önce
#Dicbar mutlu olsun artık yeter
AyliN
AyliN Aylar önce
😻😻😻😻😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️
AyliN
AyliN Aylar önce
😍😍😍😍😍
yağmur
yağmur Aylar önce
Çok Güzelsınz 🥺🤍🤍#DıcBat
yağmur
yağmur Aylar önce
😍🥰
Ceyda Kılıç
Ceyda Kılıç Aylar önce
Barış abisiyle ciddi anlamda çok benziyor.
Gülnaz Yılmaz
Gülnaz Yılmaz Aylar önce
Dicle- de barış a hiç bir şekilde güvenip anlatma di
Ayşenur Eşki
Ayşenur Eşki Aylar önce
Sanki bağzı yerlerde dublaj var gibi
Ayşenur Eşki
Ayşenur Eşki Aylar önce
Allah için Barıs gülsün çocuğun gülüşünü özledik...
Pınar Şen
Pınar Şen Aylar önce
SONDAKI MÜZİĞİ BİLEN VAR MI???
Pınar Şen
Pınar Şen Aylar önce
@Ayşenur Eşki çok teşekkür ederim ☺
Ayşenur Eşki
Ayşenur Eşki Aylar önce
Mesafeler
Meryem Akbayram
Meryem Akbayram Aylar önce
Barış dicleye layık
Meryem Akbayram
Meryem Akbayram Aylar önce
Beren filmin karakterini bozuyor bence
Sebine Rusdemova
Sebine Rusdemova Aylar önce
Musiqinin adı nədi bilən var 🌼🦋
Ayşenur Eşki
Ayşenur Eşki Aylar önce
Mesafeler
Zeynal başhan
Zeynal başhan Aylar önce
Dicle nin bu sahnesi on numara Tebrikler 👍💐 Yüz hatlarını ve mimiklerini çok iyiydi 👏
Gülcan Üstündağ
Gülcan Üstündağ Aylar önce
Emirin sevgisi daha iyi bence 😉
AyliN
AyliN Aylar önce
tobe ya “zaten barışda olmadan biliyordum” bu ne demek ya, itici kendini begenmis yılan 🐍 biri 🤮🤮🤮🤮
Aslı Han
Aslı Han Aylar önce
Berenin dizideki kaderi gerçek oldu kimse bereni gormek istemiyo 😀😀😀
Guner Duru
Guner Duru Aylar önce
Kesinlikle emir diziden çıkartılmalı yada Dicle’den vazgeçmeli bu çift baya uyumlu. dicbar sonuna kadar
AyliN
AyliN Aylar önce
aynen oyle 👏👏👏
Enur Ksever
Enur Ksever Aylar önce
😍#dicbar😍 istiyoruz adminn 😱#dicmir😱 değil🥶🥵🤯🥴😵😰☹😟😭üzüyorsun ama seyirciyi. Seyirciye aşk üçgeni yaratma beee İlk bölüm 🥰#dicbar🥰 ve böyle devam etsin (sonradan gelen oyuncu) yani. 🥶Emiri🥶 biz sevdirmeye çalışma çünkü sevmiyoruz sevmicez kardeşim 😁(Umarım yorum tutar)😆
Guner Duru
Guner Duru Aylar önce
Ya bu çift şahane değil mi
Beyza Guler
Beyza Guler Aylar önce
Bu karakteri de ne üzdünüz be. Adamın yüzünün güldüğü sahneler bir elin parmağını geçmez yemin ederim. Zaten adamın sahneleri az, onda da sürekli ya bipolar gibi ona buna kızıp pişman oluyor ya da ağlıyor. Net Barışçıyım abi ben
Sinem Elaldı
Sinem Elaldı Aylar önce
Yaaaaa coooooook yakışıyorlar
Bilge Tanrıöver
Bilge Tanrıöver Aylar önce
Barış Dicle diyorum katılanlar like
Lopa Shah
Lopa Shah Aylar önce
Hi buddy is this series only for Turish people??? V also love it🙏no bolon English subtitles 🙏🙏
Uni Er
Uni Er Aylar önce
Bu ülkede daima Dicle gibi kendini bilmez, huysuz, aşağılık kompleksli, karşısındakine kan kusturan tipler vazgeçilmez olur çünkü ülkenin erkeği de kadını da aynı kafadan çıkıyor. İnsan yetiştiremeyecek tipler düşünmeden çocuk sahibi oluyor, sonra cefasını biz çekiyoruz. Biraz değer verdiğinizde sizi düşman görüp üzmeye çalışıyorlar; hasetlerinden elinizdeki benliğinizi almayı istiyor, sizi böyle acımasızca vuruyorlar. Bu ülkede Dicle'den bolu yok; bu mudur ilgi çekici, "farklı bir hikaye" diye sunabildiğiniz? Elalemin bizim sorumluluğumuzda olmayan sorunlarını ne zaman bizim önceliğimizmiş gibi kafamıza kakmaktan vazgeçeceksiniz?
azra payas
azra payas Aylar önce
Ya başlıycam ama bi mutlu olamadi şunlar valla bildiğin ben depresyona gircem yeter ya
Dilnoza Mamatkulova
Dilnoza Mamatkulova Aylar önce
Şu şarki kimin
Bulutlu şarkılar
Bulutlu şarkılar Aylar önce
diclenin geldiğini görünce ki yüz ifadesi içimi yaktı
Aleyna Dede
Aleyna Dede Aylar önce
Artık Dicle arkasına baktığında barış durup arkasından bakmak yerine peşinden gitsin....
Emine Soyder
Emine Soyder Aylar önce
#dicmir ❤
Zeynep Yalçın
Zeynep Yalçın Aylar önce
Dicle'nin "bırak ya" diyişi çok iyi. Tam güçlü ve kendinden emin bir kadın gibi, hele arkasına dahi bakmayışı... Muhteşem 👌👌👌
Dreams will come true
Dreams will come true Aylar önce
Çok sacma bir sahneydi. Dicle gerçekten Barış'a deger veriyor olsaydı anlamadan dinlemeden gitmezdi. Bir tane dicbar sahnesi koymuşsunuz onu da katletmissiniz. Dizinin basrolu Barış mi yoksa Ece falan mi!?
Rümeysa Selek
Rümeysa Selek Aylar önce
DicBar💘
Zehra Kızıldamar
Zehra Kızıldamar Aylar önce
Canlarım benim ya çok tatlılar çok seviyorum Bu ikili
Hacer Düğencioğlu
Hacer Düğencioğlu Aylar önce
çok iyi oldu Barışa
cute baby
cute baby Aylar önce
barış mailleri nerden bilsin allah aşkına diclenin anlatmasını bekledi üstüne gitmek istemedi
cute baby
cute baby Aylar önce
kapıyı açıp dicleyi görünce barışın mutluluğu, diclenin heyecandan konuşmayı unutması.. şapşal aşıklar
Menajerimi Ara 11. Bölüm - Kıskançlık Rüzgarları...
11:01
Menajerimi Ara 15. Bölüm - Seni Özledim...
04:52
Menajerimi Ara
görünümler 546 B
Çukur 4.Sezon 20.Bölüm Ön İzleme
1:55
Çukur
görünümler 2,9 Mn
Sadakatsiz 14. Bölüm Fragmanı
0:36
Sadakatsiz
görünümler 3,8 Mn
Menajerimi Ara 21. Bölüm
2:22:29
Menajerimi Ara
görünümler 782 B
Menajerimi Ara 14. Bölüm - Barış'ın Hediyesi
02:13
Menajerimi Ara
görünümler 228 B
Menajerimi Ara 14. Bölüm - Dicle'ye Büyük Teklif!
06:00
Menajerimi Ara 5. Bölüm - Gayet İyi Görünüyorsun...
03:19
Menajerimi Ara 14. Bölüm - Baba Kız Dertleşmesi
03:45
Menajerimi Ara 14. Bölüm - Beren ile Yollar Ayrıldı
07:48
Menajerimi Ara 17. Bölüm - Havada Aşk Kokusu Var!
03:53
Çukur 4.Sezon 20.Bölüm Ön İzleme
1:55
Çukur
görünümler 2,9 Mn
Sadakatsiz 14. Bölüm Fragmanı
0:36
Sadakatsiz
görünümler 3,8 Mn
Tozkoparan İskender 4. Bölüm
1:5:28
Tozkoparan İskender
görünümler 2,7 Mn
Hasta Numarası  (Animasyon)
0:49
Fikri Kereviz
görünümler 60 B
HAYIR DERSEN ÖLERSİN #HerşeyEvet @Enes Batur
38:29
Cihan Albayrak
görünümler 2,5 Mn
Gönül Dağı 13.Bölüm Fragmanı
0:41
dizi ailesi
görünümler 93 B
Grizzy & les Lemmings - Ours à lunettes - Episode 121
7:02
Grizzy & les Lemmings
görünümler 788 B