Harika'nın otobüsle imtihanı!🚍😑 - Kardeşlerim 17. Bölüm

  görünümler 1,585,415

KARDEŞLERİM

3 aylar önce

Kardeşlerim 17. Bölüm Özeti:
“Yürekleri daracık bazılarının… Ne sevgi sığıyor içine, ne de insanlık!”
Doruk izlediği görüntülerin hesabını sormak için Akif’le karşı karşıya gelir. Suzan, Harika ile sokakta kalmamak için çareler aramaktadır. Harika, yaşadığı durumu kolay kolay kabullenemez. Akif, videoyu kimin gönderdiğini bulmak için türlü planlar içindedir. Berk’in tiyatro oyunundaki hikayesine Tolga’nın intikam planı karışınca, herkesi beklenmedik korku dolu anlar beklemektedir.

Oyuncular : Celil Nalçakan (Akif), Halit Özgür Sarı (Kadir), Cüneyt Mete (Orhan), Fadik Sevin Atasoy (Şengül), Ahu Yağtu (Suzan), Simge Selçuk (Nebahat), Yiğit Koçak (Ömer), Su Burcu Yazgı Coşkun (Asiye), Aylin Akpınar (Emel), Onur Seyit Yaran (Doruk), Cihan Şimşek (Oğulcan), Damlasu İkizoğlu (Melisa), Gözde Türker (Harika), Kaan Sevi (Mazlum), Melis Minkari (Aybike), İrem Salman (Talya), Lizge Cömert (Süsen), Recep Usta (Berk).
Kardeşlerim kanalına abone olmak için; bit.ly/3oKfCa7

Tek dertleri hayat mücadelesi olan dört kardeşin iç burkan, sevgi dolu hikâyesi…

Başrollerini Celil Nalçakan, Halit Özgür Sarı, Cüneyt Mete, Fadik Sevin Atasoy, Ahu Yağtu ve Simge Selçuk’un paylaştığı Kardeşlerim, herkese ve her şeye rağmen kopmayan, düştükçe birbirine tutunup yeniden ayağa kalkan gençlerin umut dolu öyküsünü ekrana getiriyor.

atv resmi TRshow kanalına abone olmak için; bit.ly/2Pddn3r

YORUMLAR
KAKASI pubg mobile
KAKASI pubg mobile 5 gün önce
Bu ev tozkoprandaki sinanin eviydi
ZERON
ZERON 6 gün önce
Ben haftalık 5 lira alıyom 20 liraya bune diyor
Nuray Ezimli
Nuray Ezimli 7 gün önce
Harika:Kart-mart kullanıyorlar. O sırada kart:Yanımda Mart sözü İ-S-T-E-M-E-M
Hometech Bilgisayar
Hometech Bilgisayar 8 gün önce
1:35 Harikaa kızıım otobüse biniceksin artık! Ben otobüse falan binmicem de SSHQKSKSMWOJE
Ahmet Yonel
Ahmet Yonel 8 gün önce
Allahım zenginler fakir olsun fakirlerde zengin olsun eğer varsan allahım varlığına inandir dediğimi yap ki varligina inaniyim
Ahmet Yonel
Ahmet Yonel 8 gün önce
Zenginlerin hepsi böyle vallahi benim tanıdığım zenginlerde böyle allah da böyle insanlara veriyor mk allah olsa bana da verir
Sadiye Elçin Durmuş
Sadiye Elçin Durmuş 8 gün önce
TOZKOPARANDAKİ EV
Halil Budak
Halil Budak 11 gün önce
Böyle davranan zengin çocuklarının hepsinin bakmasını ve yoklugu görmesini istiyorum
Allah bütün şəhidlərimizə rəhmət eləsin
Allah bütün şəhidlərimizə rəhmət eləsin 13 gün önce
it gibi gidenn at gibi dönerrrr😅😅
Allah bütün şəhidlərimizə rəhmət eləsin
Allah bütün şəhidlərimizə rəhmət eləsin 13 gün önce
Fakirlerle dalga keçen Wonderful'umuz şimdi onlardan daha fakir✋
Fidan Qasayeva
Fidan Qasayeva 18 gün önce
20:13 harikanın (timam) demesi
Minnos seyler
Minnos seyler 18 gün önce
Ee harikacım tamam bu günü idare ettin yarından napılıcakk acaba haydi yiallah
Kardeşlerimxmwlla
Kardeşlerimxmwlla 19 gün önce
Harika kümeste yaşıyon kümesteeeeee
HCpandax
HCpandax 23 gün önce
5 TL taksi biniyo
Ervanur çevik
Ervanur çevik 24 gün önce
eee ne demişler tosbağa çıkmışta kabuğunu beğenmemiş .....
Merve Aydemir
Merve Aydemir 26 gün önce
Biz otobüse binince seviniyor uz yürümedik diye
Vüsalə Zəkiyeva
Vüsalə Zəkiyeva 27 gün önce
Harika bu ne anne suzan para demesi 😄
Letif Allahverdiyev
Letif Allahverdiyev 28 gün önce
Ayy keşke benim de Süsi gibi arkadaşim olsa. diyenler burdami (✿ ♡‿♡)👇
Rosé
Rosé 28 gün önce
Anam bana 20 TL verse ben dünyanın en mutlu kızı olurum ISJSHSHUWJWJSJWJWJSJNSNXHDHSJSJJZNXNSNZJ
Rosé
Rosé 28 gün önce
Harika inş düzelirsin..
PRO
PRO 28 gün önce
Ben o evde olsaydım çıtı mı çıkarmazdım harika nefret ediyo harika'nın yerinde olmak isterdim
Diana Lisa
Diana Lisa Aylar önce
Kırgın çiçeklerde defne kızlara temizlik yaptırdığındaki yer bura😳
Ceren Güler
Ceren Güler Aylar önce
Biz daha ona bile binemiyoruz ki
Hilal Çınar
Hilal Çınar Aylar önce
Suzan harikayı çok şımartmış
CAHIT OYUNDA
CAHIT OYUNDA Aylar önce
Kırgın ciceklerde boyle oldu defne fakil olmusdu amma zengindi
Sabri Koyun
Sabri Koyun Aylar önce
Etme bulma dünyası harika
Muhammed efe Yıldırım
Muhammed efe Yıldırım Aylar önce
Zaten egosu olan bir insan egosunu açıklarını gizlemek için kullanır
reallinty
reallinty Aylar önce
Kız kendini hayattan soyutlamış resmen.Her şeye burun kıvırıyor,her şeyi bildiğini sanıyor.Tam dayaklık.
Nobody
Nobody Aylar önce
La bura Tozkoparandan Nevzatın eski evi değilmi
Zeynepsu yurduseven
Zeynepsu yurduseven Aylar önce
Firixi
Zeynepsu yurduseven
Zeynepsu yurduseven Aylar önce
Wdgbig
Emine Official
Emine Official Aylar önce
Kırgın çiçekler evi
İrem Su Koçak
İrem Su Koçak Aylar önce
Benim anlamadığım harika koleje parasını nasıl yatırıyo hani kardeşler burslu da harika burslu deil Gine anlamadım.
İrem Su Koçak
İrem Su Koçak Aylar önce
@Erva'nın Kanalı hee tm
Erva'nın Kanalı
Erva'nın Kanalı Aylar önce
Okulun sahibiydi onlar. Hem okul başlarken tüm parayı anında ödeyecek kadar zenginlerdi.
BS AZRA
BS AZRA Aylar önce
ÇOK GÜZEL OLMUŞ ELİNE SALIK
Elif Ece İle Ders
Elif Ece İle Ders Aylar önce
Nobod: Suzan: Harika sen ne yaptığını sanıyorsun!
konur alp
konur alp Aylar önce
Süsinin taksi şöförüne üstü kalsın demesi kral hareket
Sabri Karakuş
Sabri Karakuş 2 aylar önce
Muptezel harika hahahahhahahahahah ulan yaaaa mala döndü gariban olunca
Hamza Gürbüz
Hamza Gürbüz 2 aylar önce
Şu otobüs bile normal insanlar için hemen hemen lükslük. Harika o kadar zenginliğe alışmış ki bize normal gelen şeyler ona anormal geliyor.
Miray Söyler
Miray Söyler 2 aylar önce
Komşuna gülersen böyle olur 👍
Zeynep sena Tanrıverdi
Zeynep sena Tanrıverdi 2 aylar önce
Se
Zeynep sena Tanrıverdi
Zeynep sena Tanrıverdi 2 aylar önce
Bu filmi
Allah'ım tiktoktan koru
Allah'ım tiktoktan koru 2 aylar önce
Kendimi zengin hissediyorum 😭😭😭
Havin Aslan
Havin Aslan 2 aylar önce
Bunlar kıyafetlerini satsa ev alabilirler yeani
Ebrar çabuk
Ebrar çabuk 2 aylar önce
Kız tam fakirliğim
BEREN  Yeral
BEREN Yeral 2 aylar önce
Harika ya iyi olmuş》♧
Banu r. Şahin
Banu r. Şahin 2 aylar önce
Ya bişey dicam kart Mart bişey Kullanıyorlar diyor sen hiç innalkart papara kart kulanmıyormusun kredi kartı
Ezgi Sjsjs
Ezgi Sjsjs 2 aylar önce
Hem diziyi izleyip hem yorumları okuyanlar 👉 +1 beğeni 👈
Ammora Koray
Ammora Koray 2 aylar önce
Zengilie alįşma fakirleşe bilirsin
Ammora Koray
Ammora Koray 2 aylar önce
Kendinigörmūş olabilirmi biraz
Onur GÜLMEN
Onur GÜLMEN 2 aylar önce
💕💞💚💓💝💘❤💜💖💗💙💟💛
Amelia Bicer
Amelia Bicer 2 aylar önce
Juwi
elif.
elif. 2 aylar önce
Adam o kadar zenginki arabasının plakasında ATM yazıo ejsjdh
Erva'nın Kanalı
Erva'nın Kanalı Aylar önce
ATaMan onun yüzünden ATM kısaltma yani.
Rojin Aksoy
Rojin Aksoy 2 aylar önce
Biz 10 tl bile alırken zor alıyoruz hanımefendi 20 tl harçlık aliyor hala konuşuyor
blossom lisa 🍂#zeynepbıçkıcinin
blossom lisa 🍂#zeynepbıçkıcinin 2 aylar önce
Ama yol için 20 lira yetmio
Habil Quliyev
Habil Quliyev 2 aylar önce
Süsen harika❤
Sadaf Ashory
Sadaf Ashory 2 aylar önce
Bu ev Tozkoparan eviydi
Dilek
Dilek 2 aylar önce
Ben otobüse bindiğim için seviniyorum yayan yürümedim diye jsjdjdjdj
R U N D O W N
R U N D O W N 2 aylar önce
Prensesi görüyon mu otobüsün havası bana basık geliyo kusuyom taksiye binmiyom ailemin parası yok diye kusa kusa sıkışa tepişe gidiyorum napalım en azından kalbimiz iyi (burda yanlış anlayanlar için zenginlerde iyi ama bazıları çok zorba, kötü ama hepsi değil)
dizi.bağımlısı
dizi.bağımlısı 3 aylar önce
Bi insandan ne kadar nefret ediyorsak rolünü o kadar güzel oynuyodur👊🏻🖤
🌈 RENKLİ DÜNYAM 🌈
🌈 RENKLİ DÜNYAM 🌈 3 aylar önce
Harika ne demiş atalarımız: Gülme komşuna gelir başına Sende Asiye ile dalga geçtin kendin daha beter oldun 😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏
Vildan
Vildan 3 aylar önce
Aaaaa bu baba candırdaki halukların eviiiii😮😮😮😯
Zerfe Memmedova
Zerfe Memmedova 3 aylar önce
Yazik be Wonderfoolum
Utku Yilmax
Utku Yilmax 3 aylar önce
Ay yazık
MERYEM Şahin
MERYEM Şahin 3 aylar önce
Harikadan baska kimse anormal degil
Esengül Özkarlıoğlu
Esengül Özkarlıoğlu 3 aylar önce
11b
peri kız
peri kız 3 aylar önce
Yazık diyicem ama fakirken bile ukala 🤔🤔🤔🤔🤔
Melik Drdiyok
Melik Drdiyok 3 aylar önce
Zenginliğe akışkan
Sefer Ozkarlioglu
Sefer Ozkarlioglu 3 aylar önce
11b
Mehmet Muhsin
Mehmet Muhsin 3 aylar önce
Hor görme insanı gelir bulursun belanı
Aslıhan Maden
Aslıhan Maden 3 aylar önce
Suzan çok tatlı
✨
3 aylar önce
Keser döner sap döner gün gelir hesap döner...
Faruk Güven
Faruk Güven 3 aylar önce
Harika gülme komşun gelir başına diye bir söz var bunu bence senin gibi insanlara söylerler
Rukiye Çiftçi
Rukiye Çiftçi 3 aylar önce
- Bu ne ? - Para
Kürşat Güneş
Kürşat Güneş 3 aylar önce
Çok yazık, böyle yetiştirilen çocuklar hayatları boyunca birşey başaramazlar genellikle, baba parası lafı da bundan gelir, başarısız insanlardan……
Qafarlı Nuray
Qafarlı Nuray 3 aylar önce
Bu malikane tozkoparan dizisindeki malikane
MAHİRƏ İSKƏNDƏROV
MAHİRƏ İSKƏNDƏROV 3 aylar önce
Cok iyi oldu haha😁
Sevgi Deniz Kaya
Sevgi Deniz Kaya 3 aylar önce
Varoş Harika 😄😄
Kader Turan
Kader Turan 3 aylar önce
Harika ne yapacak 🤣🤣🤣
Selma Matar
Selma Matar 3 aylar önce
Alışmış tabi zenginliğe of of kankam gitti fakir oldu😠😠
Sahra
Sahra 3 aylar önce
2008 Türk dizisi klişesi uf cringe
Zeynep Ceylin Güven
Zeynep Ceylin Güven 3 aylar önce
Geri zekalı harika 20 TL ile karında doyar okula da gidilir gelilir
Zeynep Ceylin Güven
Zeynep Ceylin Güven 3 aylar önce
Harikacım dalga geçersen daha kötüleride gelir başına
eğlenceli tiktok
eğlenceli tiktok 3 aylar önce
Ee şarkıda bile ne demişler her an dönebilir devran;)
Muhammet Emin Danışmaz
Muhammet Emin Danışmaz 3 aylar önce
Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste
Barış Aslan
Barış Aslan 3 aylar önce
Armut dibine düşer miş harika cım
Mustafa Arslan
Mustafa Arslan 3 aylar önce
Nasılda uydurdu süsene cüzdanı unutmuşum diye😲😲
Samet Evet
Samet Evet 3 aylar önce
Üzüldük mü
Eypel
Eypel 3 aylar önce
Harika’nın Akif yüzünden mağdur olması beni rahatsız etti açıkcası fakirleşmiş olması sevindirmedi. Yine Akif yüzünden birilerinin hayatı kaydı
Eypel
Eypel 3 aylar önce
Süsen çok tatlı ve arkadaşlarına sadık bir kız. Umarım 2. Sezon çok mutlu olur. Ben Kadir ile olmalarını çok istemiştim
Ozcan Koc
Ozcan Koc 3 aylar önce
Ohh öyle iyi olduki harikacım senmiydin kardeşlerle dalga geçen şimdi sende beş parasız kaldın seninde kalıcak bir evin yok hakettin sen bunu içim yagları eridi resmen
Ahmet Arda Yetkin
Ahmet Arda Yetkin 3 aylar önce
Bu arada tozkoparan ın çekildiği ev değilmi hatta Nevzat la Sinan Bayağı o evde kaldılar
Hanım Atsak
Hanım Atsak 3 aylar önce
bu günleride gördüm ya artık ölsemde gam yemem 😂😂😂😄
Naif Şaşkın
Naif Şaşkın 3 aylar önce
Biz aciz insanlarız Çok şükür elhamdülillah nasibimiz de razı
Erciyess Akdemirr
Erciyess Akdemirr 3 aylar önce
Süsen ne salak daha geçen bölüm saç baş girmişlerdi
Zozan Doğan
Zozan Doğan 3 aylar önce
Harika dünyadaki en mal kişi
Nisanur buyukhan
Nisanur buyukhan 3 aylar önce
Evet. Berk
Nisa Otu
Nisa Otu 3 aylar önce
Dalga geçtiği kişilerle aynı durum içinde ama hâlâ gıcıklık yapıyor
NİSA SARIKAYA
NİSA SARIKAYA 3 aylar önce
🦚🐧🐧🐧🐧
Melike Dnc
Melike Dnc 3 aylar önce
Süsen çok tatlı ya
Meltem Ilgaz
Meltem Ilgaz 3 aylar önce
Abi bu zenginlik değil cahillik
Buğrahan Bayrak
Buğrahan Bayrak 3 aylar önce
Oh harikayıda ekmek arasına bagladıkya artık rahatım
Bir Zamanlar Çukurova 105. Bölüm
2:16:46
Bir Zamanlar Çukurova
görünümler 1,3 Mn
KRAL ŞAKİR: Telefon - 167. Bölüm
13:09
Kral Şakir
görünümler 229 B
EĞLENCE MERKEZİNDE TÜM ÖDÜLLERİ KAZANDIM!
20:41
Uras Benlioğlu
görünümler 269 B
Brawl Stars: Brawl Talk - New Legendary Brawler!!
3:46
Bir Zamanlar Çukurova 105. Bölüm
2:16:46
Bir Zamanlar Çukurova
görünümler 1,3 Mn
KRAL ŞAKİR: Telefon - 167. Bölüm
13:09
Kral Şakir
görünümler 229 B
EĞLENCE MERKEZİNDE TÜM ÖDÜLLERİ KAZANDIM!
20:41
Uras Benlioğlu
görünümler 269 B
Brawl Stars: Brawl Talk - New Legendary Brawler!!
3:46
ماما و اصالة يقيموا بيتي الجديد (انصدموا)
10:00
Osama Marwah I اسامة مروة
görünümler 1,8 Mn
Camdaki Kız 13. Bölüm Fragmanı | "Yüz Yüze..."
1:13
Çok Güzel Hareketler 2 - 91.Bölüm
2:7:39
Çok Güzel Hareketler
görünümler 1,8 Mn