CHOVY'NİN EUW'DA KAYBETTİĞİ TEK MAÇI ANALİZ ETTİM (7 PRO OYUNCULU MAÇ)

  görünümler 111,051

Lynx Çerezz

Lynx Çerezz

Yıl önce

CHOVY'NİN EUW'DA KAYBETTİĞİ TEK MAÇI ANALİZ ETTİM (7 PRO OYUNCULU MAÇ) Adlı videom yayında! Rehber gameplay videoları oynanış özet leri challenger analiz leri ve LoL moba maç yayın anları devamı için videoyu beğenmeyi unutmayın.
Abone ol: bit.ly/34XjCuw
League of Legends oyununda kendini geliştirmek için bir numaralı LoL asistanı SenpAI'yi tamamen ücretsiz indirebilirsin: bit.ly/2TItRCA
Daha fazla video için:
LOL Maç Özetleri : bit.ly/3cA49Hx
Challenger Analiz : bit.ly/3u1qQKC
Maç Analizleri: bit.ly/3we0R4y
Canlı Koçluk : bitly/3sHFSov
Demirden Challengera Analiz : bit.ly/3dj7ERP
LOL Tier List: bit.ly/39xbmWZ
Soru Cevap : bit.ly/3m94nZ6
Merhaba arkadaşlar, adım Furkan Arıkovan, Bursa'da yaşıyorum. Oyuna sezon 3 sonunda başladım. 1603 Nilüfer Belediye ,ANT ve BPI takımlarında orta koridor oyuncusu olarak görev yaptım. Profesyonel oyunculuğu bıraktıktan sonra koçluk yapma kararı aldım. Pars E-spor ile Yükselme Ligi'ni kazandık ve şimdilerde Dark Passage takımının koçluğunu yapıyorum.
İnstagram Hesabım : furkanariko...
Twitch Kanalım : www.twitch.tv/lynxcerezlol/
Discord : discord.gg/JBe3x4mw6D
Sponsorluk İçin : furkanarikovan@gmail.com

YORUMLAR: 233
cihan karakuyu
cihan karakuyu Yıl önce
Saygılı efendi bir insansın. Lol oynamayı 2 sene önce bıraktım ama sırf sohbetin için izliyordum. Çok daha iyi yerlere gelmen dileğiyle
Doğukan ÇAM
Doğukan ÇAM Yıl önce
Nobody:
saddem comodo
saddem comodo Yıl önce
Koç sen çok sıcakkanlı samimi sohbetinle bizleri kendine bağlamışsın zaten istesen de istemesen de beğeniriz
Serkan KÖSE
Serkan KÖSE Yıl önce
Videolarını severek izliyorum kardeşim. Senden her yeni yama geldiğinde detaylı yama notları analizi de bekliyorum.
Mustafa Solak
Mustafa Solak Yıl önce
hiç yenilmedi çünkü bronzda karşıma gelmedi
Ümit Berber
Ümit Berber
Senin videoları izledik den sonra oyundaki konumum pozitif olarak değişti lig de atlamamı sağladı teşekkür ediyorum çok iyi iş çıkarıyorsun.Mainler üzerinde duran videolar sıklasmasını istiyoruz.
Han Imagine&Emotion
Han Imagine&Emotion Yıl önce
coach! adamsin..bu sefer tam dersin bitisine denk getirdin..izlemeden yorumu yapmak istedim, eminim bu video da digerlerinden daha iyidir! surekli ustune koyarak giden performansindan dolayi bunu izlemeden yazmakta sakinca bulmiyorum. Herkes e keyifli guzel seyirler simdiden🙏
Enes
Enes Yıl önce
Chovy r basar o sırada koç
Emirhan Doğan
Emirhan Doğan Yıl önce
Çerez maçın sonunu söylemezsen video daha zevkli oluyor. Yani analizin de kümin kazanıp kazanmadığı belli olmasa çok daha zevkli olur
Burak Tezcan
Burak Tezcan Yıl önce
Waifun güzelmiş koç, arkadan göz kırpıyor videoya 😂
Hilius
Hilius Yıl önce
Abi sonraki videoda oyun başında atılması gereken clickleri neredd durulması gerektiğini nereye check atılması gerektiğini vs anlatır mısın?
sercan öztaş
sercan öztaş
Her maç kazanılamaz sadece kazanma oranını yüksek tutmak gerekiyor
Berat
Berat Yıl önce
Koç rica etsem orman oynayanlarında analizini de yapar mısın?
Yusuf
Yusuf Yıl önce
Koç, son dönemde mid lanede çok oynanan tryndamere analiz gelsin iyi bir oyuncu tarafından
Tolga Okat
Tolga Okat Yıl önce
Koç normalde yorum yapmıyorum ama bu içeriği çekmeni istiyorum gerçekten Türkiye’nin en iyi 20 oyuncusunu çeksene gelmiş geçmiş
Mehmet Akif
Mehmet Akif Yıl önce
Chovy bile elo yükseltmek için duosuyla giriyor. Full soloq oynayarak hiçkimse dia üstüne çıkamaz, önceki çok önceki yamalarda beeeelki
Dogan Günay
Dogan Günay Yıl önce
ah ulan be nerde o eski üçlükuvvet can mana atak krit saldırı hızı bekleme süresi :D
hoqqe
hoqqe Yıl önce
Test için öyle bir rica etti ki aklıma knightta vb. mmo oyunlarda; kardeşim bi ver takayım kaç ad veriyor diyenleri getirdi aklıma.
Mustafak.
Mustafak.
abi izlerkrn zevkli mantıklı geliyor anlatımların bişeler çıkartmaya çalışıyorum ama oyuna girince uygulayamıyorum :d
Ömer Ecirli
Ömer Ecirli Yıl önce
10: 07 aslında yone ultiyi tutturamadı ama lee sin saolsun doğru atmasını sağladı tekme atınca
Üç Kız Kardeş 21. Bölüm Fragmanı
0:59
Üç Kız Kardeş
görünümler 701 B
Tuğçe Elif'in bisikletini kıskandı 😒 #shorts
0:53
Elif Dizisi Türkiye
görünümler 262 B
Süper perfect comedy ✅❤️🧿🤣
0:36
Koray Zeynep
görünümler 10 Mn
Üç Kız Kardeş 21. Bölüm Fragmanı
0:59
Üç Kız Kardeş
görünümler 701 B