Hadi Özışık ve Postmodernist Tokat - Böyle Buyurdu Kültür - Prof. Nevzat Kaya - B10

  görünümler 131,364

Flu TV

Flu TV

6 aylar önce

Bu hafta postmodernist tokadın ne zaman, nasıl ineceğini tartışıyoruz.

Hadi Özışık vakası postmodernist bir tokat mı? Çirkinlik bu çağda trend mi oldu? Kitsch nedir? Postmodernizm çökecek mi? Modernizmdeki güzel ile bu çağdaki güzel neden farklı? Kültürbilim çirkinliği nasıl değerlendirir? Marmara'daki müsilaj sorunu nasıl çözülür?

Ayrıcalıklardan yararlanmak için bu kanala katılın:
trshow.info/on/-xT.html...

FluTV "Dünyanın En Otantik İçeriklerini Sunan" yepyeni bir dijital platformdur.
Videolardan haberdar olmak için lütfen abone olun:
➡ bit.ly/FluTv



Böyle Buyurdu Kültür serimizin diğer videoları için ➡ kultur.flutv.online

Hadi Özışık ve Postmodernist Tokat - Böyle Buyurdu Kültür - Prof. Nevzat Kaya - B10 videomuzu beğendiyseniz en güncel diğer içeriklerimize göz atabilirsiniz.

➡Cemil Şov: Barış Sarhan - Ne Çektik? - Burcu Batalay - B01
trshow.info/watch/fWrQnoz5XY8/video.html

➡Michael Haneke - Olmaz Öyle Saçma Şey Z - İlker Canikligil - S04B
trshow.info/watch/Oi537K52Vbs/video.html

➡Tim Cook Robot Mu? - Zamazingo: Teknoloji Saçmaları - S02B05
trshow.info/watch/NRj0EHPlSgc/video.html

➡FluShow - Aptal Herifler - Canlı Yayın - B13 (Konuk Serhan Bali)
trshow.info/watch/AI5PYbZVFXE/video.html

➡HİÇ - Yazar Burada Ne Demek İstemiş - Aytuğ Akdoğan - B16
trshow.info/watch/MqNhx2DZYn0/video.html

Kanalımıza katılın: uye.flutv.me
Patreon destek sayfamız: flutv.me
Kanal: flutv.online
Twitter: flutivi
Instagram: flutv.online

YORUMLAR: 493
Xx Bdm
Xx Bdm 21 saatler önce
22:30 Nietzsche/ bir kere uyandın mı ?
İbrahim Çürükoğlu
İbrahim Çürükoğlu 9 gün önce
Başka ülke gelmiyor aklıma. Hocam hocam :D
Ali
Ali 16 gün önce
Keşke sözelci olsamda nevzat hocanın cerslerine girebilsem dedirtiyor ya nevzat hoca daha ne olsun ekran başında yarılıyorum vallahi billahi😂
Kenya
Kenya 19 gün önce
"kitsch" Burhan Altıntop'un evidir.
vedat hakan beyaz
vedat hakan beyaz 21 gün önce
Salıntısın hocam
Herra Kalajussi
Herra Kalajussi Aylar önce
Hani bir söz var “GERÇEK CIPLAK GEZER DER..” Gothe Neevzat hoca gerçeği yakalamış ..👍🙋🏻‍♂️
yavuz albayrak
yavuz albayrak 2 aylar önce
Hocam yine kitabın ortasinin ortasindan konuştunuz.
Ekin Gökalp
Ekin Gökalp 2 aylar önce
💛💛💛💛😅😅😅✔
Çağrı Şen
Çağrı Şen 2 aylar önce
Bu adam bir sanat eseri.
Ataman Özölçer
Ataman Özölçer 2 aylar önce
Bu efsane bölüm gözümden kaçmış.
atilla keskin
atilla keskin 2 aylar önce
Nevzat hocam, sanırım geç keşfettim vidolarınızı şuanda seriye bağladım hepsini izliyorum. Bitmesin istiyorum, umarım bitmez ve daha çok daha çok istiyorum!!!
ercan akyol
ercan akyol 2 aylar önce
Bu serinin en iyi videolarından biri, kesinlikle! keşke bölümün adını hadi özışık dallamasıyla yan yana getirmeseydiniz:)
onder Ersozlu
onder Ersozlu 2 aylar önce
Bu söyleşi üzerinden yıllar geçer ve Duygu, nun da yaşı artık Kemâl, e ermiş denilebilecek bir seviyeye gelir ve kendisiyle yapılan bir söyleşi de; Artık insanlar temiz içme suyu bile bulamıyor, ekolojik denge iyice alt üst oldu bu yeni türeyen hastalıklar her geçen gün daha fazla can alıyor, hiç unutmam bir zamanlar rahmetli Nevzat KAYA hocamızla birlikte İlker CANİKLİGİL eşliğinde bir söyleşi yapmıştık yotube üzerinden orada bana Nevzat hoca demişti "sizler bizden çok daha masumsunuz biz geberip gitcez ama dayağı siz yiyeceksiniz" şimdi Nevzat hocanın ne demek istediğini çok daha iyi anlıyorum ve bu söyleminde malesef haklı çıktı.......
Rayha Dest
Rayha Dest 2 aylar önce
En güzel bölümü en sona bırakmışım
ışık Sobutay
ışık Sobutay 2 aylar önce
Ben 1960 ların güzellik ölçülerini ölçülerini seviyorum. Akademi de de o okunuyor.
Burcu Budak
Burcu Budak 3 aylar önce
Nevzat hoca harika bir tiyatro sanatcisi olur. Cok tutkulu bir kulturcu. 👍🏻
Oki Doki
Oki Doki 3 aylar önce
Bizim ahirda inek var bir tane bundan daha postmordernist.Anlamadim gitti post olunca inek olunmuyor mu ?
İhsan Şakir Bahar
İhsan Şakir Bahar 3 aylar önce
Nevzat Hoca'nın verdiği örneklerin eğlenceli veya komik bulunması -ben de çoğunlukla eğlenerek izledim- örnek verdiği argümanların doğruluğunu ispatlıyor.
Betty coco Boop
Betty coco Boop 3 aylar önce
Her bölümde zihnimde yepyeni kapılar açılıyor! Karşılaştırmak belki doğru olmaz ama ESG gitmese Nevzat Hoca gelmezdi ve böyle güzel programlar izleyemezdik gibime geliyor.
Hulya Guven
Hulya Guven 3 aylar önce
Nevzat hocam sizi çooooooooooooooooooook seviyorum ♥️♥️♥️
G & N
G & N 3 aylar önce
Было очень интересно, спасибо вам 😎
Sinan Bozkurt
Sinan Bozkurt 3 aylar önce
1
Esra Turan
Esra Turan 3 aylar önce
Anlatışına kurban 🤣😂🤣
Neolog
Neolog 3 aylar önce
felsefecilerin argüman koyduktan hemen sonra argümanı tam da bizim zihinimizde kuşattığımız gibi kuşatmaları çok hoş oluyo. postmodernizm konusunda ayrı bir hoşmuş
Carl Gustav Jung
Carl Gustav Jung 3 aylar önce
Beynim beslendi. Düşündüğüm şeyleri insanlığın zaten düşünmüş olması..
Murat Er
Murat Er 3 aylar önce
Nevzat hocaya Post-Modernist ağzımla gülerken kendime derinden de üzülüyorum. Hissediyorum iliklerimde Post-Modernizmi ve ejacule oluyorum.
Hacı Murat Uçar
Hacı Murat Uçar 3 aylar önce
eros videosunda ''o kadar aynıyız ki en karanlık arzularımız bile birbirinin aynı'' demiştiniz. bu video da ise ''good morning vietnam!!! yapayalnızız'' diyorsunuz. bu nasıl oluyor sayın hocam? yani en azından sizin söylediğiniz '' en karanlık arzular '' konusunda anlaşabilmemiz ve yalnız kalmamamız gerekmez mi?
Mert Pastırmacı
Mert Pastırmacı 3 aylar önce
Yav ben nevzat hocamı ne kadar geç keşfetmişim vallahi utandım kendimden. Sohbeti çok kaliteli ve keyifli.
Ce
Ce 3 aylar önce
Videoyu izlerken Nevzat hocamdan aldığım derslerin, aradan uzun yıllar geçmesine rağmen hala aklımda olduğunu farkettim.Teşekkür ederim hocam.Mükemmel bir hoca olduğu kadar gerçek bir aydındır kendileri.
T U Y G U N O K S U Z
T U Y G U N O K S U Z 3 aylar önce
anlamadım sonuç a varamadım
barfly tom
barfly tom 3 aylar önce
editlemeyin kardeşim.
ercana celikbas
ercana celikbas 3 aylar önce
hoca ile sohbet çok zevkli olur
Vildan IŞIK
Vildan IŞIK 3 aylar önce
Z kuşağına özetle; Dayağı siz yiyeceksiniz biz geberip gideceğiz.😂 Nevzat hocam ve İlker hocam çok iyi bir yayındı yine. Teşekkürler
Osman Keskin
Osman Keskin 4 aylar önce
en iyi bölümlerden biriydi. iyi güldürdü.
mumin16
mumin16 4 aylar önce
Şu hocayı dinlemekten niye çok büyük keyif alıyorum?
oz75
oz75 4 aylar önce
flu tv de ızledıgım en kotu vıdeoydu. alman edebiyati okumus birisinin kavramlari bu kadar kotu anlamasi ve kullanmasi uzucu. post modernite de anlattigi gibi birsey degil. yahut dili o degil. edebiyat menseyli akemisyenlerde sanki edebiyati felsfenin ustune mizahla koyma cabasi goruyorum.
Emre BAYRAK
Emre BAYRAK 4 aylar önce
Offf 32. dakikadan sonra çok vurucu. Çok fena çok.
Edanur Tarı
Edanur Tarı 4 aylar önce
Ben herşeye rağmen geleceğe dair umudumu yitirmek istemiyorum. Çünkü insan fiziksel ve bilişsel anlamda sürekli evriliyor yani kendimizi sürekli ileri taşıyoruz. İlkel güdülerimizden giderek uzaklaşıp daha erdemli olana doğru yol alıyoruz. Ben buna inanmak istiyorum çünkü aksi durumda Nevzat hocanın da dediği gibi gidip intihar etmek daha mantıklı.Fakat şu bir gerçek ki geçmişteki ilkel insanın yediği nanelerin bedelini gelecekteki erdemli insan ödeyecek.
esra dil
esra dil 5 aylar önce
İntihar edin be intihar edin 😂😂😂😂
Özer Özgün
Özer Özgün 5 aylar önce
Nevzat Hocam kızınca çok güsel oluyorsunuz. İlker Hocam yapıyorsunuz bu programları açılıyor çakralar, ertesi gün apartman toplantısında komşulara uyum sağlayamıyoruz. :) Bu arada Nevzat Hocam kültürle giren çıkmaz deyince aklıma aynen kelimesi geldi nedense? Girdi artık, aynen aynen girdi...Çıkmaz yani. Harika dersler, harika bakış açıları, harika dokunuşlar. Hepinize teşekkürler. İyi ki varsınız.
fatoş akdemir
fatoş akdemir 5 aylar önce
Imanijatif kast sistemi... Cukk 👍
mustafa kılıç
mustafa kılıç 5 aylar önce
Anlatılanların üçte ikisini anlayabildim hocam sizce cahil miyim?
Zaman Gezgini
Zaman Gezgini 5 aylar önce
Çok güzel bir video olmuş ellerinize sağlık. Nevzat Bey teşekkürler
tuna polat
tuna polat 5 aylar önce
Videoda Konuşma boşlıklarını kesme kısmını abarttığınızda dinleyen için odaklanması / takip etmesi zor ve yorucu hale geliyor. O boşluklar dinleyen için de söylenen cümleyi hazmetmeyi sağlıyor bir şekilde. FLU Tv yönetimi şeyisine arz ederim.
Arda Erkaya
Arda Erkaya 5 aylar önce
27:00
pAnDa_IN VentiOn
pAnDa_IN VentiOn 5 aylar önce
Apple'ın faşizan olduğu fikrine pek katılamadım açıkçası... adamlar teknolojisini geliştirmiş, tasarımını yapmış, fiyatını belirlemiş... ve piyasaya bir ürün sunulmuş... bu inovasyondur... tasarımın içerisindeki öne çıkma; insanın içerisindeki bireyleşme arzusu... öne çıkan ürünlerin de, insanların da zamanla bir takipçi kitlesi oluşması doğaldır. Çünkü adı üstünde: ön plana çıkmışlardır bir kere ve geri planda kalmak artık onları tatmin etmez... eğer ki buna faşizanlık diyecek olursak... o zaman herkesin içerisinde keşfedilmeyi bekleyen bir faşizanlık olduğunu söyleyebiliriz... neden? Çünkü evrendeki en faşizan kuvvet maddenin kendisi, yani bedendir... kişinin bir faşizan mı... yoksa inovasyon meraklısı bir birey mi olacağını belirleyen önemli faktör ise bu bedenin akıl aracılığı ile mi yoksa bilinç aracılığı ile mi kendisini ortaya koyacağı... kişinin kendisi tarafından nasıl tanınacağı gerçeğidir... akıl içeriye dönük olan bir tanışma vasıtasıdır... bilinç ise hem içeri hem de dışarı... yani çift yönlü olarak çalışabilen bir yapının içerisindeki... dışa doğru açılan kapıdır... akıl erekseldir... bilinç bedenseldir... inovasyon ise aklın, güncel olan bedensel ihtiyaçlar doğrultusunda... tekrar gözden geçirilmiş, tasarlanmış olan halidir. Ben iyi bir apple kullanıcısı sayılmasam da, duyduğum kullanıcı yorumları genellikle benzer oluyor: hem göze hitap eden, hem de kullanışlı olan... şık ve basit bir tasarım. Ürünlerinin önüne 'I' sembolü ise bu basit nedenden ötürü, dahice... ve markanın amacını, tıpkı tasarımlarında da olduğu gibi... olabilecek en sade biçimde ön plana çıkarıyor. Ve öteki tarafta ise android işletim sistemi var. Bu işletim sisteminin en büyük özelliği ise... cihazı kişiselleştirmek... veya sadece belirli bir iş için ayarlamak adına sunulan seçeneklerin zenginliği... kimisi için kafa karışıklığına yol açan, gereksiz bir detay olarak gözükse de... teknolojiye merakı olan kontrol freakler için geride bırakması pek de kolay olmayan bir dizi özelliği içerisinde barındırdığını varsayabiliriz... sonuç: bu durumda neyin faşizan olup/olmadığını belirleyen faktör... kişinin bilincinin içe dönük mü yoksa dışarı yönelik mi olduğu gerçeğidir... bilinci kendi içine kapalı... hayatı çoğunlukla düşünsel olarak anlamlandırmayı tercih eden kişiler için fonksiyonellik esas faşizan olan etken iken... kişinin bilinci dışarıya yöneldikçe... fonksiyonelliğin yanısıra tasarım veya kullanışlılık gibi faktörler de ön plana çıkmaya başlıyor... işte inovasyon da tam olarak burada devreye giriyor... çünkü inovasyon esasında dış dünyada güncel olarak varolan bir takım ihtiyaçları... farklı bir takım ereklerle birleştirerek... farklı biçimlerde çözümler sunmayı hedefliyor... içeriye dönük olan bilinç... dışarıdaki maddede belli başlı bir takım özellikler ararken... dışarıya yönelen bilinç ise... yine aynı maddedeki başka bir takım özelliklere dikkat ediyor... bu basit gerçekten ötürü yeryüzündeki bütün nedenler ister/istemez... dönüp/dolaşıp ekonomik nedenlere bağlanıyor... faşizanlığın temelini oluşturan milliyetçilik ilkesi de... tamamiyle ekonomik bir takım nedenler üzerine temellenmiş durumda... maslow'un piradiminin zeminini oluşturan fizyolojik ihtiyaçlar ve korunma ihtiyacı... kabileler halindeki yaşantılardan derebeyliklerinin kurulması... ve derebeyliklerinden ise ülkelerin kurulması doğrultusunda... insanoğlunu geçmişten günümüze kadar güdülemiş olan temel faktörlerin başında yer alıyor. Piramidin tabanında yer alan aynı ihtiyaçlar... aynı zamanda milliyetçilik ilkesinin de temelini oluşturuyor. Fizyolojik ihtiyaçlarımız bizi zorunlu bir biçimde bedenimizden dışarıya doğru yönlendirirken... geri planda kalan korunma ihtiyacımız ise... fizyolojik ihtiyaçlarımızın olabilecek en güvenli ve sürdürülebilir şekilde giderilebilmesinin yollarını arıyor... bu bağlamda milliyetçilik... halihazırda faşizan olan bir madde düzlemindeki bir genişleme istencinin... mümkün olan en kontrollü biçimde gerçekleşmesini sağlayan bir yazılım işlevi görüyor... eğer fizyolojik ihtiyaçların genelini 'ekonomi' başlığı altında toplayacak olursak... ekoniminin belirli sınırlar içerisinde düzenlenmesinde rol oynayan çeşitli kurallar ve regülasyonlar bütünü olarak ele alabileceğimiz sistem ise... piramidin ikinci basamağındaki korunma ihtiyacımızın bir dışa yansımasından ibaret... çeşitli fizyolojik ihtiyaçların giderilebilmesi için gerekli olan kaynaklardan ne kadarı ülke sınırları dahilinde ise... dışa bağımlılık o kadar azalır... ve böylece temelde var olan korunma ihtiyacından kaynaklanan... ister fizyolojik, isterse ekonomik sebeplerden yola çıkarak olsun... bedenin kendisi üzerinde hakimiyet geliştirme imkanı artmış oluyor. fakat iktisatçıların gayet iyi bildikleri gibi... gerek borçlanma, gerekse dış ticaret... tarafları olan ülkelerin ekonomilerine pozitif bir katkıda bulunmaktadır. sanayi üretimi gelişmiş olan ülkeler, dışarıdan ucuza aldıkları hammadeleri işleyerek, gerek kendi ekonomilerine gerekse dünya ekonomisine pozitif bir katkıda bulunurken. sanayisini henüz yeterince geliştiremediği için fazlasıyla ithalata... dışarıdan gelen sıcak para ve borca bağımlı olan ülkeler ise... en ufak bir rahip krizi patlak verdiğinde ekonomileri sarsılabiliyor... belli bir raddenin aşılması durumunda... ekonomideki bu dışa bağımlılık öyle bir hal alıyor ki... bir süre sonra yönetici koltuğunda kimin oturduğunun pek de bir önemi kalmamış oluyor... vadesi gelen borçlar koskoca ülkeyi tek başına yönetmeye başlıyor... böylece maddenin faşizanlığından... ister direkt olarak, isterse dolaylı yoldan olsun... ister bireysel bir ölçekte, isterse global ölçekte olsun... herkes etkilenmiş oluyor... milliyetçilik ile faşizanlık arasında yüksek bir korelasyon olması da bu basit sebepten ötürü.
pAnDa_IN VentiOn
pAnDa_IN VentiOn 5 aylar önce
şimdi bütün bunları hem telefon ölçeğinde, hem insan ölçeğinde, hem de global ölçekte tekrar toparlayacak olursak... faşizanlığın temelinde daima maddi nedenler bulunur... esasında her birimiz kendi sınırları içerisinde, dışarıdan aldığı hammadeleri işleyerek üretim yapmakta olan bir fabrikaya sahip birer ülke konumundayız... sınırlar bedenimizi, dışarıdan aldığımız hammaddeler algı ve zekamızı, fabrika ve işlenme evresi ise aklımızı teşkil ediyor. bu şekilde fabrika maddi bir değer üretiyor, fakat bu değeri sıcak para ile karıştırmamakta fayda var. bu değer ancak piyasa tarafından satın alındığı taktirde sıcak paraya... yani somut olan bir değeri temsil eden, soyut bir değere dönüşmüş oluyor... kişi bu paranın ne kadarı ile kendi fabrikasına yatırım yaparsa... fabrikayı o kadar büyüterek günün sonunda daha büyük bir değer üretme fırsatına sahip oluyor. başka bir ihtimal ise bu parayla diğer fabrikalara yatırım yapmak, örneğin hisse senedi satın almak... bu da sene sonunda elde edilecek toplam değerin belirlenmesinde rol oynayan ikinci bir kalemi meydana getiriyor: finans... gayri menkul değerler aracılığı ile elde edilen... çeşitli menkul yatırımlar... konuyu ister bireysel ister global bir ölçekte ele alalım... dünyadaki üretimin tamamı... bu iki denge unsuru arasında süregelen... kimi zaman birbirinden beslenen... kimi zaman ise birbirini tarafından kösteklenen... birbiri üzerine kurulmuş... iç içe geçmiş bir düzen tarafından belirleniyor... taşınmaz mal sahipleri yani diğer bir deyişle milliyetçiler... ve para arzını yönlendiren finansçılar, başka bir deyişle globalciler... akıl ve zeka... dolayısıyla... bir kişinin taşınmaz mal varlığı ne kadar fazlaysa... teknik olarak o kadar fazla milliyetçi olmak durumundadır, çünkü kimse elinde olan bir takım değerlerin... elinde olmayan bir takım sebeplerden ötürü zarara uğramasını tercih etmez. fakat günümüz ticaret dünyasında, karşılıklı çıkarlar kapsamında ülkeler birbirine o kadar bağlanmış haldedir ki... milliyetçi olabilmek adına dışa kapalılık... artık bir seçenek olmaktan fazlasıyla uzak. cahil insanların milliyetçilikten anladıkları genellikle böyle, yani mahalle dedikodusu şeklindedir: ay yok o ülke şöyleymiş de, yok şu ülke geçmişte bize söyle yapmış da... eyyy amerika sen kimsinmiş de, marketteki kolaları yerlere dökmelermiş de bilmem ne... gerçek milliyetçilik ise ancak bireysel ölçekte çalışkan olmakla, ülke bazında güçlü bir sanayi veya teknolojik üretim vasıtasıyla sağlanan ekonomik istikrarla... yani bir yıldız olmakla mümkündür. bu biraz amerikan rüyasını andırır. geri planda ise bütün yıldızları besleyen mavi gök, yani güçlü bir finans sektörü vardır. taşınmazlarla sınırlı olan bir üretim sektörünün aksine... bu sektörün gücünü mobiliteden alıyor olması... ve sınırlar içinde olduğu kadar, sınır aşırı faaliyetler ile de kendisini besleyebilmesi... ülkelerin milli çıkarlarını geri planda bırakmakadır... globalleşmenin ardındaki lokomotif finans sekörü... bir ayağı daima frende olan makinistler ise cumhuriyetçilerdir... sebep daima aynıdır: iç stabilite ve kontrolü sağlamak... dünya üzerinde somut olarak tam karşılığı bulunmayan bir takım değerlerin... klavye üzerindeki birkaç tuşa basılması hızında dünyanın bir ucundan öteki ucuna sirkilasyon halinde olması... ekonomisi kırılgan olan ülkeler için çeşitli riskler barındırmaktadır... sonuç olarak faşistler ikiye ayrılır: taşınmaz değerlerin üretilmesi, çoğaltılması ve korunması ile yükümlü olan faşistler... taşınmaz değerleri finanse edecek yeni kaynaklar bulmak ve bu kaynakların en verimli şekilde yönetilmesinden sorumlu olan faşistler... her iki tarafın da oyunu kendi kurallarına göre oynamak durumunda olduğu... her iki tarafından birbirinin kaynaklarından istifade etmek vasıtasıyla kendini çoğalttığı... aralarında oluşan dinamiğin kimi zaman berekete... kimi zaman yıkıma yol açtığı bir düzen... tıpkı dünyanın mevsimsel döngüleri gibi... kimi zaman küreselcilerin eli kuvvetleniyor ve ülkeler arasındaki sınırlar esnemeye başlıyor, tıpkı globalizasyon dalgasında olduğu gibi... fakat fiziksel olarak dünyanın iki ayrı ucunda bulunan noktaların birbirine bu kadar yakınlaşması... zamanla kaotik bir ortamın oluşmasına sebep oluyor... böylece de milliyetçiler kuvvetti tekrar kendi ellerinde toplamak, kendi ellerini güçlendirmek durumunda kalıyorlar . finans sektörünün kaosu beraberinde getirmelerinin sebeplerinden bir diğeri de dünyanın altın standardından bir hayli uzaklaşmış olması... yani herhangi bir fiziksel karşılığı bulunmadığı halde... piyasa şartlarında bir değer atfedilmiş olan taşınabilir varlıkların çeşitliliği... kırılganlığı... ve kontrolsüz bir şekilde çoğalmaları ile... taşınmaz varlıkları da peşine takarak sürüklemesinin yarattığı istemsiz bir simulasyon... ve bütün bunlar, bireysel bir ölçekte değerlendirildiği taktirde... durumda değişen hiçbir şeyin olmaması... peki ya sonuç? elimizde olmaya çeşitli sebeplerden ötürü, zamana serpilmiş bir kaos/düzen sarmalı içerisindeki bir yapay zeka yazılımı olmak mı kaderimiz ? ya da kutsal kitaplarda tasvir edildiği gibi... dünyadaki kaos önü alınamayacak boyutlara vardığında kopacak kıyametler mi ancak bizi tekrar düzene sokacak? kaderimizi tamamiyle kendi ellerimize alabilmek için eski kafalı bir milliyetçi mi olmalıyız? yoksa dünyanın değişmez olan döngüleri... arasında süregelen bir inovasyon hali... geçmişten esinlendiğimiz bir farkındalıkla mümkün olan kendi geleceğimize... elimizdeki en taze bakış açılarını sunmak... bizi maddenin faşizan düzeninden ve kendi kıyametimizden... ne derece koruyabilir?
Ö. Ö.G.
Ö. Ö.G. 5 aylar önce
Kocaman bir bulut yığını gibi bilinçlerimiz. Oradan oraya savrulan... kolektif bilinç de anlamını yitiriyor sanki.
Atilla Aldemir
Atilla Aldemir 5 aylar önce
Ana dilimde açık arayla her konuda beni fevkalade aydınlatan değerli insan Nevzat Kaya‘ya ve İlker Bey‘e Almanya’dan sonsuz teşekkürler... bundan sonra sıkı takipçinizim!
DubiousDoofus AKA MyLil Pontiff of Valhallahuakbar
DubiousDoofus AKA MyLil Pontiff of Valhallahuakbar 5 aylar önce
29:56 millet annesiyle babasiyla seks yapiyor mu gercekten? What?
Hasan özdemir
Hasan özdemir 5 aylar önce
Temiz konuştun hocam.
Pelin Erol
Pelin Erol 5 aylar önce
Kitsch kelimesinin kitsch bir tarzda yazılması detayı çok hoş jdgsksbsjdbjs
halil
halil 5 aylar önce
Flu tv'yi seviyorum ama yani aydınlık gibi başlık atıyor yapmayın şunu ya
Özgür
Özgür 5 aylar önce
şu 34 dakikada aklıma yatan şey sayısı 0
R Y
R Y 5 aylar önce
Nevzat hoca muhteşem.
d&d blogger
d&d blogger 5 aylar önce
Hocanın paççozzz demesi kalp ben😍
Enver Bozkurt
Enver Bozkurt 5 aylar önce
okültizm de anlatabilir mi sevgili hocam
GEOMHK
GEOMHK 5 aylar önce
İlker Bey, size ve ekibinize teşekkür ediyorum ve takdir ediyorum. Sanatın ve bilimin her alanında sadece öğrencilerine faydası olan bu nimet değerinde insanları her yaştan insana kavuşturuyorsunuz. bu ülkenin kültür tarihinde hatırlanacak bir hizmet/ adım olacaktır. Nevzat Hoca da zehir gibi okyanus gibi, aç sesini otur karşısına dinle...
candalope
candalope 5 aylar önce
bunu yeni izledim. Nevzat Hoca iyi tokatlamış yine ahahhahah
Filiz Korkmaz
Filiz Korkmaz 5 aylar önce
E bu videonun Hadi ile alakası yokmuş. Sürekli ana ekranımda "suggested" olarak görünüyordu, ben de aman bana ne Hadi'nin felsefesinden, 3 kuruşluk adam için 30 dak. video mu seyredicem deyip açmıyordum. Ya şuna adam gibi başlık atsaydınız ya..
Deniz Kortik
Deniz Kortik 5 aylar önce
Hocam iyi ki varsınız, bayılıyorum size
M.C. Y
M.C. Y 5 aylar önce
Nevzat Hocam'ın; normların yok oluşunun, modernizmde yaşanan bölünmenin ve kavramların izafiliğinin özgürlük ile olan ilişkisini nasıl ele alacağını merak ediyorum. Sözü edilen yalnızlaşma, bireyselleşmenin ve özgürleşmenin bir sonucu değil midir? Postmodern diye linçlemeyin teşekkürler
TR KTH Cosmos
TR KTH Cosmos 5 aylar önce
Düzenli olarak bir videoyu 3 kere izliyorum. Öğrendiğim tüm fikirlerin aslında temelini tekrardan anlıyorum. Bu harika bir deneyim. Teşekkür ediyorum bunun için.
Exdeun
Exdeun 5 aylar önce
Nevzat Hoca'yı dinlemek gerçekten yorucu çünkü çok bağırıyor :/
Lyanna
Lyanna 5 aylar önce
hadi özışık bölümün neresinde konuşuluyor?
Selman Aydemir
Selman Aydemir 5 aylar önce
Nevzat Kaya adamdır.
Mustafa Nazif
Mustafa Nazif 5 aylar önce
keske h9ca sabaha kadar konussa.. gercekten gozumu bile kirpmam
Hada Demian
Hada Demian 5 aylar önce
hocayı editlemeyin bir kez de, niye ihtiyaç duydunuz bi görelim
Nitü Poyzö
Nitü Poyzö 5 aylar önce
14:28 "Cinsellik" değil o, "Cinssellik" ......
Furkan
Furkan 5 aylar önce
Nevzat hocamla bir de kubrick bölümü yapsanız keşke severek izliyorum bağımlısı oldum.
Figen D.
Figen D. 5 aylar önce
Edebiyat mezunuyum keşke Nevzat Hoca gibi tatlış bi hocam olsaydı. ♥️♥️♥️
Kesit Zamanı
Kesit Zamanı 5 aylar önce
Modernleşme Ahlaki kavramları zedelememeli , Monogami ilişkilerin azalması modernleşmeyi çok yanlış anlayanlar yüzünden olduğunu düşünüyorum
Gökçen Zuhal
Gökçen Zuhal 5 aylar önce
aptal hissetmek için nevzat hocamı dinliyorum düzenli olarak
Alperen Aras
Alperen Aras 5 aylar önce
Keske bunlar podcast olarak spotify gibi yerlere yuklense yolda dinleyebilsek
FERDİBABALOL
FERDİBABALOL 5 aylar önce
Dksofklsososoow video cok iyi
Semih kaplan
Semih kaplan 5 aylar önce
👏
F B
F B 5 aylar önce
Bu kadar geyik muhabbet görmedim. Entellektuel olma çabası var ama konuşulanlar geyik 😄
Sam Peterpan
Sam Peterpan 5 aylar önce
Nevzat hocam , albert camus, absurt, kral sisifoss - hayatin anlamsizli ile ilgili sizin dusuncelerinizi yansitan bir program yapmanizi rica ederiz
kendini tutamayan şohpenci
kendini tutamayan şohpenci 5 aylar önce
Nevzat hoca iyidir. ilmine, irfanına laf yok. Ama iki sikintili hem de baya büyük sikintili ahrazı yani defosu var. Bir: karekter olarak yanar döner bi tip. Okulda öğrencilere çemkirirken köşeyi dönüp dekanı görünce ay hocam ay nasılsınız çekiyor. Acayip yanar döner. iki: nevzat hoca adeta kendine müritlerini sürekli bağlamak isteyen şeyh gibi anlatiyo anlatiyo geliyo geliyo tam dananın zort dedigi yerde ben bilmem beyim bilir hesabı yan ciziyo. Ya hoca yaptin bir hayir tut bacagindan ayir. Bunca sikintili rasyonaliteye alternetif nedir? Cözüm nedir?? diyorsun. Pazarda don satan esnaf gibi başlıyo cıyak cıyak çözüm yok hepiniz birbirinizi yiyerek gebereceksiniz diye bagırmaya. Anlamadim hoca deli ayagina mi yatiyo bizi mi yiyoo
Didem Bilgin
Didem Bilgin 5 aylar önce
çok iyi, nevzat hoca çok yaşayın
Sefik Yilmaz
Sefik Yilmaz 5 aylar önce
Apple= modern inovatif tekno-faşist estetik.
izmirbdsm666
izmirbdsm666 5 aylar önce
çok iyi ve grotesk
Yeni Hesap
Yeni Hesap 5 aylar önce
Bir "Gay" gördüm. İlker'de de gaylik var.
atypical
atypical 5 aylar önce
nevzat hoca konuşsa da dinlesek her gün. su gibi akıp gidiyor
White Rabbit
White Rabbit 5 aylar önce
Çok güldüm yine :)
TangoSam
TangoSam 5 aylar önce
Yine muhteşemdi, emeği geçen herkese teşekkürler!🌺 Bir sorum var Nevzat Hocama, klasiklerin bizi kurtaramayacağı üzerine konuşulurken aklıma Prof. Dr. Suat Sinanoglu geldi. Türk Hümanizmi kitabında (tam da modernist bir biçimde) insanlığın manevi evrim süreci icin klasikleri olmazsa olmaz bir noktaya yerlestiriyordu o. Siz ne düşüyorsunuz çok merak ediyorum Suat Hoca ve kitabı hakkında. ☺❤
gürsu çavuşoğlu
gürsu çavuşoğlu 5 aylar önce
Nereden bakarsan bak muhteşem bir insan 👌😊
Ali Murat Arayıcı
Ali Murat Arayıcı 5 aylar önce
Gittikçe sıkıcı hale geldi koca sayfa eskiden daha eğlenceliydi :(
Hakan Yaşdal
Hakan Yaşdal 5 aylar önce
Çok acayip bölüm olmuş!
Kardelen Ercan
Kardelen Ercan 5 aylar önce
Nevzat hocam nasil bu kadar az izleniyor anlamiyorum
Kardelen Ercan
Kardelen Ercan 5 aylar önce
17 SevenTeen
17 SevenTeen 5 aylar önce
Yanlis anlasilmasin ama bu kanala abone olmak yetmez uye olmak gerekir. Hoca reklam isine donerse cok uzuluruz sonra 😊🙃
Ahmet Kesoglu
Ahmet Kesoglu 5 aylar önce
kapitalizm hiyerarsiler yaratarak ayakta kaliyor diyor hocam ona rekabet diyoruz insanliga cok faydali ayrica kapitalizm kok salamamis dediginiz hindistanda kurumsal bir sinif ayrimi var binlerce yildir
TheMcturks
TheMcturks 5 aylar önce
Çok eğlenceli👏👏👏
Melek Günlükleri Babil Büyüsü
Melek Günlükleri Babil Büyüsü 5 aylar önce
13:59 ''benim evimde et yiyen bitkiler var mesela...'' favorim :)))
Politically Incorrect
Politically Incorrect 5 aylar önce
*Apple kız telefonudur ;)*
Osman Dalkıç
Osman Dalkıç 5 aylar önce
saykodelikat
saykodelikat 5 aylar önce
Hocam odanizda sag ortada pakette duran oyuncak figur Attack on Titan animesindeki Hayvan Titan'a benziyor, o mudur acaba? Her izledigimide dikkatimiz ona takiliyor :D
Metistofeles
Metistofeles 6 aylar önce
Sedat Peker içeriklerinden sıyrılıp, ohh be beynimiz varmış alanına hoş geldiniz. =)
Mehmet Levent Ozturk
Mehmet Levent Ozturk 6 aylar önce
Buraya çok entel yorumlar yazılabilir ama tüm paçozluğumla Nevzat bey içinden geçmiş alayının yazacağım...
secular Tim
secular Tim 6 aylar önce
Postmodernizm sanata ve ordan topluma, virüs gibi zıplaması ve son 20 senede becermediği kavram kalmaması hakkında hocam ne düşünür
Postmodernizm ve Mitler
2:04:14
Culture Club TV
görünümler 8 B
DOLARA YA MÜDAHALE YA SERMAYE KONTROLÜ | MURAT MURATOĞLU
13:17
Would you win?!😇
0:26
ILYA BORZOV
görünümler 1,8 Mn
Познер. Гость Эдуард Лимонов
46:04
Эдуард Лимонов
görünümler 579 B
DOLARA YA MÜDAHALE YA SERMAYE KONTROLÜ | MURAT MURATOĞLU
13:17
Would you win?!😇
0:26
ILYA BORZOV
görünümler 1,8 Mn
Would you win?!😇
0:26
ILYA BORZOV
görünümler 1,8 Mn
Askin Mevsimi
2:45
Oğuzhan Koç - Topic
görünümler 161 B
Sıla Şahin - Çok Özledim (Offical Video)
2:29
Sıla Şahin
görünümler 504 B