Noluyo Ya Vs Usta | Lahmacun Kapışması !

  görünümler 2,033,158

Noluyo Ya ¿

Noluyo Ya ¿

Aylar önce

En iyi lahmacun peşindeyiz. Bu sefer ustalardan öğreniyoruz Fırat Albayram iç harcı hazırlıyor Ceyda Kasabalı 250 derece fırına giriyor . İyi seyirler :)
iletişim: noluyoya@temagency.com
Bize destek olmak için kanalımıza katılabilirsiniz :)
trshow.info/on/4-b.html...

YORUMLAR: 5 796
Noluyo Ya ¿
Noluyo Ya ¿ Aylar önce
Eyvan Pide lahmacun :👉 goo.gl/maps/ZYR1q9VPdVQ1jJg4A instagram.com/firatalbayram instagram.com/ceydakasabali
Yz Bz
Yz Bz 26 gün önce
Resmen doğru dedin yabancılar turkish pizza diyo ...
Tuğba'nın Yemek Dünyası
Tuğba'nın Yemek Dünyası Aylar önce
Ben bir Can'ım. Canlar benim gibi güzel yemek yapar. Cancıklar ise soğansız tuzsuz ve salçasız yemek gibidir😂
-Wind-
-Wind- Aylar önce
Abi bu sanatçı Hayko Çepik’in olmasın?
Evdeki Ses
Evdeki Ses Aylar önce
Video isteriz Akdeniz Karadeniz n’oluyo ya videosu isteriZ
İnci Alan
İnci Alan Aylar önce
sizi ve kanalınızı çok seviyorum🥰
Nazlı Kiraz
Nazlı Kiraz Aylar önce
Bu güneşli ve baygınlık geçirecek havalarda bizi guldurdugunuz için teşekkürler ♡
x
x Aylar önce
@burhan insanlarin emeklerine boyle saygisizca tepki verdigin icin ve insanlarin dusuncelerine de saygin olmadigin icin bu tepkine bi cevabim yok senin gibi cahiller yuzunden insanlari karaliyorlar ama tesekkurler bu bir yorumun icin daha cok kesfete dusecek ve daha cok izlenecek sevmedigin insanlara iyi bir sey yapiorsun aslin sag ol
burhan
burhan Aylar önce
Bu videoya güldüysen senin ben kafanı seveyim
x
x Aylar önce
sicaktan degil gulmekten bayiliyoruz simdiii :)))))
Bilgehan Kürkcü
Bilgehan Kürkcü Aylar önce
Fırat abim Mersin Silifke de öyle bir yer var Atakent diye
Nazlı Kiraz
Nazlı Kiraz Aylar önce
@softworld🦋#200? rica ederim ♡
Sümeyye Damar
Sümeyye Damar Aylar önce
Farklı şehirlerin ünlü lezzetlerini bizim için İstanbul’da yapan yerleri paylaşmanız o kadar iyi oldu ki.Mükemmel bir fikir.Nasıl gidelim oralara diyen bizleri düşündüğünüz için teşekkür ederiz.Bu seri devam etmelii.Belki sizinle karşılaşırız heyecanıyla gitmek de ayrı güzel olur.
Schindler Jahudisi
Schindler Jahudisi 18 gün önce
@Birlik Gemi Bagdat Caddesinde
Birlik Gemi
Birlik Gemi Aylar önce
nerdeki bu yer
Uğur Vatandaş
Uğur Vatandaş Aylar önce
Fırat 'ın insanların gönderdiği mesajı söylediği yerdeki tepkisi ve mimikleri ne kadar duyarlı ve adaletli biri olduğunu gösteriyor. Ceyda ve Fırat olmadan TRshow izlenmez. İyi ki hayatımıza renk kattınız , iyi ki varsınız.
Eren Yatkin
Eren Yatkin Aylar önce
Dün koşa koşa gittik ve o kadar sevdik ki anlatamam. Hem fiyatlar uygun hem de tadı harika. Usatımızın eline sağlık
zehra burtek
zehra burtek 3 gün önce
@Simge YILDIRIM Eyvan Cadde :)
Simge YILDIRIM
Simge YILDIRIM 4 gün önce
Merhaba restoranın adını yazabilir misiniz video da bulamadık
Betül K
Betül K Aylar önce
Lahmacun çok tercih ettiğim veya abartıldığı kadar güzel olmadığını düşündüğüm bi yemektir. Sebebi hiç gerçek ustasından yememiş olmammış galiba, görüntüsü bile bi başka 👌 gerçekten ellerine sağlık ustaların ve Fırat'ın 😂
Eren Şahin
Eren Şahin Aylar önce
Videonun bitmesini beklememe gerek yok harika olmus tesekkurler.
prenses ömür
prenses ömür Aylar önce
Cancık
Öykü
Öykü Aylar önce
Evet her videoları çok güzel videoları izlemeden de Ceyda ablamızın esprisinin bol olduğunu biliyorum ❤️❤️❤️❤️
Yoğurtlu İskender
Yoğurtlu İskender Aylar önce
@bot spectra noir bakma diyo basma demiyo
Beyza Toros
Beyza Toros Aylar önce
@Sakın Oynatma Listemdeki Videoya Bakma tamam
for person kingtan
for person kingtan Aylar önce
Buben
İrem
İrem Aylar önce
Birbirini böylesine tamamlayan başka bir çift daha görmedim seviliyorsunuz.☺️
Daisy B.
Daisy B. Aylar önce
Neler neler olmasına rağmen kilo vermeyen Fırat abinin uçaktan atlamak uğruna ıspanak yiyeceği aklımın ucundan geçmezdi 😄😄
Mücahit Karapınar
Mücahit Karapınar Aylar önce
Herkese örnek bir çiftsiniz başarılarınızın devamini dilerim seviliyorsunuz🤗😍
Medine Çakır
Medine Çakır Aylar önce
Valla yemin ediyorum,sizden bir öğrenmediğimiz lahmacun kalmıştı onunda nasıl yapıldığını öğrenmiş oldum. Bu akşam 6 tane yaptım.hem ustanın hemde sizin yeteneklerinizle harika oldu.Bu öldürücü ve baygınlık geçiricek havalarda bizi ailecek kahkahasız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim. Sizi çok seviyoruz. Sevgilerrr....❤❤❤
Serkan capur
Serkan capur Aylar önce
Lahmacun yemek için 70 km kadar yol yaptığım mekandır.Mehmet bey gerek kişiliği gerekse işine olan saygısı ile çok nadide bir kişilik.Kendisine bu lezzetleri bizlerle buluşturduğu için çok teşekkür ediyoruz.Sadece lahmucun değil, kendi alanında rakibi olmayan içli köfte ve evimize almadan duramadığımız pul biberi urfa fıstığı ve efsane bir sütlacı da var.Hemen saldırın ve tadına bakın :)
Seval Kaymakçı
Seval Kaymakçı Aylar önce
@Elif İnci KESMEN Cadde Eyvan
KINDLY HELP ME REACH TO 99K SUB
KINDLY HELP ME REACH TO 99K SUB Aylar önce
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama.*
Ezgi Erenci
Ezgi Erenci Aylar önce
@Gamze Karadag sabitlenmiş yorumda var
Gamze Karadag
Gamze Karadag Aylar önce
Mekanın adını ve konumunu verebilir misiniz bulamadım
Rabia
Rabia Aylar önce
@Elif İnci KESMEN 7:14
Pika-Boo
Pika-Boo Aylar önce
İnşallah Bir Gün Sizin Yaptığınız Yemeklerin Cafesi Açılır Herşeyi Yerim😋
Staywq_skz#LeeOrdusu#15tatilekadaryok
Staywq_skz#LeeOrdusu#15tatilekadaryok Aylar önce
Üzgün anlarımızda bile güldürdüğünüz için çokk teşekkürler ❤
Zeynep Bagci
Zeynep Bagci Aylar önce
Koşullar ne olursa olsun bizi sevindiren noluyo ya mükemmel espirileriyle Ceyda abla ve hünerleriyle çap çap reis
Rümeysa çil
Rümeysa çil Aylar önce
Ya bu arada ne zaman canım sıkılsa bir şeye üzülsem sizi izleyince mutlu oluyorum iyi ki varsınız ❤️
Mehmet Ferhat Cihan
Mehmet Ferhat Cihan Aylar önce
O kadar guzel videolarınız var ki, bazen bazı videolarınızı tekrar tekrar izliyorum. Harikasınız ♥️
eyup ipek
eyup ipek Aylar önce
Bu güneşli ve baygınlık geçirecek havalarda bizi guldurdugunuz için teşekkürler ♡
Ebrar Gonulalan
Ebrar Gonulalan Aylar önce
Her zamanki gibi harikasınız tebrik ederim sizi çok seviyoruz ❤️
Gökçe Gökgün
Gökçe Gökgün Aylar önce
Bu sıcakta nasıl bu kadar enerjik oluyorsunuz?❤️
Ali Şahin
Ali Şahin Aylar önce
Bu sıcak havada 250 derece fırının önünde çekim yapıp bizi güldürdüğünüz için teşekkürler, Allahta sizi her daim güldürsün inşallah. Emeğinize yüreğinize sağlık güzel insanlar 🧡🧡🧡
Necati Özkan
Necati Özkan Aylar önce
@Ali Şahin knk sence senin dediğin şey bunun umrundamı
Ali Şahin
Ali Şahin Aylar önce
@Limon Kafa bende youtube den gelir kazanmak istiyorum ama herkesin yorumunda bunu isteyerek veya başka insanların yaptığı videoları kanalımda yayınlayarak değil, kendi ürettiğim videoları kanalımda yayınlayarak yapıyorum. Sen o yaklaşık 4 bin aboneyi nasıl yaptın bilmem ama yaptığın bence hiç etik bir davranış değil 😉
Emine Yıldız
Emine Yıldız Aylar önce
Bu sıcak havada bizi düşünüp video çektiğiniz için çok teşekkürler🤗seviliyosunuz😘
zehra yüksel
zehra yüksel Aylar önce
Keşke oraya o gün gidip bide sizin elinizden yesek çok güzel olurduğ❤️
Gülçin Günay
Gülçin Günay Aylar önce
3 öğün video yüklense bıkmadan devam ederiz 😎 çap çap reisin çaktırmadan niyetten çıkışına ve tepkilerine 😅😅
Şükran Nur DENERİ
Şükran Nur DENERİ Aylar önce
Siz yerken ekranı yememek için kendimi zor tuttum 🤤🤤🤤
Ecrin Mihyal Yurdakul
Ecrin Mihyal Yurdakul Aylar önce
Mükemmel zamanlama :) Yarın lahmacun yapacağız öncesinde bir Urfalıdan tarifi almak çok güzel oldu. Biz normalde tarçın ve nar ekşisi katmayız ama eminim o şekilde de tadı mükemmeldir. Elinize emeğinize sağlık (her anlamda) mükemmel bir video daha izlettiğiniz için teşekkür ederiz. Seviliyorsunuz NoluyaYa¿ ailesi
Ecrin Mihyal Yurdakul
Ecrin Mihyal Yurdakul Aylar önce
@Queen's Marly alışverişten yeni döndük babam yapmaya başlayacak şimdi
Queen's Marly
Queen's Marly Aylar önce
Yapmaya basladiniz mi
Ecrin Mihyal Yurdakul
Ecrin Mihyal Yurdakul Aylar önce
@MRUBICON dikkatli izle karanfilden önce tarçın katıyor (Cancık seni atlayarak izlemişsin)
MRUBICON
MRUBICON Aylar önce
Tarçın değil la o karanfil kattı dkdkdkdk ama bence siz katmamaya devam edin güzel olmuyor
faruk
faruk Aylar önce
@Sabiha Şahin Hâlâ toksiksin.
Ülfet ÇAĞLIBULANIK ŞAHİN
Ülfet ÇAĞLIBULANIK ŞAHİN Aylar önce
Bugün itibari ile Eyvan’in biz de bir numerolu destekci canlariyiz, ustalarin eline saglik, sahibi beyfendinin kibarligi icin de tesekkur ederiz. Ceyda & Firat bir gun sizleri bizim oralarda da gormek istiyoruz🥰
love_kitchen__world
love_kitchen__world Aylar önce
İyiki varsınız.Yüzümü güldürüyorsunuz.Ben hiç sevmem vlog falan izlemem.Siz ilksiniz ve samimiyyetiniz,Ceyda ablanın esprileri,Fırat abinin kendi halleri çok güzel.Çok mutlu olun.Allah korusun
Edit•Kpop #ytkeşfetimiaç #ytkeşfetimikapatma
Edit•Kpop #ytkeşfetimiaç #ytkeşfetimikapatma Aylar önce
Uzgunken sizi izleyince mutlu olduğumuz için teşekkürler
Fatma Şen
Fatma Şen Aylar önce
Elinize sağlık yaa, bi insan yemek videosunda ne kadar gülebilirse o kadar güldüm 😅 Eminönünde Tarihi Diyarbakır Ciğercisi var. Yemenizi şiddetle tavsiye ederim :) Leyligül çok yiyemez, iş sana kaldı ÇapÇap Reis 😅
irem k
irem k Aylar önce
Ceydanın çiğ köfteyi yiyip ağzını şapurttatmasndan sonra ağzımın sulandığı gerçeğini kmse değiştiremez 🤤
SOFT STUDY ʕ⁠´⁠•⁠ᴥ⁠•⁠`⁠ʔ #ytaboneleriçekme
SOFT STUDY ʕ⁠´⁠•⁠ᴥ⁠•⁠`⁠ʔ #ytaboneleriçekme Aylar önce
tamam knk kmse
tharsis
tharsis Aylar önce
@Limon Kafa bağkuru nasıl ödüyon
Ceren Demir
Ceren Demir Aylar önce
Bir Antep'li olarak Fırat'ın Antep sevgisi beni benden alıyor
Mesud Bildi
Mesud Bildi 20 gün önce
Zaten kendi Antepli
Şükran Nur DENERİ
Şükran Nur DENERİ Aylar önce
Siz yerken ekranı yememek için kendimi zor tuttum 🤤🤤🤤
Nur Celenk
Nur Celenk Aylar önce
Fatih’te Kadınlar Çarşısına yakın Baran Et Mangal’a gitmelisiniz, zırh kebap ve kaburga eti çok iyi yapıyor. Biraz yağlı sevenler için kaburga iyi seçenek, fakat orta aç gitmek lazım, tansiyon yükselmesin. Bir de Sirkeci’de Bitlisli diye bir restaurant var, patlıcan kebabı çok iyi, fakat patlıcanın iyi olduğu şu yaz mevsiminde gidilmesini öneririm.
Ayşe Kara
Ayşe Kara Aylar önce
Bu seri tutar yemek programlarını sollar 👏👏👏💖
Gizem Büşra Gür
Gizem Büşra Gür Aylar önce
Gece gece sipariş vermemek için kendimi çok zor tuttum😂Nasıl bir anlatış, nasıl bir çekim😍Emeğinize sağlık
theeachuisge
theeachuisge Aylar önce
Zaten 300 tl lik siparis olmazsa getirmiyor
KINDLY HELP ME REACH TO 99K SUB
KINDLY HELP ME REACH TO 99K SUB Aylar önce
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama.*
BD
BD Aylar önce
26:01’de Fırat lahmacunu kameraya uzatırken ağzımı açmam shshjsjs
£mrę KąvĻų
£mrę KąvĻų Aylar önce
Çok Güzel Bir İçerik Olmuş Emeğinize Sağlık Ceyda Ablacım ve Fırat Abicim 👍👍👍👍👍
Şilan koç
Şilan koç Aylar önce
Yine her zamanki gibi çok eğlenceli ve güzel bir video olmuş bu sıcak havalarda dışarı çıkmak yerine sizi izliyorum ve çok eğleniyorum emeğinize sağlık ♥️😇
cengi gürkan
cengi gürkan Aylar önce
Ayaküstü Lezzetlere konuk olsanız özellikle fırat senin gibi lezzet düşkününe göre bir program on numara olur 😂
Ülfet ÇAĞLIBULANIK ŞAHİN
Ülfet ÇAĞLIBULANIK ŞAHİN Aylar önce
Yurt disindan gecen hafta geldik, an itibari ile lahmacun yiyecegimiz yer belli oldu. Yeminle sizi caddede gorme ihtimali ile heyecanliyiz :) Ellerinize saglik her sey icin!
DON'T
DON'T Aylar önce
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama*
Emine Giden
Emine Giden Aylar önce
İstanbul’da yediğim ve Urfadakiyle aynı lezzete sahip patlıcan kebabını yapan bir yer var. İstoçta ufak salaş bi mekan. Sahipleri de Urfalı ve çok samimi insanlar. Mekanın tüm ürünleri aşırı iyi özellikle de patlıcan kebabı, ciğer şiş ve kuzu şiş mükemmeldi. Kesinlikle oraya gidip video çekmelisiniz. Mekanın adı: Ciğerin Efendisi
buse
buse Aylar önce
Gerçekten terapi gibi geliyorsunuz. Iyi ki varsınızzzz😊💖
Mars
Mars Aylar önce
Fıratın kimle atlıyacağını gizli tutması ama Ceydanın pat diye yapıştırması Hayko abi şey diyomuş demi lşkafjsidıfjsıhfa
Kumral Khalilova
Kumral Khalilova Aylar önce
Elinize😍 saglik çap çap usta Firatimiz Mehmet abi canlardan ellerinize😍 saglik Mehmet abi cok selamlar afiyet olsun cok guzel gorunuyor 🙏
Beril Pozam
Beril Pozam Aylar önce
Ne güzel ya gittiğiniz her yere neşe götürüyorsunuz♥️ neşeniz daim olsun🧿
Öykü
Öykü Aylar önce
Çok haklısın n’oluyo ya ♥️
KINDLY HELP ME REACH TO 99K SUB
KINDLY HELP ME REACH TO 99K SUB Aylar önce
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama.*
~soft_jennie~
~soft_jennie~ Aylar önce
adaşım ehe-:D
Hilal Sarıoğlu
Hilal Sarıoğlu Aylar önce
Ben Fransa'da yaşıyorum. Çalıştığım yerde yapılıyor lahmacun. Ve evet Fransizlar Araplar Zenciler yani butun yabancılar çok seviyor. Biz lahmacun demelerine alıştırmaya çalışiyoruz ama buradaki ismi ''pizza Türk ''💕
Hasibe İkra Yüner
Hasibe İkra Yüner Aylar önce
İzlerken en çok keyif aldığım kanal 😻
Hülya Sakarya
Hülya Sakarya Aylar önce
Yaaa çok tatlısınız maşallah size ve enerjinize🥰
Murad Can MANAV
Murad Can MANAV Aylar önce
Fırat abi selam. Hem yiyip hem 27 kilo verdim 😂 kanıtlar elimde. Maslakta fit ve hafif diye bi restoran var. Yemekler şeflerden çıkıyor. Yedirip yedirip zayıflatıyorlar. 😂
E U
E U Aylar önce
Bugun gittik lahmacunu denemeye. Sirada bekledik. Tadi çok guzeldi ,bizden sonra gelen musterileri geri çevirmek zorunda kaldilar malzeme yetmemisti. Canlar sagolsun doluyo tasiyordu 😄( icli kofte de kalmamisti onu da deneyemedik)
Behçet KURDOĞLU
Behçet KURDOĞLU Aylar önce
Yeri neresi?
dinlerkan
dinlerkan Aylar önce
Fırat : çok sevdiğim bir şarkıcı ile uçaktan atmayacağım. Sürpriz bir isim. Ceyda : Hakyo abi şey diyormuş, (sahneye ineceğiz' 'Hayır kebapçıya.' Kebapçı önerisi için ise, Dedecan Ocakbaşı (içerenköy de). Urfalı bir kebapçı. Ciğer, kuşbaşı, lahmacun ve patlıcan kebabı güzel. Şıllık tatlısını da deneyebilirsiniz.
Efecanox
Efecanox Aylar önce
Haramidere sanayi sitesinde antep usulü kebaplarimiz var nefisler ailecek can olarak sizi ağırlamayı çoooook isteriz. Özel olarak Balcan kebabının hasını bizde yersiniz ❤️
beyza ÜNAL
beyza ÜNAL Aylar önce
Ziya Şark Sofrası’nda Antep usulü lahmacunu deneyin 🤤
Betül Hafsa Ünlü
Betül Hafsa Ünlü Aylar önce
Gene bol üzüntülü vakitlerini alan insanlar teşekkürler iyiki varsınız
felix ve hyunjin'in nikah memuru
felix ve hyunjin'in nikah memuru Aylar önce
@Sakın Oynatma Listemdeki Videoya Bakma ok
Zeynep Kozan
Zeynep Kozan Aylar önce
@Sakın Oynatma Listemdeki Videoya Bakma tamam bakmam
Sakın Oynatma Listemdeki Videoya Bakma
Sakın Oynatma Listemdeki Videoya Bakma Aylar önce
Sakın Oynatma Listeme Bakma
Clash Royale Türk Obası
Clash Royale Türk Obası Aylar önce
Ümraniye de boğaziçi işkembede beyran çorbası ailecek vazgecilmezimiz kesinlikle tavsiye ederim beğenin arkadaşlar üstte kalsın kesfedilmesi gereken bir yer gerçekten.
Kübra Yalçın
Kübra Yalçın Aylar önce
Size hak veriyorum yazın fırının başında durulmuyor çünkü babamda lahmacun ustası. Yazın denize gitmiş gibi kara oluyor fırının sıcaklığından dolayı😅
Kumral Khalilova
Kumral Khalilova Aylar önce
25:04 Cok guzel gorunuyolar Lahmacunlar Ceyda Firat Ellerinize saglik ve ustanin. 😍😍😍🔥🔥😋
Kardelen DILER
Kardelen DILER Aylar önce
Sizi cok seviyorum !❤️ 2 senedir fransadan izliyorum sizi ,ce burda lahmacuna « pizza turc » diyiliyo😅
Ne Diyosun ¿
Ne Diyosun ¿ Aylar önce
Her izlediğimde Utku kurgu yaparken acaba nasıl tepkiler veriyor diye merak ediyorum. Bence Utku kurgu yaparken verdiği tepkileri videolaştırıp video bitişlerine eklemeli 👀👌🏻
elif şener
elif şener Aylar önce
16:04 bu videodaki hamur VS evde pizza videosundaki hamurun yapılması canlar hangisini seçeceğini bilir hdgdkfk
Safiye Say
Safiye Say 2 gün önce
Eskiden videolarınızı seçerek izlerdim. Cancık'tım yani. :D Ama şu anda canım ve her önüme gelen videoyu izliyorum. Çünkü her videonuzun eğelenceli olduğunu artık biliyorum.💖🔥
Özkan ERDEM
Özkan ERDEM Aylar önce
Patlıcan kebabı için İstanbuldaki en iyi yer kesinlikle Sembol Ocakbaşı 😋
İrem Karhanlı
İrem Karhanlı Aylar önce
Bakırköy'de Asiller Kebap& Lahmacun Salonu var. Harika kebap ve lahmacunu oluyor, sonrasında künefeyle taçlandırabilirsiniz. Tavsiye ederim :)
Aslı Sezgin
Aslı Sezgin Aylar önce
Eyvan lahmacun inanılmaz bir lezzet o çok ayrı gidenler mutlaka suda haşlama içli köftesini ve spesiyal pidesini tatmadan çıkmasın. İstanbul’un en iyisi olma yolunda hızla ilerliyor. Teşekkürler mehmet abi ilk defa dışarda lahmacun yedim ve asla rahatsız etmedi ayrıca asla lahmacun yemiş gibi kokmuyorsunuz 👌🏻👍🏼 👏 👏
Cihan Çelikkol
Cihan Çelikkol Aylar önce
Yer neresi tam olarak acaba dükkan adı vs filan
Kedytuber
Kedytuber Aylar önce
Ne alaka? Lahmacun yeyince kokmazsın zaten kokan şey soğandır.
Merve Arslan
Merve Arslan Aylar önce
Diyette olan birisi olarak Fırat abiyi çok iyi anlıyorum kendim yemiyorum ama çocuklarıma mecbur bir sürü şey yapıyorum ama yiyemiyorum...ama çok güldüm oralarda içi gidiyo hem yemek istetiyo hem yememesi gerektiğini biliyo..
Mehmet Furkan GÜMÜŞ
Mehmet Furkan GÜMÜŞ Aylar önce
Her yemek videosunda elini saçlarına kulaklarına götürüp aynı elinle yemek yapmaya devam etmene bayılıyorum abi :d
Recep Ermiş
Recep Ermiş Aylar önce
Denemenizi tavsiye edeceğim yerler (: Asiller Kebap - Bakırköy - Patlıcan kebabı ve lahmacun. Güngören - Köyiçi - Kebabçılar çarşısı - Hamo'nun yeri - Nohut dürüm. Bahçelievler Yayla - Çiğköfteci Ahmet Usta(etli çiğköfte). Sevgilerimle. (:
Kumral Khalilova
Kumral Khalilova Aylar önce
27:00 Ustanin yapdigi 10 numara 😍😍😍❤️çitir sesi ellerinize saglik usta
FNaf kralı
FNaf kralı Aylar önce
Ceyda ablanın esprileri, Fırat abinin can,cacık konuşması ,yunusun kameramanlığı,utkunun edit yeteneği ,hepsi birer birer kahramanımız. Hepinizi çok seviyorum ♡
zwynos🐄💨 사랑해요 #Askokuskoteam #Egenizzteam
zwynos🐄💨 사랑해요 #Askokuskoteam #Egenizzteam Aylar önce
@DON'T TAMAM.
DON'T
DON'T Aylar önce
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama*
Beritan Erzincan
Beritan Erzincan Aylar önce
Beyzade Künefe'de "Peynirli Hasır Künefe" yemenizi öneririm çok güzeldir. Videolardaki neşeniz ve motivasyon için teşekkür ederiz 💕💕
DON'T
DON'T Aylar önce
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama*
Mehmet Süha KAYA
Mehmet Süha KAYA Aylar önce
Hayatım boyunca lahmacun olacağım günü bekliyordum ve işte sonunda o gün geldi ve tarçınlı harcıyla mükemmel bir lahmaCAN oldum!
♡︎Ceren Tekin♡︎
♡︎Ceren Tekin♡︎ Aylar önce
Çoooook seviyorum sizi,lahmacun candır😄💕
Hüseyin Kaptan
Hüseyin Kaptan Aylar önce
Size tavsiyem, Alibeyköy’de Ondo var orada çöp şiş, Gaziosmanpaşa’da Anteplioğlu var orada içli köfte, Sütlüce sahilde teknede balık ekmekçi var orada balık ekmek, Bayrampaşa Yıldırımda köfteci Mehmet var orada kaşarlı köfte bunlar benim zirvelerim.
RABİA NUR ÖZDEMİR
RABİA NUR ÖZDEMİR Aylar önce
Urfalıyım ve abinin Urfa'nın içinden olduğu çok belli dediklerinin aynısını her yıl yapıyoruz. Videoyu izlerken ev isotu kokladım resmen. 🤤
Hacer Duran
Hacer Duran Aylar önce
Supersiniz siz ya cokk seviyorum sizi ornek cift 🤍 Bu arada hollanda da yasiyorum ve yabancilar bayiliyor lahmacuna firat abi haklisin turks pizza diyolar burda , tabi lezzet turkiyeyle ayni degil ama idare ediyoruz afiyet bal olsun selamlar 🤍🤍🧿
iskender maldar
iskender maldar Aylar önce
artık bir canım ilkdefa bu kanalı gördum ve konuşmaları veya vidiyo icerikleri cok guzel ve gayet icten ve saygılı insanlar oldugunu duşunuyorum sizi cok seviyorum bu yuzden sizie buyuk saygı ve başarı dilerim noluyo ya kanalı
Sümeyye BOZDAĞ
Sümeyye BOZDAĞ 23 gün önce
Ay çok tatlısınız ve içten Instagram'da keşfette karşıma çıktınız ben bugüne kadar sizi neden izlememişim denk gelmemişim dedim gülmekten öldüm ben gülünce 4 yaş oğlum geldi anne bende gülcem diye birlikte izliyoruz diline canlar canciklar dolandı 😂😂 sitresli günlerimde su gibi geldiniz teşekkürler
Soft_blink☯️♈️
Soft_blink☯️♈️ Aylar önce
Sizi izleyince sürekli gülesin geliyo 🤣🤣
Mustafa Sakman
Mustafa Sakman Aylar önce
Süper icerik Cifköfte canim cekti kalkip yaptim izlerken... yorumu izkediktden 3 gün sonra yazdim Tesekkürler iyiki varsiniz Almanyadan Slm. Hatice S.
Burcu Üregen Bilal
Burcu Üregen Bilal Aylar önce
Caddede 30 TL lahmacun, Urla'da 50 TL. Bir kilo kıymadan 20-25 tane lahmacun yapıyoruz dedi usta, İzmir Urla'da bizi nasıl soyuyorlar yazık. Başka malzemeyse orada da kullanılıyor, çalışanın maaşıysa orada da veriliyor, yer kirasıysa caddede çok daha fazladır Urla'nın deniz kenarı olmayan yerinden. Yazık. İnsanlar iyice fırsatçı oldu. Bu arada video yine çok güzel, ellerinize sağlık 😊
Huseyin Cem Tuncel
Huseyin Cem Tuncel Aylar önce
Yani ne diyeyim bilemiyorum. Yaşım 42 ve TRshow da rastladigim en iyi içerikler diyebilirim. En baştan başladım izleyip beğeniyorum tüm videolarınızı ve birbirine bu kadar yakışan bir çift tebrik ediyorum sizleri
Rookie YouTuber Ali
Rookie YouTuber Ali Aylar önce
Sizi çok seviyoruz, Azərbaycandan!!
z3yn3p🤍
z3yn3p🤍 Aylar önce
Bu ülkenin zor durumlarına bu sıcak havalara can sıkıntısına sizin videolarınız kesin çözüm
Öykü
Öykü Aylar önce
Evettt teşekkürler n’oluyo ya
KINDLY HELP ME REACH TO 99K SUB
KINDLY HELP ME REACH TO 99K SUB Aylar önce
*Ohaa.Asla Sakın Oynatma Listemdeki Videomu izleyeyim deme.Benden söylemesi.Sakın Tıklama.*
Gamze Calim
Gamze Calim 29 gün önce
Taksim’de bir apartmanin 6. Katinda bulunan Antakya Mutfagi’na mutlaka ugrayin. Sahibi Can abi dunya tatlisi birisi. Gelen malzemeler, urunler hep Antakya’dan geliyor. Mutlaka denemelisiniz. ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ (Not: Apartmanda asansor yok, Firat’in sinirlendigini su an duyar gibiyim 🥲🥲🥲)
Başak Akbulut
Başak Akbulut Aylar önce
İstanbul'da iyi lahmacun bulmak çok zor çok. Avrupa yakasında oturuyorum ama madem o kadar güzel, bu lahmacun için karşıya geçeceğim. Çok merak ettim :)))
Cansu Altınkaya
Cansu Altınkaya Aylar önce
Tavsiyeniz denendi lezzetli ama daha iyisi var deneyin derim 💁🏻‍♀️ - SATIRDAN lahmacun daha çıtır ve iç malzemesi bence daha iyi 🥳
Sıradan Bir İzleyici
Sıradan Bir İzleyici Aylar önce
Benimle birlikte lahmacun perilerim de izledi 😋 Fırat abinin gömleğe bayıldım net animecan
Rukiye Pinarbasi
Rukiye Pinarbasi Aylar önce
Türk pizzası diye biliniyor genelde. Yine harika bir video olmuş! Emeğinize sağlık ❤️
shr ackgz
shr ackgz Aylar önce
Takip ettiğim sevdiğim samimi içten doğal en iyi en mükemmel en mütevazı çift 💞
Asya'nın hayal gemisi
Asya'nın hayal gemisi Aylar önce
SİZİ ÇOK SEVİYORUM AMA KAÇ GÜNDÜR VİDEO ATMIYOSUNUZ BARİ 2 GÜN ARALIKLI ATIN
Rabia Gencturk
Rabia Gencturk Aylar önce
Hamileler izlemesin gidiyorum şuan lahmacun yemeğe 😂
çağtay görgülü
çağtay görgülü Aylar önce
Evet gidildi tadıldı ve yediğim eniyi lerinden bir tanesiydi 😁😁😁 teşekkür ederim
Amerika'dan Bir Anne
Amerika'dan Bir Anne Aylar önce
Selamlar canlar 🥰 Benim buradaki tüm yabancı arkadaşlarım lahmacuna hastalar 😁 Hepsine alıştırdım ☺️ 1. sırada lahmacun, 2. kaşarlı pide 3. şehriyeli pilav 😁 Sürekli Türk restaurantına gitsek diye plan yapıyorlar ☺️ Allahtan New Jersey Türkiye'yi hiç aratmıyor en iyisini bulup yiyebiliyoruz şükür ☺️
🦋Waffle_ve_Gofret💫
🦋Waffle_ve_Gofret💫 Aylar önce
14 yaşıma girdim ama hâla instagramım yok olsa ilk sizi takip ederdim. Zor zamanlarımda beni Ceyda ablanın esprileri, Fırat abinin argo kullanınca çıkan annesi ve siz, ekibinizmutlu etti. Sizi seviyorum! 💫👾 umarım liseyi bitirene kadar NOLUYO YA olarak kalırsınız!!🎉💍🤍
y2kmodel
y2kmodel Aylar önce
İlk olarak bir Noluyo ya klasiği MÜKEMMEL BİR VİDEO
Merve Öncel
Merve Öncel Aylar önce
Tartışmasız İstanbul’da urfa yemeklerinin yenebileceği en iyi mekan Dedecan Ocakbaşı Kavacık 👌🏼 Herkese tavsiye ederim…
biri işte
biri işte Aylar önce
Paşa künefeeeee Çok güzelll çünkü normalde künefe çok bayar ama orda cidden hiç baymıyır çok hafif ve yemekten önce süt meyve ve kuruyemiş ikramları oluyor künefete hazırlık olarak bence onu deniyebilirsiniz
Thinkmen Stark
Thinkmen Stark Aylar önce
Almanya’da yaşıyorum, buradaki et yiyen tüm Alman arkadaşlarımı lahmacun yemeye götürdüm. Hepsi çok sevdi, bayıldılar. Yani yabancılar da seviyor 🥰🥰😉
Mesud Bildi
Mesud Bildi 20 gün önce
Lahmacun sevilmez mi
Lale Afandieva
Lale Afandieva Aylar önce
Almanlarin kendi yemekleri yok ki, beyenmemeleri mumkun degil, bende Nederlandda yashiyorum bunlar da almanlar gibi
Kübra Baris
Kübra Baris Aylar önce
Ve Firatin dedigi gibi gercekten Pizza diyorlar, türkische pizza
Kidar | FATİH SULTAN MEHMET BS #20k kupa
Kidar | FATİH SULTAN MEHMET BS #20k kupa Aylar önce
adam almayanda yaşıyor amk bende böyle almayanda yaşayanlara bakıyorum yorumunu okuyorum bende gelmek istiyorum mk almayanyaya tr bok gibi
Azra Akarcaシ
Azra Akarcaシ 10 gün önce
Ellerinize sağlık canım çekti
Kabus Gibi Bir Noluyo Ya Yemeği !
33:26
Noluyo Ya ¿
görünümler 1,6 Mn
Gönül Dağı 70. Bölüm Fragmanı
1:00
Gönül Dağı
görünümler 984 B
Kıyma 2. Sezon - Fragman
0:51
Sıfır Bir
görünümler 118 B
Erkekleri Biz Giydirirsek ? Dızcı Gömlekleri !
25:50
Eyfelin Altında Dolandırıldık ! | Fransa
43:06
Noluyo Ya ¿
görünümler 4,7 Mn
Kendine de Doğum Günü Sürprizi Yapmazsın !!! Vlog
26:35
Kutuda Ne Var ? Bu Düşündüğüm Şey Olamaz !
30:27
Urfa Sokak Lezzetleri ! Fırat Çatladı | VLog
34:29
48 Saat Çöl Kabilesi ile Kaldık | Vlog
36:38
Noluyo Ya ¿
görünümler 3,1 Mn
Yaşamayan yoktur #shorts
0:41
uberkuloz
görünümler 1,1 Mn
Sizce bu saç için bu para ödenir mi ? #shorts
0:15
ÇUKURDAN SON ÇIKAN KAZANIR
18:55
Mami Emen
görünümler 999 B
ABONE OLUN 🙏
0:25
Hasan Tarhan
görünümler 1,1 Mn
YERDE LAV VAR CHALLENGE !! THE FLOOR İS LAVA CHALLENGE
16:43
KENDİME SİLAHLI KORUMA TUTTUM !
19:17
Mevtcan Bahav
görünümler 398 B