Minecraft - Mystic Şans Bloğu VS Kitsunakuma

  görünümler 250,524

MaviSlime

MaviSlime

2 aylar önce

Web Sitem: www.mavislime.com
Twitch Profilim: www.twitch.tv/MaviSlime
İnstagram Profilim: aykutsonmezms
Steam Profilim: steamcommunity.com/id/MaviSlime

YORUMLAR: 1 749
REASON-TR
REASON-TR
Abi Allah rızası için oğuz abi ile modlu survival çek +1 leyenler kim
Kax
Kax
Şu ana kadar konsept değiştirmemiş, abuk subuk videolar yapmaya başlamamış en eski minecraft youtuberlarından birisisin. Bu yönünü çok seviyorum. Çocukluğumda izlediğim içerikler kadar güzel içerikleri bu yaşımda bulabilmek beni hem çok sevindiriyor, hemde çok duygulandırıyor :' ) Herkes tarafından seviliyorsun <3
Emre Sonsuz
Emre Sonsuz
Moralinin düzelmesine sevindım çocukluğumu şenlendiren adamın üzgün olmasını istemem 💙
𝙎ʰⁱⁿᵉ
𝙎ʰⁱⁿᵉ
eski günleri cidden özlüyor insan.. ama hala bizimle olduğun ve güzel videolarla devam ettiğin için teşekkürler..
Mangekyou Sharingan
Mangekyou Sharingan
Topluluğunun açılmasına rağmen, hâlâ bir şey paylaşmayan, koca yürekli Aykut abimiz.
Talha Selvi
Talha Selvi
Vay be her efsanenin bir bitişi varmış teşekkür Aykut abi güzel bir çocukluk yaşattıgın için
bro mert
bro mert
Abi modlu çekermişim oğuz abi ile lütfen
Zeynep Isil
Zeynep Isil
En son 6.sezon modlu survival izliyordum bir dürtü geldi bir bakayım dedim ozaman daha mutlu gibiydin izlemeyeli izun yıllar oldu ama
unnamed
unnamed
Ataberkle cektiğiniz videoları,eski günleri,sky survivalı,sky blocku,takipci haritalarini cok ozledim ama ataberk suan oyun yapiyo keske onunla tekrar video cekseydiniz
SwAgz Legionera!
SwAgz Legionera! 21 gün önce
Reis eskisi gibi hasanla veya oğuzla uzun uzun 1 saatlik bol sohbetli cs go yoldaş/rekabetçi videoları çeksen tadından yenmez
LAV PUBG
LAV PUBG
Eskiden bu kanalı ne izlerdik 2 yada 3 yılım bu kanalda geçmiş ti ağlayacak kadar oldum aga bee
AZİZ ÖZPINAR
AZİZ ÖZPINAR
Kimse bilmiyor ki çocukluğum Oğuz abi ile çektiği videolarla büyüdüm ve sonra küstükleri için saçma sebeplerden dolayı ikisi video çekmiyor ve sıkıcı bir kanala dönüştü abi çocuklugumdaki gibi beraber modlu survivorlar çekseniz ama seni sizi buralara getiren izleyicilerin için aranizdakini sıkıntıyı giderip video çekmezsiniz...😥😓 :(
BLACKPİNK DİYE GEBERMİŞİM🖤💗
BLACKPİNK DİYE GEBERMİŞİM🖤💗
UZUN Bİ ARADAN SONRA SENİ GÖRMEK MUTLU ETTİ VE AĞLARKEN SENI İZLEMEKTE ÇOK GÜZEL
karanlık anka
karanlık anka
eskileri hatırladıkça gözlerim doluyo -
small tasty masty snack
small tasty masty snack
Bu kanalı eskiden çok izlerdim ve sen aklıma geldin. Beni eğlendirdiğin için teşekkürler
agab
agab
Eğlenceli olması olmaması umrumda bile değil sizin beraber olmanız zaten bizi mutlu eden ana madde
bs ve roblox delisi
bs ve roblox delisi
Aga be daha 3 yıl önce izliyordum ne ara kanal bu kadar büyüdü
BALORT 43: SW Gameplays
BALORT 43: SW Gameplays
Eski oğuz abiyle olan blockparty günlerini özledim :(
yusuf taşseten
yusuf taşseten
abi eskisi gibi izlenirsin inş
105 Level Kertenkele
105 Level Kertenkele
Reis Geri Dönmüş. Ulan Eski Günler Geldi Aklıma :')
Süper perfect wow 🧿❤️✅
0:30
Koray Zeynep
görünümler 2 Mn
Ben Bu Cihana Sığmazam 2. Bölüm @atv
2:23:57
Ben Bu Cihana Sığmazam
görünümler 3,5 Mn
Minecraft - Balık Şans Bloğu VS Lord Skeleton
21:07
Урок 353. Колебательный контур
41:18
Павел ВИКТОР
görünümler 325 B
İmkansız "Warden" Hapishanesinden Kaçabilecek Miyim?
26:59
Doğukan Adal [Tvo]
görünümler 1 Mn
CLOSER vs SHOWMAKER
14:28
Closer
görünümler 48 B
Minecraft Galacticraft Mod - Uzaya Gittim
39:37
MaviSlime
görünümler 2,6 Mn
Süper perfect wow 🧿❤️✅
0:30
Koray Zeynep
görünümler 2 Mn