Evlilik Hakkında Her Şey 2. Bölüm

  görünümler 3,820,129

Evlilik Hakkında Her Şey

Evlilik Hakkında Her Şey

2 aylar önce

Evlilik Hakkında Her Şey 2. Bölüm Özeti:
Azra, Sanem ve Güneş için ölü sandıkları babalarının bir anda çıkagelmesi, adeta deprem etkisi yaratmıştır. Bugüne kadar yaşadıkları hayatın bir yalan olduğunu öğrenen üç kardeş için aydınlatılması gereken birçok karanlık nokta vardır. Çolpan yaşadığı yıkımın yanı sıra, yıllar önce Faruk’la birlikte gömdüğü bazı sırların gün yüzüne çıkacağı endişesine kapılır. Alpay’ın kendisine kurduğu tuzağın etkisini üzerinden atmaya başlayan Songül, Alpay’a yaptıklarını ödetmek için kolları sıvar. Bir yandan yeni iş ortamına uyum sağlamaya çalışan bir yandan da geçmişte bıraktığı Yıldırım’la aynı yerde çalışmak durumunda kalan Azra; Erman Arsen tarafından yeni bir dava ile sınanır. Güneş, yaşadıklarının etkisiyle kimsenin beklemediği bir şey yaparak, kardeşleri Azra ve Sanem’e şok edici bir sürpriz hazırlar. Sanem, ünlü rapçi Astek’in davasını Çolpan’a kabul ettirmeye çalışsa da Çolpan’ın daha elzem sorunları vardır. Sanem için bu dava artık bir gurur meselesidir. Yıllar sonra Yıldırım’la karşılaşan Sergen, beklenmeyen olayların yaşanmasına neden olur…

"Evlilik Hakkında Her Şey" dizisinin hikayesine tanık olmak için kanalımıza abone olabilirsiniz 😘👉: bit.ly/3mHdFOB

Oyuncular:
Gökçe Bahadır
Sarp Akkaya
Yiğit Kirazcı
Gökçe Eyüboğlu
Fırat Altunmeşe
Tülin Ece
Bertan Asllani
Cevdet Arıcılar
Esma Yılmaz
Rüzgar Doruk Özmü
Emine Ada Sezer
Mila Kasarcı
ve
Erdal Küçükkömürcü
ve
Sumru Yavrucuk

YORUMLAR: 1 872
Evlilik Hakkında Her Şey
Evlilik Hakkında Her Şey 2 aylar önce
"Evlilik Hakkında Her Şey" dizisinin hikayesine tanık olmak için kanalımıza abone olabilirsiniz 😘👉: bit.ly/3mHdFOB
Onur Çabalar
Onur Çabalar Aylar önce
bölümlerinizin devamı neden gelmiyor kaç hafta oldu 5.bölüm yayınanıcak 3 ve 4.bölüm hala yüklenmedi ben size güvenip izlemiyorum tvden gerçi istesemde izleyemiyorum evdekiler başka birşey izliyor neyse lütfen o 2 bölümü yükleyin ve bölümleri yükleyin yayınlandıkça yarım bırakmayın
C. Özsel
C. Özsel Aylar önce
3.bölüm neden hala yüklenmedi?
Nermin Kaya
Nermin Kaya Aylar önce
3.bölüm neden yayınlanmadı burda
Aynura Israilova
Aynura Israilova Aylar önce
@Osman Aydoğan д б
u8MØRNE
u8MØRNE Aylar önce
Sjjj
Nailya Maharramova
Nailya Maharramova Gün önce
Ne yani? Şimdi inçest dizileri yapmaqla avropalaşıyoruqmu?
Beyaz Kule🏢
Beyaz Kule🏢 3 gün önce
15:05 yaaa😂😂😂😂
Miracles heaven
Miracles heaven 4 gün önce
Ya diziyi bastan seyredeyim dedim icim sisti bu kotu insanlardan,kotuluklerden yemin ederim yasama hevesim öldü😔
Sare
Sare 5 gün önce
avukat olmak büyük bir yük gerçekten, herkesi savunmak zorundasın 🥺
Ümmü Efe
Ümmü Efe 5 gün önce
Gökçe Bahadır bu kadar güzel oynuyorki
mTX kY
mTX kY 6 gün önce
Aslında Dizinin İsmi Avukatlar Hakkında Her Şey Olmalıydı.
Təranə Məmmədova
Təranə Məmmədova 7 gün önce
Kim zob xəsdəliyi tapmaq isdəyirsə bu seriala baxsın
Ghaphlan Khaligh
Ghaphlan Khaligh 8 gün önce
Gökçe Bahadır seni çok seviyoruz Muhtaşam bir dizi . Almanya dan Selamlar ❤️💚💜💛💚💜💛❤️
bayab 0919
bayab 0919 10 gün önce
Arvadın adına bax Çolpan..... Çolpa😊😊
AŞK❤️
AŞK❤️ 10 gün önce
13.50agacdaki tsorte baya güldüm o nasil oraya düşdü😃
Zalim Zaman
Zalim Zaman 10 gün önce
Benim güzel tefom,sarım,atmacam seni ne hale getirmişler böyle be 😂
Dilan
Dilan 11 gün önce
51:50 abi adamın aldatmasın da suç yok kadının video yu izlemetmesin de mi var
Gile Esedova
Gile Esedova 11 gün önce
İnsanı evlilikden soyutdular
Zeynep ve Defne
Zeynep ve Defne 13 gün önce
1:09:10 😄😄😊😊😉😉😋😜 ne guzel bir ortamergen ergemn
Zeynep ve Defne
Zeynep ve Defne 13 gün önce
Ben bu adamı iyi zannetmiştim ilk başta ne bikiyim böyle bi sey yasanacagini bilmezdimyani ne bileyim
Dreams are good #saveralhp
Dreams are good #saveralhp 14 gün önce
Yıldırıma niye bu kadar kötü davraniyor
Ayshe Chakarali
Ayshe Chakarali 14 gün önce
Diziyi izledikçe eşimden şüpe duyuyorum
muti semra
muti semra 15 gün önce
Çok güzel dizi
Teymur Akhmedov
Teymur Akhmedov 15 gün önce
xeyanetler insani o qeder yorur her yerde ister dizide ister gercek heyatda
Nur
Nur 17 gün önce
Yıldırım'ın saçlarını kesip Sergen'in saçlarına yapıştırasım geldi😅
Ay Mar
Ay Mar 17 gün önce
"ne sen bana inanacak kadar çok seviyorsun, ne de ben uğruna çocuklarını üzecek kadar seni" çok güzel söyledi.
Beyza
Beyza 20 gün önce
Ay camı kırması falan o kadar zorlama bir dramaydı ki. Yani kaö yaşındasın sen. Bir de başarılı diyorlar kadına bu sıfır profesyonelliğine rağmen sanki dizideki evrende avukatlara kıran girdi de iş bunlara kaldı. Ay dünya iyi kötü siyah beyaz mı be. Böyle kameraya falan bakınca "ha güzel dizi bu." dedim de baya zorluyor şansını neyse bakalım inş düzelir.
ebru başak çoltu
ebru başak çoltu 20 gün önce
Dizi güzelde herşeyi okadar abartıyolarki duygular felan çok yapmacık
Canay C.
Canay C. 21 gün önce
Yuvanizi yikanlar ''O kadinlar '' degil hanimlar...Yuvanizi yikan kocalariniz. Oteki kadinlari suclamayin artik. Oteki kadin hastalikda saglikda deyip size bir soz vermedi..Kimseye soz vermedi!!!
Esra Arioz
Esra Arioz 22 gün önce
Alman dizilerinde bile böyle igrenc senaryolar yok enistesi ile ask yasayan kadinlar kimin eli kimin cebinde ..Türk aile yapisini bozma amacli bu dizileri izlemeyin !!!
Leyla Yildirim
Leyla Yildirim 23 gün önce
Bir rol icin Kizimi bu kadar aglatmam.. gunes in kucukluk sahnesi
Ayşe Irmak EROĞLU
Ayşe Irmak EROĞLU 23 gün önce
Çolpan'a bu kadar yüklenmelerini doğru bulmuyorum. Sonuçta kadın avukat hakim falan değil. Avukatlık mesleği böyledir ve herkesin savunulma hakkı vardır. Ve işe de duygusal durumlar karıştırılmaz, profesyonellik budur zaten. Hukuk fakültesinde de bu öğretilir. avukatların görevi de sadece haklı olan insanları savunmak falan değildir.
Fatima Axadova
Fatima Axadova 23 gün önce
Gezib dolanib qocalanda gayidirlar hecne olmamis kimi.
Teresa Barberot
Teresa Barberot 24 gün önce
Such an emotional story with children being hurt when the adults no longer love each other. Mesut Ozkececi played this part so well. The pain and look on his face when his child saw the other woman was heartbreaking. People should leave their children out of the middle of their personal and legal battles. The longer the better in order for everyone to heal. No need to meet the new person right away. Good topic to deal with since this happens much too often these days. Once adults become parents their children’s needs and happiness should be priority.🙏
Maysa Ilmuradova
Maysa Ilmuradova 24 gün önce
Bide şu ellerinden bardak düşürüp kirmalari yokmu. Ne kadar da yapmacık 😁
You' ser
You' ser 24 gün önce
2:02:00
Nuray Kezim
Nuray Kezim 25 gün önce
Babam mezardan yeni cikti ta 😁 Dur bi 40 ki ciksin😁
pro Cavidan
pro Cavidan 25 gün önce
Kok kòtu
hayatın özeti
hayatın özeti 25 gün önce
6. Bölümü neden yayınla mıyorsunuz?
OK OK
OK OK 26 gün önce
Gökce Bahadır bu role cup diye oturmuş. Ama ülkemizde kadın haklarını, adaleti ve yargıyı en iyi savunan, öne çıkarmaya çalisan oyuncu Demet Evgardır. Keşke ona da bu dizide bir yer ayırsaydınız...
asaf denizoğlu
asaf denizoğlu 26 gün önce
Çolpan favorim ya 😅
Gülbiye Orhan
Gülbiye Orhan 29 gün önce
Wawww songulün saati kırması 🤣🤣🤣🤣🤣 çamaşırları aşağı atması öfkesi muhteşemdi🤣🤣🤣
138 IQ Ersoy
138 IQ Ersoy 29 gün önce
El birliğiyle güneşin kafesini batıracaklar
nur Abula
nur Abula Aylar önce
yuva buzan metreslere kimse avukat olmak istemiyormuş
Ayten Aslanzade
Ayten Aslanzade Aylar önce
Keşke hep kadınlar kazansa, masum kadınlar tabi
Tuğba KAYABAŞ
Tuğba KAYABAŞ Aylar önce
Babam mezardan daha yeni çıktı. Kırkı çıksın en azından
ab cd
ab cd Aylar önce
1.40.40 adam gitmiş botoks yaptırmış ya şaka gibi
Semra'nın Dünyası
Semra'nın Dünyası Aylar önce
Böyle diziler insanlara kötü örnek oluyor ama malesef böyle olan şeyleride gösteriyorlar
karadenizli anne
karadenizli anne Aylar önce
Off off ne kadar karıştı ortalık
Deepik Kumari
Deepik Kumari Aylar önce
Rikjgd
Gunel Abbasova
Gunel Abbasova Aylar önce
Axırıki möhtəşəm bir dizi izləməyə bildim
Fikir Okulu
Fikir Okulu Aylar önce
Maili de atan maşallah çok hızlı😁
Özlem Utanır
Özlem Utanır Aylar önce
Sumru Yavrucak en sevdiğim oyunculardan biridir. Şu dizilerde kadınlara topuklu ayakkabı giydirme zorunluğundan vazgeçin artık !!! Yazık Sumru Hanım da dizide ki pek çok kadın da zorla yürüyorlar o topuklularla … spor ayakkabı giysinler çekmeyin kadınların ayaklarını … Yazık ama gerçekten yazık !
Mekhrangez Salimova
Mekhrangez Salimova Aylar önce
Babam mezardan yeni çıktı😂😂😂
Afa Is_va
Afa Is_va Aylar önce
Yildirimdada bir sheyler var.. sanki intikam meselesi var.🤔🤔
cucu cucu
cucu cucu Aylar önce
Bu ne sacmalikya yaşlı başlı adamlarsiniz ufya
cucu cucu
cucu cucu Aylar önce
Sen nasıl bir kardeşsin enişte ne ya dünyada adami qalmadı 🤪🤪🤪
Gül Rose
Gül Rose Aylar önce
Songülün yerinde olsam adamın kıyafetlerini keser pırtık pırcık yapar öyle atardım camdan aşağa.
leyla
leyla Aylar önce
Ne guzel.atdi esyalari
Нигора Ташматова
Нигора Ташматова Aylar önce
Çolpa ne?😂ise bax Azerbaycanda çolpa tavugun gencine deyirler😂😂😂
Gulsim Shamshieva
Gulsim Shamshieva 25 gün önce
Ama bu dizi Azerbaucan değil, Türk. Mesela bizde Çolpan esmi var
Nursel Altan
Nursel Altan Aylar önce
Bu diziye ikinci bölümde veda ediyorum; çünkü, erkeklerde babalık geni olmadığından ve kadınların da onları , dünyayı kurtaran adam olarak görmesi nedeniyle; kahrolan eşler ve hasret çeken çocukların hezeyanları, İNSANIN KALBİNİ YORUYOR.. Bir de kadın kadının da PEK DOSTU OLMADIĞINI İSE, asla unutmayalım.. Bu yüzden, ihanetmiş, dalgaymış; bu ekonomik ortamın dipte olduğu dönemde HİÇ ÇEKİLMEYEN BİR KONU !! Galiba, AB ye, bu mevzuda BODOSLAMA GİRMİŞ BULUNUYORUZ..
Its_me Karma
Its_me Karma Aylar önce
Tiksindim
Pizza Pronto
Pizza Pronto 27 gün önce
Niye
Gulsirin Hydyrowa
Gulsirin Hydyrowa Aylar önce
Aferin bee Songul hanim iyki yapdin
Nuran Mehmanov
Nuran Mehmanov Aylar önce
Colpa nə ya😂😂😂hər colpa diyəndə kənd becəsi düşür yadıma😂😂😂😂😂
Vanessaklip
Vanessaklip 24 gün önce
Azerbaycanli olduğunu demeden göster
Sevil Bayramova
Sevil Bayramova 25 gün önce
Çolpan bu arada
Sevil Bayramova
Sevil Bayramova 25 gün önce
😂
Şuayip Şahin
Şuayip Şahin Aylar önce
HERKES ÇALDIĞI O KALBİ YERİNE KOYSUN! ...O KADARRRR
nobody
nobody Aylar önce
Bu yakindaki biriyle ihanet olaylarini hic anlayamiyorum. Insan duygularini hic mi frenleyemiyor. O gozle bakmamak lazim nasıl bakiyorlarsa. Bir duygunun üstüne gitmedikce devami gelmez gibi geliyor.
Mehmet Gur
Mehmet Gur Aylar önce
Ya aslında bu Yıldırım azranın eski sevgilisi değil de yeni tanıştığı biri olsaydı böyle dişli profesyonel bir rakip falan sonra da aşık falan olsalarmış
Mehmet Gur
Mehmet Gur Aylar önce
Ya süper yaaa nasıl da duyguyu yaşıyorlar yaşatıyorlar aynı anda güldürüp ağşatıyorlar
Mehmet Gur
Mehmet Gur Aylar önce
Ya şu yiğit kirazcı da çok hoş seviyor sevmiyordan beri biliyorum o da umarım bir gün hakkettiği yerlere gelir
ŞƏHİDİM ƏMRAH RƏCƏBOV
ŞƏHİDİM ƏMRAH RƏCƏBOV Aylar önce
Heyatin gercek uzu🥺💔🇦🇿🇹🇷
hmsks mm
hmsks mm Aylar önce
Dizinin adı evlilik hakkında herşey olacağına ihanetler ve ayrılıklar hakkında hersey olmalıymış
atakan
atakan Aylar önce
Azranin kameraya dönüp konusmasi bana franki hatirlatti house of carda dan😂
My Videos
My Videos Aylar önce
This movies are not good
Berna Yakamoz 62
Berna Yakamoz 62 Aylar önce
Azra’nın büyük kızının Aleyna Tilki’ye olan benzerliği peki ..
Elif Deniz
Elif Deniz 23 gün önce
kırgın ciceklerdeki büşra o bizim lisedeydi hâlâ burada midir bilmiyorum
Fidan Agayeva
Fidan Agayeva Aylar önce
Bu Leylanında kocadan yana hiiiç şansı yok orda necla oğuz burdada kocası ve kardeşi🤣🤣😂😂🤣🤣😂🤣😂
Aygun ___M
Aygun ___M Aylar önce
Mənim yoldaşım mənə xəyanət etsə onu öldürərəm qızıda yandıraram diri diri ama şükürki hələki bir şey görmürəm ondan sadə tel işlədir özüdə ağlı qaralı ona görədə inanıram ona vaxındada evə gəlir 7 olmamış və getmir 7 dən sora onu çox sevirəm..Serialdaki maşaallah mükəmməldi
elnur hesenov
elnur hesenov Aylar önce
@Nuran Mehmanov ,99fayiz qadinlar beledir, cunki dogurdanda kisilerden her sey gozdemek olar,
Aygun ___M
Aygun ___M Aylar önce
@Nuran Mehmanov Can
Nuran Mehmanov
Nuran Mehmanov Aylar önce
Kişilərə etibarı olmayan bir mənmiyəm ?😯😕😕
Aygun ___M
Aygun ___M Aylar önce
@elnur hesenov Sağolun Amin
elnur hesenov
elnur hesenov Aylar önce
bu dovurde ideal kisi yoxdu, eyer tapmisansa cox sansli birisisen ,Allah xosbext elesin
ayb
ayb Aylar önce
Şehzade Mustafanın has adamı Atmacımızı böyle görmek iyi gəlmediii 💔
Songul Bozkurt
Songul Bozkurt Aylar önce
Yaprak dökümü pembe montlu deli leyladan sonra bu Azra çok güzel oldu. Sende bnm bütün yargılarımı yıktın.
Dusya Dusya
Dusya Dusya Aylar önce
Ayakgabılar pencereden fırladıĝinda kakkahalarla guldum ya
mehmet Fatih
mehmet Fatih Aylar önce
Aslinda avukatlik mesleginin bazi durumlar da ne kadar rezil bir meslek oldugu
Leyla Lord
Leyla Lord Aylar önce
Diziyi erteliyordum izlemeye ama bugün başladım inanilmaz güzel dizi çok etkilendim ...
yeşilemeftun
yeşilemeftun Aylar önce
Aşkmış! bir başkasına aşık olacaksanız yuva kurmayın !! Olan hep çocuklara oluyor.Sahip çıkın nefislerinize bir dur! deyin artık!!!.
Selma Yahsi
Selma Yahsi Aylar önce
Azra bunu aşmali yoksa her davada kendinle sorunlarıyla kalıyor
Selma Yahsi
Selma Yahsi Aylar önce
Azra güçlü görünse de duygusal anlamda problemleri olan her davada kendi yaşadıklarıyla davalarını yönlendiriyor bu büyük çelişki bence
Inci Elekberova
Inci Elekberova Aylar önce
1:10:52 baya guldum
sri devi
sri devi Aylar önce
Yıldırımın ne ayak olduğunu çözemedim 🤔
Гюнай Гасанова
Гюнай Гасанова Aylar önce
Vallah bu kadar ihanet bir dizide fazla🤦‍♀️
Ebru Kalem
Ebru Kalem Aylar önce
Eniştenin omzunda kolunun ne işi var ????
melis K
melis K Aylar önce
Moruğun sevgilisi kırmızı odadaki deryanın kardeşi deniz
Regaib
Regaib Aylar önce
4. duvarın yıkıldığına bir Türk dizisinde ilk defa denk geliyorum ve çok iyi bir şekilde yapmışlar bunu
FADİME ŞAŞMAZ
FADİME ŞAŞMAZ Aylar önce
Neden yeni bölümler yüklenmiyor
E Ekici
E Ekici Aylar önce
Çok geç yayınlıyorsunuz hala 3.bölüm koyulmamıs bir hafta oldu
Münevver Yavuz
Münevver Yavuz Aylar önce
Bence bu dizideki oyuncular içinde Azra' nın kocası yanlış bir seçim. Oyunculuğu da iyi değil.🤔
Aziza 312
Aziza 312 Aylar önce
3 ablalari hepsi guzel, ama Azra tam bir kraliçe, türk Monika Beluçi, böyle kadına da mi ihanet ederler... En küçüğü ise, Güneş, bu filmde hiç ilgilendirmiyor.
Afaq Ağamalıyeva
Afaq Ağamalıyeva Aylar önce
Cok sacma bir dizi...
dee Kum
dee Kum Aylar önce
Güneş’li bölümleri geçiyoruz çok gereksiz bir karakter
Hoorya Zar
Hoorya Zar Aylar önce
1:03:25
Naxcivan Naxcivan
Naxcivan Naxcivan Aylar önce
Çolpa bizim tereflerde toyuqa deyirler tam formalaşmamiş toyuqa.
Джесика. Байрамова.
Джесика. Байрамова. Aylar önce
😄😄😄😄ейнен...
Ilahe Yusifova
Ilahe Yusifova Aylar önce
hotlak)))
iki çocuk annesi
iki çocuk annesi Aylar önce
1. Bölüm var 2.Bölüm var neden 3 ve 4 yüklenmiyo yaa. Dizi az tuttu diye kiymete mi geçiyorsunuz anlamıyorum ki bu kadar takip ediyoruz fragmani bile heyecanla izliyoruz. Bolümü yüklemek bu kadar mi zor 😒 yazık değil mi bizeee
Konul Eliyeva
Konul Eliyeva Aylar önce
Ablasının kocasi yaaaa 🤦🤦🤦
Asmin TEMEL
Asmin TEMEL Aylar önce
Yapımcıların film anlayışı artık rezalet bi şekilde yerlerde tek bildikleri ihanet konulu toplumun ahlakınu sarsacak türde filmler yapmak Filmin bu bölümünü izlemedim sadece ilk bölümünü izledim kapağı görünce midem bulandı ve sadece bu yorumu yazmak için geldim umarım en kısa zamanda final yaparak kaybolur gidersiniz ortalıktan siz ve sizin gibi her dizi ❗️
Halil Cura
Halil Cura Aylar önce
Böyle konular prim yapıyor aldatma ihanet olmasa reyting alamaz.
Tülay Vural
Tülay Vural Aylar önce
Herkesin bir aldatılmış lik hikayesi var😔
Xije Aliu
Xije Aliu Aylar önce
13:56 koptumm🤣
Evlilik Hakkında Her Şey 1. Bölüm
2:04:36
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 4 Mn
Aşk Mantık İntikam 24.Bölüm 2.Fragmanı
0:51
MAMİ'NİN YENİ EVİNE BASKIN | @Mami Emen
17:20
mustafa canik
görünümler 457 B
Buray - Nasıl Unuturum
2:43
Buray
görünümler 235 B
EMEA Invitational - Büyük Final
3:52:21
Garena Free Fire Türkiye
görünümler 86 B
Evlilik Hakkında Her Şey 9. Bölüm
2:06:39
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 1 Mn
Yalancılar Ve Mumları 1. Bölüm
1:46:16
Yalancılar ve Mumları
görünümler 3 Mn
Evlilik Hakkında Her Şey 4. Bölüm
2:19:53
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 1 Mn
Sadakatsiz 32. Bölüm
1:35:22
Sadakatsiz
görünümler 3 Mn
Yargı 2. Bölüm
1:59:27
Yargı
görünümler 3 Mn
Kanunsuz Topraklar 1. Bölüm
2:23:59
Kanunsuz Topraklar
görünümler 2 Mn
Evlilik Hakkında Her Şey 8. Bölüm
2:19:33
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 1 Mn
Yargı 1. Bölüm
1:55:25
Yargı
görünümler 11 Mn
MAMİ'NİN YENİ EVİNE BASKIN | @Mami Emen
17:20
mustafa canik
görünümler 457 B
Buray - Nasıl Unuturum
2:43
Buray
görünümler 235 B
EMEA Invitational - Büyük Final
3:52:21
Garena Free Fire Türkiye
görünümler 86 B
Evlilik Hakkında Her Şey 11. Bölüm 2. Fragmanı
0:53
Evlilik Hakkında Her Şey
görünümler 989 B
Gönül Dağı - 42. Bölüm Fragmanı
1:04
Gönül Dağı
görünümler 1,6 Mn
Sadakatsiz 41. Bölüm Fragmanı
0:52
Sadakatsiz
görünümler 1,3 Mn