Çok Güzel Hareketler 2 | 1.Bölüm Tek Parça Full HD

  görünümler 9,177,270

Çok Güzel Hareketler

Çok Güzel Hareketler

2 yıl önce

Yılmaz Erdoğan tek kişilik oyunu “Münaşaka” ile yeni sezonda da seyircileriyle buluşuyor!

Biletler:
bit.ly/39HgdlQ


Yılmaz Erdoğan’ın yönetimindeki atölyeden çıkan “Çok Güzel Hareketler 2” yeni bölümüyle Kanal D’de!

Çok Güzel Hareketler 2 Resmi Hesapları:
cokguzelhar...
CokGuzelHareket
cokguzelhareketler2


► Çok Güzel Hareketler Kanalına Abone Ol: goo.gl/inzjIu

► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql

► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH



YORUMLAR: 4 965
ismail Safak
ismail Safak 4 saatler önce
Adım taner gördüğüm en acıklı skeçlerden biri
Huda Cudi
Huda Cudi Gün önce
Cgh2 bütün skeçler dahil en sevdiğim skeç. benim adım taner:)
Gülşah
Gülşah 2 gün önce
49.41 de arakada seyirci arasında Ebru ve Sibel farklı koltuklarda oturuyorlar detayı gören var mı 😀😀 acaba sonra mi dahil oldular alt yapıya
su yülek
su yülek 3 gün önce
çok iyi yaa keşke altyapıyla yine birleşseydi ama bu kadar kişi ayrılmasaydı yaa
mustafa değerli
mustafa değerli 4 gün önce
40.18 deki yılmaz hocanın arkasındaki ebru degilmi ya
İş Güvenliğiim
İş Güvenliğiim 5 gün önce
Döner ayranın 4 tl olduğu zamanlarmış :((
Sudeee
Sudeee 6 gün önce
Tüm bölümlerin mixinden karıştır yapıyorum artık karşıma ne çıkarsa cjslcpldf
Leonardo DiCaprio
Leonardo DiCaprio 7 gün önce
100. Bölüm kutlu olsun
GAMER
GAMER 7 gün önce
İlk bastaki şarkının adı ne
NİLDA POLAT
NİLDA POLAT 6 gün önce
saniye??
Caglayan Torun
Caglayan Torun 8 gün önce
Hala döndüm başa izliyorum yeniden
febz xx
febz xx 8 gün önce
Buraya Not alıyorum 1.46.7 sonra izlicem
Muhammed Polat
Muhammed Polat 8 gün önce
100 Bölüm Oldu Ben Burdayım 😁😁
Gizemnur
Gizemnur 9 gün önce
Oooo nerelere geldik
Salih Turan Online
Salih Turan Online 9 gün önce
Salihjjfıeet
łyøx
łyøx 10 gün önce
00 bir efsanenin doğuşu
Gizem Çakır
Gizem Çakır 10 gün önce
100. bölümü beklerken sıkılıp 1. bölüme gelmek :)
Şeyma Usludur
Şeyma Usludur 10 gün önce
2 yıl içinde 100 bölüm :)
Elif Eylül
Elif Eylül 12 gün önce
İlk bölümler aşşırı güzelmiş cenanların alt yapıda olup sonradan yükselmesi fln çok iyi ya
K.Öznur Kılıç
K.Öznur Kılıç 12 gün önce
İlk sezonlarda olan oyuncuların olmaması yeni bölümler yerine eski bölümleri izlemek
ily swift
ily swift 12 gün önce
100. Bölüm fragmanından geliyorum 🥲🧡
ego alium
ego alium 12 gün önce
Pazartesi 100. Bölüm var, vay be isimlerini nasıl ogrenecem diye düşündüğümü hatırlıyorum, yeni oyuncuları sevmeyecem dediğimi hiç alışamayacam dediğimi..
‹rare›
‹rare› 12 gün önce
100. bolumden once ilk bolum sayfama dustu keske hicbiri mezun olmasaydi baya ozlemisim
Başak Yiğit
Başak Yiğit 14 gün önce
98. Bölümden geliyorum . O kadar dev bir kadroymuş ki çoğu kişi gidince anladıkk. Büyük ihtimal final olur çünkü çok yara aldı bence . Ama yinede umarım olmaz 🧿
Hüseyin Şahin
Hüseyin Şahin 7 gün önce
Bence olmaz çünkü kalanlarda iyi oyuncu tabiki gidenler önemli oyuncular
Neslihan Özkara
Neslihan Özkara 15 gün önce
Bir aralar tanımıyordum hiçbirini şimdi çok seviyorumçok emek veriyorlar, çoğu gitti 🥺😢
ÇGH fanıyız
ÇGH fanıyız 17 gün önce
1:28:22 İşteeee skeçlerin kralııııığğğ😍❤️😎
Muhammed kayış
Muhammed kayış 17 gün önce
1.bölümde yilmaz hocanın yanında ve arkasında alt yapıdan arkadaşlar var ohaa
Emir Yekta Kaya
Emir Yekta Kaya 20 gün önce
Neredeyse 2022 olcak merak edip ilk bölümü izleyen varmı
Kadir yıldız
Kadir yıldız 20 gün önce
Var knk😃
Eslem Yıldız
Eslem Yıldız 20 gün önce
bi skece yorum yapmıştım yorumda 200 beğeni gelmişti sonra tekrar yorum yaptım altına çok teşekkür ederim diye sonra beğenileri geri çekmişler baktığımda 3beğeni kalmış
rüyalarda buluşuruz
rüyalarda buluşuruz 23 gün önce
Döner ayran 4 lira dedi, koptum orada.
Semih Can
Semih Can 24 gün önce
Şimdi bu zamanları özlüyorum ne garip
Beyza Kadıoğlu
Beyza Kadıoğlu 25 gün önce
40:46 somer şef mi yanlış mı görüyorum
Güldane koçak
Güldane koçak 27 gün önce
Safa abi çok iyi yaptı
🦋MY&CHANNEL🦋
🦋MY&CHANNEL🦋 27 gün önce
Gelip ilk bölümü izleyim dedim
BETÜL BERRA Duman
BETÜL BERRA Duman 28 gün önce
98. Bölümü bekliyorum ama burdayım aga be
sıla bayındır
sıla bayındır Aylar önce
İlk bölümden başlıyorum tekrardan çünkü özlendi.
ne istiyorsan
ne istiyorsan Aylar önce
Merhaba bence Evliya hem çok yakiskli
ne istiyorsan
ne istiyorsan Aylar önce
Evliyani gormek ne guzleya
Xeyale I-va
Xeyale I-va Aylar önce
Atakan ve Safanın düeti mükemmel mükemmel ❤❤❤
Bextiyar Camal
Bextiyar Camal Aylar önce
Ilk skeç : 8:25 İkinci : 25:40 Üçüncü : 38:20 Dördüncü : 55:10 Beşinci : 1:11:55 Altıncı : 1:28:20 Yedinci : 1:45:10 Son skeç : 1:55:30
Tygrysco
Tygrysco Aylar önce
2 yılmı. 2 YILMI cidden zaman nasıl geçiyo ya daha dün gibiydi vay be
Yek mapping
Yek mapping Aylar önce
ilgi deryasını kim yazmış mertcan birşe birşey mi falan
MD Erden
MD Erden Aylar önce
95.bölümden sonra 1.bölümden başladım hastalık oldu bırakamıyorum. Ama ilk kadroya bakınca çok duygulandım 😍
Erhan Dasdogen
Erhan Dasdogen Aylar önce
38.13 Yeni dikkatimi çekti. Altyapı oyuncuları da seyirciler arasındaymış :)
Halil Efe
Halil Efe Aylar önce
Hey gidi hey, Nerede Bu kadro,. Kala, kala yalakalara bir nane olmayan kişilerle yeni sezon bombok olmuş.. 🧿🌹🌻💐🍀🌼☘️🧿
Ece ünsal
Ece ünsal Aylar önce
Gelecekten geliyorum tarih 21.10.21 Ne Yılmaz hoca var ne ekibin yarısı Mazi kalbimizde bir yaradir keske ekip ruhuna sadık kalsaydı oyuncuların tamamı..
baskanınızz
baskanınızz Aylar önce
Skeclerın hepsını bitirdim ve tekrar geriye döndüm 😂💖 hepsı ne kdr taze ne kdr deısık heleki hacı Ahmet hak baya deısmıs😂😂💖💖💖
Nunus Nurka
Nunus Nurka Aylar önce
old :(
END 13
END 13 Aylar önce
Döner +ayran 4 lira mı
burak
burak Aylar önce
1:18:24 biktik artik yapmayin sunu !!!!!
burak
burak Aylar önce
Reklaminiza scarm sizin
Şükran Erdal
Şükran Erdal Aylar önce
Şu ben tanerin devam sikeci gelse ya
Ayşe suna Reyhan
Ayşe suna Reyhan Aylar önce
*skeci*
NATOBEN
NATOBEN Aylar önce
Aradaki geyikleri atlayıp öyle bakıyorum yeni izlemeye başladım güldür güldür daha kaliteli
Dilek Düzel
Dilek Düzel Aylar önce
Yaaaa süper süper süper ötesiiiiiiiiiiii 👏👏👏senmiydin sevgilimi çalannnnnn
Abdullah Keten
Abdullah Keten Aylar önce
bak burdaki seyirci elitmiş bak. her boka alkış yok. alkışlanması gereken yerleri çok iyi biliyorlar. şimdiklerin hepsi köylü bi kıkırdama olsa alkış, oyuncu sahneye girer dikkat bozan alkış.. tam skecin önemli yerine gelinmiştir; alkış da alkış..
ALI Kirtak
ALI Kirtak Aylar önce
♥️♥️♥️♥️
Sedat Ateş
Sedat Ateş Aylar önce
Hacıya bak burda baya zayıfmış 😂😂
بريتا وكاران
بريتا وكاران Aylar önce
çok güzel hareket 😚😚😚😚
A y d ı n -G u r b a n l ı
A y d ı n -G u r b a n l ı Aylar önce
🔥
kadir ergül
kadir ergül Aylar önce
Atakan çok güzel oynadı kız rolini ama çok çok güzel olurmuş
𝙽𝚊𝚛𝚔𝚘𝚣
𝙽𝚊𝚛𝚔𝚘𝚣 Aylar önce
2037 izleyen ben
MÜCAHİT TOPER
MÜCAHİT TOPER Aylar önce
47:15 deki hocanın arkasındaki, alt yapıdaki kız değil mi
Qasimov Ramil
Qasimov Ramil Aylar önce
Hocanın sol arka taradındakı kadın ne kadar güzel. Bayıldım
bomcugum
bomcugum Aylar önce
Atakan abi, çok yakışıklı yaa
Suganın.armysi
Suganın.armysi 2 aylar önce
Tekrardan 1.bölümden başladım 😋🤙🤞✌️
efe şık
efe şık 2 aylar önce
aaa slm army
Adil Başaran
Adil Başaran 2 aylar önce
Eveeet tekrara başlayalım.
Selda Kavrazlı
Selda Kavrazlı 2 aylar önce
Eskisi gibi olmaz diyordum, hatta baya da izlemedim yeni bölümleri. Tvde izlerken alıştım yeni kadroya dönüp baştan izlemeye karar verdim ve çok iyi şakalar var ya. Yılmaz Hoca varken daha iyi sanki her şey :))
Ayşh dark
Ayşh dark 2 aylar önce
Arada dönüp eski skeçlere bakan ben tek değilim umarım
izel Ersan
izel Ersan 2 aylar önce
Yeniden izlemeye geldiiiim 🌟
İnci Dilay Gün
İnci Dilay Gün 2 aylar önce
Agaa🥺😩😭
~Søft_Princess~
~Søft_Princess~ 2 aylar önce
2021 de izleyenler
Ruya Cetin
Ruya Cetin 2 aylar önce
Nie abi yengi hostesmiydi
MAYA_QUEEN
MAYA_QUEEN 2 aylar önce
Cenan ve Atakan siz bir harikasınız
halit güneş
halit güneş 3 aylar önce
40:46 somer şefi gördüm sanki
R Ta
R Ta 3 aylar önce
Çok iyi ben çox sevdim
Çiğdem Şimşek
Çiğdem Şimşek 3 aylar önce
3.19 daki Somer şef mi ya? 😅
lovely
lovely 3 aylar önce
kenarda aslihan karalar oturuyor sasırdım
Joker
Joker 3 aylar önce
Şu Yasin'in skeçlerde kadın kılığındayken Yasin olduğunu unutuyom bu nasıl yetenektir maşallah 😍
Kutuplarda çay içen Penguen
Kutuplarda çay içen Penguen 3 aylar önce
Starttt
Batuhan Babayiğit
Batuhan Babayiğit 3 aylar önce
İlk bölü mrk ettim lan hshskazkjxan
Naibe Tahirova
Naibe Tahirova 4 aylar önce
Do ra mi fa so la si do
LilithAlesia
LilithAlesia 4 aylar önce
Tost muyum ben derken
SXH
SXH 4 aylar önce
Buraya 2 yı sonra gene gelecem hatırlatın ha
Kutuplarda çay içen Penguen
Kutuplarda çay içen Penguen 3 aylar önce
Gel
Özlem Öter
Özlem Öter 4 aylar önce
Bu skeci kaç kere izlesem bıkmam,Hilmi seni çok seviyorum ☺
Teknoloji Takip
Teknoloji Takip 4 aylar önce
Çok güzel 1 bölümden izlemeye başladım
Tansu özdenizkuşu
Tansu özdenizkuşu 4 aylar önce
Vay anasını ya 2 yıl geçmiş bile
Youtube Kullanıcısı
Youtube Kullanıcısı 4 aylar önce
1:43:42 artık Selen Esen Çelebi ❤
Zeynep İlbey
Zeynep İlbey 4 aylar önce
Semtsel dönüşüm deki kız menajerimi aradaki Jülide değil mi ya
İrem -Ardivas-
İrem -Ardivas- 4 aylar önce
Ahh Ozan vahh ozan niye yeni sezonda yoksun ya şimdiden yokluğunu hissettim. Daha fazla görmek istiyoruz yazısını yazmadığıma üzülüyorum şu an. Zaten Favorimdin bu sezonun nasıl olcagini merak ediyorum sizsiz
•_••—•
•_••—• 4 aylar önce
4. Sezon başlarken çoğu kişinin kadrodan ayrıldığını öğrenince dönüp herkesin olduğu ilk bölümü izleyenler burada mı?? :(
•_••—•
•_••—• 2 gün önce
@Ahmet Biricik like gelince baktım bu arada kusura bakma duzeltmemişim 3 ay önce 🤔 4. Sezonmuş ya sanırım. ben bu yazıyı temmuz Ağustos gibi yazdıysam o oyuncular da 4. Sezonda olmayacaklardı yani ayrıldılar. Kanal listesine baktığımda 4. Sezon başında yeni bölümler gösteriliyor. Yani 4. Sezon başında ayrılmış oluyorlar diye anladım o yüzden kalsın bence böyle. Bu arada yorum da baya uzun oldu :D
Beyza
Beyza 25 gün önce
Ben bastan izlicem çünkü daha geçen sezon yilbasinda kesfettim bu güzel ekibi🌟 Çoğu bilinen skeci izledim ama simdi bastan izlemek güzel olucak
•_••—•
•_••—• 2 aylar önce
@Ahmet Biricik evet düzelteyim sağol
Ahmet Biricik
Ahmet Biricik 3 aylar önce
Evet ya. 3. sezon diye biliyorum ama 4 değil galiba.
Strawberry Milk ~(• - •)~
Strawberry Milk ~(• - •)~ 4 aylar önce
Canı sıkılıp 1. bölümden tekrar başlayanlar. 👇
Beyzanur Akdemir
Beyzanur Akdemir 4 aylar önce
Kadının görevleri şakası muhteşemdi 👌👌👌
Ömür uysal
Ömür uysal 4 aylar önce
Hamzaya niye hilmi diyo
Fadime Tonkaz
Fadime Tonkaz 4 aylar önce
Canım sıkıldı bari izlyim
Nazile Ekmekcioğlu
Nazile Ekmekcioğlu 5 aylar önce
Adım taner tekrar izledim gene agladım cok guzel bir skeç
2paccapella
2paccapella 5 aylar önce
30:00 anlamı nedir sormuyor, görevlerini söyle diyor. Skeç hatası işte
Elif
Elif 5 aylar önce
Hacı Ahmet nekadar zayıfmış
Pınar Güven
Pınar Güven 5 aylar önce
Sezon finalinden sonra yine soluğu burda aldım ksjhzjskğd
elena
elena 5 aylar önce
tam gözüm Eser'i arıyordu, birazdan çağırıcam dedi 🥲
GültenXD
GültenXD 5 aylar önce
Sezon finaline girince baştan başlayanlar burda mı? :))
Sinem Ayar
Sinem Ayar 5 aylar önce
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 💙💚💛💜🖤🧡🤍
Çok Güzel Hareketler 2 | 4.Bölüm (Tek Parça Full HD)
1:57:46
Çok Güzel Hareketler
görünümler 3 Mn
Çok Güzel Hareketler 2 - 89.Bölüm (Sezon Finali)
2:18:23
Çok Güzel Hareketler
görünümler 4 Mn
$456,000 Squid Game In Real Life!
25:42
MrBeast
görünümler 128 Mn
Çok Güzel Hareketler 2 - 84.Bölüm
2:04:02
Çok Güzel Hareketler
görünümler 4 Mn
Çok Güzel Hareketler 2 - 74.Bölüm
2:08:57
Çok Güzel Hareketler
görünümler 4 Mn
Çok Güzel Hareketler 2 - 96.Bölüm
2:04:24
Çok Güzel Hareketler
görünümler 2 Mn
Çok Güzel Hareketler 2 | 20.Bölüm (Tek Parça Full HD)
2:01:22
Çok Güzel Hareketler
görünümler 4 Mn
Çok Güzel Hareketler 2 | 11.Bölüm (Tek Parça Full HD)
2:04:33
Çok Güzel Hareketler
görünümler 4 Mn
Çok Güzel Hareketler 2 - 91.Bölüm
2:07:39
Çok Güzel Hareketler
görünümler 2 Mn
Çok Güzel Hareketler 2 | 13.Bölüm (Tek Parça Full HD)
2:00:00
Çok Güzel Hareketler
görünümler 4 Mn
Çok Güzel Hareketler 2 | 27.Bölüm (Tek Parça Full HD)
2:13:17
Çok Güzel Hareketler
görünümler 8 Mn
Çok Güzel Hareketler 2 | Açın Kapıyı Serisi (Tek Parça Full HD)
1:20:03
$456,000 Squid Game In Real Life!
25:42
MrBeast
görünümler 128 Mn
Kimler benim gibi ? 😂🤣
0:16
Mertlia
görünümler 180 B
GELİN EVİ CRINGE PARODİ
17:52
zena
görünümler 74 B