İnsanlık tarihi bir kitaba sığsaydı biz hangi sayfada olurduk?

  görünümler 953,894

Barış Özcan

6 aylar önce

Suudi Arabistan’ın kuzey batısındaki bir çölde 120.000 yıl önce yaşamış 7 insanın ayak izleri bulundu. Bunun üzerine tüm insanlığın tarihini bir kitaba sığdırsaydık ne olurdu sorusuyla bir düşünce deneyine başladım...
---
Bestelerini kullanmama izin verdiği için Stefan Andre'ye teşekkür ederim: trshow.info/on/hE6r8zzRUZ_FnC2UH5A7LQ.html

YORUMLAR
Burcu Kendir
Burcu Kendir 19 saatler önce
Yine müthiş bir kapı açıldı aklımızda sayın Barış Özcan 🙏
Fncngnfn Jgjtjkgk
Fncngnfn Jgjtjkgk 20 saatler önce
Allah bizim bilmemiz gereken en önemli şeyleri 600 sayfalık Kurana sığdırmış.
Guibolder
Guibolder 21 saatler önce
Resmi görünce Kur'an Kerim sananlar +1
Hasan Hüseyin Tamam
Hasan Hüseyin Tamam Gün önce
sarı sayfaların çoğu boş bilinmiyor.
dicle Ata
dicle Ata Gün önce
Beynini kullanmasan sadece bir et parçasıdır👈
Serhat Celik
Serhat Celik Gün önce
Barış abi gerçekten inanılmaz bir keyifle izliyorum videolarını
Tehran Ekberli
Tehran Ekberli 2 gün önce
Biz "ön söz" olurduk
Sercan Uzum
Sercan Uzum 2 gün önce
Kitabın adı BİZ olur du..
Bimpoşeti Güzel
Bimpoşeti Güzel 2 gün önce
Ben 2020ye KORONA derdim
Emre Özyön
Emre Özyön 3 gün önce
2020 yi tek kelime ile kaos olarak seçerdim
Kerem Alçın
Kerem Alçın 3 gün önce
Kaer Morhen mi o ?
Abdulkadir Özer
Abdulkadir Özer 3 gün önce
"Evrene gelmiş en ilginç tür" olurdu heralde
ズ乇イ乙んムアノ
ズ乇イ乙んムアノ 4 gün önce
eh
ÇAY CI
ÇAY CI 4 gün önce
2020 = BRUH
Serkan Reis
Serkan Reis 4 gün önce
*Barış Özcan,sen parti kur oy verelim reis.*
Fenerli Bir Genç
Fenerli Bir Genç 5 gün önce
Atatürk
Fenerli Bir Genç
Fenerli Bir Genç 5 gün önce
801. Sayfanın adamı
Fenerli Bir Genç
Fenerli Bir Genç 5 gün önce
Tabiki felaket
Ali Öcek
Ali Öcek 5 gün önce
Barış abi tshirt ı videoya özel mi giydin
Veysel Mert Aygüler
Veysel Mert Aygüler 7 gün önce
Odur ooooo
Taha Yusuf KURT
Taha Yusuf KURT 7 gün önce
8:10 Ama Allah Hz. Adem'e kelimeleri, konuşmayı öğrettiyse ilk insandan beri konuşma, dil diye bir şey vardı
MUSTAFA EREN AKGÖZ
MUSTAFA EREN AKGÖZ 7 gün önce
05:55 ALLAHIN CEZASI DERDİM
Atilla Mert Can
Atilla Mert Can 8 gün önce
1. Adım: "Library of Babel" sitesine gidin. 2. Adım: "Browse"a tıklayın. 3. Adım: Aşağıdaki devasa şeyi kopyalayıp "Hex Name"e yapıştırın. 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 4. Adım: "Wall 3" seçin. 5. Adım: "Shelf 4" seçin. 6. Adım: "Volume 2" seçin. 7. Adım: 353. sayfaya gidin.
Taha Kandur
Taha Kandur 9 gün önce
Corona
HER CANLI ÖLÜMÜ TADACAKTIR
HER CANLI ÖLÜMÜ TADACAKTIR 10 gün önce
İNSANLIK TARİHİNİN ZATEN BİR KİTABI VAR VE BU KİTAP SADECE GEÇMİŞİMİZİ DEĞİL GELECEĞİMİZİDE BİLDİRİYOR AMA ONU OKUYUP ANLAMAK YERİNE HAYALİ HİKAYELER İNSANLARIN HOŞUNA GİDİYOR EVRİMDİYE BİR ŞEY YOKTUR ÂLLAH'U TEALA HİÇ BİR ZAMAN İNSANLARI KENDİ BAŞINA BIRAKMAMIŞTIR SUBHAN ALLAH "" KUR AN'I KERİM ""
Alloy Dreemurr
Alloy Dreemurr 10 gün önce
Bildiğimiz tek şey hiçbir şey bilmediğimizse, bunu nasıl biliyoruz? -bne
Alloy Dreemurr
Alloy Dreemurr 10 gün önce
1:10 bu ne biçim soru Anlayan anladı :D
Alloy Dreemurr
Alloy Dreemurr 10 gün önce
Herhalde biz yırtılmış gereksiz bir sayfada olurduk insanlığın şimdiki durumuna bakarsak tamamen boşuz ve boş sayfalar bir işe yaramaz. Katılanlar +1 pls
UDların gücü adına
UDların gücü adına 10 gün önce
2020'yi tanımlamak için ''Katliam'' kelimesini kullanırdım.
Emir Kaan
Emir Kaan 12 gün önce
Bence kitabın ismi pi sayısı olabilir (π)
Emirhan Mete
Emirhan Mete 12 gün önce
"Kaos" seçerdim
Reis D
Reis D 12 gün önce
Türkiye o sayfada nerde olurdu
Muhammed
Muhammed 12 gün önce
Bence insanlik bir kitaba sigsaydi Kur'an'ı Kerim e sigardi.Cunku Allah u Teâlâ ademe ve ademoğullarina ben sizi dünyaya bana kulluk(ibadet) edin diye gönderdim.Diyeceksiniz hz.adem şeytana uydu aslında şeytan bahane ...Herşeyi bilen Allah u Teâlâ bunu mu bilmeyecek..nokta📚📚
Matmazel Perle
Matmazel Perle 13 gün önce
60 cilt kitapların kimlere ait olduğunu keşke yazsan, söylesen ya da anlatsan biz de dinlesek. Müthiş bir liste olurdu. Şahanesin Barış abi :)
Sakip Dikmen
Sakip Dikmen 13 gün önce
Bir sayfaya 250 yıl sığdırabilmek için yazının kaç punto olması gerekir?
Yusuf
Yusuf 13 gün önce
Hz. Adem’den gelenler +1
galaktik ball
galaktik ball 13 gün önce
Sayfa? Dostum birini faşist ce gebertmedikce yada iyi şeyler yapmadan paragrafa bile giremessin Anca elon musk
Ad Soyad
Ad Soyad 13 gün önce
Son sayfaya BARIŞOZCAN yazsınlar.
Arda Yılmaz
Arda Yılmaz 14 gün önce
Kısacası İnsan:Kendi yaşadığı yeri yok edip çevresini yok eden bir canlı türüdür
мεllσ нεllσ
мεllσ нεllσ 14 gün önce
Şey ben mavi noktayı göremedim ordaki beyaz nokta güneş değil mi
Talha Aytaç
Talha Aytaç 14 gün önce
2020=Karmaşa
Talha Aytaç
Talha Aytaç 14 gün önce
4:25 Hz. Muhammed'i görünce bi anda gururlanan tek ben miyim
Doğan Mert
Doğan Mert 12 gün önce
evet
Talha Aytaç
Talha Aytaç 14 gün önce
4:25 Gutenberg yerine Fatih Sultan Mehmet gelmeliydi!
Ozan Andaç
Ozan Andaç 14 gün önce
Gutenberg matbaa gibi bir icat yapmış bilim adamı, tüm dünyayı değiştirdi hatta Avrupa'da reform ve rönesans hareketlerine bile dolaylı yoldan etki etmiş oldu. Tamam Fatih Sultan Mehmet'e bir şey demiyorum o da tarihe etki etmiş biri ama daha global düşünmen lazım.
EMRE ERKEN
EMRE ERKEN 14 gün önce
Cavidan-19
Yavuzcan Erbaysal
Yavuzcan Erbaysal 14 gün önce
Videonun sonu tüylerimi diken diken etti.
the gold tie
the gold tie 14 gün önce
2020=covid 19
GAME TÜRK
GAME TÜRK 14 gün önce
ben o kitabı okuyacağıma KURAN-I KERİM-İ OKURUM DAHA İYİ VE SEVABA GİRERİM
Umut Er
Umut Er 14 gün önce
aslında 85 milyon değil 200 küsür milyon kişi konuşuyor .Turkic olarak geçse daha mantıklı olurdu 17 değil ilk 10 da yani
Emin Kaan
Emin Kaan 14 gün önce
Bence korona ama bilemeyiz allah bilir
limonluu bıcısss
limonluu bıcısss 15 gün önce
Vay bee
Muhammed G.
Muhammed G. 15 gün önce
Hani en arkadaki boś sayfa var ya. Lazım olduğunda yırtarsın. İşte o sayfada olurdum.
HOT MORTİS YT
HOT MORTİS YT 15 gün önce
"Tek bildiğimiz şey hiç birşey bilmediğimizdir" BARIŞ ÖZCAN
arda
arda 15 gün önce
500 750 arası hz muhammed olması vay be
MUHAMMED ENES YÜZÜAK
MUHAMMED ENES YÜZÜAK 15 gün önce
2020 mi? Felaket
Deniz Bıçakçıoğlu
Deniz Bıçakçıoğlu 15 gün önce
barış abi seninle bir kere konuşmak sana bir kerecik sarılmak o kadar çok isterdim ki:/
Samet Kaynar
Samet Kaynar 15 gün önce
vay be helal zamanda yolculuk
Fatih AŞYEMEZ
Fatih AŞYEMEZ 15 gün önce
Çok yararlı bir video olmuş.Teşekkürler Barış Özcan.
Musa Sarı
Musa Sarı 16 gün önce
Son sayfa, son kelime ''merak.'' olmalı.
Çağlar Özgün
Çağlar Özgün 16 gün önce
Kuranı kerim insanlara gönderildi.
Noplayen
Noplayen 16 gün önce
Klavyenin sağ üst köşesindeki ışıklı şeyi,bi filmde izlediğim uzaylı çağırma aletine benzettim
Noplayen
Noplayen 16 gün önce
Ve ben Azerbaycanlıyım
Sativa
Sativa 16 gün önce
+1
Recep Bilgin
Recep Bilgin 16 gün önce
2021'e 1 kelime bırakıyorum. Barış.
olcay Doğan
olcay Doğan 17 gün önce
8k mı
Saçma Ve Komik
Saçma Ve Komik 17 gün önce
Ama ben Kayseri deyim nasıl olacak?
Rüyasına uyanan bir genç
Rüyasına uyanan bir genç 17 gün önce
Mavi satırda peygamber efendimizin ismini görünce çok mutlu oldum. 😊
serkan BALCI
serkan BALCI 17 gün önce
05:58 covid 19
serkan BALCI
serkan BALCI 17 gün önce
06:10 damla biliç
asaf tuna
asaf tuna 18 gün önce
SUNAT ALMAWT
asaf tuna
asaf tuna 18 gün önce
ARAPÇA ÖLÜM YILI
RedSpid
RedSpid 19 gün önce
Bilmiyorumda dipnot olarak bile geçmezdik bence
Ali Qabilzada
Ali Qabilzada 20 gün önce
baku
Onur Burhan
Onur Burhan 21 gün önce
Bildiklerimiz 1 damla su bilmediklerimiz ise bir okyanus -Dark
Mustafa Cakir
Mustafa Cakir 13 gün önce
Resmini sil onun yerine selanikli pickurusu kemalin resmini koy
Yusuf Yılmaztürk
Yusuf Yılmaztürk 21 gün önce
abi sakaryadan takip ediyorum :D
Fadıl Yiğit
Fadıl Yiğit 22 gün önce
Barış abi bundan öncede yazılmış galaktik bir kitap var geçmişten örneklerle şimdiyi ve geleceği anlatan bildiğimiz herşeyi bizzat yaratanın kelimeleriyle hemde onada göz atabiliriz.
ZEKA OYUNLARI
ZEKA OYUNLARI 22 gün önce
Tek bildiğim şey hiç bir şey bilmediğimdir
Batuhan Uğur Polat
Batuhan Uğur Polat 22 gün önce
Kutucukları beyaz görüyorum, inşallah yalnız değilimdir?
Ali Erdoğan
Ali Erdoğan 22 gün önce
2020 kovid 19
BERK GÜNAYDIN
BERK GÜNAYDIN 22 gün önce
Çok güzel anlatıyorsunuz sizi severek izliyorum.
Ilahe Memmedova
Ilahe Memmedova 23 gün önce
Siz hec NƏSİMİni oxudunuzmu?
Rabia Özbek
Rabia Özbek 23 gün önce
Konuşmak gibi hayati bir ihtiyaca sadece tarihin son kısımlarında cevap verildiğini kabul etmek ne kadar akılcı kaçtı şimdi ?! daha öncesindeki insanların konuşamadığına dair bulduğunuz 'çok ikna edici' bulguların neler olduğunu merak ettim. Özellikle Barış abi, sizin gibi bir insanın neyle ikna olduğunu...Adem(as)'ın konuşamadığını, elindeki sayfaları okuyamadığını, Kabil'in tarım yapmadığını, ilk insanların terziliği bilmediğini mi kabul ediyoruz artık? bütün bunları yapan insanların daha fazla buluş yapmadığını da söylememiz için bir sebep yok...Akıl aynı akıl değil mi, neden meraklı ve yerinde duramayan aklı ele alarak teoriler ortaya atmıyoruz da... sanki evrim gerçekmiş gibi o insanların buna aklı ermez dercesine konuşuyoruz?
Murat Kalender
Murat Kalender 23 gün önce
30 yaşını geçtiyseniz ve bu videoda söylenenleri ilk defa duydunuz yada aşırı derecede şaşırarak izlediyseniz kusura bakmayın ama eksiğiniz çok demektir.
doğanocak _52
doğanocak _52 24 gün önce
Bilginin yitirlmez bir Servet Olduğunu Günbegün Anlamaktayım
Amine Haykır
Amine Haykır 25 gün önce
Bence o kuranı kerim olma ihtimali var ve başka kitaplarda olması😳😨
Hocam burayı doldurmak zorunlumu
Hocam burayı doldurmak zorunlumu 26 gün önce
42
Mert Dümbek
Mert Dümbek 26 gün önce
Abi sorduğun gibi trendyol reklamı çıktı bence bizim dönemin adı “ulaşılabilirlik” artık istemesen bile birşeyler alıyor buluyor ve ya görüyorsun sen ulaşmasan bile birşeyler sana ulaşıyor
Koray Atmaca
Koray Atmaca 26 gün önce
Sarı dediği yerde beyaz gören bir tek ben miyim?
Yousuffle
Yousuffle 26 gün önce
13. sayfada
Xızır Babayev
Xızır Babayev 29 gün önce
2020 - ye ait özet söz - Yarasa 2020 - ye ait meşhur insan - Çin Başbakanı
Ogün Nâhid Karaca
Ogün Nâhid Karaca Aylar önce
"Savaş ve Barış..." Leo Tolstoy
ÖMER TALHA ERCEL Professor
ÖMER TALHA ERCEL Professor Aylar önce
2 KELİME OLURDU= KÖTÜLÜK,ADALETSİZLİK
Guren
Guren Aylar önce
11/10'luk bir video yine. Teşekkürler Barış Özcan.
ibrahim önel
ibrahim önel Aylar önce
06:05 şu anlık stephen hawking olurdu
ibrahim önel
ibrahim önel Aylar önce
05:55 rezalet
doruk kkc
doruk kkc Aylar önce
12:16 PUHHvideoda...
Erdoğan Turgut
Erdoğan Turgut Aylar önce
Başe ku tu heyî barış heval
Sadullah KAPLAN
Sadullah KAPLAN Aylar önce
abe süpersin aynen devam.
Why Not?
Why Not? Aylar önce
Biz son sayfada olurduk.
arda demir
arda demir Aylar önce
abi neden dinle alakalı videolar çekmiyorsun ateistmisin
Youtube Hesabı
Youtube Hesabı 18 gün önce
Şaka de
Youtube Hesabı
Youtube Hesabı 18 gün önce
İroni yapıyorsun dimi
thekings41
thekings41 Aylar önce
4:40 kuran sandım
FƏZAİL_ZƏKƏRİYYƏ FAN
FƏZAİL_ZƏKƏRİYYƏ FAN Aylar önce
Azərbaycan dan selamlar
armağan küçük
armağan küçük Aylar önce
İyi ki varsınız demek istiyorum!!💕💕👏🏼👏🏼👏🏼
Kader İba
Kader İba Aylar önce
Barış özcan videosunu atlamadan izlediğim tek kişi 😊
Bitkiler neden siyah değil, yeşildir?
14:09
Barış Özcan
görünümler 780 B
Rüyalarımızı kontrol edebilir miyiz?
17:52
Barış Özcan
görünümler 2,2 Mn
Emanet 161. Bölüm Tanıtım | ACILARIYLA YAŞAYANLAR
0:43
İbo Show 22. Bölüm Fragman
1:01
STAR TV
görünümler 272 B
NARUTO - ELEŞTİREL PARODİ
11:50
Filmler ve Filimler
görünümler 770 B
Dünyanın en ilginç haritaları
22:34
Barış Özcan
görünümler 694 B
Dünyanın en zengin insanlarının kitaplarla derdi ne?
12:28
There is no such person!
13:54
Barış Özcan
görünümler 2,1 Mn
Where did these dragons come from?
11:01
Barış Özcan
görünümler 1 Mn
I swear that I was thinking about it before!
15:22
Barış Özcan
görünümler 2 Mn
MYSTERY OF 42
13:33
Barış Özcan
görünümler 2,8 Mn
Brief History of the Future - 245 Years in 11 Minutes
11:23
Kaç paralık adamım?
10:52
Barış Özcan
görünümler 1,6 Mn
Bermuda Şeytan Üçgeninin gizemi çözülebilir mi?
20:17
Emanet 161. Bölüm Tanıtım | ACILARIYLA YAŞAYANLAR
0:43
İbo Show 22. Bölüm Fragman
1:01
STAR TV
görünümler 272 B
NARUTO - ELEŞTİREL PARODİ
11:50
Filmler ve Filimler
görünümler 770 B
Çukur 4. Sezon 33. Bölüm Fragman
0:58
Ay Yapım
görünümler 654 B
Camdaki Kız 3. Bölüm Fragmanı
1:02
Camdaki Kız
görünümler 3,6 Mn
Ramo - 40.Bölüm Fragmanı (Final)
1:11
Ramo
görünümler 2,4 Mn
Beynine çip takılan maymun bilgisayar oyunu oynuyor!
14:25
Ramo - 40.Bölüm (Final)
2:1:00
Ramo
görünümler 1,4 Mn