Güvercin 16. Bölüm (Final) - Cibranoğlu Ailesine Acı Darbe!

  görünümler 209,503

Güvercin

Aylar önce

Güvercin'in tüm bölümleri startv.com.tr'de → www.startv.com.tr/dizi/guvercin/bolumler/16-final-bolum
Güvercin'e abone olmak için → bit.ly/guvercin-dd-sub
Güvercin 16. Bölüm Özet:
Zülüf; Kevsa’nın söyledikleriyle darmadağın olurken, Kenan ise onlara sunulan şartı yerine getirmemek için oyunu kendi kuralına göre oynamaya karar verir. Kenan’ın bu kararlılığı en çok Kevsa’nın düzenini bozacaktır. Celil’in ölümüyle yıkılan Kevsa, Kenan’ın sürpriz hamlesiyle şoka girer. Kevsa kaybettiği gücü yeniden kazanabilmek için hiç istemediği teklife evet demek durumunda kalır. Ancak tabii ki oyunun kartlarını yeniden dağıtır ve intikamların en büyüğünü almaya yemin eder. Bu durum Bedir’lerin Antep’teki yaşamını alt üst eder.
Bedir, artık sırtına yapışan katil damgasının ağırlığını taşıyamaz ve yaşadığı vicdan azabı onu ve ailesini yeni bir karar almaya mecbur bırakır. Zülüf ise, babasının suçsuzluğunu kanıtlamak için yıllardır sakladığı emaneti Kenan’ın avucuna teslim eder. Kenan’ın artık yeni bir görevi daha vardır. Babasının gerçek katilini bulmak! Tüm bunlar ise Ökkeş’in kaderini etkiler. Nimet geri döndüğünde Ökkeş’i bambaşka bir hikayenin içinde bulur. Kavvi’ler çıkış yolu ararken, sonunda hiç beklenmedik bir gelişme yaşanır. Kenan’ın eline geçen gizemli bir mektup tüm taşları yerinden oynatır. Bu mektuptan sonra Kavvi’ler ile Cibranoğulları’nın kaderi sonsuza kadar değişirken Kenan ve Zülüf’ün aşkını da büyük bir sınav beklemektedir...
Yapım:Pastel Film
Yönetmen: Altan Dönmez
Senarist: Halil Özer
Oyuncu Kadrosu:
Kenan: Mehmet Ali Nuroğlu
Zülüf: Almila Ada
Bedir: Menderes Samancılar
Kevsa: Nursel Köse
Celil: Devrim Saltoğlu
Emel: Toprak Sağlam
Kasım: Osman Albayrak
Zeliha: Gülen Kahraman Yıldır
Nefise: Eslem Akar
Ökkeş: Genco Özak
Mesude: Işıl Dayıoğlu
Vilayet Mustafa: Bülent Bilgiç
Müslüm: Berke Üsdiken
Güldane: İdil Memi
Battal: Sabri Memi
Betül: Dilan Telkök
Nimet: Gözde Fidan
Erdem: Tolga Pancaroğlu
İbrahim: Enver Akbaş
#Güvercin #GüvercinGöklerde

YORUMLAR
Melek Adıgüzel
Melek Adıgüzel 20 saatler önce
❤️❤️❤️
Melek Adıgüzel
Melek Adıgüzel 20 saatler önce
Evet ya ben çok seviyordum
Deniz Kıymet
Deniz Kıymet 7 gün önce
Hic olmadı final neden ökkeş oldu sacma
Buse Sarı
Buse Sarı 11 gün önce
bu arada dizi devam etseydi diyenler👎 yani bir like
Buse Sarı
Buse Sarı 11 gün önce
Murat ne yaptın ya ne yaptın ne güzel mutlu bir sonla bitecekti film ökkeş keşke ölmeseydi filmde devam etseydi😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 murat 😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑
Deniz Ergün
Deniz Ergün 15 gün önce
Eğreti gibi diziydi,eğreti bii finalle bitirmişler..Sevenleri vardı aslında.. Daha özenli,uzun soluklu iş çıkabilirdi. Oyunculara ,emeğe yazık olmuş...
Bircan
Bircan 17 gün önce
Ee vuran adamın yüzüde çıkmadı
Gönül Akbulut
Gönül Akbulut 24 gün önce
Aynen neden böyle bir final
A. Bulut
A. Bulut 26 gün önce
Ne saçma ambulaaans diye bağırmadılar.vuran ele saldırmadılar.öylece ölümünü izlediler.
NEFES TAHİR NefTah delisi
NEFES TAHİR NefTah delisi 27 gün önce
Çoook saçma neden ökkeş öldü mutlu olmayı hakediyordu
Амина Альвиева
Амина Альвиева 29 gün önce
Пожалуста подскажите название сериала заранее спасибо
Handan Oğuz
Handan Oğuz Aylar önce
Çok güzel diziydi yazık oldu ekininize emeğinize sağlık guvercin ekipi
Shahin İbrahimov
Shahin İbrahimov Aylar önce
Ya madem final yapiyorsunuz okkesde duzelip iyi insan olmusdu adami niye oldurdunuz yaaa boyle sacma finallere nefret ediyorum
Maria Müller
Maria Müller Aylar önce
Öfkeşi niye öldürdüki.onunda mutlu olmasi lazim.
l m
l m Aylar önce
Hich beyenmedim.sifir
Эльвира Алисултанова
Эльвира Алисултанова Aylar önce
Ya be ne bir saçma
Sude Naz
Sude Naz Aylar önce
Bu senenin trendi saçma sapan finalller! Güvercin de buns uymuş!
Zeynep Kartal
Zeynep Kartal Aylar önce
İpekle ökkeşe yazık oldu
Banu Babayeva
Banu Babayeva Aylar önce
Bu diziye ancax fragmanlarina baxirdim.Ökkəş emmelice kökəldi bu dizide
Ali Kaya
Ali Kaya Aylar önce
Paxar gunune alsaydiniz. Reytimgleri yuksek olurdu. Manejerimi. Ara reytingleri dusuktu simdi yukseldi Onun icim. Guvercini. Harcadini dizide guzel olsa Yazik oldu yazik Turkiyenin. Gercekleriydi
Esra Çakmak
Esra Çakmak Aylar önce
Sonu güzelmiş
Nisanurr Fırat
Nisanurr Fırat Aylar önce
Kevsa çarpıldı sanırım 😆
Besra Eren
Besra Eren Aylar önce
Yürek li Ökkeş
Ben Ne Bileyim
Ben Ne Bileyim Aylar önce
Çook yazık ettiniz diziye
Songul Songul
Songul Songul Aylar önce
Ölmeden son olsaydı olmazmiydi.. Bu ne be
Ayaz Allaxverdiev
Ayaz Allaxverdiev Aylar önce
Onsuzda biz her gun sehudlerimiz ucun aglayiriq ovkesidie ustunden bir derd etdi iz ne gozel mutlu mesud gedirdi xosbaxtliq onunda haqqi deyildimi ay namerd dusman
Maria Crisostomo
Maria Crisostomo Aylar önce
Español 🇪🇸🇪🇸dónde está el 😘😍👄
Esma Tamam
Esma Tamam Aylar önce
Ökkeş böyle olmadi ipekle mutlu olsaydilar
Hanefi Kolukısa
Hanefi Kolukısa Aylar önce
Niye bitirdiniz anlamış deliyilim yaaa çok güzeldi ökkeş yaaa
george kaplanian
george kaplanian Aylar önce
Arabic plz
Perihan Erdoğan
Perihan Erdoğan Aylar önce
Evet yaaa
Forever Gamer
Forever Gamer Aylar önce
Keşke böyle bitmeseydi
Songül Oral
Songül Oral Aylar önce
İzliyorduk niye kaldırdılarki
Yildiz Gursan
Yildiz Gursan Aylar önce
Kadınınpoğlu ölmüş ful makyajlı öldü
Yildiz Gursan
Yildiz Gursan Aylar önce
Yani bir dizininde sonunu güzel getirin ölüm yazınca ne oldu yanı mutlu bitse idi ya
Kevser Can
Kevser Can Aylar önce
Böyle saçma final gormedim. Yazik ettiniz canim diziye. Ökkeş'i sebepsiz yere öldürdünüz. O foto da ökkeş de olmali idi.
Aynur Yandım
Aynur Yandım Aylar önce
gerçekten niye bitti bu dizi korona sonu oldu severek izliyodum ökkeşe de nasıl bi son yazmışlar hiç hak etmedi ölmeyi mutlu sonla bitmemiş dizi tam
Oya Kıvrak
Oya Kıvrak Aylar önce
@Aynur Yandım aaa çok ayıp 😁😂😃
Aynur Yandım
Aynur Yandım Aylar önce
@Oya Kıvrak ben çoktan hercai yi unuttum😄
Oya Kıvrak
Oya Kıvrak Aylar önce
@Aynur Yandım 😊unutulurmu hercei
Aynur Yandım
Aynur Yandım Aylar önce
@Oya Kıvrak hastalikta yayinlanmadi herkes diziyi unuttu yani
Oya Kıvrak
Oya Kıvrak Aylar önce
Korana sonu derken
Roblox Kanalı
Roblox Kanalı Aylar önce
Hepsi o papatya yüzünden onun yüzünden ökkeş öldü😡😢😣😭😭😭😪😪😔😔🙍
Roblox Kanalı
Roblox Kanalı Aylar önce
Ökkeş i niye öldürüyonuz lan😢😣😭😭😭😭
Kamale Ehmedova
Kamale Ehmedova Aylar önce
Dizi sonlanırdısa bu zavallı Ökkeşi niyə öldürürdüz?🤔🤔
Tunzale Dadasova
Tunzale Dadasova Aylar önce
Kenani ben karadenizdede çok seviyodum amma rolü kötüydü burda ne guzel
Tunzale Dadasova
Tunzale Dadasova Aylar önce
Bar kadını sonu oldu ofkesin
Tunzale Dadasova
Tunzale Dadasova Aylar önce
İpeyle ofkes evlenseydi yaşayacaktı
Tunzale Dadasova
Tunzale Dadasova Aylar önce
Öfkesi en son bölümlerde çok sevdim ölmeseydi keski
arif oktay keser
arif oktay keser Aylar önce
Birdahaki dizinizde bu kadar bagirmayin..hic hos olmuyor..
Fad Dur
Fad Dur Aylar önce
1:21 o nasil bir sarilmadir, komedi gibi. Oyunculuklar 👎
Özcan Durna
Özcan Durna Aylar önce
Keşke herkesin kalbi ökkeş gibi güzel olsa
Miss.Galaxy
Miss.Galaxy Aylar önce
Ah be Ökkeş onu da mutlu etseniz ne olurdu... İlk bölümünden beri çok severek izledik ne güzeldi. Hoşçakal Zülken...
Zehra Bayrakçı
Zehra Bayrakçı 27 gün önce
İkigundebir bölüm. Veriyorsunuz reklaminida. Verseydiniz. Reytingi iz. Yüksek. Olurdu. Yazık. Ettiniz
Nazli Çevik
Nazli Çevik Aylar önce
Keşke final olmasa ökkeş e yazık oldu
Ümitcan Öz
Ümitcan Öz Aylar önce
Ökkeş ölümü şok gibi oldu ne bir mezar falan yapıldı biraz yapmacık oldu sanki
Ümitcan Öz
Ümitcan Öz Aylar önce
Tam istediğim final olmadı ökkeş ökmemeliydi bu aralar ökkeşi iyi rol yaptınız kevsa ablada ölmeyeydi ayrı şekilde yaşasaydı
haticekubra kaya
haticekubra kaya Aylar önce
Abi biriniz da yaş mevhumunu doğru yazın ya. Kevsa 52 yaşında miydi şimdi? O zaman Kenan kac yaşında 25 mi? Anneligi değil miydi Kenan'in Kevsa? Final yazmak için baya kötü yapmışsınız. Yaş olayı felaket
haticekubra kaya
haticekubra kaya Aylar önce
@ilayda sonmez 52 olsun. Yine yanlış. Kenan'i düşünürsek en az 60 olmali
ilayda sonmez
ilayda sonmez Aylar önce
42 değil 52 yaşında
Miss.Galaxy
Miss.Galaxy Aylar önce
hakkat ya mantık hatası üstüne hatalar ani ölümler kaçırılmalar falan yerine son bölümü dolu dolu güzel yapabilirlerdi neyse
Depp Bunny
Depp Bunny Aylar önce
Meğersem güvercin ökkesmis.Lan o zaman 1 senedir zülüfü ne diye güvercin diyip durdunuz.
Zeynep Kartal
Zeynep Kartal Aylar önce
Hakketten ya
Musa Eyvazi
Musa Eyvazi Aylar önce
Aynen🤣🤣🤣😄😄
Özlem Temiz
Özlem Temiz Aylar önce
Yenge bebek iyi mi ökkeşe yazık oldu keşke dizi bitmeseydi
Zeynel Ayça
Zeynel Ayça Aylar önce
Saçma 🤦‍♂️ 🤦‍♂️ 🤦‍♂️ final
Amber L.
Amber L. Aylar önce
Neden Ökkeşi öldürdünüz ya 😭😭
BEATRIZ
BEATRIZ Aylar önce
SEVDİ SERQU DAQUI BREZİLYA .... TEBRİKLER MÜKEMMEL AKTÖRLER
Esma Kaya
Esma Kaya Aylar önce
Ya dizi zaten ölüm ile başladı bari finalde seyirciyi şaşırtıp mutlu bitirin
Barış Saçar
Barış Saçar Aylar önce
Betül, Nefise, Emel, Muslum gibi karakterler bir anda ortadan kayboldu.
Barış Saçar
Barış Saçar Aylar önce
@Hazal Besiktas Aşığı Evet Şeref Sözü. Ama o da 4.Bolum'de haftaya Final yapıyor. Ama Güvercin'de Emel nerede söylemediler onun için söyledim.
Hazal Besiktas Aşığı
Hazal Besiktas Aşığı Aylar önce
Emel Baska Diziye Gecti...
Barış Saçar
Barış Saçar Aylar önce
Her şeye rağmen Finalde Kenan, Zülüf, Bedir ve Zeliha'nın gülebilmesi güzel.
Barış Saçar
Barış Saçar Aylar önce
En sonunda Ökkeş öldü çok üzüldüm. Ama Nimet, Ökkeş öldükten sonra oğlunu bırakıp neden gitti acaba?
Bircan
Bircan 17 gün önce
Aynen yaa bende çok merak ettim
Tuba Varol
Tuba Varol Aylar önce
Ökkeş ölmese daha iyiydi ipekle evlenseydi o salak kadına yolverseydi daha iyi olmaz mıydı ökkeş ölnesi saçma oldu biraz
Gökhan vural
Gökhan vural Aylar önce
Abi bir sürü sacma sapan filim var ya bu filim bitmeseydi keşke bir daha dizi izlemiycem😠😠😡😡😡😡
Tuba Aybirdi
Tuba Aybirdi Aylar önce
Niye final oldukiya
Turna Kaya
Turna Kaya Aylar önce
Evet ökkeş'e Yazık oldu Ben de üzüldüm Keşke bitmeseydi
Neler Var Neler
Neler Var Neler Aylar önce
-Tuvalet Kağıdı Koklayacılığı meslek midir ? -Dünyanın en yüksekte bulunan yolu nerededir ? -Acıyı hissetmeyen kız kimdir ? Tüm bu soruların cevapları, ilginç ve esrarengiz bilgi videoları için kanalımızı ziyaret edebilirsiniz..
Emre Can
Emre Can Aylar önce
Keske bitmeseydi harikaydı
eglencelibirii
eglencelibirii Aylar önce
Neden Ökkeşle İpeği ayırdınız yaa??😭😭
Musa Eyvazi
Musa Eyvazi Aylar önce
Evet keşke nimet ölseydi
Zerrin Dalkıran
Zerrin Dalkıran Aylar önce
İlk önce filme insanı alıstırıyonuz sonra bitiriyoruz olmadı bu bogleya
Zerrin Dalkıran
Zerrin Dalkıran Aylar önce
Bu final bögle olmamalı öfkeş ölemez
Zehra Bayrakçı
Zehra Bayrakçı Aylar önce
Okkese yazık oldu okkesinde sonu zülüf kenan. Giibi. Ollsaydi. Kevsa hak ettiğini. Buldu
Zöhre Erkal
Zöhre Erkal Aylar önce
Ökkeşin sonu böyle olmasaydi daha iyi olurdu ..
Fazlı Yavuz
Fazlı Yavuz Aylar önce
La filme aşık oldum resmen yav niye bitirdinizz
Alex Carpov
Alex Carpov Aylar önce
0:25 sweetygirlz.online
Ahmet Sanverdi
Ahmet Sanverdi Aylar önce
Naptınız lan güzelim filimi bitirdiniz iyimi oldu şimdi böyle ne güzel gidiyoduk
İbrahim Tan
İbrahim Tan Aylar önce
Bitmeseydi keşke güzeldi ökkeş yazık oldu
sema hmrt
sema hmrt Aylar önce
bu dizi böyle final haketmedii
Ummugulsum Yaraş
Ummugulsum Yaraş Aylar önce
Bencede final olmadi hicde olmadi
Nurten Gürbulak
Nurten Gürbulak Aylar önce
Ökkeş ölüm sana yakismadi diziyi sen baslattin sen bitirdin
Güvercin 16. Bölüm (Final)
2:20:47
Güvercin
görünümler 295 B
Kefaret 3. Bölüm 1. Fragmanı
1:09
Kefaret
görünümler 442 B
Resul Dindar / En Sonum
3:12
rd müzik
görünümler 1,8 Mn
Sefirin Kızı 30. Bölüm - Yarın Ben Boşanıyorum!
10:40
Asuman pişman oluyor! - Gönül Dağı 6. Bölüm
06:07
Güvercin 16. Bölüm (Final) - Zülüf Hamile!
05:04
Şeref Sözü | 1. Bölüm
2:13:58
Şeref Sözü
görünümler 4 Mn
Emanet 39. Bölüm | Legacy Episode 39
59:24
atv Canlı Yayını
atv
görünümler 91
Kefaret 3. Bölüm 1. Fragmanı
1:09
Kefaret
görünümler 442 B
Resul Dindar / En Sonum
3:12
rd müzik
görünümler 1,8 Mn
Sefirin Kızı 30. Bölüm - Yarın Ben Boşanıyorum!
10:40
Baraj 16. Bölüm 1. Fragmanı
0:59
FOX
görünümler 274 B
AMONG US EN KOMİK VİDEOLAR !
10:14
Hidalgali
görünümler 232 B
SOĞUK VS SICAK YEME CHALLENGE!!
22:04
BROZ
görünümler 499 B