PARANORMAL TABUT ŞAKASI #3 - ( YANLIŞ KİŞİYE YAPARSAK?! )

  görünümler 613,978

Angara Bebesi

14 gün önce

PARANORMAL TABUT ŞAKASI #3 - ( BU SEFER KORKMADILAR )
Selamlarrr Angara Bebesi takipçileri, bu hafta kanalımızın en sevilen serilerinden olan Paranormal Tabut Şakasıyla karşınızdayım, iyi seyirler.
Videodaki Şarkı : Give Me Love (Aşılan BP Remix) - ( trshow.info/watch/8xM_pJvrvho/video.html )
Beni instagram'dan takip etmek için :
theangarabebesi
Sponsorluk, iletişim ve iş birlikleri için " iletisimangarabebesi@icloud.com " adresine mail atmanız yeterlidir.
Bizlere destek olmak amacıyla videomuzu beğenip ve kanalımıza hala abone değilseniz " ücretsiz " bir şekilde abone olabilirsiniz.

YORUMLAR
Angara Bebesi
Angara Bebesi 13 gün önce
Çok istediniz bende çektim, iyi seyirler! ( 100.000 like’da yenisi gelir )
joker can
joker can 2 gün önce
❤❤😂😂😂😂
Abdurrahman Gözoğlu
Abdurrahman Gözoğlu 5 gün önce
Abi bence bir mahalleye girin ve arabayla Kaldırımda oturan kişinin yanina arabayla Gelin cansız mankeni cesetmiş gibi önüne birakin kanli sekilde sonra hemen kacin ve aninda sivil polisler(ekipten gerçek değil) kaldirimda oturan kisinin yanina gelsin ve telefonla birini arasin aranan katil zanlısını bulduk desin fln
Recep Ak
Recep Ak 5 gün önce
ADAMLARI TUTMASAN DAHA İYİYDİ YA DAHA ÇOK GÜLERDİK!
Baran Güngördü
Baran Güngördü 5 gün önce
8:21de çocuk küfür ediyor
Yusuf KAYGUSUZ
Yusuf KAYGUSUZ 6 gün önce
50. Saniydeki sarkı lutfen soyleyi
Aysel Yıldırım
Aysel Yıldırım 4 saatler önce
Git diyince niye gitmiyolar yanında kiler gerizekalı mi bir kerede anlamıyorlar mi
Nano Nanoall
Nano Nanoall 10 saatler önce
8:15 lan ben diksindim lan telefon uctu
İlyas Gedik
İlyas Gedik 11 saatler önce
Reis bi tavsiye olarak cenazenin müslüman cenazesi olmadığını baska bi dine mensup olduğunu söyle ki kostümlü adamlarla konsept olabilsin. Atıyorum mason cenazesi de ya da cin cenazesi de kabilesi de birazdan almaya gelecek falan diyebilirsin ki kostümlü adamlara uysun 😉
Ömer Turan sağlar
Ömer Turan sağlar 12 saatler önce
Ankaralilarin sahte delikanlı olduğunu gördük diriden korkun ölüden korkugubuz kadar
Aykut Aslanoglu
Aykut Aslanoglu 13 saatler önce
Lütfen bir Saka yap ama böyle sanki hocasin onlari garip yerlere Götür ve satanic seyler söyle sanki Seytan la konusiyorsun gibi Yere Böyle bir pentagram yapin atesle😂 Böyle korkunc bir hoca ol Yerde sanki exorcist gibi yürü felan😂
Mehmet Arslan
Mehmet Arslan 15 saatler önce
Hoca hoca 😂😂
EMD
EMD 16 saatler önce
Kendi çapımda müzikler yapıyorum, destek olmak isterseniz kanalıma göz atabilir siniz. Teşekkürler..
GAME ON
GAME ON 16 saatler önce
aga kimsede maske olmaması düşündürüyor
n Boztaş
n Boztaş 18 saatler önce
tabut şakasını çin çin' de yapsana😂😂
borex
borex 18 saatler önce
devamı gesinssss
NURIK _0
NURIK _0 21 saatler önce
5:15 bu nası arkadaş ya ..bxbdbd fhdhfbfbdyhdbd
NBB MEDYA TV
NBB MEDYA TV 23 saatler önce
Tabut şakalarınız sıktı yeni konu bulunuz
Ethem Blog
Ethem Blog Gün önce
Son gelenler onun arkadaşı
ANANAS TV
ANANAS TV Gün önce
Abi bunu çinçinde yap
Emine Delen
Emine Delen Gün önce
Olurda birgun birinin korkudan kalbi durursa bunun vebalini nasıl ödeyeceksiniz. Video çekicem diye insanları kullaniyorsunuz yazık
Mesken Bakhcaliyev
Mesken Bakhcaliyev Gün önce
Kardesim boyle videolar cekmeyin korkudan insanlara bisey olacak
Güncel.haber36
Güncel.haber36 Gün önce
Pekiya cesedin saati
Mert Şahin
Mert Şahin Gün önce
Hocam ya bidakin de siyah giy beyaz olmuyor vallaha bak
Turan Prudoction's
Turan Prudoction's Gün önce
kendine dikkat et video çekerken üstelikde keko videolarında hep dayak yiyon bıçak fln takarlar dikkat et kendine reyizz bize lazımsınn :))
Baran Caca
Baran Caca Gün önce
Abi hep bunları yap
Feyruz Memmedov
Feyruz Memmedov Gün önce
Ya Ali sal bi be
ELEKTRO MOTORCU
ELEKTRO MOTORCU Gün önce
8:16 da dalmışım videoya birden bağırınca şuurumu kaybettim 😂😂😂
Mustafa Er
Mustafa Er 2 gün önce
Para için imamları da istismar ediyorsun ya ey diyanet ver bu çocuğu mahkemeye
oyun kralı
oyun kralı 2 gün önce
0:49 müzik ismi ne nolur
Muhammed Muhammed
Muhammed Muhammed 2 gün önce
Çok
Esed Esed
Esed Esed 2 gün önce
12:16:da arkadaki arabanın farları yansaydı daha güzel olurdu
Ramazan Cicek
Ramazan Cicek 2 gün önce
Süpersin ya allah senden razı olsun 👏👏👏👏👏👏💞👏👏👏
İbrahim GÜMÜŞ
İbrahim GÜMÜŞ 2 gün önce
Ali gider misiniz
Büyük Yaşam SIRRI
Büyük Yaşam SIRRI 2 gün önce
On numarasın bro
joker can
joker can 2 gün önce
😂😂😂😂😂😂
Mehmet Eray Pehlivan
Mehmet Eray Pehlivan 2 gün önce
2:33 şu videolarda neden herkes hocaaghh hocaaghh diye bağırıyor hdhdjssnnd
POLATCAN Korkmaz
POLATCAN Korkmaz 2 gün önce
Arkada çalan şarkı ney ilk bastaki
carpisma testi
carpisma testi 2 gün önce
Abi yunus emte benim abim soyad akllu
Arlex Pubg
Arlex Pubg 2 gün önce
Şarkı ismi?
Anıl Can
Anıl Can 3 gün önce
Müzik ismi?
Arda Akkoç
Arda Akkoç 3 gün önce
As herkeze
Yasemin Izollu
Yasemin Izollu 3 gün önce
ADANADA YAPARSANIZ EFSANE OLUR 🤣
Beyza İşcan
Beyza İşcan 3 gün önce
Çocuğu azrail almaya gelmis hala kufrediyo😆
Rathls
Rathls 3 gün önce
5:17 QTYEWRQTYEFQWTUFYIQWFYQWFQWI bu nası arkadaş ya WEUBEUFVEQUFUSGVFUGSDUOFGSDOFFSDFG
zehra
zehra 3 gün önce
Konuşma kısmı biraz daha uzun olabilir eğlenceli
Ahmet Güleç
Ahmet Güleç 3 gün önce
reis arkadaşlar zaten korona gibi giyinmiş bem beyaz şaka yap koronayık diye
Muzaffer Cömert
Muzaffer Cömert 3 gün önce
Allah çarpsın haykırarak izlediğim tek youtube video serisi😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Abdurrahim KIZIL
Abdurrahim KIZIL 3 gün önce
Altyazı ekleyin.
Özer Can
Özer Can 3 gün önce
Hocam Böyle Şaka mı olur Yok yok olmaz gel 😀😀
محمد حمو
محمد حمو 3 gün önce
Abi ben olsaydım altıma yapardım.
Murat Ergen
Murat Ergen 4 gün önce
Hobby mobby dağıtacaklar pide dağıtacaklar bekleyin :D
Alev Durmaz
Alev Durmaz 4 gün önce
8:26 ya çocuğa acıdım nasılda hocam diyo ya yazık valla içim gitti
Alev Durmaz
Alev Durmaz 4 gün önce
erkeklere yazık ya ödleri boklarına karıştı resmen abi valla en kötü şakaları siz yapıyonuz
Büşra iLGÜN
Büşra iLGÜN 4 gün önce
8.45 O düşüş ve yukarı çekiş kimsenin umrunda değil acıdım 😁
oguz CALAZ
oguz CALAZ 4 gün önce
Bi kerede angara bebesi kekoları dövsün diyenler
Erdoĝan BAHAR
Erdoĝan BAHAR 4 gün önce
Ulen bebe çok zalımsın.😳😊
Evgeni Sodazhiev
Evgeni Sodazhiev 4 gün önce
Sen tam dayaklık sin kardeşim kesinlikle bu tip şakalar yasaklanmalı ya kalp hastası olanarvar
Arda Altunsoy
Arda Altunsoy 4 gün önce
Abi tabuttan çıktıktan sonra Hasan abiler hızlı gelsinler sen de cinler geliyor diye bağır abi beğenin de üstte kalsın .d
Emin Bünyat
Emin Bünyat 4 gün önce
5.45 gökan ne işin var oda 😂😂
Furkan Mete
Furkan Mete 4 gün önce
Niye Kamera şakalarında sadece gençler var anladınız sanırım kurguyu
Leon FRT
Leon FRT 4 gün önce
Süper
Erdal Fırat
Erdal Fırat 4 gün önce
Çok yanlış ya ordakilerden birinin bir rahatsızlığı varsa tehlikeli isler
M. akif aydın
M. akif aydın 4 gün önce
abi 100. like gelmemiş ama 56.bin kişini hatrı içim birdaha çek bee çok iyi
Emrah Avcı
Emrah Avcı 4 gün önce
LAN GARDAS SENİ KAYSERİYE DAVET EDİYORUM SAKALARINLA AMA GELDİGİNDE BOYLE SAKALAR YAPARSAN COK YASAYAMAZSIN .
lanetli_ kalpsiz
lanetli_ kalpsiz 4 gün önce
vala sen adamin altina sictirsin😆😆bide sesin tam ritme ayik😆bismilahi 😆bagriyon bide
Ebu Bekir Ozyurek
Ebu Bekir Ozyurek 4 gün önce
Milleti güldereceğim derken kendini maskara eden şahıs, o takkeyi yerden almak aklına gelmedi mi ? Dini değerlere saygın bu kadar mı ?
SLOW PUNCH
SLOW PUNCH 4 gün önce
abi yapma şöyle şakalar nolur bak karşına kalp hastası fln çıkar piskolojisini etkileyebileceğin birileri çıkar Allah korusun
Yasin Özkan
Yasin Özkan 4 gün önce
+Bu benim arkadaşım ×Bu nasıl arkadaş hocam ya Ne güldüm
halil cemal
halil cemal 4 gün önce
ali her zman olsun tam trol adam
clash of clans Türkiye
clash of clans Türkiye 4 gün önce
Abi bigün böyle şaka yaparken birinin psikolojisini bozsaniz adamı hasta etseniz hastane masraflarını ödermisiniz
Sule Acar
Sule Acar 4 gün önce
Çok iyi ya gerçekten çok iyi
MontaJ GamE
MontaJ GamE 5 gün önce
Yenisi gelsin like atin
No Panic
No Panic 5 gün önce
8:49 takilip yikilmasina ne guldum aq 🤣
Sefareisinkardesleri Sefa
Sefareisinkardesleri Sefa 5 gün önce
Ekipden birinin geri geri giderken düşmesi 8 ;44 🙂
Murat Eren Bamyacı
Murat Eren Bamyacı 5 gün önce
Dondakiler ne boş yapmış
Murat Eren Bamyacı
Murat Eren Bamyacı 5 gün önce
Beyaz kıyafetler hoş değil siyah kırmızı daha iyiydi
Recep Ak
Recep Ak 5 gün önce
ŞU MÜZİĞİE BAK YA IDSAKJFOAKOAS
Galaksiden inciler
Galaksiden inciler 5 gün önce
ohhooo millet fabrika gibi video üretiyor sende peehh.
Ayşenur dn
Ayşenur dn 5 gün önce
Kekolara trol yap😂
Ali Qaan
Ali Qaan 5 gün önce
08:17 ben bile korktum lan ODPISGPSDFGSDF
dünyadan biri s
dünyadan biri s 5 gün önce
Abi videoya dalmışım bir anda çıkın ca bende korktum bağırdım gerçeğini hiç düşünemiyorum 😳
Baran Güngördü
Baran Güngördü 5 gün önce
8:21de çocuk küfür ediyor iyi dinleyin duyanlar
Mehemmed Nagiyev
Mehemmed Nagiyev 5 gün önce
8:29 hocam😂
Ahmet Kucuk
Ahmet Kucuk 5 gün önce
Abi imam kiliginda kekolarin yanina git nasihat ver begenin ustte kalsin
FATİH IŞIK
FATİH IŞIK 6 gün önce
o insanlar artık akşam sokağa çıkmaz heralde
Hasan Kocdag
Hasan Kocdag 6 gün önce
Emeğine sağlık
mrvezmra gnc
mrvezmra gnc 6 gün önce
Komik bnde guldum de kalp hastası olan bırı için krıze sebep olabilir Allah korusun bnce bu islere kalkışmayın komık de tehlıkelı de ne geliyo sa korkudan geliyo bu rıske degermi en sondakıler dogru dedıler
Serkan Özyön
Serkan Özyön 6 gün önce
Şaka süper ama o iki gencin sure bilmemeleri hiç güzel değil
Шакир Бекмурадов
Шакир Бекмурадов 6 gün önce
Bombaa 🤣🤣😂🤣🤣
Mehmet GÖÇMEZ TV
Mehmet GÖÇMEZ TV 6 gün önce
trshow.info/watch/DMqiqt_ZhEI/video.html
PXL TV
PXL TV 6 gün önce
YENI VIDEOM FENA YOK BOYLE BIRŞEY😱😱❤
Mahmut Dinç
Mahmut Dinç 6 gün önce
Devamı gelsin gardaşım
Ömer Faruk Arslan
Ömer Faruk Arslan 6 gün önce
Bence birilerinin arkasindan gidip onlarin hakkinda telefonda konuş kacircakmiş gibi yap eğlenceli olabilir 🤔
Esenov Unsatisfied
Esenov Unsatisfied 6 gün önce
Hoca: arkadaşlarım Çocuk:nasıl arkadaş bunlar hocam
Tuna 3
Tuna 3 6 gün önce
Travesti şakası gelsin ama hasan abi kesin olsun
bertuğ sönmez
bertuğ sönmez 6 gün önce
Abi brn bilr korktum
Galaksiden inciler
Galaksiden inciler 6 gün önce
e hani usta bi hafta oldu hala video yok yani
artık para lazım kanalı yea
artık para lazım kanalı yea 6 gün önce
Abi valla çarpilirsin ağzın yamuk yurursun
Gacha life Gizemli kişi
Gacha life Gizemli kişi 6 gün önce
Oradakilerin birinde ya Corona varsa
Tik Tok Ailesi
Tik Tok Ailesi 6 gün önce
Abi nolur kekolarla dalga geç sonra birsürü adam çağır nolur seni çok seviyorum nolur
Gürhan Köseler
Gürhan Köseler 6 gün önce
Reis sen bu kıyafetle çinçine gir 😂😂😂
Eren Umanç
Eren Umanç 7 gün önce
Kekoların yanına git birini arıyorum falan de sonra "O SEN OLSAN BARİ" diye şarkı söyle.
海盗ッᴀᴋღᴠᴀ
海盗ッᴀᴋღᴠᴀ 7 gün önce
11:33 ben hocanım gel 😂
Shadow
Shadow 7 gün önce
Merhumu ailesi kabul etmedi cinler musallat oldu diye deseydin beyazli ekip ortaya cikinca altina ederdi adam 😄😄
SOKAKTA AĞAÇ ADAM ŞAKASI ! (%100 KALP KRİZİ)
10:07
Ali Muhsin Atam
görünümler 935 B
Irmak Arıcı - Söz Yaşları
2:21
netd müzik
görünümler 1,9 Mn
Benim Adım Melek 38.Bölüm Fragmanı
0:55
Benim Adım Melek
görünümler 445 B
Sefirin Kızı 26. Bölüm Fragman
0:42
Sefirin Kızı
görünümler 2,8 Mn
RİSKLİ ADAM ASMA ŞAKASI! - ( KIZLARA YAPARSAK? )
08:11
BEST OF PRANK 2019
10:43
The Boss
görünümler 9 Mn
SAT Komandosuna Sorduk! - 18 Dünya Rekoru (Namık Ekin)
34:19
SCARY DRONE FLYING GHOST PRANK ! Pranks in Turkey 2020
06:53
SOKAKTA CANSIZ MANKEN ŞAKASI ! (%100 KALP KRİZİ)
09:44
Ali Muhsin Atam
görünümler 1,6 Mn
Irmak Arıcı - Söz Yaşları
2:21
netd müzik
görünümler 1,9 Mn
Benim Adım Melek 38.Bölüm Fragmanı
0:55
Benim Adım Melek
görünümler 445 B
Sefirin Kızı 26. Bölüm Fragman
0:42
Sefirin Kızı
görünümler 2,8 Mn
Çocukluk 4. Bölüm 3. Fragmanı
1:01
Çocukluk
görünümler 792 B
Uyanış: Büyük Selçuklu 5. Bölüm🏹
2:12:45
Uyanış: Büyük Selçuklu
görünümler 1,7 Mn
ARKADAŞIMIN EVİNİ GİZLİCE KAR İLE KAPLADIM!
25:05
Mucize Doktor 35. Bölüm 2. Tanıtımı
0:54
MF Yapım
görünümler 657 B
Menajerimi Ara 11. Bölüm Fragman
0:59
Menajerimi Ara
görünümler 1,6 Mn
Acemi Anneler 10. Bölüm Fragmanı
0:50
Acemi Anneler
görünümler 100 B
Kırmızı Oda | 8. Bölüm | "ANNE"
2:43:08
Kırmızı Oda
görünümler 3,7 Mn