LİNÇ KÜLTÜRÜ...

  görünümler 386,779

PintiPanda TV

Aylar önce

Arkadaşlar ciddi anlamda düşüncelerinizi, yorumlarınızı bekliyorum.
Abone olmak için ► bit.ly/pandaYT
Canlı yayınlar ► fb.gg/pintipanda
Instagram ► pintipanda
Twitter ► pintipanda
Abone olursanız tadından yenmez. Kendinize iyi bakın, esen kalın. #pintipanda #Türkoyunları #linç

YORUMLAR
In Flames
In Flames Saatler önce
Bence bu konuda jaho haklı
Marda Mırayoğlu
Marda Mırayoğlu Gün önce
Az önce hayatımda ilk defa pintipandanın bir videosuna dislike attım. Yan hesabım olsa ondan da atardım. Videonun tek iyi tarafı trajikomikliği :D. Yazık...
Joel
Joel 2 gün önce
Bir panda sever olarak jahreinin yorumunu haklı buluyorum.
Emin Korkmaz
Emin Korkmaz 2 gün önce
adamsin tuna abi.. bende almanyada yasayan ve software engineering (yazilim/bilgisayar mühendisligi) bölümünden mezunum. Insanlarin emek verip ortaya bin bir türlü zorluklarla koyduklari islere böyle seviyesizce elestiriler yapanlara karsi sesini cikardin. Sana tesekkür ediyorum. Oyun cikarmak gercekten zor bi is. Longdark cakmasi diyen kardeslerime ben sunu demek istiyorum. Güzel isler basara bilmek icin ilk önce var olan isleri yapa bilmeniz gerekiyor. Erzurum oyununu yapan kardeslerimize destek cikmamiz gerekiyorki ilerde daha güzel bir is yapa bilsinler. Tuna abininde demek istedigi bu sanirim.. Benim tepkim böyle oyunlari elestirdikleri icin degil. Benim tepkim toplumsal ve dini degerleri kullanarak prim yapmaya calisiyosunuz elestirisi. Aslinda bu elestiriyi yapan insanlar o an kendileri toplumsal ve dini degerleri kullanarak prim yapiyor... Ne yazikki bunu kimse görmüyor (Panda haric)... Eger biz yerli oyunlarimiza destek vermez isek, elin yabancisinin yapmis oldugu Battlefield 1 de canakkaleyi ögreniriz. Lawrenclerin nasil "kahraman" oldugunu neslimiz ögrenmis olur.. Kissaca arkadaslar birileri bir sey dedigi icin öyle olmasi gerekmiyor.. Aklimizi kiraya vermiyelim.. Tuna abinin dedigi gibi kimseyi linc etmeden kendi fikir ve düsüncelerimiz ile elestirimizi yapmamizdiz. Elestirininde bir usüle ve adabi vardir.
- isimsiz
- isimsiz 4 gün önce
Bu videoyu baya geç buldum ve şuan da bu yorum çok zamansız biliyorum ama bunu söylrmem lazım ki: Oyun evet mükemmel değil hatta çoğu kişi de sevmez sevmedi de long darkla kıyasla rezalet ama şunu unutmayın ki bu yapımcının ilk yaptığı şeylerden biri de olabilir kötü bile olsa onu desteklemek lazım herkes diyo ya hiç uğraşılmamış hazır aset kullanılmış diye haklısınız ama madem böyle düşünüyorsunuz sizin oyununuzu görelim de nasıl oyın yapılırmış anlayalım ha bu arada evet ırkçılık yapmamak lazım AMA ırkçılık yapmayalım derken de linçlemeye gerek yok
Osman Eren Yılmaz
Osman Eren Yılmaz 4 gün önce
Arkadaşlar, siz oyunu beğenmiş veya beğenmemiş olabilirsiniz. Ancak oyunu beğenmediyseniz, yapmanız gereken şey yapımcıya veya oyuna sövmek değil. Gidersin sayfasına, yapımcıya mail atarsın, ben senin oyununu beğenmedim, şurası iyi şurası kötü olmuş dersin. Bir de Panda'nın Last of Us için verdiği tepkiyi Erzurum'la bir tutanlar var. Ben burada Panda yerden göğe haklı demiyorum, ancak en azından Erzurum'a yapıldığı gibi yapımcıları oyunu çıkardıklarına pişman etmedi. Bakın, eğer Türkiye'de oyun sektörünün gelişmesini istiyorsak, yapımcılarımızı linçlemek değil, rezalet bir şey yapsalar dahi destek olup daha iyilerini yapmalarını sağlamalıyız. Siz Türk yapımı bir oyunu beğenmeyip linçlerseniz, kendi oyun sektörünüzü kendiniz gömmüş olursunuz. Ondan sonra da "niye bizimkiler cyberpunk çıkarmıyor, niye bizimkiler Assassin's creed çıkarmıyor" diye ağlamak boş. Edit: Bir de "siz türk yapımı bir oyunu beğenmeyip linçlerseniz" kısmını da yanlış anlayanlar olacak. Yabancı ülkelerde de yabancı oyun yapımcıları linçlenmiyor mu? Linçleniyor. Ancak ben burada ırkçılık yapmıyorum. Türk oyunu kötüyse, ben de eleştiririm. Ancak, yapımcımı linçlemem. Destek çıkarım. Allah Türk'e değil, çalışan herkese hakkını verir.
Deniz Yıldız
Deniz Yıldız 4 gün önce
eskiden samimiydin be tuna abi şimdi duyarcı bi ''influencer'' sın
Hakan Demir
Hakan Demir 5 gün önce
Kafalara ana avrad düz giden Last of Us 2yi bitirdikten sonra ölüm tehditleri alan yapımcılara bela okuyon long dark oynayıp da şu Erzuruma iyi diyip arkadaşını sırtından vuran panda adamdır. Olur gibi
Ali Furkan
Ali Furkan 6 gün önce
Arkadaşlar oyun çok kötü, PintiPanda denen eleman da her zaman ki gibi kemik kadrosundan bir eleman bu oyunu yaptığı için savunuyor ve buna yerli kılıfı buluyor. Bu elemanların ne düzenbaz insanlar oldukları belli, eğer bir oyun savunulduğu vakit dini ve milli mefahirler vurgulanıyorsa o oyun boktur, çöptür kimse kusura bakmasın. Çünkü oyun bu tür savunma tarzlarına "düşmemeli".
EYLEM HOCANIN ŞARABI
EYLEM HOCANIN ŞARABI 7 gün önce
BİNLERCE DANSÖZ VAR - serdar ortaç
Ömer Köroğlu
Ömer Köroğlu 8 gün önce
Eee ne diyelim oyuna güzelmi diyelim
yunus dingiz
yunus dingiz 11 gün önce
ya kral last of us ekibi ölüm tehdidi alırken adamlara puh!!!!! yapacağınız oyuna diye müdüre falan sallamadınmı erzurumda 1000 kat daha iyi bir oyuna
Muhammed Otun
Muhammed Otun 12 gün önce
duyarlı insanları görmek güzel.
Mustafa HÜSMEN
Mustafa HÜSMEN 12 gün önce
bu oyunun neresini savunuyorsunuz?
Deniz Baran Tüzün
Deniz Baran Tüzün 12 gün önce
Tuna abi, seni Ahmet abiden daha çok severim fakat anlam veremediğim nokta gerçekten bu yapımcıyı neden savunduğun. Çünkü elemanın yaptığı şey "Türk yapımı oyun yapayım da gelişelim, büyüyelim, sektörü büyütelim." kafasıyla yapılmış bir oyun değil aksine bu düşünceleri kendine kalkan olarak kullanarak milli değerleri, ezanı, Fatihayı, Türklüğü sömürmek suretiyle para kazanmak. Adam çok yağlı bi kapı bulmuş ve keriz kekler gibi Ahmet abinin de pasif agresif tavrına sığınarak mağdur olarak göstermeye çalışıyor kendisini. Bu ülkede bayrak, millet, ezan diyen herkes gibi bu arkadaşın da sadece parasının derdinde olduğunu düşünüyorum. Yaptığı işin arkasında durması çok onurlu bir hareket evet fakat o işe emeğini, zamanını, alın terini akıtmışsa... Ben bu arkadaşın bu oyuna hiçbirini kattığını düşünmüyorum abi, oyun sadece eksik de değil aynı zamanda çoğu şeyi çalıntı. Ahmet abinin kendisi kadar sesi çıkmayan, kitlesi olmayan birine bu kadar sert tavır sergilemesinin seni neden rahatsız ettiğini anlayabiliyorum, vicdan sahibi bi adamsın. Ama abi bu tarz insanların başı küçükken ezilmeyince büyüdüklerinde beterin beteri olabiliyorlar. Ben dini, milliyeti, bayrağı, milli duyguları sömüren herkesin karşısındayım. Sana da aynısını öneriyorum. Umarım bu konu çok fazla uzamaz, senden bu tarz videolar değil oyun serileri görmek istiyoruz. Seviliyorsun abim.
sora minato
sora minato 12 gün önce
ne boş yapmışın ya oyuna baktım oyunda ağaçlar ile mi konuşacaz iyi fena değil gelişebilir de geç işte
HARRY POTTER
HARRY POTTER 13 gün önce
8400 dislike = jahrein ne dese alkışlayn insanlar
HD GAMEPLAY
HD GAMEPLAY 13 gün önce
sana ömür helal panda bey
Murat Bck
Murat Bck 13 gün önce
Tamam eyvallah haklı olduğun bir kaç yer var fakat adam oyunu tanıtış şekli yanlış bi kere abi oyun tam sürüm yani böyle tam sürüm oyun milyonlara nasıl ulaşıcak panda bey sorarım size
Melissa Sakallı
Melissa Sakallı 13 gün önce
Oyun güzel değil uğraşılmamış paraya yazık denilebilecek bir oyun. Tekrar ediyorum uğraşılmamış üç tane şarkı eklenmiş Allah aşkına çıkıp da sırf Türk yaptı diye övelim mi .ELEŞTİRMEDİKÇE YERİMİZDE KALIRIZ .Kötü bi oyuna da güzel diyemeyiz !!
Uğur Aksoy
Uğur Aksoy 14 gün önce
Dini ve millet değerlini suistimal eden bir oyuna yapılan bu eleştiri az bile. Jahrein, hakaret içermeme şartıyla yapabileceği en ağır eleştiriyi yaptı çünkü biz bu kötü olana, amacı sadece suistimal olup, kısa yoldan köşeyi döneceğim diye insanları kullananlara artık bu eleştirileri yapmaya başlamak zorundayız hatta geç bile kaldık. Haksız değilsin panda ama sadece yanlış tarafından bakıyorsun.
Ahmet Tarık Kaymak
Ahmet Tarık Kaymak 14 gün önce
Bir oyun yapıyorsun ve bunu tanıtmak için yayıncılara mı,ihtiyaç duyuldu?Oyun geliştiricileri,oyun eleştiricileri tarafından oyunları eleştiri,yayıncının seçilmesine saşırdım.Jahrein sen biyomoleküler kimya okudun,yazılım ile alakasız bir bilim dalı.Kısaca oyun yapımcılardan program kullanım konusundan daha iyi bilemezsin.
Kenan Baba
Kenan Baba 18 gün önce
2 tarafında haksız olduğu konular var ama jahrein zarar verici eleştiri yapınca yapımcının her ne kadar doğru geri eleştiri yapmasada jahrein e eleştiri yapabilme hakkı doğmuştur. Tuna abi ise uzun bir geçmişi olsa bile O uzun geçmişi olan ı değil güçsüzün yanında duruşunu almıştır. Hadi eyw...
AST
AST 18 gün önce
Abi sen bi korkaksın
mert kod
mert kod 19 gün önce
abi halkımız empati yapamıyor insanların fikirlerini hiç dinlemeden yorum yapıyor linçliyor
AngelDust
AngelDust 15 gün önce
Abicim ne empatisi neyin emptisi olmamış oyunda bizzat yapımcının suçu olan bir durumda neyin empatisini yapalım desin ozaman tek kolumla yaptım oyunu he eywallah deriz
Çingene Döven Augustus
Çingene Döven Augustus 19 gün önce
Çok doğru konuştun.
Furkan T
Furkan T 19 gün önce
ya kardesim oyun yarim yamalak. adam bi saat acti oynadi, soba mekanigi calismiyo, mapteki evi oyuna eklememis, npclere ates ediyo tepki yok.bu kadar kotu bi oyunla globale oynicam diyip 13 dolara oyun satinca ve eldeki urun bu kadar kotu olunca adam dalga gecti ne var yani :D turk olunca dokunulmaz mi oluyor adam? ezani camiyi bayragi basmis millete allahin tanimini yapiyor nasil savunabiliyorsun ki? sen hic bi oyun yapimci ekibine allah belanizi versin demedin mi (last of us 2) ? ayrica50 tane early access turk oyunu desteklemis adam niye begense destek vermesin? sesleri gorseli mekanikleri cok basarisiz ? steamde funny yorum yapmis diye nasil bu kadar tribe girebiliyorsunuz :D
Davy Jones
Davy Jones 21 gün önce
Panda bence yaptığın çok yanlış Jahrein sadece oyun kötü olduğu için sövdü snese çöp olan oyunu '' türk oyunu '' olduğu için sebepsizce yükseltiyorsun yazık...
Sezer Benli
Sezer Benli 21 gün önce
Tuna tarafsız söylemem gerekirse sen bence fazla reaksiyon göstermişsin, çünkü oyunu yapan kişi gerçekten jahreinin yaptığı yorumu kaldıramayacak kapasitede ve yazdıkları gerçekten ergence :)
Mustafa KALKAN
Mustafa KALKAN 21 gün önce
saçmalamışsın pinti bu sefer kusura bakma
Emre çaça
Emre çaça 22 gün önce
Stormy Lion84
Stormy Lion84 22 gün önce
Oyun lise projesinden ibaretti. Bu kadar savunuculuğunu yapan, ücretsiz bile alınmayacak bir şeye oyun muamelesi yapan birçok kişi varken neden Erzurum bu kadar az satıyor onu anlamadım. Hobi olarak yaptığım 2D RPG projelerim bile daha oynanılası... :)
olcay bozkus
olcay bozkus 23 gün önce
Alçaksin cimri tuna AL-ÇAK
Kazım Ergün
Kazım Ergün 23 gün önce
Panda da bozuldu
Can Ender
Can Ender 24 gün önce
Haksızsin kral ama sen bilirsin seni çok seviyorum mantıklı düşünmüyorsun
Dead Korps
Dead Korps 23 gün önce
nasıl bir mantıksızlık buldun söler misin ? oyunu övdü mü tavana mı astı ? bana söler misin milliyetçilik mi yaptı sizin gözünüzde ?
-Switch-
-Switch- 24 gün önce
Tuna oyunu degil yapilan saygisisliga kizmis
Bedirhan Zaim
Bedirhan Zaim 24 gün önce
Yorumlar da meseleyi anlamamak için direnen o kadar çok ahmak var ki..! Sinirim bozuldu..!
Asaf Oktay
Asaf Oktay 24 gün önce
Abi adam gibi adamlardan bi sen. bide bir avuç insan ya kaldı ya kalmadı
Sami Piştav
Sami Piştav 25 gün önce
Düzgün yazmanın denendiği bir yorum : 1. oyunda milli değerlerin kullanılmasına çok takmam ama sanki dozu abartmışlar. 2.Oyunu yapan ekibin, Tuna Abi ve Jahrein'inin derdini İNSANLARA anlatamadığını düşünüyorum. Anlatmayı denemiş olabilirsiniz belki ama anlatılmak istenen şey anlaşılmadı gibi duruyor , yoksa neden bu kadar ortalık hararetlensin ki. İnsanlar anlamış olsaydı işin sonu tatlıya bağlanabilirdi belki :( 3.Oyunu yapan firma belki de şöyle hesaplamış olabilir : önce oyunu yarım çıkarayım geliştirmek için gereken bütçeyi bulurum zamanla oyunu tamamlarım demiş olabilir. İSTEYEN BU YORUMU DA LİNÇ EDİP ÖFKESİNİ KUSABİLİR YA DA HAKLI BULUP BEĞENEBİLİR YAZIM HATASI VARSA KUSURA BAKMAYIN
Emir Kenter
Emir Kenter 26 gün önce
Gayet açık 30dakika boyunca açıklamasına karşın panda’nın hala ne anlatmak istediğini yada neyden rahatsız olduğunu hala anlaşılmamış, üzücü.
Bedirhan Zaim
Bedirhan Zaim 24 gün önce
Gayet açık nesini anlamadın olaya objektif bakıyor
Mehmet ali Serdaş
Mehmet ali Serdaş 26 gün önce
Arkadaşlar videonun 10 dk sını izleyip jahrein i eleştiridiğini sanıp dislike atanlar var adam iki tarafı da eleştirip yaptıkları şeyi ayıplıyo lütfen video nun tamamını izleyin! Sol altta zaten hakkında konuştuğu konular var.
Rakanist
Rakanist 26 gün önce
OYUN REZALET NORMAL BÖYLE ELEŞTİRİLMESİ BOŞ VİDEO
Okay Özkaya
Okay Özkaya 27 gün önce
Seni hiç bu kadar haksız görmemiştim abi inşallah başka bir derdin sıkıntın yoktur
AngelDust
AngelDust 19 saatler önce
@Bedirhan Zaim ve bir oyunu eleştirmek nekadar o oyunla dalga geçmek bile olsa bu iyi birşeydir adam hatalarını görür ve bundan sonra o hataları yapmamaya başlar sende heralde doğar doğmaz koşmaya başlamadın herhalde
AngelDust
AngelDust 19 saatler önce
@Bedirhan Zaim istediğimiz gibi eleştiririz ve bu eleştiri kendi içimizde kalır sizin gibiler bu kadar bunu yayıp ondan sonra bize küfür ediyorlar diyemezssiniz emek bile olsa çıkmış bir oyunu eleştirme hakkımız var gidip jahrein e boş yere sövmeyin adam oyunu iade etti diye demediğiniz kalmadı olan hataları istediğimiz gibi eleştirebilir bu bize kalmış ve gerçekten bu oyuna emek verildiğini düşünüyor isen git bi göz doktoruna ve ayrıca oyun yapımcısıysan eğer bu tarz eleştirilere katlanmak zorundasın cyberpunk ı gömerken iyiydiniz buna böyle yapınca onlara ayrımcılık olmuyormu canım
Bedirhan Zaim
Bedirhan Zaim 21 saatler önce
@AngelDust İste şu malliktan bahsediyorum hak ediyor vs değil çalıştırın artık şu beyininizi ister yerin dibinde olan bir oyun olsun ama sizin bunu böyle bir üslup ile eleştirmeniz mümkün değildir bir emek vardır ne de olsa tek başına bir kaç ayda yapılmış eksikler giderelebilir ama sizin böyle üslupsuz eleştirileriniz böyle kalır ve insan a dokunur artık şunu anlayın ve artık olduğundan şüphe duyduğum beyninizi var ise kullanın bıktım artık açıklama yapmaktan ayrıca oyunun b kluguna göre sert olamazsın
AngelDust
AngelDust 15 gün önce
@Bedirhan Zaim pinti panta haksız demiyorum ama eleştirinin iyisi kötüsü yoktur böyle boktan bir oyun yapan adam jahreinin yaptığı eleştiriyi bile haketmiyor
Bedirhan Zaim
Bedirhan Zaim 23 gün önce
@Dead Korps anlatamazsın çok fazla insan ayrıntı ile anlatıyor ama mallar aynı şeyi vizildiyor hatta küfür bile edebilirim bu seni ilgilendirmez diyor ne kadar s*csanda Ka-Fa 1500 ne yapacaksın?
Yav Ne
Yav Ne 27 gün önce
Lan olm ana bacı küfürle Özgecan bilmem ne ne alaka lan? Bir insan ana bacı sövüp kadın haklarına duyarlı olamaz mı? Algınız bu mu? Lan ana bacı küfrü hâlâ milletin tanımadığı anasına bacısına küfür sanıyorsunuz. Yıl olmuş 2021 ak kaç yıldan beri internetteyiz. Jahrein de böyle kafayı yiyorum. asfkbsafkasakbsjf
Yav Ne
Yav Ne 27 gün önce
Off, lise mezunu vasıfsız dersen tabi linç yersin ak. Lise mezunuyum ve 1 IQ olan çoğu tip eğğ sen üniversiteye girememişsin eğv eğv eğv yaparak üste çıkmaya çalışıyor. Sen de böyle yaparsan aynı üslupta olmasa bile sen de onlardansındır. İnsanları mezun olduğu okulun seviyesine göre değerlendirmekten vazgeçin artık. Çünkü üniversite mezunu olup empati yetisinden mahrum olan çok tip var. Ve o şekilde davranan tiplerin hepsinden daha empati sahibi biriyimdir ve o 1 IQlardan çok daha vasıflı, çok daha zekiyim. Üniversite mezunu olan kim denk geldiyse hepsinden de daha zekiyim, zekâ öyle okul birincisi olmakla, TR birincisi olmakla, ODTÜ kazanmakla falan olmuyor. Evet kafan matematiğe basıyordur ama basit bir konuyu anlamakta güçlük çekiyorsan senin zekân hayatın içinde olan şeylere basmıyordur kardeşim. Zaten burda konumuz matematik falan da değil. Ki zaten üniversite mezunu olan insanların çoğu ego yapıyor lise mezunlarını eziyor. Sanki üniversite mezunu olup da iş bulabiliyor herkes. Ülkenin yarısından çoğu asgari ücretli aloo. :D Zaten iş bulmakla, vasıfla ne alakası var konunun? Hee işsiz, empati yapamıyor. Anladım hocam.
Yav Ne
Yav Ne 27 gün önce
Ee reis sen de Last of Us 2'nin başındaki adam için Allah belasını versin dedin o ne olacak? :DDD
Give me My Piper
Give me My Piper 4 gün önce
@Nedes Frammz ben de bi yerden link atamıyorum yorumum kayboluyor link atınca
Nedes Frammz
Nedes Frammz 26 gün önce
@Dr. Lecter link atılmıyor buradan, git bak bakalım yaz the last of us death threats diye oyuncularınin çocuklarını bile tehdit ettiler böyle bir durumda bile bela okuyabilen izleyicileri galeyana getirebilen birinin dandik bir türk oyununu ağlaya ağlaya savunması cidden çok komik. ırkçının teki
Nedes Frammz
Nedes Frammz 26 gün önce
@Dr. Lecter jahrein de yaptığı eleştiriyi içten söylemedi o zaman var mı öyle ırkçılık? dur bu türkmüş bunu alttan alayım dur bu yabancıymış bela okuyup oyununa küfür edeyim oluyor mu? boş konuşan sensin nasıl jahreinin izleyicileri jahrein bir şey yapınca gaza geliyorsa aynı şekilde pintipandanın seyircileri de öyle. ciddi bir tavırla söyleyip söylemediğini nereden biliyorsun? bana göre gayet ciddiydi bir ton kişinin uğraştığı kaliteli bir oyuna bok gibi dedi ve yapımcılarına bela okudu şimdi ben Erzurum'un yapımcısına şakasına bela okusam bu nasıl karşılanır? Irkçılık başka birşey değil
Dr. Lecter
Dr. Lecter 26 gün önce
@Nedes Frammz Neil Druckmann Panda'nın videosunu izleyip, kötü son yüzünden verdiği tepkiyi görünce nasıl üzülmüştür anlatamam, eminim komaya girmiştir üzüntüden. Game of Thrones'a senelerdir son sezonu yüzünden sövüyor millet yapımcılarının s*kinde değil.
Dr. Lecter
Dr. Lecter 26 gün önce
@Nedes Frammz boş konuşuyorsun. Panda gidip de Jahrein gibi Last of Us'la alaycı üslupla eleştiri yapıp 'o kadar güzel olmuş ki aha iade ediyorum' diye gösteri yapmadı millete. Efendi gibi bitirdi oyununu. Bela okumuşsa da ciddi ciddi 'Allah bunu yapanların belasını versin' lafını İÇTEN bir şekilde söylememiştir. On iki yaşında veletler gibi basit basit şeylere takılmayın bir kere de.
Yav Ne
Yav Ne 27 gün önce
Kanka sen de canlı yayında RDR2'yi siliyorsun ki asfkdjbsabjfsajbkas
Yav Ne
Yav Ne 27 gün önce
Abi birine dini değerlerinden saldırarak(alttan alttan saldırıdır bu yok fatiha bilmiyorsun falan, algı yönetimidir bildiğin. Sonuçta bu yazıyı adam DM'den yollamamış, herkesin görebileceği bir yerden yazmış. Steam'daki yorum çok da herkesin görebileceği bir yorum değil ama bu tür mecralara falan düşüp çıkıyor bir şekilde sonuç olarak) yapılan bir yorumla hafif tetiklenerek yapılan bir yorumu bir mi tutuyorsun? Adam altı üstü ulan demiş bi de saçma yorum yapmayın demiş. :D
Yav Ne
Yav Ne 27 gün önce
Jaho haklı ak sen naptın Panda. Ne demek ak güçlü diye adama dini değerlerle linç girişiminde bulunmak?
Ali COŞGUN
Ali COŞGUN 27 gün önce
haklı konuşmuşsun panda. ülkemizde zor şartlarda yapılan yerli oyunlara destek verilmiyor.
OĞUZHAN ONAT ÇİMEN
OĞUZHAN ONAT ÇİMEN 28 gün önce
Adam oyunu linçlemediki niye bu kadar abarttın. İyi olmayan bir oyuna iyi değilsin demek kötü birşey mi?
Onur Tedo
Onur Tedo 29 gün önce
Ben kimseyi sevmek vb zorunda değilim. Kimse de bir başkasına Allah öğretmek hadsizliğine girişmemeli. Bu tweet şiddetle vb atılmış bi tweet değil yapımcının karakterini gösteren bi tweet. Ülkede bu kafa çok can sıktı, çok hedef gösterdi, çok linçledi fiziksel anlamda da yaptı bunu. Toksit denilen kitle de zamanında kendilerine yapılanın aynısını yapıyor. Doğru mu bilmiyorum yaptıkları. Ama bir yansıma tuna abi. Savunmak vb empati yapmak zorunda değilsin ki zira savunulsa da linçlense de linçlenmese de katacakları pek bi değer yoktu bu erzurum denen rezaletin yapımcısının.
Güngör Kaya
Güngör Kaya 29 gün önce
Erzurum yıl 2000 olsaydı gideri vardı, fakat 2021 yılında bu oyunu övmemizi beklemeyin. Erzurum oyunu bir fiyasko, 50 kuruş olsa bile almaya vicdanım el vermez
Emrah Tanrıverdi
Emrah Tanrıverdi 29 gün önce
ben bır panda izleyiciyim, ama jahrein aşırı haklı...
Ömer Köroğlu
Ömer Köroğlu 8 gün önce
Evet
Eren GÜNAYDIN
Eren GÜNAYDIN 29 gün önce
bu oyunu yok şöyle dünyaya açılıcaz yok böyle iyi olucak dediler ve ortaya çıkarılan çöp kimsenin hoşuna gitmedi . 2003 yapımı Freedom Fighters bile bundan bin kat daha iyidir Allah aşkına 2003 yılında yapılan bir oyunun grafiklerini bile yapamıyor muyuz ? bu adamların ve Erzurum oyununun hiçbir savunulacak yanı yoktur
Ebru G.
Ebru G. 29 gün önce
Çıkan oyun gerçekten çok kötü. CP77 çıktığında inanılmaz hataları varken kimse gıkını çıkarmadı herkes dalgasını geçti hepimiz güldük eğlendik. Aynıları CP77 için de yapıldı. Noldu da bi anda erzurum çıktıktan sonra bu kadar celallendiniz? Türk yapımı diye bu kadar el üstüne çıkarmanıza gerek yok. Sektörün olmadığı bir yerde kötü oyun çıkarılabilir fakat globale oynamak isteyen yapımcının kendisi. Eğer işin içine global girecekse The Long Dark, Astroneer, Don't Starve, Undertale (ki bu oyunu tek kişinin yaptığını gözden kaçırmanızı HİÇ istemem) gibi bir sürü oyun girer işin içine. Tamamlanmamış bir oyun için erken erişim ibaresi koyabilirdi yapmamış. Ki oyun tamamlanmamış! CP77 de aynı hatayı yapınca yine demediğinizi bırakmadınız. CP77 övmek için değil yapılanı anlatmak istediğim için örneklendiriyorum. Oyun gold olmuşsa, bana sunulmuşsa derim istediğimi. Çünkü o artık tam sürümdür. İlla oyunu övmek, güzel tanıtmak zorunda değil kimse. İsterse satirik isterse ciddi olur. Verirse verir. Steam geri ödeme alabilmen için bir sürü seçenek sunmuş ve seçeneklerden biri "eğlenceli değil". O da yapmış. Herkesin bildiği bir şey bu. Bu kadar büyük bir olay haline getirmenize gerek yok. Kusura bakmayın çoğunuz inanılmaz abartıyorsunuz çünkü aynı oyunu İsviçreliler İngilizler vs önünüze sunduğunda kendi ülkeleri için ve siz oynadığınızda tıpatıp aynı tepkileri verecektiniz. İki tarafı da izledim ve birinin videosunda şu dendi "Eğer bu oyunu farklı ülkeden biri yapsa biz bu sefer de bizle nasıl dalga geçersiniz diyecektik" yani bu kadar güzel anlatılabilirdi. Her neyse bahsi geçen her yayıncı bunu zamanında yaptı Google çok uzak değil elinize alın telefonunuzu inceleyin neyse denilecek çok şey var fakat ama olan olmuş.
Ebru G.
Ebru G. 29 gün önce
@Hexer 71 gayet iyi anlıyorum bir yayın yapılıyor showlu bir yayın ona bir şey demiyorum ama kusura bakmayın da siz de ortada bir fişekleme olmadığını anlamıyorsunuz orada yayını yapan yayıncı kimseye gidin verin demedi belli bir yönlendirme yok yayını ben de izledim çünkü kendi satirizmiyle oyunu yorumladı bitti gitti kitle de aptal değil oyunun ne olduğu gün gibi ortada yapımcının zaten geri cevap vermesi başlı başına bir hata hele de öyle bir mesajla ben indie oyun da oynadım satirik yoruma bile olumlu dönüşler veriliyor ne olduysa yapımcı biraz fazla atarlanmış kaldıramamış
Halil Efe Bozkurt
Halil Efe Bozkurt 29 gün önce
ya abi şu vidyoyu da mı anlayamadınız yahu. Adamın derdi oyun değil ki adamın derdi yayıncıların kitlelerini oyun yapımcısına yönlendirmesi
Old Hunter
Old Hunter 29 gün önce
_biri göğe çıkartıyor diğeri yerin dibine sokuyor. önce eleştri yapmayı öğrenmek lazım bence. ikiside yanlış eleştirmiş bana göre. yapımcı ise apayrı bi olay yani ben yapımcı demen öyle birine. üçüde aynı al birini vur ötekine_
Ozzy
Ozzy 29 gün önce
Sevdiğim ve saygı duyduğum karakterli bir insan Tuna AKŞEN
Emre Bunat
Emre Bunat Aylar önce
Pandayı Osmanlı soylusuyla beraber tanıyanlar varmı
Unplugk1
Unplugk1 Aylar önce
Oyun eleştirmede Dost Rockson gibi olun.
İrfan Kıran
İrfan Kıran Aylar önce
Videoyu izledim ve panda iyi saçmaladın gerçekten iyi yayincisin hem seni hem jahoyu severim ancak burada gercekten haksizsin bu tarz somurgeci yapimcilar bir cok kez geldi bu tarz oyunlar bircok kez yapildi metin 2 turk oyunu eplfteam turk oyunu diye yedirildigi bile oldu.ayriyetten yapimci gercekten terbiyesizin tekiymiste. Sanki bu videoda daha cok "basaramadik takipcilerim jaho gene kral" demis gibisin.lutfen su tarz kopya oyunlari lutfen ama lutfen savunma gercekten.elestrilicek ve linc edilecektir bu tarz oyunlar ki yapilmasida lazim yok edilmeside lazim bi tarz oyunlarin.bu sayede turk yapimcilar anlasin artik kopya oyunlarin olmayacagini somrgecilik yapmasinlar. Eger bu adami savunmaya calisicaksan lutfen birak savunmayi ve git cok cok daha iyi bir yapimci olan at0m kanalina bak onun oyunlarini onun yapicagi oyunlari tanit insanlara bu tarz oyunlari linc bile olsa savunma
Kaan Öztürk
Kaan Öztürk Aylar önce
Ronin konusunda pandaya katılıyorum ama Erzurum konusunda az bile linç yediğini düşünüyorum. kesinlikle iyi niyetli bir oyun olduğunu düşünmüyorum, o oyundaki emeğe saygı duymuyorum. ezan, allah, erzurum, yerli milli oyun diyerek para kazanmaya çalışan bir oyun bence. gündeme gelmesi ve bu kadar para kazanması gerçekten işini uğraşarak bişeyler başarmaya çalışan insanlara ayıp edildiğini adamların şevklerinin kırılabileceğini düşünüyorum Erzurum u bu kadar savunmasan haklısın derdim abi saygılar
Adnan KAMACI
Adnan KAMACI Aylar önce
Sen var ya ADAMSIN PANDA 👋👋👋
papa stalin
papa stalin Aylar önce
Panda kazanır sanıp destek olanlar pandanın jahreine attığı ağzı muzlu linç tayfanın kaybettiğini görünce olur gibi 😳😳😳
Sezgin Özkan
Sezgin Özkan Aylar önce
12:35 de Allah'da belasını versin dedikten sonrasını dinlemeye bile gerek yok. Çünkü Last of us 2 nin yapımcısına da sen bela okumuştun panda, o tarz yorumları yapanlardan farkın yok artık gözümde.
Mad Bro
Mad Bro Aylar önce
Adam guzel analiz etmis valla
God of F.
God of F. Aylar önce
Neden illa her yaptıkları şeyin içine illa bir din, İslam, mezhep vs. sokuşturmak, bir şeyi araç olarak kullanarak sürekli bir ümmetçilik ideolojisi kakalamaya kalkmak zorundalar!!!! Dünya'da ciddiye alınan hiç bir oyunda din, inanç gibi çok göreceli şeyler işin içine sokulmuyor. Ulan bir bize var. Dizi yaparlar içine sürekli Din, İslam, Mezhep vs. pompalarlar. Siyaset yaparlar sürekli içine din pompalarlar. Oyun yaparlar gene öyle. Biz "Türk Milleti" olarak artık 7/24 yılın 365 günü kafamızı her çevirdiğimiz yerde sürekli gözümüze din din diyerek, din pompalanmasında bıktık, tiksindik, gına geldi artık. Hele hele bunun sürekli siyasete karıştırılıp alttan alta siyasi araç olarak kakalanmaya çalışmasından artık midemiz bulandı!!! Sen kendin neye inanmak, neye tapmak istiyorsan tap. İsterdden oduna, kalasa, sincaba tap. Ama getirip sürekli gözümüze din sokma. Bunu yaptığın anda inançlı olanlar da dahil herkesin sinirlerini bozup tepesinin atmasına, sonra da TSunami gibi üstüne gelip seni yok etmekerine sebep oluyorsun...!
Bilinçsiz Adam
Bilinçsiz Adam Aylar önce
Panda abi kurban oliyim yapma çekinme şöyle bu oyun kotu ve suan tam oyun diye satılmaya çalışıyor. Bir yığın tek kisinin yaptigi az kadrolu yapimcilarin yaptigi oyunlae gordum bu urun oyunanabilcek bir oyun 24, liraya satilcak oyun hic degil (dip not: yurtdisinda bu oyunun fiyati 15 dolar) sorun hazir asette degil sorun gameplay yok hikaye yok bir yigin eksigi var ama oyunda gameplaye birsey katmayan ama milli degerleri somurcek tum oğeler var bu oyuna early acces adi altinda satilmayip tam oyunmus gibi boyle guzel soyle guzel deyip poh pohlanip ama normal surede 2 saat speed runla 20 dakikada haritanin tum lootunu bitiriyorsun nedemek bu su demek olayi sadece singleplayer olan bir hayata kalma oyunu size sadece 1-2 saat arasi oynanis sunuyor bu trajikomik bir rakam linçe lafim yok ama jahreinin kitle yonlendirigi veya oyuna hakaret ettigide yok kinayeli elestriyor nornalde bu tarzta cikipta oyunu tabiri cayizse itin gotune sokuldugu olaylar cok var dunyada sonucta bu oyun senin parani ve zamanini birsekilde hak etmeli yapimcinin tweetide facia konuyu nasil allem edip kalem edipte Allaha geliyor anlamadim ama dusundugumde sirf olmasi icin oyununa camii koyan arkadasta buydu
Bilinçsiz Adam
Bilinçsiz Adam Aylar önce
Türkiye'de sektorun gelismesi icin bozuk urunleri atmalayiz yoksa bu ileride cikacak yerli oyunlara kotu vesile olur. Örnek veriyim polonya oyun sektoru hic mi kotu oyun cikarmadi cikardi berbat oyunlar cikardi ve o oyunlarin adlarini bile duymadik he ne oldu sekillendi buyudu Witcher 3 gibi bir guzellikte cikti yakin tarihten ornek ve simdi oyun yapmak unreal engine motoru olsun unity olsun cok kolaylasitiryor hazir assetlerle olsun baska yardimci ogeler olsun kolaylastiriyor. Konun kisasi biz kötüye kötü demezsek daha cok yerimizde sayariz
Hektor levy
Hektor levy Aylar önce
Yani eskiden jahreinin eski tavrını severdim polemiklere fazla girmezdi sadece oyunu tamamlar geçerdi.Son zamanlarda polemikleri içerisinde girerek sanki bir sesmiş gibi politika yapıyor, tabiki hakkı politikası yapacak fakat böyle birçok oterite olmuş insanları böyle davranış sergilmesi beni üzüyor, pprofesyonellik uzaklaşan insanlar olması,altı üstü bir oyun.Beğenmedim deyip tavsiye etmedim diyen olsa yeterdir. Ben bilemedim hacım ortalık karıştırmak saçma ama jaho bozuldu çok.Tuna reise gerçketen olabildiğince tarafsız olup karşıdakini üzmüyecek şekilde değindirmeden geçiyor olması gerekende bu.
Aybar Alkızıl
Aybar Alkızıl Aylar önce
Panda boş konuşuyon yerli yapımcı böyle oyun yapacaksa hiç yapmasın leş gibi oyun,hiç sevilecek bi yanı yok
Sue Gndo
Sue Gndo 20 gün önce
Sevilcek bir yanının olup olmaması öznel bir şey. Sen seversin ben sevmem, bu değişken. Pinti pandanın anlatmak istedği şey Jahrein'in eleştiri dozajını aşıp, kitlesini saldırı moduna getirmesi. Eleştiri düzeyli olunca faydalıdır, jahrein eleştirmedi resmen nefret kustu. Panda gayet haklı bu konuda.
İhsan Yıldırım
İhsan Yıldırım Aylar önce
A veya B iyi veya kötü dedi diye hiç bi ürünü,filmi,diziyi yada oyunu denememezlik yapmam. Yanlışları yapıcı şekilde söylemek varken, ağır ithamlarda bulunmak neden yapılır ki?
MY K
MY K Aylar önce
Abi kimse kimseyi dinlemiyor. Kimse kimseye saygı duymuyor. Gerçekten bu sosyal medyadan bıktım
marat Gitar
marat Gitar Aylar önce
Kötü bir oyun ve beğenmedik milliyetçilik ayağına keriz silkelemesine tepki koyunca linç mi oldu
Burak
Burak Aylar önce
Panda da haklı Jaho da haklı. Panda çok iyi tarafından bakıyor. Adamların oyundaki "üşengeçlik" hatalarını görmezden geliyor.Milli duygu sömürülerini görmezden geliyor ama Jaho da itin götüne soktu çıkardı afedersiniz oyunu .Kötü oyun diyip kapat işte. Daha genç insanların üzerine bu kadar gidilmez. Pintipanda yayında kötü söz kullanmayı bile doğru bulmayan naif bir insan olduğu için sanırım bu kadar tetiklenmiş.
Umut Kalmaz
Umut Kalmaz Aylar önce
O kadar doğru konuşmuşsun ki, seni önceden çok beğenmezdim ama şuan favorimsin.
Berk Zencir
Berk Zencir Aylar önce
oyunu bok gibi yapip ota boka saz koyan bir adama para kazandirmak ben de istemezdim. bir de 25 lira istemis. bir paket sigara alıp ustune 10 liralik cips kola tuketsem daha cok faydası var bana. "en azindan eglenirim, rahatlarim".
Reverse Savitar
Reverse Savitar Aylar önce
aşırı saçmalamışsın bence ne yani kadın katillerine kızacak insanların hayatında hiç küfür etmemesi mi lazım boş duyar kasıyorsun kendini kötülüyorsun unf
Ali Osman Köroğlu
Ali Osman Köroğlu Aylar önce
Türkler:Keşke bizimde oyunumuz olsa. Yerli oyun:Merhaba Türkler:Iiy iğrenç. Yine Türkler:Biz niye oyun yapmıyoruz?
Ali Osman Köroğlu
Ali Osman Köroğlu Aylar önce
@KARAHAN haklısın
KARAHAN
KARAHAN Aylar önce
Oyun kopyalamak oyun yapmak degildir 😆
matematik 6d 10 y
matematik 6d 10 y Aylar önce
sana hitap etmez beğenmezsin oynamazsın açmazsın benim hoşuma gitmiyor mesela oynamıyorum sende yap ne gerek var illaki o yapımcıyı rencide etmeye ülkemizdeki saçma linç kültürü ve kendi fikrini üretemeyenler yüzünden kim bilir kaç kişi oyun yapmaktan vaz geçti ve geçiyor neden bizim witcher imiz olmasın olur ama önce şu boş eleştiricilerin kitap okuması lazım ki eleştiri nedir örensinler
Ceyhun RYZ
Ceyhun RYZ Aylar önce
Abi ben oyunu aldım. Oynamaya başladım ama gözüme birşey takıldı. Tüneller normalde dağların, tepelerin içinden geçer. Ama başlangıçtaki yere niye tünel yapmış mesela benim baya dikkatimi çekti. Onun dışında zıplama animasyonu çok garip. Ayı desen tek atıyor, kaçmaya fırsat bulamadım hiç. Kar yağma efekti hiç beğenmedim. Biraz daha hafif bir kar efekti olabilir. Biraz daha fazla ev olsa hoş olabilir. Ve ve herkesin oyundan soğma nedeni olan yürümek. Paso yürüyoruz oyunda resmen ve buda cidden insanı bayıyor. Onun dışında daha çok eksiği var ama yazmaya üşendim.
Mustafa
Mustafa Aylar önce
Doğru Söyleyeni 7 Köyden Kovarlar diye bir söz vardı Gerçeklerle yüzleşemiyor yapımcı. Hayal dünyasında yaşıyor
4OrangeJuice4
4OrangeJuice4 Aylar önce
last of us gibi oyunun yapımcılarına soylemedıgını bırakmayan sen mı bunları soyluyosun. CIKARCI INSANLARIN LAFIYLA MI OYUN OYNICAZ . Bırak bu işi!!!! objektif olmayan sen gibi adamları takip edenlere üzülüyorum.Erzurum dediğin oyun 5 para etmez !!! (kimseyle ilgisi olmayan kendi tecrübesiyle bunu yazan biriyim)
JHlN MAlN
JHlN MAlN Aylar önce
Arkadaşlar anlamadığınız nokta şu. Oyunun yapımcısı açıklamasıyla baştan aşağı haksız zaten fakat jahreinin yaptığı eleştriden çıkıp linçlemeye giren eylem onu da haksız yapıyor. Bu durumda baktığın açıya göre haklı olan değişir.
Görkem
Görkem Aylar önce
Ekrandan milleti takipçilerine linçlettirenlerin eleştiri dersi alması lazım. Daha dikkatli konuşmalı, takipçi kitlesi biat ediyor çünkü, takip etmiyor
Bayern Münih
Bayern Münih Aylar önce
JAHREİN İNANILMAZ AMA İNANILMAZ *HAK LI*
kemal erkoca
kemal erkoca Aylar önce
Aklı başında olgun tek yayıncı pinti panda
Semih 1one
Semih 1one Aylar önce
Kim yaptıki bunu
Caroline Harbaud
Caroline Harbaud Aylar önce
Bir uygulama geliştirmeci olarak şunu söyleyebilirim, Çıkarılan veya geliştirilen bütün oyunlar eleştiri sayesinde büyür zaten linç falan gayet normal şeyler. Emin senin bahsettiğin oyunun 10 katı kadar riot linç yedi :)
Necdet
Necdet 29 gün önce
lan 100 katı oynayanı var da ondan 10 katı linç yiyor 🤣
ali emre
ali emre Aylar önce
reis seni çok seviyorum jahrein biraz ağır konuşmuş oyun ile ilgili ama gerçekten çok kötü bi oyun ve 25 tl verip oynanmaya değmez
lordangel
lordangel Aylar önce
30dk boyunca boş yere konuyu uzatıp evirip çevirmişsin nerelere getirmişsin be abi. Sana olan saygım azaldı. Oyun çöp işte nesini savunuyorsunuz destek olmayın köstek olun oyun kötü. Bu oyunlara destek olursanız daha iyisini göremeyiz zaten, eleştireceğiz ki iyisini yapma isteği doğacak.
Rohat Bozyel
Rohat Bozyel Aylar önce
@lordangel bir de ya Allah aşkına bizden oyun olarak 10 15 yıl önde olan avrupa - amerika gibi yerler ile türkiyeyi karşılaştırmayın çıkın artık şu ezilmişlik psikolojisinden komik duruma düşüyorsunuz :D
Rohat Bozyel
Rohat Bozyel Aylar önce
@lordangel ben attığım yorumun hiçbir yerinde bu oyunu övmedim ya da savunmadım . Senin gibi toxicler bunu anlamıyor . Bu oyun kötü bunda senle hemfikirim ama eleştirmek vardır linç vardır pintipanda da bu video da o ikisi arasındaki farkı anlatıyor ama sizler anlatılan bunca şeye " abi oyun kötü işte uzatmaaaa " falan yapıyorsunuz . Neredeyse 30 dakikalık bu videoya böyle bir yorum yaparak kimin ergen olduğunu çok iyi kanıtlıyorsun :d
oldschool'dan beri winston
oldschool'dan beri winston Aylar önce
@lordangel Senin videolardan belli oluyor sanki yaş ortalaması
lordangel
lordangel Aylar önce
@Rohat Bozyel dostum sen ne zannediyorsun türj bayrak cami oye diyip övelim mi oyunda hiçbir halt yok ki. Abi savunmayın işte şu oyunları savunmayın git yeni çıkan başka Türk oyunlarına bak umut vaadeden oyunlar var ama bu etmiyor işte nesini anlamıyorsunuz. Bu oyun trde değil de başka bir yerde yapılsaydı ne olcaktı sanıyordunuz oye bizim bayrağımız var ne gzl oyun kilise var falan mı diyeceklerdi? Oyunu da yapımcısını da yerden yere vurup linçlerlerdi. Siz zannediyorsunuz ki oyuna güzel diyelim yenisi çıksın daha iyi olsun. Öyle bir dünya yok, oyun çöpse alınmaz. Herkes kendi bütçesine göre oyun yapsın, bütçesi yoksa bu oyunlara baştan girişmesin. En tepedeki oyunlara bakarak kopya çekmeye kalkmasın. Sana daha fazla yanıt vermiycem çünkü eşeğe altın semer vurmuşlar eşek yine eşek. Büyük ihtimal Türk bayrağı cami gördüğün yerde "oye gurur oyee" diyip havalara giren bir ergensin.
Rohat Bozyel
Rohat Bozyel Aylar önce
@lordangel adam o kadar güzel açıklamış ; linç nedir ? , eleştri nedir ? , aralarındaki farklar neledir ? Falan diye ama sizin gibi toxiclerin bu kadar güzel açıklanmış bir videoya " aGa OYun KötÜYdÜ İşTe sAvuNmAYın " diye saçma bir yorum atmanız aşırı saçma . Hem o sonda kullandığın biz bu oyunlari eleştirecez ki onların oyun yapma isteği artsın tarzındaki dünyanın en saçma cümlesini kurduğun için seni tebrik ediyorum 👏👏
Ömer Uysal
Ömer Uysal Aylar önce
Oyun kötü kötü panda. Valla sana saygım vardı yav
Unpleasant Videos
Unpleasant Videos Aylar önce
Bir urune bakip bu ne amk bok gibiymis hepimiz demisizdir. O yuzden türk oyunu diye, az kişi yaptı diye lafını esirgemek riyakarca geliyor. Ucretli bu ürün bi de. Can Sungur tokatçı bu çocuk diince de hak veriyorsunuz. Bence sizin sorununuz bir sakin olmadan, duşunmeden gazla hareket etmeniz o yüzden bazen böyle tutarsiz sacma yorumlarda bulunabiliyorsunuz. Onun disinda seviyorum sizi.
Hakan Koçak
Hakan Koçak Aylar önce
Oyun bok gibi bu arada
Adem Türk
Adem Türk Aylar önce
Bu adamı seviyorum
muhammet mantu
muhammet mantu Aylar önce
Tamam da baboş adam bir oyun yapmış, üstüne 25 lira talep etmiş, ayıptır ya. Oyun bişi olsa tamam da gerçekten ayıptır ya. Witcher 1-2 oyunlarını 2-3 liraya aldım. Witcher 3 indirimdeyken 29 liraya aldım, bir sene sonra 23 liraya düştü küfür ettim. Wasteland 2’yi 12,5 liraya aldım. Bunların hepsi steam de çok iyi geri dönüş almış oyunlar, oyuncular tarafından. Sen Pazarda çürük elmaları yüksek fiyattan sat bakalım ne oluyor, millet seni linç ediyor mu etmiyor mu?
Rick Sanchez
Rick Sanchez Aylar önce
eleştiri aşağılama linç sonuçu eleştiri aşağıda link sonucunda diye okudum safkdlasrh
Ege Can Ciliz
Ege Can Ciliz Aylar önce
ALLAH ALLAH DERTLERI NEYMIS?
Maroon Beam
Maroon Beam Aylar önce
Panda adamdır
Bojnâ
Bojnâ Aylar önce
Burda oynu oynayan kişi bi yayıncı yada izleyici olsun eğer sen o ürüne para veriyorsan istediğin yorumu yapabilirsin ben Jahrein'i sevdiğimden değil ancak isterse iade eder isterse kötü yorum yapar bu onun kararı sizin yaptığınız olayı birçok yere sürüklemek ve büyütmek şahsen ben bir oyun çıkartacak olsam bu oyundan gelecek her yoruma kendimi açarım eğer bunu kaldıramıyorsa yapımcı böyle bir işe adım atmamalı. Seni seviyorum pintipanda ancak büyüttüğünüz olay saçma.
Dorukan "Del UP" Aladağ
Dorukan "Del UP" Aladağ Aylar önce
Boş yapmış yine kendilerini nezih sanan topluluk
KATANA - Masal [Official Video]
3:06
KATANA
görünümler 248 B
tarih tekerrür
28:48
140journos
görünümler 2,8 Mn
Mavera 2. Bölüm
1:15:22
TRT 1
görünümler 465 B
Teşkilat 6. Bölüm
2:08:40
Teşkilat Dizisi
görünümler 3,2 Mn
KATANA - Masal [Official Video]
3:06
KATANA
görünümler 248 B
M416 VS UMP45 / PUBG MOBİLE #Shorts
0:28
PUBG SHORTS
görünümler 492 B
YENİ DÜŞMAN ÇÖP ADAMLAR (Animasyon vs Minecraft)
33:25
Enes Avcı - Yön Tuşu
görünümler 145 B