21 Takımlı Süper Lig Garabeti | Ne Sorunlarla Karşılaşacağız? | Gelişine #11

  görünümler 72,195

Karakullukcu

Karakullukcu

8 gün önce

21 Takımlı Süper Lig Garabeti | Ne Sorunlarla Karşılaşacağız? | Gelişine #11
Dün akşam açıklanan küme düşmenin kaldırılması kararından hemen önce kamera karşısına geçen Uğur Karakullukçu, Gelişine’de alınması muhtemel kararı kıyasıya eleştirmişti.
Görünenden çok daha kompleks olan yeni sorunlarımız Gelişine’de ele alındı.
#UğurKarakullukçu #SüperLig #Gelişine

YORUMLAR
Enes Yozlu
Enes Yozlu 13 saatler önce
Uluslar ligi var eylül ekim kasım aylarını 1 haftası pay geçin
özgür göker
özgür göker Gün önce
Slm uğur mert hakan ile fifa oynarkenki videonu izlemiştim orda eminim kamera arkadında gs ye geleceğini sana söylemişti..şimdi fb ye geldiği videodaki konuşmalarını yorumlarsan sevinirim
kubilay ÖZDEMİR
kubilay ÖZDEMİR Gün önce
Sorinho 5 istiyoruz+1
Dabangg
Dabangg 2 gün önce
Yıllık milyonlar kazanan adamların haftada 2 maç yapamaması,yapmak istememesi askeri ücret ile günlük 10-12 saat çalışan madencilere,demir ocağı işçilerine ne bilim inşaat işçilerine... büyük hakaret büyük saygısızlıktır!!!Yapacakları tek iş önlerinde ki topa vurmak!!!Ne hayati tehlikeleri var ne işten atılma korkuları.Yedikleri önlerin de yemedikleri arkalarında.Uğur Karakullukçu gibi adamların pohpohlamasın dan dolayı bu lig bu halde.Premier Ligde nerdeyse her hafta 2 maç oynuyor adamlar.Diğer büyük liglerde keza öyle.Adamlar ŞL de yada Uefa da hep üst tur da oldukları için onlarda hafta da 2 maç yapıyor sayılırlar...
mcelayir
mcelayir 2 gün önce
Hindistan ve çin gibi sadece iç pazara yönelik sirk gibi bir şeye döndü lig
cem re
cem re 2 gün önce
futbolcuları düşünüyor uğurcum asgari ücret alan futbolcu yok
Ulaş Karabulut
Ulaş Karabulut 2 gün önce
J
mehmet emin büyük
mehmet emin büyük 3 gün önce
22 takım söylentileri var
HÜSEYİN CAN
HÜSEYİN CAN 3 gün önce
Ağzına sağlık
Halil Ozkan
Halil Ozkan 3 gün önce
Uğur abi harcama limitleri ile alakalı bi gelişine daha patlar mı
Ibrahim Altndl
Ibrahim Altndl 3 gün önce
Bir de bursaspor başkanı çıkmış 24 takımlı olmalı diyor uğur hocam bence demet akalını haşladığınız gibi bursaspor başkanını da bi haşlayın! Adam bildiğin beyin tutulması yaşıyor
Ufuk Yılmaz
Ufuk Yılmaz 3 gün önce
premier ligde bile 20 takım var 21 takım bizim neyimize. takım çok olduğu zaman ligin kalitesi artmaz daha da düşer. ligin son 10 haftası orta sıralar gazozuna maç yapmaya başlar iddiasız konuma düşeceği için. bu da şike söylentilerini arttırır.
Öğretmen Olmak
Öğretmen Olmak 4 gün önce
He he 4 takım kalır gruplara hem ülke futbolunu yönetimini eleştir hem de 4 takım gruplara kalacakmış bu ne tezatlık :) klüplerde para yok nereye kalıyor gruplara. Eleştirinin odak noktası doğru da eleştiri sebepleri yanlış
ismini vermek istemeyen izleyici
ismini vermek istemeyen izleyici 4 gün önce
Çok merak ediyorum FIFA 2022 Dünya Kupası seçmelerini de düşündüler mi? 25 Mart 2021’de eleme maçları başlayacak. Ben bir Sivaslı olarak Sivasspor’u düşme adayı olarak görüyorum. Sivasspor’un bu fikstürü çıkarması imkansız. Hem Avrupa hem Ziraat hem Lig hem Dünya Kupası Elemelerine oyuncu göndermesi, hem Euro 2021 e oyuncu göndermesi bir sonraki sezona hazırlanma felan. Yazık yani çok yazık.
barış aydın
barış aydın 4 gün önce
Igrenc olacak,berbat olacak,kotu olacak.hak etmeyen takimlar ligde kaldı.
Can
Can 4 gün önce
21 takımlı oynatma ısrarı politik alınan bir karar, federasyon başkanının kim olduğunu herkes görmemeye çalışıyor. 18 takım zaten fazla, yetmemiş 3 takım daha ekleniyor o zaman oynatmayacaksın . Kabak tadı veriyordu zaten bu karardan sonra izlemeyenlerin sayısı daha da artacaktır.
Yiğit Gürses
Yiğit Gürses 4 gün önce
Türk Futbolu'ndaki plansızlığın temel sebebi TFF'dir. Bu süreç ile birlikte videoda bahsettiğiniz gibi Milli Takımın performansını da düşürecektir. Bu da "yabancı sınırı" kararına etki etmek için yapılan bir durum olabilir. Yabancı sınırı değil, "teşvik sisteminin devamında" bazı kriter olması gerekiyor. Ayrıca Süper Lig'in kalitesi zaten yetersiz. Türkiye'de en üst ligde kalite artana kadar 16 takım olması gerekiyordu ama biz 21 takıma çıkartıyoruz. Alt liglerde "Bölgesel Gruplama Sistemi"ne geçilmesi gerekiyor. Kulüpler Birliği'nin şirketleşmesi hatta holdingleşmesi gerekiyor. Pandemi sürecinde yazmaya bu konular hakkında yazmıştım. İlgilenenler linkten ulaşabilir. yg7blog.wordpress.com/ Teşekkürler.
Erkam Şahin
Erkam Şahin 4 gün önce
abi sanki ali eceyle 2 sene önce ligdeki takım sayısının artmasını önermistiniz gibi hatırlıyorum daha fazla oyuncu oynar gençler daha fazla fırsat bulabilir gibisinden bir argüman sunulmustu diye yanlıs mı hatırlıyorum yoksa kafamdan mı sallamısım
Burak KURNAZ
Burak KURNAZ 4 gün önce
Cevaplanmasını istediğim iki soru var; 1- Küme düşme olmaması kararı düşmeme mücadelesindeki takımların pandemiden olumsuz etkilenmesi midir? 2- İlk sorunun cevabı evetse, nasıl bir pandemi düşmemeye oynayanları etkiliyor ama aynı süreçte karşılaştıkları şampiyonluk mücadelesindeki takımları etkilemiyor ? Daha fazla maç izleyecek olmamız ligi daha iyi yapmayacak, esas takımlar telafi imkanı olduğu için belli aralıklarla rölantiye alacaklar. Bu da kaliteyi düşürecek. Düşünsenize ilk devre gittiğinde önlerinde daha kocaman bi lig olacak. Ayrıca ben sonraki yıllarla ilgili planlamaya yani 4 takım düşecek 20 takım devam edeceğiz kısmına da inanmıyorum. Daha doğrusu güvenmiyorum. 20 yıldır durmadan yabancı kuralı değişiyor, bu konuda nasıl güvenelim ?Sözleşmelerden tutun da teknik planlamalara kadar herşeyi etkileyecek bi durum söz konusu. Kervanı yolda düzeceğiz sanırım. Pandemi devam ederse ve yine birileri düşmesin derse, yani pandemi şartları ortada şartlar aynı, yine düşülme olmayabilir. Sonraki sene 25 takım olalım. Gerçekten ligde 80 il artı Zonguldak temsiliyeti sağlanmaya çalışılıyor sanırım. Akıl alır gibi değil!
Ali YILDIZ
Ali YILDIZ 4 gün önce
Kume dusmenin kaldirilmasi hukumet tarafindan yapildigini gayet iyi biliyorsunuz. Kume dusup kurtarilan kuluplerin tesekkur mesajini okuyun anlarsiniz. Bakin kime tesekkur ediyor. Cok adamsiniz ya. Erkn secimdeki oylar kume dusurulmediklerini soylemeye MACAniz yiyor mu....?
Civan Mert Güzel
Civan Mert Güzel 4 gün önce
abi şu bi gerçekki takımlarımız yeni sezona asla tam anlamıyla hazırlanamıyorlar. yeteri kadar kondisyon. oyuncuların kas yağ vs belli oranlarına bakılmıyordur bile. ingiliz takımları her yıl 60 maç yapıyor yinede her maç kıyasıya mücadele ediyor. bizim topçular tembellikten yatmaktan koşamıyor. göbekli futbolcumu olur.. arda turan ispanyaya giderken zayıftı fitti ama ne dedi atletico madrid ? yağ oranı çok kasları yeteri kadar güçlü değil.. bizde büyük ligleri örnek almalıyız.. her dakka düt düt diyen hakemden her pozisyonda kendini yere atan sahtekar topçularla bu iş yürümez. nefret ediyorum bu ligden Beşiktaş olmasa zaten izleyeceğim yok.. 20 takım idealdir. kupa maçları tek maç olarak oynanmalı.
mahmut123456
mahmut123456 4 gün önce
40 maç sırf lig üstüne kupa üstüne Avrupa maçları ve milli takımın Avrupa Şampiyonası hazırlığı. Çok ama çok zor bir takvim.
Çağrı Timurkaynak
Çağrı Timurkaynak 4 gün önce
Cumlelerin bir kaçında kararın "Zırva" oldugunu duymak istedim ama efendiliğini bozmamış :)
ali kazma
ali kazma 4 gün önce
Uğur Hocam emeğine sağlık, her programını çok severek takip ediyorum. Yayında ve yapımda emeği geçenlere teşekkürler.
MILKY2002 BURAK
MILKY2002 BURAK 4 gün önce
Siyasi bir karardır, türk futbolunun cenaze namazını artık ayasofyada kilabilirsiniz
Akif Nacar
Akif Nacar 4 gün önce
Muharrem İnce atlar haftada 2 gün koşuyordu 5e çıkarttınz diyordu. Şimdi TFF için aynı şeyi söylüyoruz. Eskiden haftada 1 maç oynanıyordu şimdi 2.
yucel guler
yucel guler 5 gün önce
Bu kararın sadece yayından çekilmek isteyen yayıncı kuruluşun reklam gelirlerini arttırmak amacıyla alındığı ortada. İhaleyi aldığında 3.2 milyon abonesi olan yayıncı kuruluşun abone sayısının 1.8milyona düşmesi ve zaten taraftar gelirleri tamamen elinden giden büyük takımların en önemli gelir kaynağının yayın geliri olması ve özellikle büyük kulüplerin içinde bulunduğu mali krizin birde yayıncı kuruluşun çekilecek olmasıyla iflasa sürüklenmesini engellemek amacıyla alınmış bi karar. Ne yazıkki mevcut federasyonda Sporcu sağlığı, uluslararası arenalarda kulüp ve milli takım bazında başarı gibi öncelikler yok. Müteahitlerin yönettiği federasyonların öncelikleri ancak mali durumlar olabilir ben şaşırmadım
Marcador
Marcador 5 gün önce
limak nihat fenerasyonu için her karar normaldir
Kemal Türkoğlu
Kemal Türkoğlu 5 gün önce
Ülkeyi yiye yiye bitiremediler
Kemal Türkoğlu
Kemal Türkoğlu 5 gün önce
Siyasetin ele geçirmediği bir futbol kalmıştı her yerden bir şeyler götürme peşindeler
Mustafa Hafız
Mustafa Hafız 5 gün önce
Deveye sormuşlar neden boynun eğri, nerem doğru ki demiş . Türkiye’nin her işi deve gibi
Ufuk SEKRETER
Ufuk SEKRETER 5 gün önce
Lig 29 aug da başlasın
blnt ylt
blnt ylt 5 gün önce
ya neden niye yadırgıyorsunuz hep istediğim liğ 20 takımlı olması
Ahmet Baser
Ahmet Baser 5 gün önce
iyide kardeşim senin korumaya çallıştığın takımların ortak kararı ile bu sezon düşme kaldırıldı. Onlar bunu istiyorsa bunu eleştirmenin bir anlamı yok bence
Debuurt020 Oostoost
Debuurt020 Oostoost 5 gün önce
22 takim olsun 21 takim cok haksizlik olur
taylan gürgen
taylan gürgen 5 gün önce
Artık Almanya liginde küme düşen Padernborn Super ligde denilirse şaşırmam. Yazik adamlara ikide bir düşüp tekrara bundesliga'ya cikiyorlar. Bizim ligde kümede düşürmeyiz adamları. Geldiğimiz nokta. Ağlanacak halimize gülüyoruz. Vay Türk futbolun haline.
Mehmet Yaşar Özer
Mehmet Yaşar Özer 5 gün önce
alınan karardan dönmeleri zor..yapmaları gereken ligi 24 takıma çıkarıp..12 şerli 2 grup yapıp ..lig sonunda ilk 4 sıradaki takımların çarpraz eşleşme ile TEK MAÇ ( üst de olanın ev sahibi olduğu) eleme usulü şampiyonluk play off u oynamaları..her grubun son 4 sırasındaki takımların da lig den düşürülüp gelecek sezon tff den 2 takımı çıkarıp super ligi 18 takımlı hale getirmek..yoksa bu iş arap saçı gibi içinden çıkılmaz hale gelir..TOPLAM MAÇ SAYISI 25 olur bu formülde.
Tunahan Özkan
Tunahan Özkan 5 gün önce
Tek çözüm var. Bu sene Türkiye kupası oynatılmaz ve fikstürde yer açılır. Lig maçları hafta içinde de oynanır .
Ruslan Ramazanov
Ruslan Ramazanov 5 gün önce
Soru. Euro 2021 de ilk 11 de kac oyuncu turk liginden olucaktir? Cok fazla zarari dokunur gibi gelmedk
Burçhan B. Yalçın
Burçhan B. Yalçın 5 gün önce
Federasyonun başında, devlet ihalelerinin en büyüklerini alan şirketlerden birinin patronu var. Türk futbolunu siyaset yönetiyor demektir bu. Dikkat edin, ligde kalan takımların yöneticileri istisnasız kime ve kimlere şükranlarını sundu? Sizce umurlarında mı senede 60 küsur maç yapmak zorunda kalacak takımlar, futbolcular?
Ayaz Enzo AA
Ayaz Enzo AA 5 gün önce
Pandemi ülkenin başına çöken köylülere bahane oldu, a’dan z’ye ülkenin içinden geçildi.
Macbeth
Macbeth 5 gün önce
Ulan bu ülkede gelen gideni neden hep aratıyor amg. Tüpçü bile bu taksi durağı sahibi nihattan daha akıllıydı, bu adam başımıza iş açacak
Serkan Sarikaya
Serkan Sarikaya 5 gün önce
Futbolcular tatil yapamayacak 2 yıl kadar ve fizyolojileri kaldıramazmış ?? Sanki sırtında taş taşıyorlar ! Adamların aldığı tonla paradan kimse bahsetmiyor
Furkan Karagenç
Furkan Karagenç 5 gün önce
Hiçbir Ülkenin En Üst Liginde Bay geçme diye bir konu yok. KÜME DÜŞME OLACAKTI ! Siyaset Futbolla iç içe geçti olan türk futboluna oldu
burak kemaloğlu
burak kemaloğlu 5 gün önce
Uefada Gruplara kalan sivas alanya gibi takımlar ilk 5 e giremez seneye.gs ve bjk nin de işi cok zor.avrupada oynayan takımların 30 kişilik kadro yapması lazım en az 20 tane 11 oyuncusu olması lazım
Muhammet Karayel
Muhammet Karayel 5 gün önce
Tek çare TFF başkan adayimiz Serdar Ali Çelikler
ÖZGÜRLÜK
ÖZGÜRLÜK 5 gün önce
Yanlış anlaşılmasın herkesin mesleğine saygımız var ama inşaatçıdan futbol yöneticisi olmaz...
Olgun Yıldız
Olgun Yıldız 5 gün önce
Sırf taraftar gelsin diye yapılıyor bakın 7.haftada seyircili oynanacak 3 takım fazlalığı 6 maç demek ve bu 6 hafta seyircisiz oynanıp 7.haftadan itibaren bunu telafi edilecek gibi bakılıyor
Saim Saim
Saim Saim 5 gün önce
Avrupaya gitmeyen takımlar bile bu fikstürde zorlanır varın siz bide avrupaya katılcak takımlarımızı düşünün.
Mustafa Akkoc
Mustafa Akkoc 5 gün önce
çoğu süper lig takımı türkiye kupasında ilk turda elenecektir :D
Zafer Erturk
Zafer Erturk 6 gün önce
Ingilteltere ispanya vs nasil oynuyor 20 takimla .ingilterede sadece ligde kac kupa oynaniyor.onlar tatil yapmadsn gitmeyecekler mi o saydigin kupalara.haftada bir sampiuonlar ligi diyor.ulan 1 takimngudecek sanki 4 takimin gidiyor
Arif Elmas
Arif Elmas 6 gün önce
E çağlar yılda en az 50 maç yapıp geliyor bizimkiler de yapsın
Kaan alemdar
Kaan alemdar 6 gün önce
22
A. Çınar Türken
A. Çınar Türken 6 gün önce
Ne zaman futbol siyasetten arındırılır, taraftarın aslında taraftardan öte müşteri olduğunun farkına varılıp futbol buna göre yönetilirse o zaman düzelmeye "başlar". Kimse kusura bakmasın zar zor kazandığım parayı böyle hoyratça harcayan bir sistemde çar çur edemem. Anlamayan arkadaşlar için, Gittiğiniz restoranda çardığınız garsonun menüyü kafanıza attığını b.k gibi gelen yemeği şikayet ettiğinizde döve döve hesabı ödetip dışarı atıldığınızda tekrar oraya gider misiniz? Ona benziyor.
Berk Akkaya
Berk Akkaya 6 gün önce
abi tam dinleyecektim twitterda okuduğuma göre 22'ye çıkıyor ads ile birlikte sayı tam netleşsiz söz dinleyeceğim :D
ozan gunes
ozan gunes 6 gün önce
bir görseydik nasıl olacak nasıl gelişecek olaylar
Serdar Koç
Serdar Koç 6 gün önce
ülkeye bak her şey 2 günde değişiyor. Videoyu atalı 2 gün olmuş 21 takım tartışılıyor. lig bugün yani videodan 2 gün sonra 22 takımlı hale geldi as.dAS:DASD:aSD:
Oyun Kanalı :
Oyun Kanalı : 6 gün önce
Sen abi adamsin agizina sagkik her kulupde destek veriyo sanki milyonluguz ya kik karsilicak gekir giderleri arkadaslara ankatiyom anlamiyolar abi simdi bunu gondercem basarsa kafasi anlar agizina saglik %10000000000 haklisin . Ki zaten abi o 1 ay ceza gelcek ve superligin kalitesini dusuruyolar zaten hakemler bok ediyo maclari
Koray
Koray 6 gün önce
Avrupa liglerinde daha çok maç oynaniyor. Mesela Ingiltere liginde 20’tane külüb var ve 2 adet kupa ligi var. Bu Ugur falan filan bos laf konusuyor. Türkiye’de bir tane çok büyük sorun var: külübler temelsiz (kültür, gelenek vesayir yok sayilir, mesela hic bir külübün oyun felsefesi yok).
Winnie the Pooh
Winnie the Pooh 6 gün önce
Siz futbolun neresindesiniz ben sizi tanımadığım için soruyorum eski futbolcu musunuz?