Çukur 4.Sezon 7.Bölüm

  görünümler 3,527,340

Çukur

Aylar önce

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/cukur-detay?
Çukur'a Abone Olmak İçin → bit.ly/cukur-dd-sub
Çukur 4. Sezon 7. Bölüm Özeti
Arık’ın ölüm haberi Erdenet ailesinde şok etkisi yaratırken Cengiz Yamaç’tan bunun sorumlularını isteyecek. Yamaç, Çukur’u korumak için harekete geçtiğinde karşısında yine Çukur’u bulacak. Yamaç Cumali’yi aklamak için Arık’ın kaçırılması olayının peşine düştüğünde Nedim’in çalıştığı gizemli adama bir adım daha yaklaşacak.
Vartolu bir yandan Yamaç’a yardımcı olurken bir yandan da ailenin Yamaç’ı daha fazla suçlamaması için uğraşmaya devam edecek. Yamaç’ın Nedim’in gerçek kimliğini ortaya çıkarmak için girdiği macera nefesleri kesecek.

Yönetmen: Sinan Öztürk
Senaryo: Gökhan Horzum
Yapımcı: Kerem Çatay
İdari Yapımcı: Yamaç Okur
Müzik: Toygar Işıklı
2. Yönetmen: Özgür Sevimli
Görüntü Yönetmeni: Tolga Kutluay
Sanat Yönetmeni: Oya Köseoğlu
OYUNCULAR
Yamaç: Aras Bulut İynemli
Arık Böke: Barış Arduç
Sultan: Perihan Savaş
Fadik: Nur Sürer
Cengiz: Mustafa Avkıran
Vartolu: Erkan Kolçak Köstendil
Aliço: Rıza Kocaoğlu
Selim: Öner Erkan
Cumali: Necip Memili
Efsun: Damla Sönmez
Mahsun: Berkay Ateş
Azer: Cihangir Ceyhan
Celasun: Kubilay Aka
Nehir: Hazal Subaşı
Akın: Burak Dakak
Damla: Hare Sürel
Emmi: Kadir Çermik
Seren: İrem Sak
Ayşe: İrem Altuğ
Saadet: Boncuk Yılmaz
Medet: Mustafa Kırantepe
Karaca: Ece Yaşar
Metin: Cem Uslu
Meke: Aytaç Uşun
Murtaza: Ferit Kaya
Nedim: İlkay Akdağlı
Remzi: Çağrı Atakan
#Çukur #ÇukurS4 #Çukur99

YORUMLAR
Muxlisa Abdunazarova
Muxlisa Abdunazarova 15 saatler önce
Allahin rehmetsizi 😁
Nuh Hazaroglu
Nuh Hazaroglu Gün önce
Yamac da adamin dibbi
Nuh Hazaroglu
Nuh Hazaroglu Gün önce
Vartoluyu adamin dibbi
Huseyn Quliyev
Huseyn Quliyev Gün önce
Arık gibi bir karekteri Cümali gibi bir hiçe nasıl öldütdürürsünüz? Çukur başladıktan buyana bir tek adam karakter düşündünüz onuda şu çoban öldürdü.
Feride Quliyeva
Feride Quliyeva Gün önce
Bilmirlet kinonu nece uzatsılar saadı cox olsun. Kahramanı gösderib durular elee belw olmaze senarist artıq fikirleşib yaza bilmir😂😂😂
Qurbon Mamatmirzoyev
Qurbon Mamatmirzoyev 3 gün önce
Çukur zur
Qurbon Mamatmirzoyev
Qurbon Mamatmirzoyev 3 gün önce
Çukur zur
Qurbon Mamatmirzoyev
Qurbon Mamatmirzoyev 3 gün önce
Çukur zur
rosx tkM
rosx tkM 3 gün önce
Bedenimde degil ruhumda syzy oy oy
Gül Ten
Gül Ten 4 gün önce
Senaryo boktan ama bu diziyi sırf Yamaç ve Salih yani Vartolu için izliyoruz. O iki kardeś muhteşem. Saçma bir hikayeyi sïrf Ìğnemli ve Erkan için izliyoruz. Bòyle biline!!!!!
Gül Ten
Gül Ten 4 gün önce
Ys lūtfen Cumali ökūzū bu dixiden çîksîn yeter ysa bize aCumsli ökūzūnden gına geldi beeee
Goldenboy
Goldenboy 4 gün önce
33:50 Anlamadim Kahraman Bey
Qarabağ Bizimdir ! Qarabağ Azərbaycandır !
Qarabağ Bizimdir ! Qarabağ Azərbaycandır ! 4 gün önce
4cu sezonda Cumaaliye sinir olan bi benmiyim arkadaş yaaaa😠🤦🏻‍♀️
Ismayil Önder
Ismayil Önder 4 gün önce
Pembe gozluksuz Seren = much better
Sevda Askerova
Sevda Askerova 5 gün önce
culi kulbaw
İmza Riqooo Akıllı Deli
İmza Riqooo Akıllı Deli 6 gün önce
Lan cengiz erdenetin yerinə mən ağladım burda adam qık demedi bir damla göz yaxşı dökmedi sen necə babasan 😣 yaxşı ki öldü oğlun
Yunus Ulas
Yunus Ulas 6 gün önce
o degilde azerin annesi adanaya vardımı acaba
Seymen Seymeb
Seymen Seymeb 8 gün önce
Yamaç 🖤
Кубанычбек Кенжеев
Кубанычбек Кенжеев 9 gün önce
Arik yada Azer olmemeliydi. Cok guzel oyunculari cikardiniz. Cumali olsun artik ya
ll._s30o._ll
ll._s30o._ll 9 gün önce
14:38 😹😹😹 فستق شش
EFE09
EFE09 10 gün önce
KARAR VERDİM : En güzel sahne : 2:09:55 Koptum ahahahahashshsjwjejeeje
Lucifer - Pubg Mobile
Lucifer - Pubg Mobile 10 gün önce
Nobody: YABANCILAR: Vortolu's bmw
Zulfiyya Dadashova
Zulfiyya Dadashova 10 gün önce
Mən Azərbaycan vətəndaşıyam
Zulfiyya Dadashova
Zulfiyya Dadashova 10 gün önce
Salam Cumalini seven vardı
Islam Isgenderov
Islam Isgenderov 10 gün önce
Ulan salimin kucukluyunu gorub oyle sevindimlan
Shex Bala
Shex Bala 10 gün önce
🤮🤮🤮🤮🤢
Shex Bala
Shex Bala 10 gün önce
🥱
Dunay Agayev Officiall
Dunay Agayev Officiall 11 gün önce
Allahiiiiim Remzi yine ekmeginin pesinde😂😂
Mekan Allaberdiyew
Mekan Allaberdiyew 12 gün önce
Ýamaç koçovali çok güzel oýnuýo
MтH Bros.
MтH Bros. 12 gün önce
Yamach: Abim menemen gondardi!😅🤣
Alaa Lolo1
Alaa Lolo1 14 gün önce
Ya cumali bir kerede aklini kullansan nolur yaaa , seni dövesim geliyor😡
Alaa Lolo1
Alaa Lolo1 14 gün önce
Lutfen murtaza ölmesin ... adam çok komik ya 😂😂😂
Resi Kadir
Resi Kadir 14 gün önce
Ya ben bisey anlayamadin.Bu Cumali hani hapisteydi 20 yil hangi ara yasadilar bunnari Kahramanla
MaGa kijebe
MaGa kijebe 15 gün önce
Gerçek hayatta medet vartoludan, kemal metinden, selim cumaliden, kahraman ise emmiden büyük ama dizide onlara abi diyorlar garip....
MaGa kijebe
MaGa kijebe 15 gün önce
Abi benim şu küfürler hakkında bi fikrim var: Böyle bi teknoloji geliştirsinler kulaklığı telefona takınca küfürlerin sansürü kalksın. Valla kafayı yicem ya şu küfürleri sansürlemeyin olm zaten bu diziyi izleyen çocuk yoktur. Siz ne düşünüyorsunuz?
MaGa kijebe
MaGa kijebe 7 gün önce
@Mexi Huseynoff ...oduğum yorumu tutmadı işte keşke tutsaydı
Mexi Huseynoff
Mexi Huseynoff 7 gün önce
Yoğ anasının aaa... 😂
Eslan Memmedov
Eslan Memmedov 15 gün önce
Bu cumalinin yamacdan gelib uzr istemeyini sebirsizlikle gozleyirem
Firo 188
Firo 188 16 gün önce
1:37:09 Vartolu: Sen beni niye kitlediğidin lan buraya
Islom Axrorov
Islom Axrorov 16 gün önce
Remziye ekmek verajaz mahallesi nerde bu herif yüzünü görmek istamiyorum
Revan Huseynov
Revan Huseynov 16 gün önce
Vartolu her yerde
sen cal kapımı eda serkan
sen cal kapımı eda serkan 17 gün önce
Men cox seviyorum
Islom Axrorov
Islom Axrorov 17 gün önce
Aliço çok iyi
Райёна Саидбоева
Райёна Саидбоева 17 gün önce
Cumali sanki bir bo. Yapmış gibi nasil havalarda
Firo 188
Firo 188 17 gün önce
Remzi bir fırın açarsa, ozaman ekmek değil un peşinde olacak
Günay Aslanova
Günay Aslanova 18 gün önce
Vpnsiz Çukur izlemek çox darixmisdim 😍
Terane Abdulhuseynova
Terane Abdulhuseynova 18 gün önce
Helal Cumali Abi Zarf Fikri Mükemmel...Ya Yinemi çağatay Yaa Of...Yamaç Şok Oldu arıkın Ölüm Haberini Duyduğunda...Yaa Kahaman Abi Cumali Abi ve Selimin Eski Anısı Harikaydı Bayıldım Çok Komikti...Acaba O Mektupta Ne Yazıyor İnşallah O Mektuba İhtiyaç Olmaz...Yaa Allah Size Rahhmet Eylesin Çukurun Aslanları Mahvolduk Yaa Ağlamaktan...Yaa Nehirin Çöp Kutusundan Çıkması Çok Komikti...Yaa nedim Abinin Foyası Ortaya Çıktı Nihayet...Hiç Bir Şey Olmayacak Her Kes Kurtulacak...
Terane Abdulhuseynova
Terane Abdulhuseynova 2 gün önce
@Mexi Huseynoff Bye
Mexi Huseynoff
Mexi Huseynoff 2 gün önce
@Terane Abdulhuseynova yo bax uje baş getdi .
Terane Abdulhuseynova
Terane Abdulhuseynova 2 gün önce
@Mexi Huseynoff day qırıl daa
Mexi Huseynoff
Mexi Huseynoff 2 gün önce
@Terane Abdulhuseynova yaaa tamam yaaa dayyy sensendeee daaayyy yaa 😂
Terane Abdulhuseynova
Terane Abdulhuseynova 2 gün önce
@Mexi Huseynoff Ama yaa ben öyle istiyorum napcan yaaa 🤭🤭🤭
GAME OVER
GAME OVER 19 gün önce
1:15:55 🤣🤣🤣🤣🤣
EŞKİYA DÜNYAYA GÜKüMDAR OLMAZ
EŞKİYA DÜNYAYA GÜKüMDAR OLMAZ 19 gün önce
1.20.26.da yamaç ha murtaza
EŞKİYA DÜNYAYA GÜKüMDAR OLMAZ
EŞKİYA DÜNYAYA GÜKüMDAR OLMAZ 19 gün önce
42.00.da Lan bune ya iki karı birarda kuma kumaya sokacak senarist burda saçmaladın
Ebri Garubi
Ebri Garubi 20 gün önce
evet
jz jjezeri
jz jjezeri 20 gün önce
1.55.55 muzikni kim biliyor??
Abzarova tati
Abzarova tati 21 gün önce
Ulan Remzi ulan Remzi sen in ekmekyinin çözümü olsaydı keşki sana un fabrikası açmalıyız ☺️😁😂.
Zekiye Tarboş
Zekiye Tarboş 21 gün önce
Çukur çok güzel 😘🥰
Jack Pott
Jack Pott 22 gün önce
40:28Vartolu 😂😂😂
hasan huseynli
hasan huseynli 23 gün önce
alitiyazili ekleyin
Азизбек Давлетов
Азизбек Давлетов 24 gün önce
Bu ne saçmalikya dizinin yarisi hatirlamakla geçyoya
Ahu
Ahu 24 gün önce
ArNeh hayallerimi yıktın, senarist...
Rrezart I
Rrezart I 25 gün önce
çok gűzel😉
Eylem K
Eylem K 25 gün önce
“Hadi bunlar bilmiyor sen de mi bilmiyorsun. Neyse tamam tamam. Okey.” Selim idolsün. İdooooollllll.
Aysuluk Sarygulyewa
Aysuluk Sarygulyewa 25 gün önce
"Pisligin ustune basmışlar"bagymlısı oldum yaa çok güzelll çokkk
Alimamedov_660 Mamedov
Alimamedov_660 Mamedov 26 gün önce
Akin sahneleri çox olsun xais🙏
E- Aus
E- Aus 26 gün önce
Murtaza bile renk katyo
Kadir Celik
Kadir Celik 27 gün önce
1:53:00 den iyibaren ben iptal yarildim koptum nedim bey duman etti 😂😂😂
Raf Madrid
Raf Madrid 27 gün önce
Neden tüm dizilerde Nazal Subaşı (Nehir) bir gerizekalı ve ruh hastası gimi görünüyor.
kv 2005
kv 2005 27 gün önce
Çukur ish sogar bis ide Schwizz ish🤘🏻
Pari Azadi
Pari Azadi 28 gün önce
👍👍👍👍👍👍💕
muhammet acet
muhammet acet 28 gün önce
Resit feyzullah ne koydu öyle postayı 20 kere geri sarıp izledim
Vahid Qasimov
Vahid Qasimov 29 gün önce
Celsunun neden cok Az sahnrsi var
ONE PUNCH TOKUCHİ
ONE PUNCH TOKUCHİ 29 gün önce
YAMAÇ: bizim gibi değiller olamazlar, birbirlerini arkadan vurmak için fırsat kolluyorlar VARTOLİ: bu konuda haklısın bizim gibi değiller, abin arkandan vurmyor en azından gözünün içine baka baka sıkıyor 😂😂😂😂😂😂 ya muhteşemsin salih🌹
Vlog kanalı
Vlog kanalı 29 gün önce
Zehlem gedir cumaliden😒
М К
М К 29 gün önce
Arık çok güzel yakişiyordu bu diziye, salak neden oraya gitti yaaa, oldu işte😩
Celik Olcay
Celik Olcay 29 gün önce
Bu filimi naptilar böyle iyice pukettiler
Irem
Irem 29 gün önce
Bazen öz kardeşlerin bile sana sırtını döner ama üveyde olsa seni özün gibi seven parçan asla sana düşman olmaz! Vartolu Sadettin iyiki varsın.
Not Slayz
Not Slayz 29 gün önce
Abe hey ran! 😂 😂
K. Aydogdyeva
K. Aydogdyeva Aylar önce
Yamaç: hamam böceği gibisin Murtaza hiç ölmüyorsun... Öldum gülmekten
Figen Özden
Figen Özden Aylar önce
Geri zekali senin icin hapiz yatmis akini bu dizide hic sevmiyorum
Azerbaycan My Love
Azerbaycan My Love Aylar önce
Remzi hapise ne ara girdi yaa? Hatirlamiyorum kimi korumaya girdi?
Mexi Huseynoff
Mexi Huseynoff 7 gün önce
Akın türmedeydi, remzi məhkəmədə öz boynuna aldı işi onçün buraxdılar akını. Remzide yatdı sroku
A daletli
A daletli Aylar önce
Cumali bey Arik kadarda delikanli olamadin...
Həlilə Həsənzadə
Həlilə Həsənzadə Aylar önce
Cumali bir an önce diziden çıkmalı!
Orak Güngör
Orak Güngör Aylar önce
Bu nasıl bir alt yazı arkadaş hangi dil anlamadım bilen varsa rica etsem
Elmir Abdullayev
Elmir Abdullayev Aylar önce
Çukurdan Qarabağa dəstək gözləyirik hele de
Elmir Abdullayev
Elmir Abdullayev Aylar önce
Çukurdan Qarabağa dəstək gözləyirik hele de
Elmir Abdullayev
Elmir Abdullayev Aylar önce
Kahraman abi resmen diziye geri döndü
Elchin Hemzeyev
Elchin Hemzeyev Aylar önce
1:16:27 en keyif aldigim sahne)))
Yılmaz MarCiz
Yılmaz MarCiz Aylar önce
Tekrar cekim hatasi honda Marka araba 34 MST plakaliyken 1 saat 34 dakikad 34 UT olarak oluyor
Aras Bulut Iynemli
Aras Bulut Iynemli Aylar önce
Kahraman kocavalini diziden ciksin diyenler👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
Aras Bulut Iynemli
Aras Bulut Iynemli Aylar önce
Evet
Nikta Aghaie
Nikta Aghaie Aylar önce
Yamac 1:20:25 de nediyor ????? Anlamadim
Mellie D
Mellie D Aylar önce
yamac nehiri secsin diyen sadece ben miyim?
Mexi Huseynoff
Mexi Huseynoff 7 gün önce
Evet sadece sen
ezoz Sodiqova
ezoz Sodiqova Aylar önce
Yamaç çök zorlanıyor. Çök üzülüyorum
refiqe cavadova
refiqe cavadova Aylar önce
Cumali artik itici olmaya basladi
Aywen Letifova
Aywen Letifova Aylar önce
🇹🇷🇦🇿🇵🇰QARBAĞ AZƏRBAYCANDIR🇹🇷🇦🇿🇵🇰
Hüseyn Ibrahimov
Hüseyn Ibrahimov Aylar önce
Senarist bir duvar arkasinda (QARABAG AZERBAYCANDIR) yazsanıza rica ediyoruz her kes beyensin belke senarist görür
Shayea Yeganeh
Shayea Yeganeh Aylar önce
Cumali💩
Na Uy
Na Uy Aylar önce
hayvanlara duyarlilik... insanlara duyarsizlilik..
Müjde Erhan
Müjde Erhan Aylar önce
Çok saçma olmuş cumali çoktan sıkmıştı senarist duy ARTIK SESİMİZİ YAMAÇ O yüzüğü geri taksın salak ya
Rosen Asenov
Rosen Asenov Aylar önce
.
Mardan Sahbazov
Mardan Sahbazov Aylar önce
55:10 Shahbaz 😂😂😂
GamePlay Aze
GamePlay Aze Aylar önce
cumali racona uyumadi silah kullandi bu ne lann
FLORENTINA GABRIELA ZOANĂ
FLORENTINA GABRIELA ZOANĂ Aylar önce
Yamaç is my baby❤😍😍
ehlibeyt ahlibayt72
ehlibeyt ahlibayt72 Aylar önce
Duvar yazilarina yazinki cukur nasil kovovalilarinsa karabagda azerilerindir🇦🇿🇦🇿🇦🇿🇹🇷🇹🇷🇹🇷
أشرف عزيز
أشرف عزيز Aylar önce
Is there any opinions for English subtitles or dubbed?
Çukur 4.Sezon 8.Bölüm
2:26:58
Çukur
görünümler 3,3 Mn
Çukur 4.Sezon 13.Bölüm
2:20:57
Çukur
görünümler 2 Mn
Sol Yanım 2. Bölüm Ön İzleme
0:48
Sol Yanım
görünümler 767 B
Doğduğun Ev Kaderindir 22. Bölüm 2. Fragmanı
1:14
Doğduğun Ev Kaderindir
görünümler 1,6 Mn
Hercai 50. Bölüm Fragmanı
1:06
Hercai
görünümler 1,7 Mn
Uyanış: Büyük Selçuklu 10. Bölüm🏹
2:25:37
Uyanış: Büyük Selçuklu
görünümler 1,3 Mn
Çukur 4.Sezon 6.Bölüm
2:26:05
Çukur
görünümler 3,5 Mn
Çukur 4.Sezon 12.Bölüm
2:24:08
Çukur
görünümler 2,9 Mn
Uyanış: Büyük Selçuklu 4. Bölüm🏹
2:11:39
Uyanış: Büyük Selçuklu
görünümler 3,2 Mn
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz 174. Bölüm
2:15:01
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 2,3 Mn
Hercai 49. Bölüm
2:28:36
Hercai
görünümler 671 B
Çukur 8. Bölüm
2:22:58
Çukur
görünümler 6 Mn
Show TV Canlı Yayın ᴴᴰ
Show TV
görünümler 696
TOP 500 FUNNIEST MOMENTS IN AMONG US
1:02:11
PUMBA
görünümler 21 Mn
Çukur 4.Sezon 9.Bölüm
2:19:01
Çukur
görünümler 3,2 Mn
Sol Yanım 2. Bölüm Ön İzleme
0:48
Sol Yanım
görünümler 767 B
Doğduğun Ev Kaderindir 22. Bölüm 2. Fragmanı
1:14
Doğduğun Ev Kaderindir
görünümler 1,6 Mn
Hercai 50. Bölüm Fragmanı
1:06
Hercai
görünümler 1,7 Mn
Uyanış: Büyük Selçuklu 10. Bölüm🏹
2:25:37
Uyanış: Büyük Selçuklu
görünümler 1,3 Mn
Eski Sevgilimin Evinde Hizmetçi Olarak Çalışıyorum
8:26
HİKAYEM BİTMEDİ
görünümler 270 B
İKİNCİ EL TELEFON TAMİRİ! (2500TL'yi 5000TL YAPMAK!)
25:37
مين رح يتزوج قبل ؟ تحدي التصويت
12:02
فافانابولي
görünümler 696 B
Beni Bırakma 497. Bölüm
57:03
Beni Bırakma
görünümler 67 B