İLK DOLGULARIMI YAPTIRDIM ! 🥳 DUDAK / ÇENE / ELMACIK DOLGUSU - BOTOKS 💉

  görünümler 161,890

Elif Yalcin

Elif Yalcin

Aylar önce

Ben Elif Yalçın Bugün @Cansu Yegin aşkım bizi çok sevdiği Dr. Kemali Güneş'e getirdi. @Merve Kutlu @Cansu Yegin ve ben toplaşıp dolgulandık. Dudak dolgusu çene dolgusu elmacık dolgusu botoks işlemleri uygulandı. Her şeyin ilkini beraber deneyimliyoruz bunu da çekmek istedim. Sürecin devamı için beni instagramdan takip etmeyi unutmayın :) Love u

Kanal linki : trshow.info/on/sthnBxe.html...


Dr Kemali Güneş : dr.kemaligunes

Bana Ulaşın
Instagram : elifyalcino...
Twitter: elfyalcn​​​​​​
Email:elfyalcin.01@gmail.com
İş birlikleri: elif@so.management
E.

YORUMLAR: 398
catty
catty Aylar önce
Elif sadece dış güzellik olarak değil genel anlamda çok yukarılara çıktı ve aktifleşti. Her anlamda pozitif. Demek ki hayatındaki köstekleri çıkarması gerekiyormuş 😂 geç olsun güç olmasın😂
Victoriaa✨
Victoriaa✨ Aylar önce
Güzelliğine güzellik katmışsın Elif🤍
Fateme Naeili
Fateme Naeili Aylar önce
Coook güzel olmuşsun zaten güzeldin 🧿 sen kötü yorum yapanlara sadece bak ve gülümse😉 seni cok seviyoruz
Gökçe Gündüz
Gökçe Gündüz Aylar önce
Ayy Elifim çok güzelsin ya her halinle , doğallığına , her huyuna bayılıyorum ( bir kere çok güçlüsün , hayata karşı dimdik durmaya çalışıyorsun , sakinliğini olabildiğince koruyorsun, sana yapılan saçma linçleri sindire biliyorsun ,mesela ben sana yapılanları sindiremiyorum ) favorimsiinnn ✨
Nisa
Nisa Aylar önce
Şu kız gün geçtikçe güzelleşiyor ya...Kötü yorumları sakın takma beden senin bedenin ne istersen onu yaptırırsın. Burada boş yorum yapanların çoğu hayattaki tek amacı insanları mutsuz etmek olan birkaç andavaldan ibaret. Seviliyorsun Elifim
Tuğba Ilter
Tuğba Ilter Aylar önce
Nadir doğal güzellerdensin Elif , çizgileri doldurmak dışında çok düşünme bu işleri bence 😊
Beren Çiftçioğlu
Beren Çiftçioğlu Aylar önce
Videonun başında dolguyu duyduğumda eyvah demiştim, ama bu kadar doğal olunca bayıldım, süper oldu.
Tuana Bozdemir
Tuana Bozdemir Aylar önce
Sen her halinle güzelsin elif abla ❤❤❤❤
Kübra 00
Kübra 00 Aylar önce
Ben önceleri çok saçma bulurdum. Ama artık mantıklı gelmeye başladı özellikle yaş geçmeye başlayınca böyle şeyler normalleşiyor özellikle çizgiler konusunda
Eslem Usta
Eslem Usta Aylar önce
Güzelligine güzellik katmissin Elif❤️
English Novels ✓
English Novels ✓ Aylar önce
Elif böyle cok doğal olmuş, biraz abartirsan diğer influencerlara donersin bence dogallik, kimseye benzememek cok daha iyi
Samet Sametmg
Samet Sametmg Aylar önce
Gözüne kalem çekmişsin abla çok çok yakışmış gözlerin on plana çıkmış 😍🤍
Selen Eylül Güldaş
Selen Eylül Güldaş Aylar önce
Bütün yorumlar okundu ✅ Güzel , olumlu yorumlar beğenildi ✅ Boş yapanlara gereken cevap verildi ✅ o zaman videoya başlayabilirizzz 🥰🥰🥰
Emine Atay
Emine Atay Aylar önce
Elif ablamm şaka yapıyorsun çok iyi oldu yaaa yakıştıda hem seni seviyorum ❤️💞
Tuğba Albayrak
Tuğba Albayrak Aylar önce
Valla param olsa cidden yüzde yüz bende yaptırırım aşşırı güzel olmuş bayıldım ♥️
Ensar Urek
Ensar Urek Aylar önce
Evet ya çok fakirim birde üni öğrencisiyim kuaföre bile param yetmiyecek diye korkuyorum
Gülseren Akbulut
Gülseren Akbulut Aylar önce
Ya bir sürü insan yaptırıyor bir tek elife mi taktınız ? Bir fenomen veya ünlü yaptırıyor ya çok güzel falan diyorsunuz da niye diğer aynı platformdaki biri yaptırınca size sorun oluyor ? Elif abla bence güzel olmuş bu arada .
Asel Lina
Asel Lina Aylar önce
SENİN ALLAH'INA GURBAN
feyza Gulmez
feyza Gulmez Aylar önce
Elo onceden izliyodum 12. Sinif oldugumdan vaktim olmuyodu. Özlemisim. Hala aynı guzell ve kafasın. 💛
Nesli Demir
Nesli Demir Aylar önce
Çok güzel olmuş çok sevindim adına ❤️
BeyzA
BeyzA Aylar önce
@Nesli Demir yok bisi ya Hani dolgu varya o nu diom ama kötü bi şekilde deil ya ni video o yada bisi demiyom:)
Nesli Demir
Nesli Demir Aylar önce
@BeyzA nolmuş fotoma BeyzA
BeyzA
BeyzA Aylar önce
Peki foton ;) nesli Demir
Damla Eryılmaz
Damla Eryılmaz Aylar önce
Ben hem merveyi hem Elif'i seven takip eden biriyim ancak Mervenin yerli yersiz gülmesi, Elif'in ise ağzını yaya yaya konuşması beni çok rahatsız etti sanki yapmacık gibi geliyor insana onun dışında ikisinin de dolgularinin sonucunu gördüm gayet yakışmış ❤️
söğüt
söğüt Aylar önce
EVEEEET O KADAR HAKLISIN ALLAHIM HEP SINIR OLUYORUMM
eslem
eslem Aylar önce
Merve gerçekten bir kaç sene öncesine kadar böyle değildi şimdi bağıra bağıra samimiyetsiz bir gülüş herkesin içinde bir kendini öne atma isteği 🙄
mahmut abi
mahmut abi Aylar önce
Merve sanki samimi gorunmek icin fazla gülüyor daha yapmacik duruyo
Nur Sevindik
Nur Sevindik Aylar önce
Mervenin yersiz gülmesi cidden çok sinir bozucu
Elif
Elif Aylar önce
gerçekten yaa elifin konuşması baya değişti ve bana da yapmacık geliyor
Zeynep İpek Karaca
Zeynep İpek Karaca Aylar önce
ELOM GÜN GEÇTİKÇE DAJA DA GĞZELLEŞİYORSUN AŞKIM🛐🛐🛐
bam
bam Aylar önce
Yok elifcim daha çene yaptırma. Çok yakışmış bütün işlemler 🌸
ceylin bahcesi
ceylin bahcesi Aylar önce
Elif ablaaa 2 senedir senin kanalına göz atmamaıştım glow up yani nekadar güzel ve asil olmuşsun❤
Melisa KILIÇ
Melisa KILIÇ Aylar önce
Öteki mahlukla birlikteyken seni çok dibe cekiyormus be elo kendine geldin artik tam bir bebeksin bebek ❣️❣️❣️❣️❣️❣️🧿
sümeyye köse
sümeyye köse Aylar önce
@Şule Şengül akgünde bahsediyor
Şule Şengül
Şule Şengül Aylar önce
O kim kız ben kaçırmışım
Şimşek Ailesi
Şimşek Ailesi Aylar önce
Bu kızın çektiği nedir ya yorumları okuyayım dedim herkes laf etmiş kıza videoyla alakalı alakasız bu kadar mı kıskanıyorsunuz da hiç üşenmeden her videosuna gelip kötü yorum yapıyorsunuz valla işsiz bazıları.
Zeynep Elpe
Zeynep Elpe Aylar önce
Cidden ya
ş e v v a l
ş e v v a l Aylar önce
Çok güzel ve yerinde işlemler olmuş Hiç abartı değill Çok doğal bence Elooo olaysınnnnn
Judgment Dragon
Judgment Dragon Aylar önce
eliff git gide güzelleşiyorsunn
Dilara Özçelebi
Dilara Özçelebi Aylar önce
Abla her zaman ćok güzelsin 🧚🏼‍♀️
Mrs Black Blood
Mrs Black Blood Aylar önce
Kesin linç edecekler 🙄 Ama sen her türlü güzel ve tatlısın. Seviyorum seni Elif Abla❤️
Kübra
Kübra Aylar önce
Keske ortalama fiyat bilgisi de verseniz de isteyenlerin aklında bi fikir olsaydı
duygu
duygu Aylar önce
elif nasıl güzelleşiyorsun yagittikçe zayıflayarak bayılıyorum sana
Sibel Arık
Sibel Arık Aylar önce
Abla sen göz altına siyah kalem çektiğinde Çok yakışıyor ❣️
halil ibrahim sumeli
halil ibrahim sumeli Aylar önce
Elo makyajla yüzüne bakınca bunu bulan insan evladına rahmet okuyasım geliyor..Makyajsız yüzüne bakınca ise herşeyin dış güzellik olmadığını asıl olan iç güzellik olduğunu derk ediyorum... Aman Allahım ne büyük nimetler varmış ..
Ezgi Tunçer
Ezgi Tunçer Aylar önce
Elif aşırı güzel olmuşsun 💜💜💜🔥
Semina Falak
Semina Falak Aylar önce
Bu kız mutlu olmayı hak ediyor
nnn_1982 ggg
nnn_1982 ggg Aylar önce
Ya ben sizi o kadar yakından gördüm o kadar güzelki cildiniz bedava reklam amaçlı yaptırsaydınız onu bilemem ama gerçekten gerek yokmuş
Melek Biçimli
Melek Biçimli 24 gün önce
Gerçekten çok yakışmış❤️
cemre🇯🇵
cemre🇯🇵 Aylar önce
Kesinlikle çok yakışmış zaten çok güzeldin ama normalde şu dudak dolgusunu herkese pek yakıştıramazken sana çok yakıştırdım,aşırı iyi olmuşsun eliff💗💗💖
Zeynep Demir
Zeynep Demir Aylar önce
Aşkım pek fark etmemiş bir şey Allah'tan abartmadan yapmışsın yapay durmuyor diye mutlu oldum cenen çok güzel olmuş sakın abartma sürekli ekletme üstüne ❤️🧿
Ultrablaze 95
Ultrablaze 95 Aylar önce
Olum cok guzellesti diyenleri anlamiyorum ya. Kiz her seferinde daha da sahtelesiyor. Resmen surati cyborg a dondu yani hakaret olarak degilde yani dogalligi gitti. Neden bu kadar dogal guzellige karsi insanlar ya. Biri de cikip demiyo baba yeter diye herkes cok guzelsin cok guzelsin
Asdf Qwer
Asdf Qwer Aylar önce
Elocum çene biraz daha istemiş olmuşken olsun o kadar para verdin zaten eriyecek kontrolde eklet biraz daha çok yakışmış zaten gözlerin yeter ❤️😀
Sıradan Bi Kız
Sıradan Bi Kız Aylar önce
Güzelsin.. daha da güzelleşiyorsun ♥️
iamleyla06
iamleyla06 Aylar önce
Çokk güzel olmuşsun Elo çok yakışmış♥️♥️
bae
bae Aylar önce
Kesinlikle bir tık daha çene dolgusu yaptırabilirsin artı jawline da yaptır bence 😍
Sinem Demir
Sinem Demir Aylar önce
Arkadaslar delirmis olabilir misiniz bi kişinin sınava kolay demesiyle geleceginiz çalınmış olacaksa siz zaten boş verin gelecek hayali kurmayı
hatice nur oguz
hatice nur oguz Aylar önce
Ay bilmiyorum sanki doğal halin çok daha güzeldi ama nasıl mutluysan öyle ol 💜 önemli olan o
sıla akdeniz
sıla akdeniz Aylar önce
Harikasın elif 😻❣
Sinem Ok
Sinem Ok Aylar önce
Çok güzel olmuşsun canım benim 😊❤
Deniz Güşüm
Deniz Güşüm Aylar önce
Ooof nasıl güzel olmuş 🌟
Fatma Alfalasi
Fatma Alfalasi Aylar önce
cok ouzel olduuu! Bende yapicam haftaya
Derya Kıraç
Derya Kıraç Aylar önce
Ya Elif kurban oluyum genç kızsın ergen gibi niye konuşman değişiyor senin ya. Bi yuvarlıyon bi yutuyon bişeyler yapıyon valla bu konuşmayı izleyemiyorum yapma.🥰
emir
emir Aylar önce
dişlerini yeni uaotırdı
golf mkII
golf mkII Aylar önce
diş yaptırınca alışma sürecinde böyle oluyor ne yazıkki
e DMR
e DMR Aylar önce
Allah kahretmesin saç renginncok güzl olmuş
Pinky Blink #happyJennieday
Pinky Blink #happyJennieday Aylar önce
Bu kadar güzel olmaya hakkın yok 😘💝
Birgül Soysal
Birgül Soysal Aylar önce
Abla seni ve tipini çok seviyorummm❤
Carla Handerson
Carla Handerson Aylar önce
Arkadaslar ruh hastası mısınız ona kolay gelmis kolay demis zaten o kolay dediğinde sınavınız bitmis ?!! Ayrıca sizin bütün geleceğiniz elifin sınav hakkındaki yorumuna dayalıysa siz zaten bi geleceğiniz zor olur. özür dilerim ama komiksiniz kızı boş linçlemeyin
A•K
A•K Aylar önce
Yorumun eli olsada öpsem keşke gwgahqvqha
Selin Gürcan
Selin Gürcan Aylar önce
Elif aşkım çok güzel olmuş doğal olmuş evet sanki bi tık daha cebe dolgusu olabilir :)
A V
A V Aylar önce
oha elif cok güzellesmissin(zaten güzeldin ask)🙃♥️
Zehra Uyar
Zehra Uyar Aylar önce
Elif abla bence o doğal halin daha güzel Aklımdaki şarkı ise "Eski halinden eser yok şimdi"
Nursima Bozkurt
Nursima Bozkurt Aylar önce
Çok güzeldin zaten daha güzel olmuşsun Elif abla bu arada Merve ablayla seni görmeyi çok seviyorum ❤️
Ebru Odabaş
Ebru Odabaş Aylar önce
Ay çok güzel olmuş ✨🌼
semiha yıl
semiha yıl Aylar önce
Çok güzel olmuş güle güle kullanın🤩
Melike Sarı
Melike Sarı Aylar önce
Ayy cok güzel olmuşş 😍😍
mavi minona
mavi minona Aylar önce
Bence çenen çok orantılı, tekrar yaptırma. Eğer çok gözüne batıyorsa da yaptır, sonuçta senin çenen. YA BU ARADA COK GUZELSIN BAYILIYORUM SANA 🤍🤍🤍🤍
Sinem A.
Sinem A. Aylar önce
Çok güzel olmuş özellikle çene kısmı valla göz alti için ışık dolgusu bile yaptır bende göz alti için istiyorum ama işte para biriktirmek lazım 😃
biri işte
biri işte Aylar önce
Çene dolgusu şimdilik yaptırma dudaklarında şiş o yüzden çenen kısa gelebilir dudakların oturduktan sonra tekrar bak o zaman daha normal durur bide zaten biz elo ailesi olarak poğça yanak olduğumuzdan bide uzun bi çeneyle bi tık uzaylı olabiliriz poğça yanak kıvrımı ve bi anda sivri bi çene bilemedim
hayal özmen
hayal özmen Aylar önce
Bence hiç Bir şeye ihtiyacın yok çünkü yüzün zaten güzel
Reyyan Kundak
Reyyan Kundak Aylar önce
Ablaaaaaaa efsane olmuş baya güzelsin iyiki varsin seni çok seviyorum, hayatındaki kötü seni mutsuz eden Insanlari çikardiğindan beri çok mutlusun her yönünle pozitif sin İdölümsün büyüyünce senin gibi olmaya gayret edicem inşallah olurum 14 yasindayim 💙💙💙🌷🌷🌷👑👑👑😎😎😎🌼🌼🌹💋
bülent çalışkan
bülent çalışkan Aylar önce
eski halini özledikkk:(
Karahan S
Karahan S Aylar önce
Çok merak ediyorum fiyatı ne bu dolgularin .
Beyza Çiner
Beyza Çiner Aylar önce
Ay çene olsa güzel olur ama zayıflarsan farklı durabilir emin olamadım ama şuan yaptırsan güzel durur😌 çok güzelleştin bu şekilde devam et eloo
Filiz Buse
Filiz Buse Aylar önce
elmacık dolgusu süper olmuş eliff🤌🏻 istanbula gelir gelmez ben de gidiyorum…
mirveys ve ahmet
mirveys ve ahmet Aylar önce
Elif abla seni merve kutlu ablamızdan tanıdım çok güzelsin gerçekten ve senin de düğününü bekleriz diyenler😉😁❤❤💖💖
Sedef okms
Sedef okms Aylar önce
Elifffff çok güzelsin yaaa❤️
İlayda pehlivan
İlayda pehlivan Aylar önce
Bu güzelliğine dişlerin uymuyor çok değişik duruyor daha doğal ve güzelliğine yakışan bir diş yaptırabilirsin çünkü yüzün çok güzel
eudbsbamsbdka
eudbsbamsbdka Aylar önce
Kilolu insanlara kilolusun kilo ver deme hakkini size kim veriyor cok merak ediyorum. Kilo vermenin nekadar zor bi süreç oldugunu bilmeden insanları kirmayin Allah askina. Düsencesiz duygusuz insancıklar.....
Sevgi Kbo
Sevgi Kbo Aylar önce
Mükemmel olmuşsun. Çok beğendim
SarpikPanda
SarpikPanda Aylar önce
Güzeellimm çok daha güzel olmussun ❤️❤️
Drunkinayran
Drunkinayran Aylar önce
Yanaklar felfecir olmuş bayıldımmm
Taehyung
Taehyung Aylar önce
Bayıldım Elommm çok güzel olmuşsun kız ❤️❤️❤️
Bahar Calalova
Bahar Calalova Aylar önce
Çok güzel ve tatlısın Elif abla video harika
Hazal  Tuna
Hazal Tuna Aylar önce
Normalde de düşünüyordum şimdi net istiyorum çok güzel oldun ya mecbur üni yemek paramı dolguya verecem aç kalcaz sağlık olsun 😄
aris
aris Aylar önce
Çene dolgusu çok doğru kararrr aşırı yakışmış
Kim Bu Gözlerindeki Yabancı
Kim Bu Gözlerindeki Yabancı Aylar önce
Güle güle kullan çok güzel olmuş ama bence mutlaka bir Emsal Doğana git 🧿💜🌈💜💜💜💜💜
ekin naz
ekin naz Aylar önce
çok güzel olmuş aşk 💕
Haseki Hürrem Sultan Hazretleri
Haseki Hürrem Sultan Hazretleri Aylar önce
Zaten güzeldin daha da güzel olmuşsun🤍🌼
Asiye Sarıçam
Asiye Sarıçam Aylar önce
Ee bundan sonra burun operasyonu gelir mi 😍 bence gelsin
BTS t -army
BTS t -army Aylar önce
Güzel oldun ama neden buna gerek duydun sen zaten güzelsin makyaja tamam ama dolgu ile yapmacık olursun sen kendin ol
Kübra Öztürk
Kübra Öztürk Aylar önce
çeneye biraz daha dolgu yapılabilirdi bence 👍🏼
bellatrix
bellatrix Aylar önce
askim cok guzel bir yuzun var ama yuz yogasi yapsan cenen falan daha belli olur bence. cok yakisir. 💗💗
Nurefşan Erol
Nurefşan Erol Aylar önce
Bir de çene bence gayet yeterli bı fazlası gerçekten fazla olabilir yine de sen bilirsin
Zeynep eraltay
Zeynep eraltay Aylar önce
Çene doldusu kesinlikle istiyo biraz daha ekletirsen daha güzel durur
Nur
Nur Aylar önce
Elo paşa araba alacak mısın? Arabalı vloglarını özledim😟
Nadira Mamadova
Nadira Mamadova Aylar önce
yanaklarını kaldıran işləm nedir Elif?
Ilos 6887
Ilos 6887 Aylar önce
Çene bencede bi tik daha uzun olabilir dudaklar sahane🤩
Anar Aliyev
Anar Aliyev Aylar önce
elif guzel olmus ama simetri hastasi olanlar anlar beni alt dudaginin ortasi cukur gibi kaldi orda dolgu olmamasi biraz asimetrik gosterdi
Deniz Yaldız
Deniz Yaldız 2 saatler önce
Elif eskisi gibid değilsin artık ben seni o kırık dişin dağınık saçlarınla seviyordum ve estetik yapmayan ve sevdiğim tek insandın ama artık değil özür dilerim 🥺🥺🥺
Ilgın Çevik
Ilgın Çevik Aylar önce
Girişteki makyaj çok güzeeeel
Sıla Yalçın
Sıla Yalçın Aylar önce
Ohaaaaaa nasil zayiflamişsin abla uzun zamandir gormuyordum
Arina Sally
Arina Sally Aylar önce
Bence dudağına dokunmana hiç gerek yoktu ama hayırlı olsun sen sevdiysen ne mutlu :)
Şerife
Şerife Aylar önce
Dudak dolgusu bende yaptırmak istiyorum yaa
Zeynep
Zeynep Aylar önce
Kendi doğal dîşlerin daha güzeldi bu dişler çok büyük oldu onun dışında dolgu işlemleri yakıştı♥️
Bir Salon Dolusu Hediye ! Bitmeyen Paket Açılışı
1:03:20
Deja en comentarios cuantos hemos saltado 🤘🏻 #shorts
0:26
Alex Segura LR - Canal Secundario
görünümler 25 Mn
Burak King - Derde Çareler
3:21
Burak King
görünümler 100 B
Bu Neyin İçli Köftesi ! Gerçekten İlginç
28:26
EN DÜŞÜK PUANLI ÜRÜNLERİ DENEDİK!
37:26
TepkiKolik
görünümler 597 B
Kurgucu Utku | Ünlülerde Yatıya KaL !
36:56
Noluyo Ya ¿
görünümler 3 Mn
Deja en comentarios cuantos hemos saltado 🤘🏻 #shorts
0:26
Alex Segura LR - Canal Secundario
görünümler 25 Mn