İNANILMAZ YEMEK TÜYOLARI || Yemekleriniz İçin Muhteşem İpuçları

  görünümler 868,399

123 GO LIKE! Turkish

Aylar önce

Bu yemek tüyoları harika! Denemek ister misiniz?
İştahınızı açsanız iyi olur. Çünkü henüz aklınıza bile gelmeyen birçok tüyoyu sizler için bir araya getirdik.
Have fun watching and stay tuned for more! With these cool food hacks you will always be in trend!
Keyifli seyirler! Bunun gibi daha fazla video görmek istiyorsanız, kanalımıza abone olmayı unutmayın! Bu muhteşem ipuçları sayesinde herkes sizden bahsedecek!

#ipuçları #komik #yemek

Bu video eğlence amaçlı hazırlanmıştır. Eksiksiz, güvenli ve güvenilir olduğuna dair bir garanti vermemekteyiz. Bu videodaki bilgilere dayanarak yapacağınız eylemler kesinlikle, tamamen kendi sorumluluğunuzdadır. Karşılaşabileceğiniz zarar ve kayıplardan sorumlu olmayacağımızı bildiririz. Risk analizi, gerekli özen ve önlem, bunları denemek isteyen izleyicinin sorumluluğundadır.
İzleyeceğiniz video, oyuncular tarafından kontrollü ortamda gerçekleştirilmiş etkinlikler içerebilir - siz de denemek isterseniz lütfen risk analizi, özen ve önlem konularına dikkat edin.
123 GO Like! Turkish Kanalına Abone Olun: bit.do/123-GO-Like-Turkish
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Müzik, Epidemic Sound: www.epidemicsound.com/
Stok malzemeleri (fotoğraflar, çekimler ve diğer):
www.depositphotos.com
www.shutterstock.com

YORUMLAR
remon _
remon _ 13 saatler önce
trshow.info/watch/V7kC7Ui1xtY/video.html
Umut Altay
Umut Altay 2 gün önce
Video çok güzel
Hülya Parlapan
Hülya Parlapan 3 gün önce
6 20,çok güzel olacak
Özden Demir
Özden Demir 2 gün önce
☝️💪👆👆
Rovsen Esedov
Rovsen Esedov 4 gün önce
Benim ismim zehra ben azerbaycanliyim babamin telefonunnan size yaziyorum benim yakinda telefonum olucak eyer size yazarsam bu benim cunki babam boyle seylerle ilgilenmiyor benim 10 yasim var siz benim en sevdiyim yutuberimsiz
Sati Kaplan
Sati Kaplan 3 gün önce
Anlamazlar onlar ingilizler çünkü
Cemal Sevab
Cemal Sevab 5 gün önce
ne oluyor bacım burda
İlkay Gider
İlkay Gider 6 gün önce
Bence çok güzel olmuş
6enai Bekir
6enai Bekir 7 gün önce
Niyazi Brkir
canan ulucan
canan ulucan 7 gün önce
Hep aynı şeyleri koyuyorsunuz
Abdullah Karabag
Abdullah Karabag 8 gün önce
Wow
mrt Mrt
mrt Mrt 8 gün önce
Hello
Sahak Safaryan
Sahak Safaryan 8 gün önce
Ըգհհըեյֆդվվդֆգֆ ղղվհղֆբֆաբեկֆ նյեըցոցջը՝ռթռհ
SEMRA KORKUSUZ
SEMRA KORKUSUZ 9 gün önce
Abi challenge videosu çekin lütfen bide uzun gündür 123 GO videosu izlemiyorum sizi çok seviyorum yeni kanal kur ismide kutu severlik olsun allah rahmet eylesin bide küvetin içine ketçap koyarak banyo yapın bide abi 2 A sınıfına gidiyorum abi ismimde emir korkusuz seni seviyoruz ailemde seviyor bay bay abi
SEMRA KORKUSUZ
SEMRA KORKUSUZ 9 gün önce
Abi oyun videosu çek lütfen sizi seviyorum 123 GO
Özgür Çil
Özgür Çil 9 gün önce
İşallah sınfı 🤭🤭🤭
Feyman Keskin
Feyman Keskin 9 gün önce
Susi çok seviyorum
Arda Beyaz
Arda Beyaz 10 gün önce
Bence. güzel
Sibel Ataç
Sibel Ataç 10 gün önce
İyi fikirler var
Meryem Gür
Meryem Gür 11 gün önce
Ben sizi çok beyenuyorum
Yusuf islam BALKAYA
Yusuf islam BALKAYA 11 gün önce
Kız like ❤️
Zeyno Tatlişi
Zeyno Tatlişi 12 gün önce
00:00 Basanları yoruma beklyorum Basamayanlar like
Zeyno Tatlişi
Zeyno Tatlişi 12 gün önce
Bunu erkek izliyo mu
Emrullah Aksoylu
Emrullah Aksoylu 12 gün önce
B
adnan pro soyad
adnan pro soyad 12 gün önce
Cok kotu
Tuba Sicakyuz
Tuba Sicakyuz 13 gün önce
Çok iyi tüyolar 💖💖
Tuba Sicakyuz
Tuba Sicakyuz 13 gün önce
Çok iyi tüyolar 💖💖
Tuba Sicakyuz
Tuba Sicakyuz 13 gün önce
Çok iyi tüyolar 💖💄
Tarık Çetintaş
Tarık Çetintaş 13 gün önce
O pizza şeyi bence saçma çünkü onun diyer tarafında nasıl kesçek sin
Rosé Park Cheayoung
Rosé Park Cheayoung 13 gün önce
Ya bu tür kanallarda neden herkes hep saşimi sushi yada tempura yiyolar?
Engin Engun
Engin Engun 14 gün önce
Ama çubuğu öyle kırıldığında özeli mözeli kalmıyo
Efe Torunu
Efe Torunu 15 gün önce
06:10 bu salak içicek almaya giddi
Efe Torunu
Efe Torunu 15 gün önce
Küçük çocukların bunları izlemesi tehlikeli salih reis kapatildi buda kapatilsin bu istismardanda kötü bu başka bi seviye
Efe Torunu
Efe Torunu 13 gün önce
@berat polat yaw abest abest konusma senin çocugun bununla enes batur izleyerekmi büyüsün böle kanallar boşunamı kapatılıyo sanıyon daha yaşın küçük büyüyünce anlarsın
Efe Torunu
Efe Torunu 15 gün önce
Biz trt çocukla buyuduk şimdiki nesil bunlarla enes baturlarla büyüsün (cilleyi hatırlayanlar yoruma yazsin)
şakacı gamer
şakacı gamer 9 gün önce
yeeee cille maga beeeee
GOKHAN Ergenoglu
GOKHAN Ergenoglu 15 gün önce
Çok kötü
Aysegul Koldas
Aysegul Koldas 15 gün önce
E bu eski video aynısı gelmiş vikiyi çok seviyorum 😗😘😍
OYUN ZAMANI Ö m e r
OYUN ZAMANI Ö m e r 16 gün önce
Zss
Belinay Demirel
Belinay Demirel 17 gün önce
Kız. Ve. Erkek. İzliyola
BLACK PİNK
BLACK PİNK 17 gün önce
Ya gerçek sizi çok çok çok çok se oyorum ve bu video fikirleri benim çok işime yarıyor
Yahya'nın Elektronik Dünyası
Yahya'nın Elektronik Dünyası 17 gün önce
Yhnhhhhhhh
Sabiha SAR
Sabiha SAR 17 gün önce
123 go👍🏻👍🏻👍🏻❤️❤️❤️😍😍😍😍
Defne Derin
Defne Derin 17 gün önce
P IPP
Adem Nurdoğan
Adem Nurdoğan 17 gün önce
Plastik şeyi 😂
Özgül Vardar
Özgül Vardar 17 gün önce
Devamı gelecek mi??,,
Yeşim Kılıç
Yeşim Kılıç 18 gün önce
konuşan kişiyi çok merak ediyorum
minikl kızlar
minikl kızlar 16 gün önce
bende
Abdullah Ovcuyev
Abdullah Ovcuyev 18 gün önce
Çok güzel olmuş
Melike Tabir
Melike Tabir 18 gün önce
Viki seni ve arkadaşını çok seviyorum hepinizi
şakir Gumayev
şakir Gumayev 16 gün önce
Otlyluçt
şakir Gumayev
şakir Gumayev 16 gün önce
Otltly
Umut Yılmaz
Umut Yılmaz 19 gün önce
Bu filimi ben bebeklikten beri izliyorum
Ayşenur pamuk
Ayşenur pamuk 19 gün önce
Du cubik numarasi çok iyi ❤❤❤👍👍👍
BRAWL STARTS IRMAK EREN
BRAWL STARTS IRMAK EREN 19 gün önce
Var ya bu mısırlar aromalı hiç güzel olmuyor bugün bonibonlu denedim bir kase mısır çöpe gitti
aysun ergul
aysun ergul 20 gün önce
💜💙💛❤💚💝🎈
Ebru Halıcı
Ebru Halıcı 20 gün önce
Bütün filmlerden en çok sizi seviyorum evde tek başıma olduğumda hep televizyondan en çok sizi seyrediyorum
Ebru Halıcı
Ebru Halıcı 20 gün önce
Nerde yaşıyorsunuz ?
Blink Forever
Blink Forever 21 gün önce
4:45 masanın önünden geçsene
Veysel SER
Veysel SER 16 gün önce
Cidden ha
Hasibe Aygıt
Hasibe Aygıt 21 gün önce
Lütfen artık aynı şeyleri yayınlamasanız seviniriz 😊😊
Hasibe Aygıt
Hasibe Aygıt 20 gün önce
Ben haklıyım ama hep aynı şeyler yayınlaniyo
Yağmur Bölek
Yağmur Bölek 20 gün önce
Seninin beynin her şeyi aynı anlıyo
Hayal Efsane
Hayal Efsane 21 gün önce
Yine aynı şeyleri koymuşsunuz 😔😔
Suna Mehdiyeva
Suna Mehdiyeva 22 gün önce
123 go türküye sizi seviyoruz💜💜💜💟💟💖💖
Suna Mehdiyeva
Suna Mehdiyeva 20 gün önce
123 go siz yeni vidiyo paylaşmaya devam edin Viki seni seviyorum 😘😘😘😘😘😘💖💖💖💖💖💖💜💜💜💜💜💟💟💟😘😃😃😃😃
Buse Nur
Buse Nur 24 gün önce
45:30'da Sizi çok seviyoruumm💖💖 acaba bu videoyu kız mı izliyo erkek mi izliyor? Kız ➡like❤ Erkek➡yorum❤
Eylül Botor
Eylül Botor 2 gün önce
@BRAWL STARS asıl Brawl Stars ne alaka
Sati Kaplan
Sati Kaplan 3 gün önce
@BRAWL STARS yine mi sen bütün kanallarda seni görüyom
Dilara Peçenek
Dilara Peçenek 8 gün önce
Merhaba
Orhan Yardimci
Orhan Yardimci 10 gün önce
Dünya Erdoğan
Dünya Erdoğan 13 gün önce
8
Selda Yıldız
Selda Yıldız 24 gün önce
İLK BÖLÜM ÇOK YARARLI BENCE👍🏼👍🏼👍🏼
murat Durak
murat Durak 24 gün önce
TÜRKİYEDE DEPREMİ HİSSEDENLER BİZ BU SABAH HİSSETTİK.
Mustafa Erseçkin
Mustafa Erseçkin 16 gün önce
Biz hissetmedik
Neslihan Yurlu
Neslihan Yurlu 24 gün önce
Çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzel olmuşşşşşşşşşşşş
Nuri Delibas
Nuri Delibas 25 gün önce
Çok iyi olur
Nuri Delibas
Nuri Delibas 25 gün önce
Çok güzel olmuş canlarım😭🥰😂😘😢🤣🙃🤩😍❤️
CEMRE SOLMAZ Fan
CEMRE SOLMAZ Fan 25 gün önce
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
CEMRE SOLMAZ Fan
CEMRE SOLMAZ Fan 25 gün önce
Bence en çok iyi
tiktok magazinleriii¿?
tiktok magazinleriii¿? 26 gün önce
Dep rem oldu bunu izliyom 6.8 aaaa
tiktok magazinleriii¿?
tiktok magazinleriii¿? 23 gün önce
@Volkan Kurtbogan teşekkür ederim herkez iyi insan olabilir sadece cabalamak yeter💝👍🏼
Volkan Kurtbogan
Volkan Kurtbogan 23 gün önce
@tiktok magazinleriii¿? iyi insanlar😍❤
tiktok magazinleriii¿?
tiktok magazinleriii¿? 23 gün önce
@Volkan Kurtbogan sağol bizde ve bizim evde bişey yok ama evleri yıkılan insanlar var biz onlara yardım olsun diye bana küçülen ama hala sağlam olan kıya fet leri vericez taçlar tokalar boyama kitapları vebiraz da oyuncak vercez imkaniniz olursa herkez verebilir çok güzel bir his🤗
Volkan Kurtbogan
Volkan Kurtbogan 24 gün önce
Sizin bişeyiniz varmi?
Bedriye Erkan
Bedriye Erkan 25 gün önce
Biliyorum cok üzüldüm
Uyumsuzzz:d
Uyumsuzzz:d 26 gün önce
Onca nimeti hep boşa veriyorsunuz ama Yere dökülenleri de yiyorsanız o ayrı
Mert kerem nam
Mert kerem nam 27 gün önce
Mal mal vidyolar
Canan Kurt
Canan Kurt 27 gün önce
3.13 sofia=ağlama viki bne=😂😃😄
Gülcan Sertel
Gülcan Sertel 27 gün önce
Aliya rustemovna lily nin instagramıdır
Semih Arda GT
Semih Arda GT 16 gün önce
Yalan lan!
Ayşe Gürbüz
Ayşe Gürbüz 27 gün önce
🥳🤣😆🤚😋
Şeyma Ertaş
Şeyma Ertaş 29 gün önce
Yaratlcllar😜
AS TRAP
AS TRAP 29 gün önce
0:04 cips öyle açılmazki
Ayşegül Nohut
Ayşegül Nohut 27 gün önce
Ayn
Dilek KUŞ
Dilek KUŞ 29 gün önce
Kevın'nın öğretmeni görmüyomo hemde tarih dersinde
Merve Yavuz
Merve Yavuz 29 gün önce
Binkere izledim ama bıkmadım
Sevdegül Özçelik
Sevdegül Özçelik 29 gün önce
Bide hani diyoya film gecelerinde insanların önünden geçmek can sıkıcıdır sehpaninin diyer tarafından geçse olür mu yani
Emin Eliyev
Emin Eliyev 28 gün önce
bu bir videodu nolub😡
Gazel Taba
Gazel Taba Aylar önce
Thuuu
Tenzile Guc
Tenzile Guc Aylar önce
4:45 masanın arkasından geç
Dilek KUŞ
Dilek KUŞ 29 gün önce
Ya evet haklısın
funda defne boyan
funda defne boyan Aylar önce
Yok diycektim
funda defne boyan
funda defne boyan Aylar önce
4:17 bizde bu ekmekten türk olduğumuz için😊☺
Beyza Aşçıoğlu
Beyza Aşçıoğlu 28 gün önce
Ne demek istediğini anlamadim
TÜRK SEVDALI FAN
TÜRK SEVDALI FAN Aylar önce
İyide ama o suşi yerinde zaten çubuk tutmayı biliyor
Filiz Karabulut
Filiz Karabulut Aylar önce
Bilemem
Ada Dağlı
Ada Dağlı Aylar önce
hep aynı vidyolar diyenler+1
Ayşe Ebrar ümdnm
Ayşe Ebrar ümdnm Aylar önce
L
Celal Turan
Celal Turan Aylar önce
Güzel
Miray Günay
Miray Günay Aylar önce
En sevdigi bolum diyor ama işlemişse birdaha neden izliyor hiç
Asiye Kızmaz
Asiye Kızmaz Aylar önce
Liliyi sevenler
Ayan Qədimova
Ayan Qədimova Aylar önce
Cok guzel olmus nizi seviyorum 123 GO
merve Alyaz
merve Alyaz Aylar önce
Neden hep aynı videolar aynı fikirde olanlar?🤔🤔
Elif Arıcı
Elif Arıcı 27 gün önce
Aynısını bende yazdım haklısın.
azra kaya
azra kaya Aylar önce
ayn hep aynı
Bera Öremiş
Bera Öremiş Aylar önce
7:34 lan ockrep degil pankek
alperen hızlı • 5 yıl önce
alperen hızlı • 5 yıl önce 15 gün önce
Aynen
Bülbül İskenderoglu
Bülbül İskenderoglu Aylar önce
Pardon yanlışlıkla göndermişim kankama göndericektim
Bülbül İskenderoglu
Bülbül İskenderoglu Aylar önce
Kanka. yarın doğum günü parti si yapıcaz gelirsin inşallah
Canan Kurt
Canan Kurt 27 gün önce
virüs var ağa sonra inş 😂😃😅
مهندت4 مهند
مهندت4 مهند Aylar önce
شث22
مهندت4 مهند
مهندت4 مهند Aylar önce
6شث2
rumeysa Cicek
rumeysa Cicek Aylar önce
Guzel olmus gercekden
Sabina suleymanova
Sabina suleymanova Aylar önce
Soğan için ekmekde olur suda ben su kullanıyorum😁😁😁😄😄😄
As Kr
As Kr Aylar önce
8.07.' den. Sonra. Konuşma. Yapılmamış. Arkadan. Onaylıyanlar. Yorum. Yada. Like. Atsın. Haklı. Olduğumu. Anlıyayım
32 1
32 1 28 gün önce
@Emin Eliyev niye böyle bir cevp verdin bitişi yazmayı unutmuş olabilir
Emin Eliyev
Emin Eliyev 28 gün önce
sen hele bil
Juliet HMonster
Juliet HMonster 29 gün önce
Yooo var
Pelin su
Pelin su Aylar önce
En sevmediğim şey suşi
debaTV🥰
debaTV🥰 Aylar önce
Lalalaallal Desem kim beğenir? Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!
Kfkdkd Kfkdkd
Kfkdkd Kfkdkd Aylar önce
çok güzel olmuş ellerinize salık arkadaşlar çokkkk güzel olmu vidiyo bayıldım
yoruldum1905
yoruldum1905 Aylar önce
👍🏻💜💜
Buket ATİK
Buket ATİK Aylar önce
❤Her zamanki gibi muhteşem ötesi olmuş. Siz bana abone olun bense size oliym, karşılıklı yani. Abone olur musunuz ?❤
Ekin Ayaş
Ekin Ayaş 26 gün önce
Onlar ya ban cı sadece biri türkçe çevirmıs
Cici Kiz
Cici Kiz Aylar önce
Bu bu belki 19 kes izledim ama hiç sıkılmadım
Mansure Jangarai
Mansure Jangarai Aylar önce
🤣🤣😂😂😂😎😎😎😎😎😎😎😀😀🌹🌹
Zeynep Ceylin Tanrıkulu
Zeynep Ceylin Tanrıkulu Aylar önce
Siz nerden biliyorsun
coğrafya kader
34:00
140journos
görünümler 1,4 Mn
Sen Çal Kapımı 20. Bölüm 2. Fragmanı
0:45
Sen Çal Kapımı
görünümler 2,1 Mn
ŞAKALARA AÇ MISIN! || 123 GO! FOOD Komik Yemek Şakaları
10:08
123 GO! FOOD Turkish
görünümler 1,5 Mn
coğrafya kader
34:00
140journos
görünümler 1,4 Mn
Sen Çal Kapımı 20. Bölüm 2. Fragmanı
0:45
Sen Çal Kapımı
görünümler 2,1 Mn
LİSEDEKİ HALİN - ÇOCUKKENKİ HALİN | La La Dünya
10:59
Aslan, Hazar'ı vuruyor! - Hercai 48. Bölüm
3:16
ÇOK KÖTÜ BİR GÜN GEÇİREN İNSANLAR!!
11:14
ADANA'DA  YARIM İNSAN ŞAKASI ! @Ali Muhsin Atam
25:48