''Bir Deliliğe İki Kişinin Sığmasıdır Aşk'' - Baht Oyunu 14. Bölüm

  görünümler 453,571

Baht Oyunu

Baht Oyunu

2 aylar önce

Baht Oyunu 14. Bölüm - Ada delilik konusunda Bora'ya meydan okudu.

21 Eylül Salı

Romantik bir anda kapıda beliren davetsiz misafir karşısında Ada ne yapacağını şaşırır. Bora, Celal’in ziyaretinin sebebini sorgularken, Ada için gerçekleri saklamak zor bir hal alır.

İlişkilerini gizli saklı yaşamak istemeyen Bora, Ada’nın ailesiyle konuşmaya kalkar. Nergis bu ilişkinin önüne geçmek için elinden geleni yaparken, Rüzgar ve Tuğçe’nin Ada ve Bora’yı ayırma planları devreye girer. Ada’nın Bora’dan ayrılmayacağını fark eden Nergis, Rüzgar’ı yemeğe çağırır ve Ada’nın aklına Rüzgar’ı işlemeye çalışır. Zor bir sınavdan geçen ikilinin aşkı, tüm bu engellere karşı durmayı başarabilecek midir?

'Baht Oyunu', ilk aşkıyla mutluluğu bulamayan ve sonsuza kadar mutsuz olacağına inanan Ada'nın hikayesidir. Gönlünü çalıştığı şirketin sahibi olan Bora'ya Aşık olan Ada, ilk aşkıyla evlenmezse ömür boyu mutsuz olacağı inancı ile yaşamıştır. Ada için rüyalarda ve aşkta imkansızlık söz konusu değildir.

YORUMLAR: 137
Mirzayev Eıi huseyin
Mirzayev Eıi huseyin 26 gün önce
EN EN COK SEVDİYİM DİZİ BAHT OYUNU 😘😘😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
Əyləncəli Dünyam
Əyləncəli Dünyam Aylar önce
Bir deliliğe Ada ve Boranın sığmasıdır aşk😘
Əyləncəli Dünyam
Əyləncəli Dünyam Aylar önce
2:34 Boranın burdasın demesine tutuldum
Maryam Karimova
Maryam Karimova Aylar önce
Bir birilerine cok yakisiyorlar.Keske gercek hayattada sevgili olsalar
Əyləncəli Dünyam
Əyləncəli Dünyam Aylar önce
Sevgililer zaten hayatta
Ebrar. Ckrmn
Ebrar. Ckrmn Aylar önce
.. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ^_^
Bautista Alaine
Bautista Alaine 2 aylar önce
I don't understand Turkish but the chemistry is amazing, the cast is fantastic. I LOVE IT
şerifenaz ergen
şerifenaz ergen 2 aylar önce
Neymiş be bu temizlik odası mesur oldu
Selen Calisir
Selen Calisir 2 aylar önce
Daha nekadar muhteşem anlatılır uyum harikasınız cemrem aytacim
Fatmanur Çelik
Fatmanur Çelik 2 aylar önce
canım tuğçem sen çok haklısın seni çoook seviyorum aslı sümen 🤩🤍✨
ildirim Məcidov
ildirim Məcidov 2 aylar önce
Tuce de ajan zaten
ildirim Məcidov
ildirim Məcidov 2 aylar önce
Sevdikce bakiyorum amma bora olanlari oyrendikde uzuluyom ya insan bu diziyi izlədikce bi huzurlanoyo sizdemi oylesiniz arkadaslar
roblox zeynep
roblox zeynep 2 aylar önce
Lna
Beyza Kalmoğlu
Beyza Kalmoğlu 2 aylar önce
Sadece ben mi deligimi test etmek istemez misin diye okudum
Fatima Aliyeva
Fatima Aliyeva 2 aylar önce
Hangi insan elinde bir adet dosya olan ve Boranın cebinden bir şey alan Tuğçeden şüphelenmez 😂😂😂😂
user name
user name 2 aylar önce
Soylemiceksen boş boş niye açıklama yapayım madem soylemiceksiniz boşverin
Fatima Aliyeva
Fatima Aliyeva 2 aylar önce
@user name neden
user name
user name 2 aylar önce
Gerçek isminizi alabilir miyim acaba
kelebek
kelebek 2 aylar önce
tuğçenin ıslık çalamayışı.. DSKFJJKNDSKLFR
Rona Ibrahimi
Rona Ibrahimi 2 aylar önce
🥰
Dilara
Dilara 2 aylar önce
Cringe
MERVE OMAK
MERVE OMAK 2 aylar önce
Aşk öyle bişey ki bir deli gömleğine iki kişi rahatlıkla sığabilir... ❤️
Müzik Dünyam 🎧🌍
Müzik Dünyam 🎧🌍 2 aylar önce
*Bora biran balonu öpecek zannettim* 😅
Ăłë_wgf315
Ăłë_wgf315 2 aylar önce
Sta diventando noioso con queste zie 3sagerate è questa maledizione del primo amore,era partita bene,mi sarebbe piaciuta con qualche tema più serio.Poi avvolte ad Ada la trovo esagerata con quelle espressioni e quei suoni.
Su Eda  Yavuz
Su Eda Yavuz 2 aylar önce
Uyyy
Canan Akgün
Canan Akgün 2 aylar önce
Isteh aycem 😻😻😻😻😘😘😘
Canan Akgün
Canan Akgün 2 aylar önce
Aycem gercekten var😻😻😘😘😘😻😻😘😘😘
Hicran hicran
Hicran hicran 2 aylar önce
🔥❤️😊🤭
şekersiz limonata
şekersiz limonata 2 aylar önce
2:55 🥵🔥🤤
şekersiz limonata
şekersiz limonata 2 aylar önce
eee bu kimlik olayı boranın üstüne kaldı tuğçenin aldığı rüzgarın eve koyduğunu öğrenecekler mi
Humay Shahsuvarova
Humay Shahsuvarova 2 aylar önce
Borada amma da öpüşmek meraklısıymış arkadaş
aethanael
aethanael 2 aylar önce
Bora: Delilik nedir, nasil deli olunur, deli....hepsini gosterecegim! Izleyici: TV karsisinda yerimizi aldik bekliyoruz!
melonuuz
melonuuz 2 aylar önce
Şunu merak ettim ada Tuğçenin nası hala asistanı oluyo boranın asistanı olmalıı
gunesova
gunesova 2 aylar önce
YA BU NE SJDKEKDKSKDOSKDO
💙BTS🧡ARMY
💙BTS🧡ARMY 2 aylar önce
Arkadaşlar reytingler düşüyormuş 😭😭😭😭💔💔
nur zada
nur zada 2 aylar önce
Bora Doğrusöz 92liymiş hem dee akrep burcuymuş 😂😂
Nesli Han
Nesli Han 2 aylar önce
Bu sahnenin kamera arkasını çok merak ediyordum ama gelmedi.
defne kartal
defne kartal 2 aylar önce
Delilik nedir nasil deli olunur hepsini gosterecem bekle ve gör😂😂😂
defne kartal
defne kartal 2 aylar önce
Eger yardim lazimsa bende birseyler karalayabilirim istermisin Yeterince delimisin Bekle ve gör Ooo ohhh😂
defne kartal
defne kartal 2 aylar önce
Bir deliliğe iki kişinın sığmasıdır aşk❤❤cok guzel tarif ettiniz😉
Haseki Mahidevran Sultan
Haseki Mahidevran Sultan 2 aylar önce
bende QA (yanlış yazmıl olabilirim) testi yaptırmıştım 112 parlak zeka çıktım canım beynim
Mrs.Perfect
Mrs.Perfect 2 aylar önce
İQ yazılıyo sanırım
Selen Calisir
Selen Calisir 2 aylar önce
Çok tatlisinizzz
Selen Calisir
Selen Calisir 2 aylar önce
@AyBer✨ evet ayrıcalıklara uyeyiyimm
AyBer✨
AyBer✨ 2 aylar önce
Adayla bora emojisimi 😱🥺😂
Mikayil Agayev
Mikayil Agayev 2 aylar önce
Admin nerdesin kamera arkası isdiyorum
Ahmetcan
Ahmetcan 2 aylar önce
Adanın kokusunu artık gerçekten merak ediyorum bora koklaya koklaya bı hal oldu🤣🤣🤣🤣
Ahmetcan
Ahmetcan 2 aylar önce
@h n aynen dlkfldld
h n
h n 2 aylar önce
adam içine çekince sarhoş gibi oluyor bide dlkfldld
Depression Time
Depression Time 2 aylar önce
İlk bölümlerde Rüzgar Ada'ya Tuğçe'nin yanında bir hiçsin falan demişti simdi Tuğçe Bora'nın yaninda bir hiçsin dedi ve Bora Ada'nın sevgilisi Karma is for you
shamsiyya nasib
shamsiyya nasib 2 aylar önce
Reyting yine kötü gelmiş
Ahsen
Ahsen 2 aylar önce
Tuğçenin bu hali çok güzel yaaa Elbise çok yakışmış
sticks spider
sticks spider 2 aylar önce
cümle bittiyse sonuna 3 nokta konulmaz abi kız bir de edebiyat okumuş dizide insanları salak yerine koymayın azıcık özenin ya
Yağmur Nisa Dereli
Yağmur Nisa Dereli 2 aylar önce
Üç noktanın farklı kullanıldığı yerler de var
Rana Çeker
Rana Çeker 2 aylar önce
tdk ayağınıza geldiğğ
Ashwini Manwar
Ashwini Manwar 2 aylar önce
This boy (Bora/ Aytaç) fully drown into the Ada's (Cemre) hangover 😂 the way he behaves around her 🤩 and imp the way he smells her uffff highly dead 🤪
Tanverul Islam
Tanverul Islam 2 aylar önce
@Ashwini Manwar Bangladesh 🇧🇩
Ashwini Manwar
Ashwini Manwar 2 aylar önce
@Tanverul Islam India
Tanverul Islam
Tanverul Islam 2 aylar önce
Where are you from?
Izzat Khan
Izzat Khan 2 aylar önce
Çok güzeller 😍😍😍
Burcu Karataş
Burcu Karataş 2 aylar önce
Kimliği neden aldı ki
şekersiz limonata
şekersiz limonata 2 aylar önce
adanın evine koyup teyzelerin görmesini sağlamak için. bora eve mi geliyo hani ayrılmıştınız demek için
Yemek,rec
Yemek,rec 2 aylar önce
Harika 🥇 bir bölümdü #BahtOyunu #AdBor...
Hüdaker Becerik
Hüdaker Becerik 2 aylar önce
Full bölümü niye yok
şekersiz limonata
şekersiz limonata 2 aylar önce
boranın bu halleri çok tatlı
Eugenia Cubas
Eugenia Cubas 2 aylar önce
#BahtOyunu #AdBor #AyCem #AytacSasmaz #CemreBaysel
Betül Tüngür
Betül Tüngür 2 aylar önce
Çok güzelsiniz çok
franks first love
franks first love 2 aylar önce
bu sahne bambaşkaydı
uçan pandaciklar
uçan pandaciklar 2 aylar önce
Bende tatliliğiniza deliricem yaaa
Damla Özdere
Damla Özdere 2 aylar önce
Bora neden bu kadar azgın
nur zada
nur zada 2 aylar önce
Bora karakteri akrep burcuymuş bence bu tesadüf olamaz😂😂
aslan selda
aslan selda 2 aylar önce
@Damla Özdere romantik komedi çekiliyor, anlarsanız şayet
Damla Özdere
Damla Özdere 2 aylar önce
@aslan selda alakayı kuramaman senin problemin aşık adam her an dişlerini sıkarak biyerlerde kızı kıstırıp öpmeye çalışmaktan başka bişey düşünmeyen kişi değildir.
adem ergun
adem ergun 2 aylar önce
Bencede neden
aslan selda
aslan selda 2 aylar önce
Ne alaka azginlikla, aşık adam, gayet normal dokunmak öpmek istemesi
Ayşe Akar
Ayşe Akar 2 aylar önce
Bencede
ayça
ayça 2 aylar önce
salak salak ıhı ıhı demeleri çok özel 💜
kader kaplan
kader kaplan 2 aylar önce
Bu avukat kadin kalp yarasininda'da avukat
Rukiye Avcı
Rukiye Avcı 2 aylar önce
Arkadan gelip sarılması
EkBal Moayed
EkBal Moayed 2 aylar önce
❤❤❤❤
Kəmalə Əzizova
Kəmalə Əzizova 2 aylar önce
Bora Adanın kokusunu içine çekip sarhoş oluyooo😍😍
Büşra çelik
Büşra çelik 2 aylar önce
Aynen valla
Ebru Özalmete
Ebru Özalmete 2 aylar önce
Ekran karşısında daki #adbor dur aşk🤗😘
Muhabbat Shukurova
Muhabbat Shukurova 2 aylar önce
😘
Kübra Yolcu
Kübra Yolcu 2 aylar önce
Bir deliliğe iki kişinin sığmasıdır AŞK ☺️🤍🖤 #BahtOyunu
Tahmine Haliloğlu
Tahmine Haliloğlu 2 aylar önce
Aşk delisi Bora Bey 😍
Çağla Didem Ülker
Çağla Didem Ülker 2 aylar önce
Bora'nın bu koşup ada'ya sarılmasını bekledim bütün bölüm çok tatlısınız ama ya ada'da fena yalnız💕💕💕yap yap sonra yazım için😉😉
sebiies 💜
sebiies 💜 2 aylar önce
Ya artık anlatsin Bora'ya gercekleri Pls- ❤️
Jalə İsmayılova
Jalə İsmayılova 2 aylar önce
Merhaba hanımlar nasılsınız 😊 size güzel bir iş teklifim var yakında türkiye'de yeni bir şirket açılacaktır. Bu şirkete katılıp yüksek maaşlar almak ister misiniz? Firma yeni olduğu için ekibi bir araya getirmek daha kolay olacak 😊 Bu firmanın ilk liderlerinden biri olmak ister misiniz? 😊
Elif Akın
Elif Akın 2 aylar önce
Anaaa bunlar çok aşık ya..
fatma
fatma 2 aylar önce
güzeldi ada bora
إسلام عمر سوري
إسلام عمر سوري 2 aylar önce
Yaa çok tatlılar ama boranın gerçekleri öğreneceği günü düşündükçe 😒
Husniya Sattorova
Husniya Sattorova 2 aylar önce
Şuna bak ya çok güzeller
Nowrin Akib
Nowrin Akib 2 aylar önce
aycem
Nowrin Akib
Nowrin Akib 2 aylar önce
adbor
Nowrin Akib
Nowrin Akib 2 aylar önce
babysco
Nowrin Akib
Nowrin Akib 2 aylar önce
wonder
Nowrin Akib
Nowrin Akib 2 aylar önce
perfection
Nowrin Akib
Nowrin Akib 2 aylar önce
cute
Nowrin Akib
Nowrin Akib 2 aylar önce
beautiful
Cansu Yaşar
Cansu Yaşar 2 aylar önce
COK GÜZEL
Nowrin Akib
Nowrin Akib 2 aylar önce
babycim
Nowrin Akib
Nowrin Akib 2 aylar önce
cuties
Nowrin Akib
Nowrin Akib 2 aylar önce
wow
Bilinmeyen
Bilinmeyen 2 aylar önce
Salak
Bengü fan
Bengü fan 2 aylar önce
Ya inşallah bora gerçeği öğrendikten sonra umarım yine böyle olur
Мøøн🌙
Мøøн🌙 2 aylar önce
"Bir Deliliğe iki kisinin siğmasidir aşk"😻
ildirim Məcidov
ildirim Məcidov 2 aylar önce
En sevdiyim kelime
Gūneş🧸
Gūneş🧸 2 aylar önce
Ayenen🧸🔮
Hasan Demiralay
Hasan Demiralay 2 aylar önce
Canlarim🖤
~𝔸𝕪𝕝𝕚𝕟
~𝔸𝕪𝕝𝕚𝕟 2 aylar önce
*ADBORUN MUKEMELIĞI🤩*
hello {Ayfc💪}
hello {Ayfc💪} 2 aylar önce
Cemre ve Aytaç rolünü çok güzel yapıyorlar!
hello {Ayfc💪}
hello {Ayfc💪} 2 aylar önce
@Esra Şirikçi 😊
Esra Şirikçi
Esra Şirikçi 2 aylar önce
Bence sevgili oldukları için işlerine bile geliyor ama çok tatlılar umarım hiç ayrılmazlar 😇😍
Hasan Demiralay
Hasan Demiralay 2 aylar önce
Hala bora gercekleri bilmiyor aliyicam😢😢🖤🖤🖤🖤
Hola Hi
Hola Hi 2 aylar önce
Aslında herkes gibi boradav biliyoryyyy
hello {Ayfc💪}
hello {Ayfc💪} 2 aylar önce
AdBor'a düştüm😁
Nur
Nur 2 aylar önce
Birbirlerine bakıp "ıhı" diye alık alık gülmeleri = naime ve bilalin birbirine "ıhı" diye bakıp gülmesi djzjjdjd
Medine Ahmed
Medine Ahmed 2 aylar önce
@Çizim Diyarım ع
Sadiq Hesenov
Sadiq Hesenov 2 aylar önce
😂😂😂😂🤣
zehra saz
zehra saz 2 aylar önce
Ayy cidden😂😂😂😂😁😁😁
Violet Faith
Violet Faith 2 aylar önce
Hahahahah😂😂😂
Çizim Diyarım
Çizim Diyarım 2 aylar önce
Aynen jshxhhxjsjs
Pam Kowaski
Pam Kowaski 2 aylar önce
#Adbor 💜
Serxanli Aytac
Serxanli Aytac 2 aylar önce
Cok guzel
Muhammed Beyhan
Muhammed Beyhan 2 aylar önce
Ada ♥️ Bora Gerçekleri Anlatsa Türkiye Bayram Edecek 🤣 Bana Katılanlar 👍
Binali Coşkun
Binali Coşkun 2 aylar önce
Mükemmel bir sahne ve tuğçe ve Rüzgarın planları artık işe yaramasın
Seyda Tunçel
Seyda Tunçel 2 aylar önce
6 yorum 1dk önce
MEHDIγEvA γAsəMəN
MEHDIγEvA γAsəMəN 2 aylar önce
😍😁
yorgun yks öğrencisi
yorgun yks öğrencisi 2 aylar önce
Bora nın adanin kokusuyla kafasının kıyak olması jdkxkxkx ve deli lafı gelince inceden bi delirme gelmesi filan efsoydu
Jale Qafarova
Jale Qafarova 2 aylar önce
İlllkkkk❤Azerbaycandan selamlar🇹🇷🇦🇿💫❤
ildirim Məcidov
ildirim Məcidov 2 aylar önce
Selam
Ecrin Çakmak
Ecrin Çakmak 2 aylar önce
Aşırı güzeller umarım hep böyle olurlar yaa 🥺
Zarifa Cafarova
Zarifa Cafarova 2 aylar önce
Senaristin iki üç bölüm sonra her şeyi mahv etmesine dayanamam İnşaAllah olmaz öyle şeyyyy
Her Şey Bir Lütfen'e Bakar :) - Baht Oyunu
6:05
Helal olsun anneye 👸🏻❤️👶🏻🧿✅
0:25
Baht Oyunu 11. Bölüm Tüm #AdBor Sahneleri
59:29
Helal olsun anneye 👸🏻❤️👶🏻🧿✅
0:25
Yargı 12. Bölüm 2. Fragman
0:41
Yargı
görünümler 2,4 Mn
Kıbrıs Zafere Doğru 17. Bölüm
2:8:49
Bir Zamanlar Kıbrıs
görünümler 278 B
Barbaroslar Akdeniz'in Kılıcı 11. Bölüm
2:34:22
Barbaroslar: Akdeniz'in Kılıcı
görünümler 1,6 Mn
Mesut Süre İle İlişki Testi | Konuklar: Didem Ülgüt & Yekta Sakallıoğlu
1:18:40