Mesut Süre İle İlişki Testi | Konuklar: Burcu & Volkan Denk

  görünümler 602,596

Mesut Süre İle İlişki Testi

Mesut Süre İle İlişki Testi

2 yıl önce

Hello! Sezonu tam anlamıyla açtık artık :) Yorum, beğeni ve desteklerinizi esirgemeyin millet. Bizi paylaşın, paylaştıkça birlikte büyüyeceğiz... İyi seyirler.

Canlı çekimlerimize seyirci olarak gelmek için Biletix'ten bilet alabilirsiniz;
www.biletix.com/etkinlik-grup...
**Bilet tükenen etkinliklerde, kapıda sınırlı sayıda bilet bulunabilir.**
*Etkinliklerimiz Covid19'a yönelik önlemler kapsamında sosyal mesafe ile hijyen kurallarına uyularak ve kapalı salonlarda salon kapasitesinin en fazla %40'ı kullanılarak gerçekleştirilecektir.*

Farklı şehirlere gelmeye devam edeceğiz. Eğer konuk olarak katılmak isterseniz, başvurunuzu şuradan yapabilirsiniz;
►www.santralkumpanya.com/iliski-testi

"Mesut Süre İle İlişki Testi", Santral Kumpanya yazar ekibinin Mesut Süre'nin sahne performanslarından ilhamla ürettiği bir talk show formatıdır. Yapım, çekim, kurgu ve format geliştirme Kumpanya'dan, performans Mesut'tandır yani.


Lütfen yorum yapmayı ve bizi Instagram'dan takip etmeyi unutmayın!
iliskitesti
mesut_sure

YORUMLAR: 551
Mesut Süre İle İlişki Testi
Mesut Süre İle İlişki Testi 11 aylar önce
Canlı çekimlerimize seyirci olarak gelmek için Biletix'ten bilet alabilirsiniz; www.biletix.com/etkinlik-grup/182857669/TURKIYE/tr **Bilet tükenen etkinliklerde, kapıda sınırlı sayıda bilet bulunabilir.** *Etkinliklerimiz Covid19'a yönelik önlemler kapsamında sosyal mesafe ile hijyen kurallarına uyularak ve kapalı salonlarda salon kapasitesinin en fazla %40'ı kullanılarak gerçekleştirilecektir.*
Bilge Colak
Bilge Colak 2 yıl önce
1 saat 6 dakikalık eğlence hem de B E L E Ş
Mete Keçeci
Mete Keçeci 2 yıl önce
Yusuf Sarıbas hocam sen o emojiyle çoktan kaybettin haberin olsunda
Yusuf Sarıbas
Yusuf Sarıbas 2 yıl önce
Bilge srbsyf instagram hesabım ekle istersen 😉
Zerrin DEMİRCİ
Zerrin DEMİRCİ 2 yıl önce
@Bilge Colak 😂😂😂
the doors
the doors 2 yıl önce
Beleşçiyiz kxüaşxqiixşa
Cem İşçiler
Cem İşçiler 2 yıl önce
Kanal değişince bir daha konuk olabiliyor muyuz abi? :)
muzaffer çakır
muzaffer çakır Yıl önce
Bitmedi mi fakirlik hikayelerin :))
Türker Bolat
Türker Bolat 2 yıl önce
Katıl katıl , dert babasısın ya sen ......
Uğur Damar
Uğur Damar 2 yıl önce
Muhtarım?
Melis Kocal
Melis Kocal 2 yıl önce
N'olur olunnn😍
Edward Mc Wyck
Edward Mc Wyck 2 yıl önce
Eveet hamilelik bitti 😊 eşit şartlarda lütfen tekrar konuk olun.
hefe pol
hefe pol 2 yıl önce
Mustafa Sarıgül ve eşini tebrik ediyorum, çok güzel bölüm olmuş.
Büşra Erişkin
Büşra Erişkin 2 yıl önce
efe polat z
Journalist 005
Journalist 005 2 yıl önce
))))
meervee
meervee 2 yıl önce
pazar günü başka hiçbir şey beni bu kadar mutlu edemezdi 😍💜
berat yener
berat yener 2 yıl önce
Yine çok komik 3 gündür nasıl çalışıyorsam anca farkettim yeni bölümü keyfim yerine geldi teşekkürler :)
hiçöylesine
hiçöylesine 2 yıl önce
İçim kıyıldı bu aşırı normal çifte. Allah mesut etsin ama biz mesut olamadık Mesut keşke enerjileri daha yüksek çiftler seçsen neyse iyi ki geldin özlemişiz ☺️
Çiğdem -
Çiğdem - 2 yıl önce
sezon arasındayken izlediğim çoğu bölümü ikinci kez izledim, ama bu bölümü bitiremiyorum sıkıntıdan affedin.
Riders On The Storm
Riders On The Storm Yıl önce
Kesinlikle aynen en kötü konuk bunlar.
Hasan Budak
Hasan Budak 2 yıl önce
aynen tırttttttttt yanımda misafir var diye açtım. ayıp olmasın diye de kapatamadım.....
Cengiz Benli
Cengiz Benli 2 yıl önce
süper bir bölüm, ben çok samimi ve özellikle rahat buldum çifti, çok da güzel enerjileri var, güzel başladı aslanım.. hem beleşci hem biletliyiz bizi tanı
Ercan
Ercan 2 yıl önce
Bugün üçüncü gün, 37. dakikadayım. Bir haftaya biter gibi bölüm. İnat ettim hepsini izleyeceğim. Programın en sıkıcı bölümü olabilir bu. Olsun, nazarlık olsun bu da...
esra
esra 2 yıl önce
Daha video atmafan önce aboneydim. Zilim de açık. Artık beleşçi demezsek sevinirim Mesutcuum. 🐣 Hoşgeldin,yeni sezonumuz da bol kahkahalı, likelı, aboneli olsun inşallah. ❤
Mervenur Oturak
Mervenur Oturak 2 yıl önce
Ya hiç durdurmadan , yemek , tolet arasında bile izlediğim programı 3 gün oldu başlıyalı bi ti re mi yo rum. Mesut abinin bile enerjisiyle kurtaramadığı çift resmen, kendimi zorluyorum ama yok bitmiyor . 🙄 neyse nazarlığımız olsun 🔹
dilara özbayrak
dilara özbayrak 2 yıl önce
Özledikkkkk Mesutcum ya sayfayı yenile yenile bi hal oldum 😍 bizi tanı 😊
Gökhan Ataklı
Gökhan Ataklı 2 yıl önce
ooo sen çıldıvmış olmalısın aslanım. Hayırlı uğurlu olsun herkese yeni sezon. BOL SAATLİ AMİN. :)
Sultan Yavuz
Sultan Yavuz 2 yıl önce
Gerçekten çok özlediğimi fark ettim. İyi ki varsın Mesut Süree 💖💖💖
Merveli
Merveli 2 yıl önce
Hönkürerek gülmeyi özlemişim be Mesut hoşgeldin 😂😂
MEHMET TOPRAK
MEHMET TOPRAK 2 yıl önce
Bu popülariteye ulaştıktan sonra kanalı açmak yapılması gereken bir şeydi. Başarılarının devamını diliyorum
esra
esra 2 yıl önce
3 part halinde bitirdim programı. Enerjisi düşüktü çiftin. İkizler burcu kadını nasıl bu kafar skain konuşabiliyor enerjisiz oluyor onu da anlamadım. Hayırlısı artık pazarı bekliyoruz 😂
Ferhat Atabek SHATERI
Ferhat Atabek SHATERI 2 yıl önce
Gözümden yaş geldi valla, bu kadar güldüğümü hatırlamıyordum.
nzlcll
nzlcll 2 yıl önce
Pazar Pazar keyfimiz yerine geldi 😄😄
İlker Gümüşoluk
İlker Gümüşoluk 2 yıl önce
Ooooo yeni kanal. Hayırlı uğurlu 🤗
Beyza
Beyza Yıl önce
Abim hadi gel artık çok bekledik
Nurbanur Ünal
Nurbanur Ünal 2 yıl önce
“Olsun” yazmayı mı unuttunuz 😂
Hüseyin Hakkomaz
Hüseyin Hakkomaz 2 yıl önce
Doğru söyle yenge var mı yoksa tarihin en büyük dolandırıcısı mısın? Değilsen katıl artık şu programa
D ΛRTH
D ΛRTH 2 yıl önce
Umarım sizi de görürüz.
Kayalar Da Okur
Kayalar Da Okur 2 yıl önce
Yorumlar arasinda bos muhabbetlerden sonra ismini gormek ne hos.. direkt instgrama donup tekrar izliycem simdi. Akil dolu mizah konusunda ùlkenin ilk 5indesiniz Ìlker Bey sevgiler..
A.Kadir Özgenç
A.Kadir Özgenç 2 yıl önce
Haftada iki bölümdü unutmayalım lütfen 😇
Egehan Zekeriya DÜNDAROĞLU
Egehan Zekeriya DÜNDAROĞLU 2 yıl önce
Enfes bir bölüm olmuşş 😍 kahkaha ata ata kahvaltı yaptım 😃😃
aklimahicbirsey gelmedi
aklimahicbirsey gelmedi 2 yıl önce
yine telefonda izlemeye gönlüm el vermedi, daha yeni izleyeceğim ☺️☺️
Abdurrahman Şahin
Abdurrahman Şahin 2 yıl önce
bağımsız bir kanala geçmeniz çok güzel olmuş 100bini , milyonu gör aslan
Ree Young
Ree Young 2 yıl önce
Her bölümünü izledim şu formatın, ilk defa yorum yapacağım. Allah rızası için şuraya çıkan çiftler, kafanıza silah dayayıp çıkmışsınız gibi davranmayın. Binlerce kişi sizi youtube dan izleyecek bunu biliyorsunuz. Onlarca kişi orada oturmuş sizi izliyor bunu görüyorsunuz. Hadi bizim ileri sarma imkanımız var burdan. Oradakiler nasıl dayanıyor. Mıy mıy mıy. Mesut süre’nin espirileri araya girmese saniye tahammül edemem.
Çiğdem -
Çiğdem - 2 yıl önce
yeni sezon açılışının doğal kalamayan bir çiftle yapılmasına üzüldüm, durdura durdura izliyorum.
Hazal Betül
Hazal Betül 2 yıl önce
Yaşasın farklı kanal ve yaşasın tekrar mesut süre 🥰🥰🥰
nato kafa
nato kafa 2 yıl önce
mesut bey beğendikleri oyuncuları söylerken yanda resmi çıkabilir mi 2sny
Hale Demir
Hale Demir 2 yıl önce
Kesinlikle 👍🏻
Mago Amelda
Mago Amelda 2 yıl önce
Katılıyorummm
aslıhan gönüllü
aslıhan gönüllü 2 yıl önce
Pek eğlenceli bir çift olmadığı için epey durgun bir bölüm olmuş. Artık bi dahaki sefere 🤭
Snm D.
Snm D. 2 yıl önce
Bölümlerin yanına numaralar da koymalısınız sonradan izleyenler belki sırayla izler🤗
Çise Sezgek
Çise Sezgek Yıl önce
Suan kendimden utaniyorum ben nasil bu bolumu izlememisim diye öldüm gulmekten mesut abii efsanesin😍👍
Seldağ
Seldağ 2 yıl önce
İkizler insanı gidip ikizler insanının başını yakmış ,en sevdiğim :D
Tuba Erdem
Tuba Erdem Yıl önce
Mesut abi ,zekana hayranım yaaa süpersin 😂👏👏👏👏
Bilge İmge
Bilge İmge 2 yıl önce
Siz ikinizde ikizler burcu olduğunuza emin misiniz 😅 benim ikizler burcu olan bütün arkadaşlarım aşırı eğlenceli, komik ve çok konuşurlar ya. Mutluluklar diliyorum ama durgun bi bölüm olmuş enerji baya düşüktü.
Nevin Berkay
Nevin Berkay 2 yıl önce
16 yıllık örnek çifti de ilişki testine bekliyoruz :D
İsmail Tayşi
İsmail Tayşi 2 yıl önce
Mesut Süre diye bir kanal açsan daha mantıklı değil miydi ? 50 Yıl bunu yapacak değilsin ya. Her programa kanal mı açacaksın aslan parçası ? :D :D
İsmail Tayşi
İsmail Tayşi 2 yıl önce
@Shizo Punch ordan yayınlaması daha mantıklı olurmuş. Bütün bölümlerini izleyen biri olarak benim bile haberim yok farklı bir kanalı olduğundan.
Shizo Punch
Shizo Punch 2 yıl önce
mesut süre diye youtube kanalı var zaten
nzlcll
nzlcll 2 yıl önce
Sonunda kavuştuk yeni sezona 🤩🤩🤩🤩
DeePSmiLe
DeePSmiLe 2 yıl önce
Ohh ya yeni bölümler gelsin gelsin geeeeelsinn... Hoşgeldin yüreğine sağlık And start 😂 La la laaa lalalalaaaaaa 😍😍💕💕
Oyunlor
Oyunlor Yıl önce
Hanımefendinin enerjisi çok ama çok güzel. Umarım benim de kendisi gibi dokunmatik bir sevgilim olur bir gün. Özel insan tarafından dokunulmayı sevdiğim için olsa gerek dünyanın en kütük kadınlarıyla sevgili oldum bu vakte kadar hep. Maşallah diyelim tabi nazarımız değmesin, mutlulukları daim olsun.
Yeliz K.
Yeliz K. 2 yıl önce
Abi beleşçi diyip diyip duruyon sanki bilet 10 tl de biz gelmiyoz seni aşırı severek izliyorum ama bu biletler almış başını gitmiş aslanımm öğrenciye bir güzellik yap da gelelim 🤘🏼🥳👍🏻
celal inci
celal inci 2 yıl önce
hayırlı olsun kanal güzel insan, 70 milyon aboneli bir kanal olur inşallah.
spor vakti01
spor vakti01 2 yıl önce
Yeni kanal ve yeni sezon hayırlı uğurlu olsun mesut abi instagramdan tanıtmaya devam et yoksa beleşçi tayfası bulamayabilir 😊
Samet Katip
Samet Katip 2 yıl önce
Abi çok sıkıcı bi çift bulmuşsunuz. Senin esprilerin olmasa izlenmez. İlk programdan beri izlerim ben bu kadar sıkıcı bir çift görmedim. Ben bu bölümde daha öncekiler gibi gülemedim. Konukları seçerken daha dikkatli olmanızı nacizane olarak tavsiye ederim. Saygılarımla Beleşçi
just software
just software 2 yıl önce
oh be sonunda başka kanalların saçma içeriğine katlanmak zorunda olmadan sadece senin olduğun bir kanal 😌nefis
Snm Ost
Snm Ost 2 yıl önce
Yorumları okurken bölümün bitmiş olması:)) durgun bir çift
Kodu Bozuk
Kodu Bozuk 2 yıl önce
Kahvaltıların vazgeçilmezi gelmiş ne mutlu bize
Ertuğrul Dağcı
Ertuğrul Dağcı 2 yıl önce
oh oh BELEŞ bir saatlik eğlence eyvallah aslanım.
Kübra Üstündağ
Kübra Üstündağ 2 yıl önce
Beleşciler olarak gülmeyi özlemişiz ya
Mir Murat DEMİR
Mir Murat DEMİR 2 yıl önce
Başarılar diliyorum, Sağlıkla Neşeyle.. Dert Görmeyesin'iz
CNN Atk
CNN Atk 2 yıl önce
Oh be ilişki testi izlerken yemek yemeği özlemişim.sensiz yemeklerin tadı tuzu yoktu.
Nilay Otuc
Nilay Otuc 2 yıl önce
Abi yanlışlıkla erkek arkadaşıma mesaj atarken senin videoyu 250 kişilik sınıf grubuna attım vize gerginliğinde herkese çok iyi geldi bu vesileyle de reklamını yaptık aslanım , şu öğrenci kardeşlerine seni çift kişilik izleme fırsatı versen ne gzel olur, beleşçi değil öğrenci milletiyiz bizi tanı 🙇🏼‍♀️ Ankara hukuk olarak beğenerek izliyor izlettiriyoruz
ayse Özkan
ayse Özkan 2 yıl önce
Özledik aslanım, kıyamıyorum izlemeye yaaa
vardamanwe
vardamanwe 2 yıl önce
1 saatlik BELEŞ komedi kaptık belesciler cok mutlu aslanım
ŞAZİBE MUN
ŞAZİBE MUN 2 yıl önce
Yine mükemmeldi her bölümü en az 2 defa izledim bunu da öyle olacak çok belli :)
Nurşevin Sarıdağ
Nurşevin Sarıdağ 2 yıl önce
o kadar alışmışım ki verdiğiniz ara bitmek bilmedi sanki
4 TEKER 1 BEDEN
4 TEKER 1 BEDEN 2 yıl önce
nurşevin sarıdağ harbiden öyle
Melike IŞIK
Melike IŞIK 2 yıl önce
Ben evlenene kadar program devam eder İnşallah 😂😂
Ceyda
Ceyda 2 yıl önce
Oh beeee özlemişiz ❤️💫
betül
betül 2 yıl önce
Abi mezuna kaldım haftada 1 video yeterli. sevgiler :D
hüseyin H.k
hüseyin H.k 2 yıl önce
abı çok fazla ara verdin ve program çok eğlenceli olmadığı için bitiremedik çiftle çok alakası olduğunu düşünmüyorum bu bolum daha sonra yayınlansa belki daha iyi olabilirdi bence bu tür konulara daha çok dikkat etmeniz daha iyi olabilir abi ilk ve son bölümlere biraz daha dikkat etmenizi önerebilirim
Mert Karahasan
Mert Karahasan 2 yıl önce
Falcao' nun gelmesi yetmezmiş gibi bi de ilişki testi yeni bölüm geldi. Güne puanım 10\ 10.
Ayşe SAĞLAM
Ayşe SAĞLAM 2 yıl önce
Mesut Süre: Keşke azıcık daha karakterim olsaydı. 😂
Özlem Deniz Yılmaz
Özlem Deniz Yılmaz 2 yıl önce
Yeni kanala abone olundu, video beğenildi , diğer videoları beklemeye geçildi 🎉 beleşçi olabiliriz ama iyi takipçiyiz bizi tanı abi😂
harun ilhan
harun ilhan 2 yıl önce
Artık yeni kanalımız da izleyeceğiz 👏👏👏👏
Dr Aysen Abdollahzadeh
Dr Aysen Abdollahzadeh 2 yıl önce
Keşke haftada her gun olsa!
Zübeyda Vurguncu
Zübeyda Vurguncu 2 yıl önce
Ooo yeni kanal, özlenen içerik 🎉 iyi oldu iyi 👌🏻🤗
yusa pm
yusa pm 2 yıl önce
Günüm güzelleşiyor ♥️
Timur Yesil
Timur Yesil 2 yıl önce
hayırlı olsun ilk yayın güünden 100.000 takipçin olsun...beleşçiyim ama dua ederim
hiçöylesine
hiçöylesine 2 yıl önce
Ohaa yeni bölüm gelmiiş hem de yeni kanalda ve ben de bunu eski bölümleri izlemek için gelince fark ettim.. Mutlu ettin Süre
Ömer GEDİK
Ömer GEDİK 2 yıl önce
Bu programı 2 yıllık kız arkadaşım aracılığıyla tanımıştım 5-6 ay önce kadar. Sezon finali öncesi kız arkadaşım vardı; ama tatil sürecinde ayrıldık. İlişki testi başladığına göre belki geri gelir. 🙏
Merve Tuzyilmaz
Merve Tuzyilmaz 2 yıl önce
Sonunda beee , hayatımda ne eksik diye soruyordum kendime😂😂😂
Presto Matbaa
Presto Matbaa 2 yıl önce
İlk bölüm için fazla beklentiye girmemek lazımmış :) neyse artık nazarlık olsun bari :)
Sergen German
Sergen German 2 yıl önce
Oh be!!! Hah şöyle kendi kanalın olsun be adam. Sıçarım başka kanala konsept kiralamaya, yalan yok diğer kanala abone olmadım hiç bir zaman. Talk Show döneminden kişisel kanalına, bir de şimdi bu kanala abone oldum keyifle. Çöp içerik görmeden, çiççek gibi abone olma keyfisi. Haydin hayırlı izlenmeler.
Batu D
Batu D 2 yıl önce
Diger bolumleri bitireyim bu kanala gecıyorum artık gec fark ettim seni abi on numara adamsın tam kafasın valla :D
Osman Fikret Yildiz
Osman Fikret Yildiz 2 yıl önce
Hayırlı olsun, çok özledik be aga.
mavi
mavi 2 yıl önce
Allah aşkına çiftlere burçlarını ve memleketlerini sor
yusa pm
yusa pm 2 yıl önce
Sonunda kavuştum gönlümün efendisine
gencay sandal
gencay sandal 2 yıl önce
özlemişim beleşçiliği güzel programlar ve izlenmeler
E. Bağdat
E. Bağdat 2 yıl önce
Muzigin degismis olmasi videonun basinda sinirlerimizi bozsa da sonuna dogru alistigimizi farkettik😄 sorulari degistimenizi de sevdik
Devrim Güneş Sıvacı
Devrim Güneş Sıvacı 2 yıl önce
Kendi kanalınıza geçmenize çok sevindim. Tebrikler ve teşekkürler. Mesut Süre Mode On [ Eee o zaman abone de oluruz herkese de tavsiye ederiz aslanım bizi tanı seni yalnız bırakmayız. ] Mesut Süre Mode Off
Köksal Kayalar
Köksal Kayalar 2 yıl önce
İlker Gümüşoluk ve Kemal Ayça'yı eşleriyle alabilir misin artık lütfen? Rica ediyorum. Kabul etmiyorlarsa Mesut Sürelik yap . :) Yeni kanalın hayırlı olsun ...
Kayalar Da Okur
Kayalar Da Okur 2 yıl önce
(İlker) Gümüşoluk ailesini bekliyoruz, ama sanki İlker Bey'e o teklif 10 defa gitmistir. Kabul et #ilkergümüşoluk
beste emek
beste emek 2 yıl önce
bunu sende biliyorsun senin için izledik bu bölümü aslanım :)
Dila S. Akkaya
Dila S. Akkaya 2 yıl önce
Ruh emiciler tarafından saldırıya uğramışlar. 2 günde izledim resmen😣
Gözde Nur Altun
Gözde Nur Altun 2 yıl önce
ya niye sezon başlamadı diyordum burda eğlence varmış hiç haberimiz yok aslanım
Galip Yanar
Galip Yanar 2 yıl önce
abi bu programı kendi kanalına taşıman çok iyi bir karar olmuş
Fidanziz Aziz
Fidanziz Aziz 2 yıl önce
Çok sevindim.Severek izliyoruz hep.Azerbaycandan selam
Emre ÖZNUR
Emre ÖZNUR 2 yıl önce
Yine bi teaser sandım ama değilmiş :) Yeni kanal hayırlı olsun tüm beleşçilere :)))
Zeynep Cansız
Zeynep Cansız 2 yıl önce
allaaah kanal değişmiş bulana kadar delirdim mesutcum naptın yahu
Aykut ÇELİK
Aykut ÇELİK 2 yıl önce
Ilk 11 dakika hiç güldürmedi.. Umarım devamı belesçiliğe değer
Emre Menteş
Emre Menteş 2 yıl önce
Kadının enerjisi çok düşük insanı yoruyor izlerken :)
Peri Altunlu
Peri Altunlu 2 yıl önce
mesut bey sevgilisinden her ayrıldığında yeni sayfa açan kız gibisiniz valla her sene bir kanal açıyorsunuz yetişemiyoruz
B-E
B-E 2 yıl önce
Merhabalar, sıkı bir ilişki testi takipçisi olarak yeni sezonla ilgili birkaç şey yazmak istiyorum. Öncelikle yeni sezon hayırlı olsun, umarım geçtiğimiz sezondan çok daha başarılı bir yıl olur. Herneyse uzatmadan Mesut Süre'nin mikrofonun sesi çok mu açıktı? yoksa bana mı öyle geldi bilemiyorum ama biraz rahatsız etti. Ek olarak sorular arası geçişteki müzik neden değiştirildi? Eskiden çok samimi bir müzik vardı ve açıkçası her soru değiştiğinde o müziği aradım(Yanlış olmasın ortalarda bir yerde duymuştum). Kanalı tanıtma amaçlı 3 teaser yayınladınız diye düşünüyorum, yoksa ilişki testi takipçileri için bir tanesi yeterli. Bunların dışında ortalama bir bölüm bile değildi ne yazık ki. Mesut Süre elinden geleni yapsa da çiftin enerjisi çok düşüktü. Her neyse moral bozmak yok aslanım, daha yeni başladık.
Ifrit
Ifrit 2 yıl önce
B-E çiftin enerjisinden ötürü zaten Mesut bu denli müdahele edip espri yapmak zorunda kalmış.
oktay özen
oktay özen 2 yıl önce
1 küsür saat izlegecegimi zannetmiyodum ama izledim çokta güldüm
Kamran Nasibov
Kamran Nasibov 2 yıl önce
Çoğunluğun aksine sıkıcılığın nedeni olarak çifti değilde Mesut beyin enerjisinin, hevesinin azlığında gprütor gibiyim. Yani bana öyle geldi. Mükemmel nokta atışları olan adam sanki zorlanıyordu..
nzlcll
nzlcll 2 yıl önce
Yeni kanal hayırlı olsunnnn 👍🏻👍🏻👍🏻
Büşra Y.T.
Büşra Y.T. 2 yıl önce
Mesut yaa özlettin kendini 😍😍
Kadir CAN
Kadir CAN 2 yıl önce
Hocammmm iyi güzel hoşta jenerik müzikleri iyidi bir ruh veriyordu sanki bunlar olmamış 😂
Sultan Yavuz
Sultan Yavuz 2 yıl önce
Aynen katılıyorum 👍
Melis İmrak
Melis İmrak Yıl önce
Bence beyefendinin yavaşlığı ile hanfendinin panikliği birbirlerine karşı antitepki gibi birşey olmuş. Yani o yaptıkça o daha bişi olmuş o yaptıkça diğeri bişi bişi olmuş. Öyle yani 😂😂
Sinem Turan
Sinem Turan 2 yıl önce
Sakin, temposu biraz düşük bir bölümdü ama çok özlemişim, sonuna kadar izledim.
zamane hanımı
zamane hanımı 2 yıl önce
Olley Allah im bin şükür başladı yarabbim sen bizi mesut sürenin ilişki testinden ayırma
Berna K
Berna K 2 yıl önce
Yeni kanal hayırlı olsun 💕
Mesut Süre İle İlişki Testi | Konuklar: Buse & Gökhan Hayta
1:05:30
Mesut Süre İle İlişki Testi
görünümler 793 B
Mesut Süre İle İlişki Testi | Konuklar: Burçin & Ömer Fırat Sakatoğlu
1:05:45
Gönül Dağı 48. Bölüm Fragmanı
1:02
Gönül Dağı
görünümler 886 B
Mesut Süre İle İlişki Testi | Konuklar: Merve Şen & Süreyya Bursa
1:14:32
Mesut Süre İle İlişki Testi
görünümler 1 Mn
Mesut Süre İle İlişki Testi | Konuklar: Ferhan & Hüseyin Avni Bayramoğlu
1:37:18
Mesut Süre İle İlişki Testi | Konuklar: Nida & Uğur Çetin
56:03
Mesut Süre İle İlişki Testi
görünümler 422 B
Mesut Süre İle İlişki Testi | Konuklar: Şilan Yılmaz Yaman & Volkan Yaman
48:12
EŞLERİMİZLE YALAN MAKİNESİNE BAĞLANDIK!
26:28
Kissy Missy death Vs FNF Vs Sonic Vs Squid Game Animation #4
3:14