TRABZONSPOR GERİ SAYIM BAŞLADI ?

  görünümler 22,815

Remzi Giray Kaçar

Remzi Giray Kaçar

5 aylar önce

Trabzonspor o transfer de sona geldi ?
Son dakika gelişmeleri ve son 24 saati değerlendirdiğimiz videomuz geldi

YORUMLAR: 230
Remzi Giray Kaçar
Remzi Giray Kaçar 5 aylar önce
Merhaba dostlarım hayırlı cumalar Dolu dolu bir video geldi 🔥🔥
mustafa cavusoglu
mustafa cavusoglu 5 aylar önce
Bjk den ridvan yilmaz ya da kasimpasadan eren elmaliyi mi aliyoruz sol beke? Bilgin va rmi..
yavuz atsız
yavuz atsız 5 aylar önce
Hayırlı cumalar abi
Enver Acar
Enver Acar 5 aylar önce
Merhaba Reis yine çıkmadı bize ❤💙🇹🇷
Cabey
Cabey 5 aylar önce
Allahım niye forma bana çıkmıyor rabbim bu nr şanssızlık anlamadım havadan Çek yağsa bana senet düşecek
Yüksel Güney
Yüksel Güney 5 aylar önce
Hayırlı cumalar
Erkan Türkel
Erkan Türkel 5 aylar önce
Kalbimiz iman ile, gönlümüz İslam ile, dilimiz Kur'an ile, kulağımız ezan ile, gözümüz nur ile dolsun... Evimiz huzurlu, neşeli ve bereketli olsun. Hayırlı Cumalar dilerim.
yavuz atsız
yavuz atsız 5 aylar önce
Amin abi hayırlı cumalar olsun inşallah.
Ozan Üstün
Ozan Üstün 5 aylar önce
Eyvallaaaaahh
Muhammed Ozturk
Muhammed Ozturk 5 aylar önce
Hayırlı cumalar dilerim
Bordo Mavi
Bordo Mavi 5 aylar önce
Amin ecmainn
Yüksel Güney
Yüksel Güney 5 aylar önce
Amin hayırlı cumalar 🤲
Alihan Karataş
Alihan Karataş 5 aylar önce
Bu türkiye de ilk degişmesi gereken sey bu torpilin ortadan kaldırması gerekiyor cogu genç futbolcu milyonlarca para alıp tıransfer ediliyor ben 2004 dogumluyum 7 senedir top oynuyorum trabzonspor da ise canımla kanımla oynamak isterim ama ne kadar yetenekli olursan ol torpilin yoksa hiç birseysin GİRAY ABİ MESAJI GÖRMENİ İSTİYORUM 💙❤️
Feyzullah KARAKUŞ
Feyzullah KARAKUŞ 5 aylar önce
Enis, Aral ve Koassi iyi oldu.Koita, Gervinho ve Trondsen anlaşılıp gönderilsin. Gelecek yıl şampiyonlar ligini düşünerek stoper ve önlibero alınmalı. Kaan Ayhan ve Koayete
Merzifonlu
Merzifonlu 5 aylar önce
Cumanın hayrı ve bereketi üzerimize olsun inşaallah🙏🙋🏻‍♂️
Bass Al Erbil
Bass Al Erbil 5 aylar önce
Çok korner kullanıyoruz ama korner den birtürlü gol atamadık bu yönümüzü çözmeliyiz 👏🏻👏🏻
KısaSap Bağlama
KısaSap Bağlama 5 aylar önce
yo attık
Anor Alevi
Anor Alevi 5 aylar önce
Genç, geleceği olan transferler iyidir. Edgar kesinlikle mağdur edilmemeli. Bize yakışmaz..
hasan özdin
hasan özdin 5 aylar önce
Ömer toprak bizde oynayacak adam değil.Hiçbir zaman beğenmedim onu çok yavaş bir oyuncu.şimdi daha da yaşlı alınmamalı
ümit erbayoglu
ümit erbayoglu 5 aylar önce
Hayırlı cumalar, alınan ve alınacak genc oyuncular inşallah ts da istenileni verir aksi takdirde yonetim çok topa tutulacak bu kadar para verilir mi vs diye , inşallah böyle bir şey yaşanmaz , 💙❤💙❤
Barış Eroğlu
Barış Eroğlu 5 aylar önce
Kaptan, Sivasspor ‘ dan Ahmet OĞUZ ‘ un sezon sonunda sözleşmesi bitiyor. Defans bloğumuzu yerli oyunculara çevirebilirsek, ileri uç oyuncularımızdan çok daha fazla faydalanabiliriz. Sol bek için bir yerli oyuncuyla görüşüyorlar, ama bu oyuncu Uğur ÇİFTÇİ değil demiştin. Umarım Uğur ÇİFTÇİ ile Ahmet OĞUZ ‘ u sezon sonunda birlikte alırlar.
Fergan Şengül
Fergan Şengül 5 aylar önce
eğer quassi ve/veya aral şimşir tutarsa wakayeme ile sözleşme uzatılmayacak. sakatlık riski ve maliyet düşünülerek acele edilmiyor. sözleşme yenilenince futbolcuların rahat davranıp form düşüklüğü gösterdiğini de çok görüyoruz.
Özer Karslıoğlu
Özer Karslıoğlu 5 aylar önce
Trabzonlu olmadığın halde bu kadar Trabzospor'lu olman takdir edilecek bir durum kardeşim.
PASPASÇEKİLİR
PASPASÇEKİLİR 5 aylar önce
Muhteşem transferler yaptık emeği geçenlerden Allah razı olsun
Alper Aksoy
Alper Aksoy 5 aylar önce
Abi, 1. Ligde gelecek sezonun yabancı kuralı 5den 7ye çıkarılmış. Bunun mantığını ben anlamadım genç oyuncular gelişimini genelde alt liglerde sağlayabilirken bu neden yapılır?
Doğucan Konca
Doğucan Konca 5 aylar önce
İnşallah yeni gelen gençler trabzonsporda damga vurup avrupaya giderler ❤️💙
Özer Karslıoğlu
Özer Karslıoğlu 5 aylar önce
Tek farklı galibiyetler sıkıntı yaratıyor. 2.3.4 bulmamız lazım. Ligimizin en iyi forvet ve hücum hattı bizde fakat yinede farklı galibiyetler alamıyoruz.
Burak Kaya
Burak Kaya 5 aylar önce
Giray bey selamlar. Kasımpaşa ve konya maçlarını mutlaka kazanmamız lazım özellikle konyayı kesin yenmemiz lazımki puan farkını daha fazla açarsak bu alttaki 2 nci ve 3 ncu takımları psikolojik olarakta etkiler. Konya maci mutlak yenmemiz lazım saygılar iyi günler.
Hmz Msglu
Hmz Msglu 5 aylar önce
Keşke Edgar mağdur edilmese idi... Yerine daha iyi biri gelir umarım...
Hüseyin Yıldırım
Hüseyin Yıldırım 5 aylar önce
Herkese Hayırlı Cumalar değerli kıymetli bilgilerden sana teşekkür ederim sağlıklı günler dilerim Formalari kazanan Kardeşlere hayırlı olsun Güle güle kullanın sağlıklı INŞALLAH
Zeynel Küçük
Zeynel Küçük 5 aylar önce
Herkese hayırlı cumalar. Kazananlara formaları hayırlı olsun. 🌪️🌪️
Fatih Kalafat
Fatih Kalafat 5 aylar önce
Abim benim hayırlı cumalar iyiki varsın ♥️💙
Baskan Kandemir
Baskan Kandemir 5 aylar önce
Koita, Gervinho ve Edgar IE Bursaspor 6 ayligina kiralansin tek cözüm
Tanju Bilgi
Tanju Bilgi 5 aylar önce
Taha ve Ahmet stoper için yeterli olur bence gervinho ve trondsen ile yollar ayrılırsa başka transfere gerek kalmıyor Kasımpaşa ve Konya maçlarını ne pahasına olursa olsun kazanmak zorundayız ondan sonra zor maçımız pek kalmıyor çok selamlar
Deniz TS
Deniz TS 5 aylar önce
Bence tartışmasız, şampiyonlar liğini de kaldırabilecek bir stopere ihtiyaç var, yada gençler stoperi yürütür Edgar la cidden gelecek sene için sözleşme yapılmalı. Param varsa Arteme yatırım yaparım.
FF Music
FF Music 5 aylar önce
Abi videoyu akşam izliycem inşallah.Dün kazanmasakta kazanmış kadar olduk,kazanmış kadar sevindim kendi adıma söyluyorum.Maksat birlikte bir heyecan yaşamaktı.Teşekkür ederim kendi adıma♥️💙
Remzi Giray Kaçar
Remzi Giray Kaçar 5 aylar önce
Eyvallah
kadırgalı🌟
kadırgalı🌟 5 aylar önce
☝️😊 Hüseyin kalsın ömerden çok daha iyi ve maliyeti düşük.Ömer Toprağın maçı verecek hataları var. Hiiic gerekte yokk. Gençlerle sezonu kapatalım inş
Salim Bayraktar
Salim Bayraktar 5 aylar önce
Bilhassa Almanya dan gelen oyuncular bizde başarılı olamıyor. Ömer Toprak ın son transfer dönemi bu nedenle geleceğini sanmam ancak kulubü izin verirse belki haziran a kadar takımından aldığı üçretin daha üstünde bir üçret ile gelebilir! İlla yerli ve süreklilik istenen bir oyuncu aranıyorsa burdan öneriyorum kiralık ta olsa Sivas tan Caner Osmanpaşa yı sezon sonuna kadar takıma katılmasını taraftar olarak beklerim! Uyum sorunu yaşanmaz! Fatih Aksoy adı geçiyor ancak beğenilmeyen Hüseyin den neyi üstün! Ne Beşiktaş ta ne de Sivas ta tutunabildi! O zaman istenilen oyuncu getirilemiyorsa biz oyuncularımıza oturup konuşalım disiplin sorunu varsa cezası da olmalı ancak onlarında üzerine bu kadar gitmek bu zor dönemde doğru değil! Hüseyin bir hata yapıyorsa bir sarı kart görüyorsa mutlaka bir etkeni vardır! Biri ayağında topu tutamıyor biri elinden top kaçırıyor oluyor bunlar ve olacakta o nedenle olaya kollektif bakılmalı! Bir top kaybında forvetten kaleciye kadar sorumluluk olmalı! Bir forvet on pozisyonu kaçırır birini atarsa kahraman bir kaleci dokuz topu çıkarır birini çıkartamazsa boş adam yapılmamalı! Takıma ve oyuncularımıza kötü günlerinde de sahip çıkmalıyız! Sonra başkasında seyrederken kıymetini bilemedik deriz!
Ali Kahveci
Ali Kahveci 5 aylar önce
Dostlar cumanın hayrı bereketi üzerimize olsun. Giray hocam selamlar. Bir videoyu oğlunuzla beraber çekmeyi düşünür müsünüz? 👏👏👏😎😎
ahmet sarmusak
ahmet sarmusak 5 aylar önce
hayırlı cumalar olsun evinize huzur işlerinize hızır ve bereket olsun.tffyi şiddetle protesto ediyorum...
hamza halil
hamza halil 5 aylar önce
Hamza ismini duyunca ne heyecanlandım be kral sağlık olsun renktaşıma hayırlı olsun inşallah.
Deniz Ay
Deniz Ay 5 aylar önce
Bu Trabzonspor mükemmel.... Herşeyiyle mükemmel.Ust üste şampiyonluklar bekliyoruz.
uğur kurt
uğur kurt 5 aylar önce
Abi seneye 7+4 mu olacakmış. Geçen videoda dedin... Bu nasil sistem ben anlamadim yaw. Hayırlı cumalar 💙❤️💙❤️👍👍
❤️BİZE HER YER TRABZON 💙
❤️BİZE HER YER TRABZON 💙 5 aylar önce
Teşekkürler verdiğin bilgiler kaptan❤️💙
Enver Acar
Enver Acar 5 aylar önce
Sağlık olsun şans yine gülmedi ❤💙🇹🇷
Necmi Birol
Necmi Birol 5 aylar önce
Hayirli cumalar 👑❤💙
mehmet Kara
mehmet Kara 5 aylar önce
Merhaba kaptan size de hayırlı Cumalar dilerim. Bizim için çok iyi bir ara tatil oldu. Trabzonspor stoper arıyor ama bulunmasa da önemli değil. Ahmet Can gibi gençlere güvenmek gerekiyor. Kaptan inşaallah bu futbolcuların sonu Trabzonspora gelen ve hiçbir şey vermeden gençlere benzemez. Futbolcu oynaya oynaya gelişir bu gençler kendini ancak böyle gösterebilir. Hepsi birer pırlanta. Bu noktada taraftarlarımıza da iş düşüyor. Abdüş ve Hüseyin'e yaptıklarını bunlara da yaparlarsa bu gençlere yazık olur. Topu görse kabak sanan adamlar futbolcularımızın onuru ve geleceği ile oynuyorlar. Hakaret edeceklerine, kötü tezahürat yapacaklarına bu gençleri her maçta alkışlayarak, iyi tezahürat yaparak alkışlasalar iyi olmaz mı? Hatasız insan olur mu? Umarım Trabzonsporumuz için her şey güzel olur. Sizin de ağzınıza yüreğinize sağlık büyük kaptan. ŞAMPİYON TRABZONSPOR.❤💙🙏👍🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆🏆
Tribün - Beste - Deplasman
Tribün - Beste - Deplasman 5 aylar önce
Abi hayırlı cumalar. İsmimi değiştirdim :) abi artık şu transferler gelsin ya cornelius bu kadar beklemişti iyi oldu sonucu ama inşallah bu da böyle olur
Hasan Dilekoğlu
Hasan Dilekoğlu 5 aylar önce
Ömer Toprak kesinlikle gelmemeli onun yarım sezon için uyum sağlanması beklenmek yerine koysunlar Ahmetcanı oynatsınlar.
Mustafa Koç
Mustafa Koç 5 aylar önce
Yaşlı futbolcuları tercih etmemek lazım. Gervinyo olayı herşeyi iyi anlatıyor.
Bass Al Erbil
Bass Al Erbil 5 aylar önce
RESMEN NAPOLİ olduk Giray Hocam🌪🤣♥️💙
Selcuk Çakır
Selcuk Çakır 5 aylar önce
Kaptan Batuhan klas bir ayak sezisi futbol kalitesi çok iyi, kerem sanki çocuğun ayagında yapışan var teknik akıl maşallah, Taha teknik hızlı zeki vucud çalımları mükemmel, Enes tam bir forvet akıllı teknik bozmazsa milli takımın golcüsü olacak kalitede, Yusuf artık Yusuf yani dahası olurmu olmaz katkısı olurmu olur, iyi transfer, puchaz güçlü hızlı sert, teknik tam bir futbolcu hırslı aidiyet içinde konsantre olduğu sürece mükemmel velhasıl katkısı geçenherkese teşekkür ederim, aman allahım Hüseyin gitmeli, parmak inşallah aklını başına alıp gelirse takımın kalitesini artırır. Sevgili kaptan bu fırsatı yaşattığın için teşekkür ederim saygılar sunarım
SAMURAY
SAMURAY 5 aylar önce
Koray günter ve aral şimşir alınıp transfer bitirilmeli
Remzi Giray Kaçar
Remzi Giray Kaçar 5 aylar önce
Süper olur
ADEM ŞAHİN
ADEM ŞAHİN 5 aylar önce
BAŞKENTTEN SELAMLAR BİZE HER YER TRABZON ❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️💙❤️
Tonyalı 61
Tonyalı 61 5 aylar önce
10:33 burda dediğin sol beki Hakan Yoloğlu videosunda açıkladı abi. Başakşehir de oynamış şu an başka bir takımda Türk genç bir sol bekti adını hatırlayamadım.
uğur kurt
uğur kurt 5 aylar önce
Abi cervinyo iyiydi de bacaklari bir futbolcuya gore zayif gelmisti bana, bu kadar hareketli bilek ve bacak calimlari, ani hizlanmalar yapan futbolcular bacagini kuvvetlendirmesi, kas kutlesini artirmasi gerek degil mi? 💙❤️💙❤️👍👍
Ali Ergul
Ali Ergul 5 aylar önce
Bence stoper almaya gerek yok, gençlere neden güvenmiyoruz? Taha’yı niye aldık, Ahmet Can da var. Ozan kabak 18-19 yaşında şampiyonlar liginde oynadı. Gençleri oynatmıyoruz sonra sapa sola kiralıyoruz ve kaybediyoruz.
akça Yüce
akça Yüce 5 aylar önce
Abi ya hep senin videolarını izliyorum yürekten seviyorum seni inşallah şampiyon olacağız Giray abim ☺️❤️💙 İnşallah bir ara da bir forma çekilişini kazanırım ❤️☺️💙😂😂
Yagiz Oyunda
Yagiz Oyunda 5 aylar önce
Giray abi merhaba ; Bugun 4. Gün I m at home (bcz pandemi ) Milli takım arasi takıma bomba gibi gelecek ve Akyazı da Konya kasimpasa maçlarımızı eksiksiz geçeceğiz. Düğümün Konya maçında çözüleceğini düşünüyorum.Konya yi geçersek (inşAllah) İstanbul basını gelecek sezonu konuşur artık.
ethem kaygusuz
ethem kaygusuz 5 aylar önce
Omer topraktan daha iyi birini almalıyız şampiyonlar liginde Ömer le mi oynayacağız ben kaanin korayin önerin samedin hiçbiri şampiyonlar ligi seviyesinde degil
Hasan Yılmaz
Hasan Yılmaz 5 aylar önce
abi sizede hayırlı cumalar Allah sağlık ve mutluluk versin
Ufuk İncedere
Ufuk İncedere 5 aylar önce
Şampiyon Trabzonspor ♥️💙
Azız Baş
Azız Baş 5 aylar önce
omer toprak cok iyi olur ama yanina bir tane daha alirlar mi fatih olursa guzel olur belki yabanci da olabilir koyate de guzel olur
yavuz atsız
yavuz atsız 5 aylar önce
İnşallah olur abi Aral şimşir baya iyi bir oyuncu bir forma da bize gelmedi abi ya 😁 kısmetimiz de yokmuş.
Okan Öztürk
Okan Öztürk 5 aylar önce
Gervinho için yeni sözleşme çok saçma olur. Hak edişi neyse mecbur verip yollıycaz. Bundan sonra Gervinhonun bize faydası değil zararı olur. Yabancı sınırıda var zaten
nedim kocaman
nedim kocaman 5 aylar önce
Ya edgar en başından beri bu takımda olmak istemiyor. Karısı Fransa'da yaşamak istiyor. Zaten sözleşme yapılamayacaktı.
Mehmet Özyer
Mehmet Özyer 5 aylar önce
Bende istiyordum viscayi offff bana hiç bir zaman cikmicak heralde😔😓
Ömer Bayraktar
Ömer Bayraktar 5 aylar önce
Diline sağlık kardeşim. Hayırlı Cumalar.
Ercan Danışmaz
Ercan Danışmaz 5 aylar önce
Ömer Toprak bizde oynayabilecek kapasitedeyse şuanki kötü milli takımda dahi neden yok uyduruk boş adamlar almayalım
umut akyuz
umut akyuz 5 aylar önce
Koassinin lisansı bir an önce çıkarılmaşı ve kasımpaşa maçının kadrosunda olmalı
İsmet Döneli
İsmet Döneli 5 aylar önce
Giray hocam Bursaspor'a transfer tahtası açılması yardım edemezmi Trabzonspor yardım etmesi lazım Bursaspor tekrar ait olduğu yere gelmesi lazım.İstanbulun büyükleri İstanbul'un birincilik takımlarına oyuncu kiralayıp kontenjan açıyor bizde Bursa'ya yardım edelim elimizdeki kullanmadığımız oyuncuları verebiliriz.
j-hope 'MORE' Official MV
3:28
HYBE LABELS
görünümler 29 Mn
Ah Nerede 1. Bölüm
1:58:02
Ah Nerede
görünümler 1,7 Mn
Brawl Stars Season 13! - #DeepSeaBrawl
1:22
Brawl Stars
görünümler 776 B
Bal mı bal Rain 😍
0:10
Yakari 7
görünümler 1,9 Mn
Düşüncenin Gücü. James Allen. Sesli Kitap
56:53
Faydalı Kitaplar: En Iyi Sesli Kitaplar
görünümler 179 B
KUŞ UÇUŞU ELEŞTİRİSİ - DONATIN!
15:10
Murat Soner
görünümler 1,6 Mn
KIYMA | 1. Bölüm
34:23
blutv
görünümler 1,4 Mn
@Ah Nerede - 2. Bölüm Fragman
0:54
STAR TV
görünümler 304 B
Emanet | 416. Bölüm - SEZON FİNALİ
1:2:23
Emanet Dizisi
görünümler 176 B
İlyas, Kimsesiz Yaşar'ın ölmediğini öğreniyor! - EDHO Efsane Sahneler
8:17
Eşkıya Dünyaya Hükümdar Olmaz
görünümler 85 B