GÖKDELENİN ZİRVESİNDEN İPLE İNDİM!! (GÖKDELEN CAMI TEMİZLEMEK)

  görünümler 1,207,797

Deli Mi Ne?

25 gün önce

GÖKDELENİN ZİRVESİNDEN İPLE İNDİM!! (GÖKDELEN CAMI TEMİZLEMEK) videomuz sizlerle. Arkadaşlar bugün İzmir Karşıyaka da Dünyanın en zorlu mesleklerini denediğimiz video serimizde Gökdelen Camı Temizlemeyi denedik ve inanılmaz çılgın bir video çektik. İyi seyirler.

Fester Abdü
delimine

İrtibat & İşbirliği:
Türkiyenin En Çılgın TRshow Kanalı
delimine@creatorstation.com

YORUMLAR
Deli Mi Ne?
Deli Mi Ne? 24 gün önce
Geldim geldimmmm... Kimler burada 😎😎
Dicle Alper
Dicle Alper Gün önce
460. Yorum
Sudenur Saygı
Sudenur Saygı 6 gün önce
Abi 24 saat ceza evinde kla ma vidyosu gelsin lut ven seni çok seviyoruz abi
videosiralama
videosiralama 7 gün önce
Burda
Fatma Mutafoglu
Fatma Mutafoglu 16 gün önce
Ben zaten İzmir de yaşamıyorum bursa da yaşıyorum
HARBİ:Brawl Stars
HARBİ:Brawl Stars 20 gün önce
Profilimde 828 yazıyor bi el atta 840 olsun beah reis emek boşa gitti bence benim 💔💔💔
Cagatay Boz
Cagatay Boz Saatler önce
Ne kadar kazaniyirlar ki
Tekin Doğru
Tekin Doğru Saatler önce
Arkada çalan müzik ney?
Hacio Ge
Hacio Ge 10 saatler önce
14:26 Korukdum lan😁
Berkan efe Gencaga
Berkan efe Gencaga 17 saatler önce
O değilde emir 14 yaşındamı işe başlamış😂
ÇıTv
ÇıTv Gün önce
Beğeniyi hakkeden video
ÇıTv
ÇıTv Gün önce
Havuz videosu iyi olur :)
THe GNLTS
THe GNLTS Gün önce
En son takipten çıkmıştım 2 aydır video atmıyor diye şükür dönmüşsün 10 Milyona doğru gidiyorsun başarılarının devamını diliyorum ✨
herşey dahil
herşey dahil Gün önce
adamım sı deli mine ❤️
Hafize akil
Hafize akil Gün önce
Gralllll
sertan kocak
sertan kocak Gün önce
SÜPERRR OLMUS DELİMİ NEEE BU A.KK
Muhammed Canbal
Muhammed Canbal Gün önce
Eeerr
Mehmet Zaferoğulları
Mehmet Zaferoğulları Gün önce
Beeeeennnn kralsın
Nurettin Koç
Nurettin Koç 2 gün önce
Bizim evdeki bütün aile 6kişi
Ali Ekici
Ali Ekici 2 gün önce
Konya kule siteyi de temizleyin
Kenan
Kenan 2 gün önce
Hiç kurkulcak birşey yok ki zaten 2 ipte kupsa yane ☠️
Ramin Isayev
Ramin Isayev 2 gün önce
Azərbaycandan salamlar
Yusuf Harmanci
Yusuf Harmanci 2 gün önce
Devamı Gelsin
Oyun Kanalı
Oyun Kanalı 3 gün önce
Maşallah
Ömer ÇAKIR
Ömer ÇAKIR 3 gün önce
Lan kayseri de en fazla "34" kat
Musab Köse
Musab Köse 3 gün önce
bennnnnnnnn
X-DAYPER
X-DAYPER 4 gün önce
Abi bi gün de havuz temizle
SELÇUK ÇİNİCİ
SELÇUK ÇİNİCİ 4 gün önce
Helal olsun 👏
lekon fifi
lekon fifi 4 gün önce
yine risk yine deli video emegine saglik 👏😘
ayse andak
ayse andak 5 gün önce
Oha yuh uff👍
Marie-T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me
Marie-T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me 6 saatler önce
İzlerken ayaklarım kesildin resmen her anı heyecanlı
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW 5 gün önce
Efsane videoyu olmuş emeğinize yüreğinize sağlık
ayse andak
ayse andak 5 gün önce
Güsel
Kadir Hıdır
Kadir Hıdır 5 gün önce
Kılıç videosu yap
(м ι a)_ vℓσg gσ тσ му ¢haηηєℓ!
(м ι a)_ vℓσg gσ тσ му ¢haηηєℓ! 6 saatler önce
helal olsun lan sana yüksekliği görünce içim bi garip oldu cesur adamsın
Murat samet acar
Murat samet acar 6 gün önce
Abi süper senin korkusuz biri olduğunu gösteriyor
Jessica💋 Sweety Hotgirl - Vlogs
Jessica💋 Sweety Hotgirl - Vlogs 6 saatler önce
Abi tebrikler parayla Degişmeyen adamlardansın çok çok tebrik ederim
pembe dünyaya hoş geldiniz
pembe dünyaya hoş geldiniz 6 gün önce
abi beni çok mutlu ettin benim orası temizledin binanın karşısındayım
💗𝗙**СК МЕ - СНЕ𝗖𝗞 РR0FILЕ
💗𝗙**СК МЕ - СНЕ𝗖𝗞 РR0FILЕ 6 saatler önce
Aga nerdesin yaw özledik
[L A Y L A]- Go To My ChanneI! L!VE NOW
[L A Y L A]- Go To My ChanneI! L!VE NOW 5 gün önce
Geldim geldimmmm... Kimler burada 😎😎
Patricia 18 y.o - check my vidéó
Patricia 18 y.o - check my vidéó 5 gün önce
Adamlarin en az 5 saatini caldin bi 20 dakikalik video icin, insallah sana yakisani Yapmisindir'da adamlara en az bir günlük Maas Vermissindir ☺ nede olmasa sen bu videodan Bihayli daha fazla alacan 😉,ama helali hos olsun güzel Basarili bi bölüm olmus tebrik Ediyorum, Basarilarin devamini dilerim kardesim 👍
Blue
Blue 8 gün önce
3 aydır video atmıyorsun önce bi özür dile bi açıklama yap .. direkt dislikeyi yapıştırdım.
Louise 22 y.o - check my vidéó
Louise 22 y.o - check my vidéó 6 saatler önce
Kartlara muzigi koymamışsın
💗𝗙**СК МЕ - СНЕ𝗖𝗞 РR0FILЕ
💗𝗙**СК МЕ - СНЕ𝗖𝗞 РR0FILЕ 5 gün önce
Adamlarin en az 5 saatini caldin bi 20 dakikalik video icin, insallah sana yakisani Yapmisindir'da adamlara en az bir günlük Maas Vermissindir ☺ nede olmasa sen bu videodan Bihayli daha fazla alacan 😉,ama helali hos olsun güzel Basarili bi bölüm olmus tebrik Ediyorum, Basarilarin devamini dilerim kardesim 👍
Selman Demirel
Selman Demirel 8 gün önce
abdü: 😟aşağı bakkk yusuf abi:bakma
•••F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ
•••F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ 5 gün önce
helal olsun lan sana yüksekliği görünce içim bi garip oldu cesur adamsın
Emirhan Derin
Emirhan Derin 8 gün önce
Video sarıyor bence çok eğlenceli
SALİH TELLİOĞLU 3841
SALİH TELLİOĞLU 3841 8 gün önce
Abi kötü olmuş sakaların
SALİH TELLİOĞLU 3841
SALİH TELLİOĞLU 3841 4 saatler önce
Benim sayfadan niye yazıyon benim sayfadan yazma😈
Izi Zorro
Izi Zorro 8 gün önce
Abi Benin Adım izmir
Ceylin Naz🖤🦋
Ceylin Naz🖤🦋 8 gün önce
Abiiğğğğğ şimdi gördüm videoyu soyaklarda oturuyorum çok yakındıkkkk :(
Omer Gündoğdu
Omer Gündoğdu 8 gün önce
kirsehirde yok reis merak etme ama zor.meslek valla benim kafam dondu...
atilla soylu
atilla soylu 8 gün önce
kask önemli tabi :)
FARK VAR!
FARK VAR! 9 gün önce
Yeni gökdelen videosu gelsin abdü cansın.
💗𝗙**СК МЕ - СНЕ𝗖𝗞 РR0FILЕ
💗𝗙**СК МЕ - СНЕ𝗖𝗞 РR0FILЕ 2 gün önce
Bu hayatta tek istediğim şu yandaki Emirin rahatlığı
fuytany
fuytany 9 gün önce
Abi yok artık değiştir sen beni kanalın ismini : ZırDelimine , Manyak mı ne
Helen🥂T[A]P Me!! to Have [𝐒]𝐄𝐗 With
Helen🥂T[A]P Me!! to Have [𝐒]𝐄𝐗 With 6 saatler önce
Sonunda yaa özledik böle vidyolarınııı
David İsmayilov
David İsmayilov 9 gün önce
Abi sakalsızken seni ciddiye ala bilmiyorum
Naim Arda Dindar
Naim Arda Dindar 9 gün önce
Emur
Naim Arda Dindar
Naim Arda Dindar 4 saatler önce
Neden olmasın
Serdar Alacaa
Serdar Alacaa 9 gün önce
Helal kardeşim. Ne diyim
Joyce F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ
Joyce F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ 6 saatler önce
helal olsun lan sana yüksekliği görünce içim bi garip oldu cesur adamsın
Phoenix  𝙾𝚙𝚎𝚗 𝙼𝚢 PROFILE
Phoenix 𝙾𝚙𝚎𝚗 𝙼𝚢 PROFILE 5 gün önce
İzlerken ayaklarım kesildin resmen her anı heyecanlı
elay letif
elay letif 9 gün önce
Abi nolur mağaraya gir
Selahattin Uçarkuş
Selahattin Uçarkuş 9 gün önce
Abi bizim binayı çekmişin ben evde değildim
Selahattin Uçarkuş
Selahattin Uçarkuş 9 gün önce
Abi gemi boyacılığı yap
Sherri T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me
Sherri T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me 6 saatler önce
İzlerken ayaklarım kesildin resmen her anı heyecanlı
KİNG KEREM
KİNG KEREM 9 gün önce
MALATYADA YOK
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW 5 gün önce
Abi adamsın çok güzel İçerik çekiyorsun helal olsun seni bayadır takip ediyorum en iyi içerik ve YouTubcusun başarılarinin devamını dilerim ❤️
Mert Güler
Mert Güler 9 gün önce
Abi dikkat et
Mert Güler
Mert Güler 6 saatler önce
Ney ozlendi
Evelyn 21 y.o - check my vidéó
Evelyn 21 y.o - check my vidéó 6 saatler önce
ÖZLENDİNNN
💗𝗙**СК МЕ - СНЕ𝗖𝗞 РR0FILЕ
💗𝗙**СК МЕ - СНЕ𝗖𝗞 РR0FILЕ 5 gün önce
ÖZLENDİNNN
Kemal AKDEMİR
Kemal AKDEMİR 10 gün önce
Gökdelene benzetemedim ama sonuçta içerik...
•••[S]EX-Vlog Go to My Channel
•••[S]EX-Vlog Go to My Channel 5 gün önce
Kartlara muzigi koymamışsın
Mia - Sᴇx Cʜᴀɴɴᴇʟ 18+🅥
Mia - Sᴇx Cʜᴀɴɴᴇʟ 18+🅥 5 gün önce
Bu serinin diğer bölümünde canlı bomba olmayı dener misin?
M5A Lupin
M5A Lupin 10 gün önce
Sakalsız delimine deli değildir
Nehir Eylül Öksüz
Nehir Eylül Öksüz 10 gün önce
Okulun karşısında gökdelenler var derste hep cam temizleyen kişileri izliyorum çok eğlenceli
Frances 22 y.o - check my vidéó
Frances 22 y.o - check my vidéó 6 saatler önce
helal olsun lan sana yüksekliği görünce içim bi garip oldu cesur adamsın
Mooshroom
Mooshroom 10 gün önce
Müq video
Bonnie F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ
Bonnie F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ 6 saatler önce
Adam Öyle İçerikler Yapıyorki İsteseler de Çalamazlar 🔐♥️
BRAWL GAMER
BRAWL GAMER 10 gün önce
Özledik bee nerdeydin abi
👉𝔽**СК МЕ - СНЕℂ𝕂 РR0FILЕ
👉𝔽**СК МЕ - СНЕℂ𝕂 РR0FILЕ 6 saatler önce
Adam Öyle İçerikler Yapıyorki İsteseler de Çalamazlar 🔐♥️
Yasin Doğru
Yasin Doğru 10 gün önce
Sarmiyor artık be abi
F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ
F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ 6 saatler önce
Cesaret soydan gelir sonradan değil delimine sen bunun kanıtısın. 💥💫
gelincik
gelincik 10 gün önce
nedense bu adam bana parası bittikçe video çekiyor gibi geliyor neden acaba
Mia - Sᴇx Cʜᴀɴɴᴇʟ 18+🅥
Mia - Sᴇx Cʜᴀɴɴᴇʟ 18+🅥 5 gün önce
İzlerken ayaklarım kesildin resmen her anı heyecanlı
Norma F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ
Norma F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ 5 gün önce
ÖZLENDİNNN
Esma Nur Topal
Esma Nur Topal 11 gün önce
Maske tak maskeee
[L A Y L A]- Go To My ChanneI! L!VE NOW
[L A Y L A]- Go To My ChanneI! L!VE NOW 5 gün önce
helal olsun lan sana yüksekliği görünce içim bi garip oldu cesur adamsın
Ismet Tayfur
Ismet Tayfur 11 gün önce
13:25 elindeki malzemeyi düşürdüğünü düşün
Julia - 𝙾𝚙𝚎𝚗 𝙼𝚢 PROFILE
Julia - 𝙾𝚙𝚎𝚗 𝙼𝚢 PROFILE 6 saatler önce
O değilde camsil aşağıya flan düşerse ne yapıyorlar acaba. Tükürükle mi siliyorlar. :)
Kral Berkay
Kral Berkay 11 gün önce
Seviliyosun abi
Фуркан Динчеров
Фуркан Динчеров 11 gün önce
10:56 bende 19 yaşındayım abi benim naburum
T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me
T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me 6 saatler önce
Aga nerdesin yaw özledik
[L A Y L A]- Go To My ChanneI! L!VE NOW
[L A Y L A]- Go To My ChanneI! L!VE NOW 5 gün önce
Bu serinin diğer bölümünde canlı bomba olmayı dener misin?
Rose 25 y.o - check my vidéó
Rose 25 y.o - check my vidéó 5 gün önce
ÖZLENDİNNN
Фуркан Динчеров
Фуркан Динчеров 11 gün önce
Merhaba! Abiii
Anna 20 y.o - check my vidéó
Anna 20 y.o - check my vidéó 6 saatler önce
12:16 kırşehirde yok mesela demen bile yetti kral seviliyorsun 👊🏻
Sherri T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me
Sherri T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me 5 gün önce
İzlerken ayaklarım kesildin resmen her anı heyecanlı
Phoenix  𝙾𝚙𝚎𝚗 𝙼𝚢 PROFILE
Phoenix 𝙾𝚙𝚎𝚗 𝙼𝚢 PROFILE 5 gün önce
Reis birde takla gelir mi ordan...🙃
Sherri T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me
Sherri T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me 5 gün önce
❤️❤️
Фуркан Динчеров
Фуркан Динчеров 11 gün önce
Selam abi
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW 6 saatler önce
Geldim geldimmmm... Kimler burada 😎😎
sRon
sRon 11 gün önce
Birilerinin parası bitmiş
Evelyn 21 y.o - check my vidéó
Evelyn 21 y.o - check my vidéó 6 saatler önce
O değilde camsil aşağıya flan düşerse ne yapıyorlar acaba. Tükürükle mi siliyorlar. :)
F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ
F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ 5 gün önce
Kartlara muzigi koymamışsın
(Abdü)
(Abdü) 11 gün önce
Abdü Abi emeğine 7,73 abone senin emeğine yetmiyor keşke 20 milyon olsan abi inşallah 20 milyon olursun abi 💙💙Fester Abdü💙💙
Anne-[S]EX-Vlog Go to My Channel
Anne-[S]EX-Vlog Go to My Channel 6 saatler önce
Özlettin abi kendini sen olmayınca youtube nin tadı olmuyor
İbrahim Halil Demir
İbrahim Halil Demir 11 gün önce
Kanalın şifresini unuttun sandık
Serap Aslan
Serap Aslan 11 gün önce
VİDEONUN 2 SAATİNİ KONUŞARAK GEÇİRİYORSUN
F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ
F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ 6 saatler önce
O değilde camsil aşağıya flan düşerse ne yapıyorlar acaba. Tükürükle mi siliyorlar. :)
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW 4 gün önce
Adam Öyle İçerikler Yapıyorki İsteseler de Çalamazlar 🔐♥️
Tayfun Yilmaz
Tayfun Yilmaz 11 gün önce
Ben olsam asla ama asla yapamazdım çok korkunç
[L A Y L A]- Go To My ChanneI! L!VE NOW
[L A Y L A]- Go To My ChanneI! L!VE NOW 5 gün önce
Bu serinin diğer bölümünde canlı bomba olmayı dener misin?
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW 5 gün önce
Kartlara muzigi koymamışsın
Tammy 23 y.o - check my vidéó
Tammy 23 y.o - check my vidéó 5 gün önce
İzlerken ayaklarım kesildin resmen her anı heyecanlı
Eren Yetiştiren
Eren Yetiştiren 11 gün önce
ODA BİŞEYMİ BENİM İNTERNETİM ÇEKMEDİGİNDE UZAYA BİLE ÇIKIYORUM
UBER STARs
UBER STARs 12 gün önce
Lan yukarıdan köpüklü suyu dök cen sonra suyu
Emre Erdem
Emre Erdem 12 gün önce
adamsın abi helal olsun
Joan 23 y.o - check my vidéó
Joan 23 y.o - check my vidéó 6 saatler önce
Adamlarin en az 5 saatini caldin bi 20 dakikalik video icin, insallah sana yakisani Yapmisindir'da adamlara en az bir günlük Maas Vermissindir ☺ nede olmasa sen bu videodan Bihayli daha fazla alacan 😉,ama helali hos olsun güzel Basarili bi bölüm olmus tebrik Ediyorum, Basarilarin devamini dilerim kardesim 👍
Skymoon
Skymoon 12 gün önce
dis iz foreva hı ahğaa
Muhammet seyit Aykut
Muhammet seyit Aykut 12 gün önce
abı bı ara yanlıslıkla g ö * delen dedınn--- -D-E-V-A-M-K-E-
Lori-Go To My ChanneI! L!VE NOW
Lori-Go To My ChanneI! L!VE NOW 6 saatler önce
İç sesim:Olum dışarıdan o kadar yüksekteki camın kirini kim görecek boşverin temizlemeyin😂😂
Mert Özsoy
Mert Özsoy 12 gün önce
Pdpş
Denise👉𝔽**СК МЕ - СНЕℂ𝕂 𝕄
Denise👉𝔽**СК МЕ - СНЕℂ𝕂 𝕄 6 saatler önce
Aga nerdesin yaw özledik
Break Down
Break Down 13 gün önce
Kimsede düşünmedi mi la bir kova suyu camın izasından dökünce zaten temizlenir. Ne gerek var ki böyle şeylere :))
Mert Erim Gökçek
Mert Erim Gökçek 13 gün önce
Tebrikler Abdü güzel bir içerik
Christina 19 y.o - check my vidéó
Christina 19 y.o - check my vidéó 6 saatler önce
Sonunda yaa özledik böle vidyolarınııı
Helen🥂T[A]P Me!! to Have [𝐒]𝐄𝐗 With
Helen🥂T[A]P Me!! to Have [𝐒]𝐄𝐗 With 5 gün önce
Aga nerdesin yaw özledik
AYKUT BAKİ
AYKUT BAKİ 13 gün önce
Yüreğim ağzıma geldi izlerken korktum
💋 Sweety Hotgirl • Vlogs
💋 Sweety Hotgirl • Vlogs 5 gün önce
Aga nerdesin yaw özledik
Serkan Sağdan
Serkan Sağdan 13 gün önce
Abiiiii bende orda yaşıyom karşıyaka 😊
TRBOZKURT53
TRBOZKURT53 13 gün önce
TÜKKÜN GÜCÜ DELİMİNE
•T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me
•T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me 5 gün önce
Abi rüzgar tribününün üstüne çıkar mısın onların bakımını yapan bir meslek vardı efsane olur
Vzhsjd Tunç
Vzhsjd Tunç 13 gün önce
Lan vallahi bu adam ismi gibi deli ya
Vzhsjd Tunç
Vzhsjd Tunç 13 gün önce
Özledik beee
Norma F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ
Norma F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ 6 saatler önce
Kartlara muzigi koymamışsın
V9
V9 13 gün önce
Olm çocukluğum seninle gecti seni ailece izliyoruz çok özledik bee
Lori-Go To My ChanneI! L!VE NOW
Lori-Go To My ChanneI! L!VE NOW 3 gün önce
Ne güzel bir kanal kimse kimseye küfür etmiyo hiç saygısızlık yapılmıyo kesinlikle favori kanalım ❤️❤️
Mert Çelik
Mert Çelik 13 gün önce
neredeydin kanka
Ülvi Haqverdiyev
Ülvi Haqverdiyev 13 gün önce
Yeni bi video cekdinse demek hale yaşıyorsun 😂
[L A Y L A]- Go To My ChanneI! L!VE NOW
[L A Y L A]- Go To My ChanneI! L!VE NOW 6 saatler önce
helal olsun lan sana yüksekliği görünce içim bi garip oldu cesur adamsın
Mʀs. Hᴀᴛɪᴄᴇ
Mʀs. Hᴀᴛɪᴄᴇ 14 gün önce
rahmetlinin ilk videosu cam silmek oldu .d
[L A Y L A]- Go To My ChanneI! L!VE NOW
[L A Y L A]- Go To My ChanneI! L!VE NOW 10 gün önce
Bu hayatta tek istediğim şu yandaki Emirin rahatlığı
Furkan Öndeş
Furkan Öndeş 14 gün önce
HÜSEYIN HERAN REP SÖYLICEK MIŞ GIBI DURUYOR
Mia - Sᴇx Cʜᴀɴɴᴇʟ 18+🅥
Mia - Sᴇx Cʜᴀɴɴᴇʟ 18+🅥 8 gün önce
Abi tebrikler parayla Degişmeyen adamlardansın çok çok tebrik ederim
Rita 25 y.o - check my vidéó
Rita 25 y.o - check my vidéó 11 gün önce
sen manyaksın abdü :) cesaret :%100
Ahmet Yıldız
Ahmet Yıldız 14 gün önce
Bir kerede pazarcılık yapta seni o soğukta görelim
Norma F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ
Norma F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ 8 gün önce
Adamlarin en az 5 saatini caldin bi 20 dakikalik video icin, insallah sana yakisani Yapmisindir'da adamlara en az bir günlük Maas Vermissindir ☺ nede olmasa sen bu videodan Bihayli daha fazla alacan 😉,ama helali hos olsun güzel Basarili bi bölüm olmus tebrik Ediyorum, Basarilarin devamini dilerim kardesim 👍
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW 9 gün önce
Kartlara muzigi koymamışsın
Mehmet Emre Öz
Mehmet Emre Öz 14 gün önce
17.400 tl 1 ay tabi daha fazladır bu ohee
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW 10 gün önce
Batık şehirdeki drone çekimini hatırlıyorum da videodaki drone çekim düzeyi çağ atlamış bu çocukla çok daha fazla çalışmalısınız
Özlem Tepe
Özlem Tepe 14 gün önce
4tg32
Timur Hakanoglu
Timur Hakanoglu 14 gün önce
Adamlarin en az 5 saatini caldin bi 20 dakikalik video icin, insallah sana yakisani Yapmisindir'da adamlara en az bir günlük Maas Vermissindir ☺ nede olmasa sen bu videodan Bihayli daha fazla alacan 😉,ama helali hos olsun güzel Basarili bi bölüm olmus tebrik Ediyorum, Basarilarin devamini dilerim kardesim 👍
Sherri T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me
Sherri T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me 8 gün önce
İzlerken ayaklarım kesildin resmen her anı heyecanlı
[L A Y L A]- Go To My ChanneI! L!VE NOW
[L A Y L A]- Go To My ChanneI! L!VE NOW 10 gün önce
Bu hayatta tek istediğim şu yandaki Emirin rahatlığı
Berra Uluk
Berra Uluk 14 gün önce
Adam okadar kaliteli içerik üretiyorki isteseler bile çalamazlar..
Phoenix  𝙾𝚙𝚎𝚗 𝙼𝚢 PROFILE
Phoenix 𝙾𝚙𝚎𝚗 𝙼𝚢 PROFILE 8 gün önce
Reis birde takla gelir mi ordan...🙃
kardeşler tv
kardeşler tv 14 gün önce
Abi sakalsız daha güzel görünüyor sun 🕶️🕶️🕶️🕶️😎😎
Sherri T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me
Sherri T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me 10 gün önce
Özletin kendini abem eskiden günde günde video geliyordu şimdi ayda ayda 🥺🥺❤️❤️❤️ama seviliyorsun ❤️❤️❤️🇹🇷
Youtube Venom
Youtube Venom 14 gün önce
Ooo Reis❤😫
Mia - Sᴇx Cʜᴀɴɴᴇʟ 18+🅥
Mia - Sᴇx Cʜᴀɴɴᴇʟ 18+🅥 9 gün önce
İç sesim:Olum dışarıdan o kadar yüksekteki camın kirini kim görecek boşverin temizlemeyin😂😂
Mia - Sᴇx Cʜᴀɴɴᴇʟ 18+🅥
Mia - Sᴇx Cʜᴀɴɴᴇʟ 18+🅥 11 gün önce
Cesaret soydan gelir sonradan değil delimine sen bunun kanıtısın. 💥💫
ali yilmaz
ali yilmaz 14 gün önce
abi qrkandaki apartmanda seni izliyom
SEYM- EN
SEYM- EN 14 gün önce
abi yükseklik korkum var ama seni izlerken hiç bir şeyim kalmıyor hll be
Rita 25 y.o - check my vidéó
Rita 25 y.o - check my vidéó 10 gün önce
Harbiden Delimi ne bu icerik çalinmaz ❤💪
SEMİH ER
SEMİH ER 14 gün önce
KIRŞEHİRLİYİM YOK ABİ GÖKDELEN
Rita 25 y.o - check my vidéó
Rita 25 y.o - check my vidéó 8 gün önce
Geldim geldimmmm... Kimler burada 😎😎
Joan 23 y.o - check my vidéó
Joan 23 y.o - check my vidéó 8 gün önce
Abi rüzgar tribününün üstüne çıkar mısın onların bakımını yapan bir meslek vardı efsane olur
Muhammed sait Kantar
Muhammed sait Kantar 14 gün önce
8:10 da abi go proyu tutarken ben bir an çok korktum
Phoenix  𝙾𝚙𝚎𝚗 𝙼𝚢 PROFILE
Phoenix 𝙾𝚙𝚎𝚗 𝙼𝚢 PROFILE 8 gün önce
Adam Öyle İçerikler Yapıyorki İsteseler de Çalamazlar 🔐♥️
Norma F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ
Norma F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ 11 gün önce
Cesaret soydan gelir sonradan değil delimine sen bunun kanıtısın. 💥💫
Murat Murat
Murat Murat 14 gün önce
Adrenalin sensin abi
Phoenix  𝙾𝚙𝚎𝚗 𝙼𝚢 PROFILE
Phoenix 𝙾𝚙𝚎𝚗 𝙼𝚢 PROFILE 12 gün önce
sen manyaksın abdü :) cesaret :%100
♡ KaĞaN 益
♡ KaĞaN 益 14 gün önce
Abicim biraz dur yerinde yaa 😂😂 ölsen napariz biz 😂
Norma F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ
Norma F**СК МЕ - СНЕCK MY РR0FILЕ 11 gün önce
Adam Öyle İçerikler Yapıyorki İsteseler de Çalamazlar 🔐♥️
TrMetehan1054
TrMetehan1054 14 gün önce
600.000 mi kazanıolar anlamadım ona göre
Sherri T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me
Sherri T[A]P Me!! To Have [S]EX With Me 8 gün önce
Geldim geldimmmm... Kimler burada 😎😎
mahmut günbilek
mahmut günbilek 15 gün önce
Şu adamın içeriklerini neden kimse calmıyor djkdkdkd
benbeyaz
benbeyaz 15 gün önce
Garip bir olay deyince aklıma kötü şeyler geliyo neden?
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW
Ann-Go To My ChanneI! L!VE NOW 8 gün önce
O değilde camsil aşağıya flan düşerse ne yapıyorlar acaba. Tükürükle mi siliyorlar. :)
ーGG个YaVuZ个
ーGG个YaVuZ个 15 gün önce
Bide furkan Yamanın Gökdelenini sil sana zahmet
Sabri Ramadanov
Sabri Ramadanov 15 gün önce
Abi artık hiç eğlenceli videolar çekmiyosun
Phoenix  𝙾𝚙𝚎𝚗 𝙼𝚢 PROFILE
Phoenix 𝙾𝚙𝚎𝚗 𝙼𝚢 PROFILE 12 gün önce
Valla abi helal olsun kimsenin yapamadığı şeyleri sen yapıyosun kralsınn👏👏👏👏👏
Kalp Yarası 16.Bölüm 2.Fragman
0:31
Süreç Film
görünümler 318 B
SQUİD GAME FUTBOL OYUNLARI !?
19:21
Nevzat Özkur
görünümler 124 B
10 METRE LAHMACUN YEME YARIŞMASI!
18:47
Orkun Işıtmak
görünümler 3 Mn
10 Katı Yunanistan  |  Bi Bakıp Çıkıcaz
50:22
Noluyo Ya ¿
görünümler 1 Mn
24 SAAT TESLA'DA YAŞAMAK! @MuratAbiGF
19:25
Orkun Işıtmak
görünümler 2 Mn
KURU BUZ DOLU HAVUZDA KALMA YARIŞMASI!!
19:48
Deli Mi Ne?
görünümler 4 Mn
DEV EĞLENCE MERKEZİNDE SAKLAMBAÇ (ÖYLE BİR YERE SAKLANMIŞ Kİ!)
20:35
Beraber Python 🐍   öğrenelim! (canlı yayın)
3:28:30
HER ŞEYİ PARÇALAYAN MAKİNA!! (EFSANE VİDEO)
15:25
Kalp Yarası 16.Bölüm 2.Fragman
0:31
Süreç Film
görünümler 318 B
SQUİD GAME FUTBOL OYUNLARI !?
19:21
Nevzat Özkur
görünümler 124 B
Üç Kuruş | 1. Bölüm Fragman
1:22
Çukur
görünümler 929 B
Sadakatsiz 35. Bölüm Fragmanı
0:36
Sadakatsiz
görünümler 1,5 Mn
Kıbrıs Zafere Doğru 11. Bölüm Fragmanı
1:03
Bir Zamanlar Kıbrıs
görünümler 213 B