Yemek Siparişi En Son Gelen Kazanır

  görünümler 815,828

OHA diyorum!

11 aylar önce

Yine bir yemek siparişi videosu ile karşınızdayız. Bu videoda arkadaşlarımız aynı anda yemek siparişi veriyor. Fakat bu sefer kazanan yemeği en geç gelen oluyor. Bakalım kim en uzun süre bekleyip 100 TL'nin sahibi olmuş?

Bu kanalımızda da çok eğlenceli videolar var:
► Yapyap: trshow.info

YORUMLAR
EMRE
EMRE 11 aylar önce
Acıktığım zaman sizleri izliyorum
Efe
Efe 11 aylar önce
çok yaşa şeyma abla içimde kaldı kimse söylemedi
4 Kafadarlar yetişkin
4 Kafadarlar yetişkin 11 aylar önce
Yeni izledim yine güzel olmuş
Ölümüne Fener
Ölümüne Fener 11 aylar önce
09:24 Şeymanin hapşırması ve kimsenin birşey dememesi üzdü :(
R-Car's
R-Car's 11 aylar önce
Benim anlamadım birşey var bu kızın adı ŞEYMA mı yoksa ŞEYME mi ? Kemal şeyma diyor başkan bazen şeyme bazen şeyma melih hep şeyme diyor
Dilge B.
Dilge B. 11 aylar önce
14:37 Başkan: para da kolalandı Melih abi: aa olmaz atamı sil hemen Kalbimi bıraktım ❤️
Kübra Coban
Kübra Coban 11 aylar önce
11:03 Kemalin özür dilemesi🤗
dvalentino
dvalentino 11 aylar önce
"Tinder"😌
ismail sefa
ismail sefa 11 aylar önce
14:32 başkanın parayı kurtarışı peki...😂😂
Harun Keremcan
Harun Keremcan 11 aylar önce
Kemal abi
Harun Keremcan
Harun Keremcan 11 aylar önce
Geç verdi siparişi
Ulvi Amsterdam
Ulvi Amsterdam 11 aylar önce
Seyma yemekleri cikartmaktan zevk aliyor galiba. Nerdeyse herkesin yemegini acip servis edip yedirecek kendi elleriyle 😁😁
Harun Keremcan
Harun Keremcan 11 aylar önce
Kemal abi çek vardi siparişi
Çağan Çakır
Çağan Çakır 11 aylar önce
9:24 çok yaşa dememiş kimse. Çok yaşa
LogiMess
LogiMess 11 aylar önce
aylar sonra farklı bir yerde video
Fatma Karagoz
Fatma Karagoz 11 aylar önce
OLLEY YEMEK VİDEOSU
TIRREK BeatMusic
TIRREK BeatMusic 11 aylar önce
Abi hepiniz yemek söyleyin en son gelen hepsini ödesin
Bora
Bora 11 aylar önce
Kemal'in kafasının üstündeki duvardaki el izini görenler +1
THE BAYMAVİS OFFİCHAL
THE BAYMAVİS OFFİCHAL 11 aylar önce
Şaka serisinden beri severek izliyorum ve gözü kapalı sipariş serisini özledik
Emir Salih Daldemir
Emir Salih Daldemir 11 aylar önce
2 yıldır izliyorum
Ulvi Amsterdam
Ulvi Amsterdam 11 aylar önce
Bir amsterdamli olarak gururlandim bee melih pasa 🤣🤣
Günce Aktaş
Günce Aktaş 11 aylar önce
kimse: hepsiburada reklamı ben: YETER LAN YETER
Mia
Mia 11 aylar önce
Şeymayla kemal çoo tatlı abi ya
Yiğit Akdemir
Yiğit Akdemir 11 aylar önce
Nedense siz youtube 'a video atınca istemsizce mutlu oluyorum. Ayrıca ne zaman yemek yesem siz video atıyorsunuz🤣😂🤩
Kerimcan Bakırtaş
Kerimcan Bakırtaş 11 aylar önce
Melih abinin yemek sepeti puanını o kadar çok merak ediyorum ki
Melike Ksk
Melike Ksk 11 aylar önce
Nobody: Serdar Başkan: aşortman
MURAT DEMİRÇALI
MURAT DEMİRÇALI 11 aylar önce
Bunların acı dediğini sabah ben ekmeğe döküp yiyom
Berat Dalgıç
Berat Dalgıç 11 aylar önce
Abi söylemezse acılı çiğ köfte acı soslar ve sizin acınızı birleştirin
Asiye Mina SAĞINÇ
Asiye Mina SAĞINÇ 11 aylar önce
Melih çok umutlu giriyor videoya
Emir
Emir 11 aylar önce
Genç bir piyanistim, Türkiyede çok sevilen LA VALSE DAMELIE adlı parça son videomda destek olursanız çok sevinirimm
Cihan Ayhan
Cihan Ayhan 11 aylar önce
melihin cüzdanından çıktı melihin cüzdanına girdi
Simuzər İsmayılova
Simuzər İsmayılova 11 aylar önce
Ben sizin hepinizi çok seviyorum yaaa çok tatlısınız.🥰🥰🥰🥰❤❤❤❤AZERBEYCANDAN Selamlar.
miray orhan
miray orhan 11 aylar önce
Müthişşş
Enes Taha Baysal
Enes Taha Baysal 11 aylar önce
Hayat okulu
maviSAMURAY
maviSAMURAY 11 aylar önce
Dürüst kanal 1kere sizi çok seviyoruz bikerede biz bir yemek seçelim
Efe Melih
Efe Melih 11 aylar önce
Kemal Şeyma ' ya çıkma teklifi etsin ama Şeyma'nın haberi olmasın
𝑑𝑎𝑖𝑙𝑦. 𝑓𝑙𝑠
𝑑𝑎𝑖𝑙𝑦. 𝑓𝑙𝑠 11 aylar önce
Yarın matematik sınavım var kümeler mi yoksa mantık mi çalisam bilemedim o yüzden o diyorum izliyorum 😂
CELAL ARAS
CELAL ARAS 11 aylar önce
Harika olmuş
Selma Karataş
Selma Karataş 11 aylar önce
Çok güzel olmuş devamı gelsin ❤️😍😃
enes köse
enes köse 11 aylar önce
Başkanın kolasına acı katılmadı katılması lazımdı içeceklere katmışlardı eskiden
Yagız Saler
Yagız Saler 11 aylar önce
Tam yemek yemelik video arıyodum ta ki karşıma bu video çıktı
Berkan Polat
Berkan Polat 11 aylar önce
Abi helal olsun
Ecem
Ecem 11 aylar önce
Şu 4lü ekipten aşırı zevk alıyorum ya
shole...
shole... 11 aylar önce
Yhaaa onu bunu boş.verin Azerbaycan hakli olan savaşında kazandıı çox mutluyuz Azerbaycan xalqı olaraq❤️yanimizda olduğunuz içinde ço, teşekkür ederiz🇦🇿🇹🇷
Tarik Şanli
Tarik Şanli 11 aylar önce
MELIH ABI SEN HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN GÜZEL IÇERIK URETEN INSANSIN
softly _panda🐼
softly _panda🐼 11 aylar önce
Ben bu kanalı çok seviyorum 5 yıldır takip ediyorum
Ayxan Seyidov
Ayxan Seyidov 11 aylar önce
Tebrikler Azerbaycan Savasi kazandik. Tebrikler turkiye Tebrikler. Pakistan. Cok sukur Allaha
Darwin Amine
Darwin Amine 11 aylar önce
Bildirim geldi ama şarj a koydum şimdi izliyorum 😉
Alperen Ilhan
Alperen Ilhan 11 aylar önce
Hep aynı şeyler
2 NOOB
2 NOOB 11 aylar önce
trendyol reklamı izlicektim ara sıra video çıkıyo :(
Uğur Türkmen
Uğur Türkmen 11 aylar önce
En kısa sürede gelmesi için az malzeme ve ucuz olması lazım
Cameron_girlfriend
Cameron_girlfriend 11 aylar önce
BAŞKAN KIYAFETLERIN PAHALILIĞINI ÖVE ÖVE BİR KALDI 😂
Nehir Turner
Nehir Turner 11 aylar önce
Herkes kendini düşünürken başkanın parayı düşünmesi öxçdşlöqweazx 14:30
E
E 11 aylar önce
11:30 ne dediğini anlayan
Enhar Bagcik
Enhar Bagcik 11 aylar önce
her zaman video atmanızı bekliyorum , sizi çok seviyorum
Nazife Erkaplan
Nazife Erkaplan 11 aylar önce
Suan Burger söyleyenler 😔😀
Emreee
Emreee 11 aylar önce
Artık reklamların kaç saniye sonra geçilebileceğini biliyorum. Neden bu kadar boşum nedeeeeeen:(
Yiğit Kaplan
Yiğit Kaplan 11 aylar önce
Şeyma the yargı machine.
Ceren Dogan
Ceren Dogan 11 aylar önce
Sizi çok seviyorum ❤❤❤❤
Ezgi Ozdemir
Ezgi Ozdemir 11 aylar önce
8:15 çok iyi düşmüyor mu?
Zekeriya Tuzcuoğlu
Zekeriya Tuzcuoğlu 11 aylar önce
Abi kemal çok gıcık izleyesim gelmiyor
Regem RG
Regem RG 11 aylar önce
Şans yemeği gelsin diyenler +1
Alperen Çağlayan
Alperen Çağlayan 11 aylar önce
Abi elinize emeğinize sağlık çok güzel olmuş
Ulvi Ismayilov
Ulvi Ismayilov 11 aylar önce
Selam
Ravza-
Ravza- 11 aylar önce
*AMAZİNG*
Elif Akın
Elif Akın 11 aylar önce
Abi böyle fastfood söyleyin hep
Volkan Yıldız
Volkan Yıldız 11 aylar önce
Kemal'e kovulma şakası yapın lütfen +1leyin görsünler
Havva Nur Ayhan
Havva Nur Ayhan 11 aylar önce
Melih: Acı nerede Şeyma: Acı içimizde...💔
Azra Cın
Azra Cın 11 aylar önce
biri beni su ship batagindan kurtarsin en son gidip ikisinin kafasini birbirine tokusturucam shshshdjsjd
Emir Cem
Emir Cem 11 aylar önce
o acı sosu bitirene kadar yemek yerim bu arada meydan okuyayım belki görürsünüz :D
Eda Trhn
Eda Trhn 11 aylar önce
ŞEYMA KEMALİ YETİŞTİREMEYECEĞİNİ DÜŞÜNÜYOR 1:39 BAŞKAN YETİŞTIREMEYEN IÇİCEK DIYOR 1:47 ŞEYMA ÜZÜLÜYOR 1:50
Acı Biber
Acı Biber 11 aylar önce
Lütfen bir günlüğüne birbirinizle yer değiştirin. (Şeyma melih gibi davransın başkan şeyma gibi davransın) gibi bir video çeker misiniz?
Rabia Savlik
Rabia Savlik 11 aylar önce
Kemal❤Şeyma likelayın görsünler
Doğukan EREN
Doğukan EREN 11 aylar önce
7:50 Şeyma'nın kemale yardım etmesi fdslkfhsdkfg (ulan nasıl bir insan olduk biz bunları takip ediyoz fkldsjklfhsd) 8:05 cola xd
Okan İrge
Okan İrge 11 aylar önce
Kemal abi bir kere saçını açabilir mi?
Sema Zcn
Sema Zcn 11 aylar önce
nobody:...... başkan: gitti 500 liralık alt aşortman gitti
silknk
silknk 11 aylar önce
Kemal ve Şeyma’yı yalan makinesine bağlayın.
Kübra Gezgiç
Kübra Gezgiç 11 aylar önce
Detoks gunumde bu videonunda gelmesi bana kötülük oldu 😊😊
Ahmet Firat Öztürk
Ahmet Firat Öztürk 11 aylar önce
241 mesaj ddddd
Nezahat Isci
Nezahat Isci 11 aylar önce
Burda kaybeden yok hepiniz karnınızı doyuruyorsunuz 😄
Eda Trhn
Eda Trhn 11 aylar önce
KEMAL İLE ŞEYMA YALAN MAKİNESINE BAĞLANSIN 👇👇👇
Eda Trhn
Eda Trhn 11 aylar önce
Abi Kemal le seyma ile ilgili bir video gelsin artik:)
Emine Arı
Emine Arı 11 aylar önce
KEMALİN HEHE DEYİŞİ ÇOK TATLI
Yunus Akkurt
Yunus Akkurt 11 aylar önce
kesin melih abi kazandı bende aynı yerden sipariş verdim 1 saatte geldi
kallojen as
kallojen as 11 aylar önce
Ama kafamız nasıl güzel
Rabiawq_35
Rabiawq_35 11 aylar önce
Yakında diyetisyeni mi seçiyorm gelçek ZJJZKZOZPZLXLSL
Zeynep Gür
Zeynep Gür 11 aylar önce
Şükür Melih.'e çıktı✔️
KURTLAR VADİSİ KV
KURTLAR VADİSİ KV 11 aylar önce
Bu melih kaç vidyoda hep şeymayı savunuyo
Hakan Küçükbayraktar
Hakan Küçükbayraktar 11 aylar önce
Kemal adam gibi ye
Doğukan Alkan
Doğukan Alkan 11 aylar önce
Ulan tam Yemek yicektim, izlicek video yok diye üzülüyodum, bikere daha F9 a basim dedim bu çıktı karşıma tşk oha diyorum
Hazal naz Türkmenoğlu
Hazal naz Türkmenoğlu 11 aylar önce
Trollpoly gelsin
Muhammet Esad Misir
Muhammet Esad Misir 11 aylar önce
Yemekleri söyleyin bir jüri seçin o jüri rastgele yemeklere acı koysun koyduğu acıyı yiyip tahmin etmeye çalışın 1. Olan 100 TL alsın
Sabri Çepni
Sabri Çepni 11 aylar önce
Yemeden duramayanlara bak peki siz yemeden durabiliyprmusunuz ?? +1 leyin
Mustafa Maraş
Mustafa Maraş 11 aylar önce
KEMALİM YAPMAZZ
James HotWheels
James HotWheels 11 aylar önce
Zamanında sufleyi 3-4 tl ye yediğimi biliyorum ://
Feyza Army
Feyza Army 11 aylar önce
14:26 gjdghduıgh çok iyiyydi
save ralph
save ralph 11 aylar önce
Kıyamette Melih : Kıyamette en son ölen kazanır!
Sıla
Sıla 11 aylar önce
1 gün boyunca kemal şeyma şeyma kemal gibi başkan melih melih de başkan gibi yessinnn
Rüzgar-TV
Rüzgar-TV 11 aylar önce
Herkese 100 tl verin onu akşama kadar katlasınlar akşam ofiste en fazla kazanan digerlerininde parasını alsın
Rambo tv
Rambo tv 11 aylar önce
👍👍👍👍👍👍
Yala - Isır -  Boş Geç
19:45
OHA diyorum!
görünümler 648 B
Sizce?😂
0:46
Turk Sevdali
görünümler 664 B
Kıbrıs Zafere Doğru 10. Bölüm
2:31:53
Bir Zamanlar Kıbrıs
görünümler 544 B
Neden herkes bu diziden bahsediyor? Squid Game
17:31
Barış Özcan
görünümler 1,7 Mn
750TL'lik Suşi - Pes Eden Kaybeder
24:35
OHA diyorum!
görünümler 1 Mn
Yemek Siparişi En Son Gelen Kazanır
16:57
OHA diyorum!
görünümler 1 Mn
ARABAYLA ŞEYMA'YA EN SEVDİĞİ YEMEĞİ KİM ALACAK?
24:04
En İyi Arkadaşımız Ne Yiyeceğimize Karar Veriyor
25:53
ŞANS YEMEĞİ - Gözlerin Kapalı Yemek Siparişi Ver
20:26
Sizce?😂
0:46
Turk Sevdali
görünümler 664 B
Kıbrıs Zafere Doğru 10. Bölüm
2:31:53
Bir Zamanlar Kıbrıs
görünümler 544 B
Neden herkes bu diziden bahsediyor? Squid Game
17:31
Barış Özcan
görünümler 1,7 Mn
Kız Arkadaşa Alınacak İlk Hediye Sorunsalı
1:00
Halil İbrahim Göker
görünümler 168 B
Sadakatsiz 35. Bölüm 2. Fragmanı
0:58
Sadakatsiz
görünümler 969 B
Çok Güzel Hareketler 2 - 94.Bölüm
1:59:23
Çok Güzel Hareketler
görünümler 3,9 Mn
UEFA Gençlik Ligi | Beşiktaş U19 - Sporting CP U19
2:8:42
Yargı 6. Bölüm Fragman
0:32
Yargı
görünümler 2,3 Mn
Kalp Yarası 17.Bölüm Fragmanı
0:31
Süreç Film
görünümler 155 B