48 SAAT GİZLİCE HAVAALANINDA KALMAK!

  görünümler 8,258,287

Orkun Işıtmak

2 yıl önce

Uzun zamandır hayalim olan bir videoydu, yapmak bugüne nasipmiş ! 48 saat boyunca İstanbul Havalimanı'nda kaldım.

Video hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" unutmayın!
Yeni videoları kaçırmamak için trshow.info_... tıklayarak abone olabilirsiniz!

3.5TL Dürüm Döner vs. 55TL Döner : trshow.info/watch/ynR-hWBxkbg/video.html
Manken Kız İstemek! ( ): trshow.info/watch/FIYzkOFJAr0/video.html
Sidik Yarışı ft. Berkcan Güven : trshow.info/watch/5dSR_h9hUUM/video.html
İrem Sak ile Gülmeme Challenge : trshow.info/watch/3pxxvRTeQbQ/video.html
Yemekte Miyiz? 1. Sezon 1. Bölüm : trshow.info/watch/wiNi_DywuZM/video.html
Reynmen ile Kızların Numarasını Almak: trshow.info/watch/iuybCUPTqaE/video.html
Tehlikeli Takla Parkour Challenge : trshow.info/watch/gvNOPyk4eak/video.html
5TL Masaj vs. 595TL Masaj : www.youtube.com/watch?v=GiVDh...

İkinci Kanalım! : goo.gl/I88ilb
Web : orkunisitmak.com
Twitter : orkunisitmak
Facebook : orkunisitmak
Instagram : orkunisitmak

Müzik Epidemic Sound: bit.ly/2b3Hv9A

Merhaba Ben Orkun Işıtmak! TRshow kanalımda birbirinden komik şarkı ,parodi , şaka, sosyal deney,eğlence, ve hayatımı paylaştığım vloglar/videolar üretiyorum. Genellikle haftada 2 video yüklediğim eğlence dolu kanalımdaki videolarımı kaçırmamak için abone olmayı unutmayın!

İzlediğiniz için teşekkürler!
Buraya kadar okuduysanız adamsınız ,siyular babacımlar

YORUMLAR
Çiğdem x
Çiğdem x 2 yıl önce
Gerçekten youtube'da en çok emek veren,saçmalamayan nadir insanlardansın.Insan senin videolarından sonra yeni bir şeyler öğrenebiliyor,kendine bir şey katabiliyor.Teşekkürler,hak ediyorsun tüm beğenileri 👍
Harun Alparslan
Harun Alparslan 17 gün önce
ARKAdAşlAr KanAlıMa AbONe OlUN SaYgIlaAr ReiS HaRuN ALPaRsLAn SayGILlar HrN.1!:!!!..........eeeee
seniord VEVO
seniord VEVO 2 aylar önce
@Fine Intend Neden bu videodasın o zaman
İlkay Korkmaz
İlkay Korkmaz 3 aylar önce
@Fine Intend sana göre
Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo 3 aylar önce
@Fine Intend Denizde ve Dağda 24 saat kalabiliyor mesela
MUHAMMED EMİR GÜNAY
MUHAMMED EMİR GÜNAY 3 aylar önce
@Fine Intend tüm yönlerinii
Muhammed Ali Akbağ
Muhammed Ali Akbağ 2 gün önce
6.22 Deki Sadio Mane
Luna
Luna 2 gün önce
137.5 lira hamburgere versem bana da tadi guzel gelir
Ayten Mahmudzade
Ayten Mahmudzade 6 gün önce
Yıl 4567orkun gecə. Gözəl zlice
Mervenur Oturak
Mervenur Oturak 8 gün önce
LAN 2 SENE NE ARA GEÇTİ AMK WTF HDSAGAUWEDJWÇQKJJGÇRVWRVHÇQEF
EMRE EZİLDI
EMRE EZİLDI 8 gün önce
Dünyanın en pahalı arabasını al
Esra Yanik
Esra Yanik 9 gün önce
20. Dakka çok gergin
Esra Yanik
Esra Yanik 9 gün önce
Orkun kendini o kadar rezil ettin ama kusura bakma izlemesi çok eylenceli
Egemen Eğri
Egemen Eğri 10 gün önce
Abi atilsaydin bu videoyu atarmiydin
Gul Can
Gul Can 13 gün önce
Yıkandıktan sonra aynı pantolonu giymesi😆 yapmayın ya erkekler
ESRA
ESRA 15 gün önce
Dolar 5 iken Euro 5.888 iken bir video :(
İBRAHİM Nakışcı
İBRAHİM Nakışcı 16 gün önce
S. Urfaaa,
Harun Alparslan
Harun Alparslan 17 gün önce
ARKAdAşlAr KanAlıMa AbONe OlUN SaYgIlaAr ReiS HaRuN ALPaRsLAn SayGILlar HrN.1!:!!!..........eeeeeee
Kerem Gülbahar
Kerem Gülbahar 17 gün önce
ABİ 24 SAAT MUTFAKTA KAL
KRAL KANAL
KRAL KANAL 18 gün önce
7:00 öyle bir yediki hamburgeri canım çekti
Fikriye KIRDANOGLU
Fikriye KIRDANOGLU 18 gün önce
24saat gece gizlice havalimanında kal
Tocanın balı🍯
Tocanın balı🍯 18 gün önce
Sjsjssjsjsjjsjsjsjjsjsjsjjsjsjsjsjjsjsjsjsjsjsjjsjsjsjsjjsjsjsjsjsjsssjjjjjjssjswjsjsjjsjsjsjsjsjjsjsjsjsjjsjjsjsjjsjsjsjsjjsjsjsjsjjsjsjsjsjjsjsjjsjsjsjjsjsjjsjsjsjsjsjsjsjsjsjjsjsjjsjsjsjsjsjjjsjssjjsjsjsjjsjsjsjjsjsjsjjjsjsjsjjsjsjsjsjisjsjsjsjsjsjsjsjsjjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsj
Ahmet Aslan
Ahmet Aslan 19 gün önce
12:16 ne bakıyon dayı
Semih Buğra YILMAZ
Semih Buğra YILMAZ 20 gün önce
süre uzamış hehheh
ismayilin kanali
ismayilin kanali 20 gün önce
18:47 abi bence o erif ölmüş 😂😂😂😂
dianakata mahmut
dianakata mahmut 22 gün önce
ABİ ben kımrısta bebek ken yaşadım
Alpaslan Akay
Alpaslan Akay 24 gün önce
abi otobüs terminalinde de kal
promustafa1234 özipek
promustafa1234 özipek 25 gün önce
Uyuyacağı vakitte yandan dayı orkunuizliyo
PUBG MOBILE Gameplay
PUBG MOBILE Gameplay 26 gün önce
Abi hava alnında 0 tl ye 1 gün gecir
Melis Alya
Melis Alya 27 gün önce
12:16 dayı fazla gülmek ayıptır
Poquerr
Poquerr 27 gün önce
2 gün sonra 2 sene olcak...
POTTERIZM
POTTERIZM 27 gün önce
Abiii gözünü seviyim laptobu şarjaaa tak
MUHAMMED EREN AYHAN
MUHAMMED EREN AYHAN 28 gün önce
Abi çantayı nasıl çalmadılar
Kaan berk
Kaan berk 28 gün önce
Orkun un en komik videosu
Ali söylemez
Ali söylemez 29 gün önce
Vay a.q 7.5 tl simitmi olur
Hakime Alioglu
Hakime Alioglu 29 gün önce
Orkun abi bence nonoa parkta 24 zat kal 😜😁
Muhammet Beyazıt Yılmaz
Muhammet Beyazıt Yılmaz 29 gün önce
Abi simdi eğer ben ucağim var 12 saat once geldim istediklerimi yapabiliyor muyum
mert kavuk
mert kavuk 29 gün önce
2021
클레어 claire
클레어 claire Aylar önce
ben amerika’ya gittiğimde arkadaşlarımla sandalyeleri birleştirip uyumuştuk,sabunla saçımızı falan yıkamıştık o günleri anımsadım
Kedi Zemep
Kedi Zemep Aylar önce
16:20 efsane lan jsjsjsjs
prenses sara tv
prenses sara tv Aylar önce
Orkun niye guvenliye derdinki ucagim bu gun
emre aykın
emre aykın Aylar önce
abi çok güzel vidiyo
Monke King  ᨆ
Monke King ᨆ Aylar önce
12:23 de amca sana bakmış
Serife Altay
Serife Altay Aylar önce
abi sen tek başına nasıl kalabiliyorsun? ben tek başıma kalınca sıkıntıdan patlıyorum.
keremKILLγOU
keremKILLγOU Aylar önce
8:07 9:39
♥︎..MiⱠkY..♥︎ 『ˡᵒᵛᵊ』
♥︎..MiⱠkY..♥︎ 『ˡᵒᵛᵊ』 Aylar önce
Sivil tane.d
Softie Daisy
Softie Daisy Aylar önce
bende yakın bi zamanda İstanbul Hava Limanına gittim .bian uyuya kalmışım koltukta havaalanında gözümü açtığımda kendimi Avmde zannettim çok büyük yaaw.teyzeme gidiyoduk uçakla bingölde yaşadığı için yok orda.Bizden sokak simidiistedi.Havaalanından aldık 5 simidi 50 TL ye kjhbklkjhj
edit
edit Aylar önce
12:29 daki amca çok tatlı bakıyo
Abcde Abcde
Abcde Abcde Aylar önce
Orkunun hem çok akıllı hem deli olması
“Reflection”
“Reflection” Aylar önce
m
Zeliha Doğan
Zeliha Doğan Aylar önce
gece gizlice hayvanat bahçesinde kal . .
SAYGI SEVEN PANDA
SAYGI SEVEN PANDA Aylar önce
2021 de izleyenler burdamı
E4E1N
E4E1N Aylar önce
Benim gittiğim havaalanı böyle değildi sanki ya :D
1 idot
1 idot Aylar önce
şu yıla bak corona yok. 2021 deyiz 2022 olcak hala bitmedi bi get be la xd
mockmad
mockmad Aylar önce
For God so loved the world, that he gave his only begotten Son, that whosoever believeth in him should not perish, but have everlasting life. John 3:16
Bosh insan Zehra
Bosh insan Zehra Aylar önce
12:16 yandaki adam galiba seni çok sevdi XD
Ali İşçi
Ali İşçi Aylar önce
Orkun abi seviliyorsun
Aydan Qelenderova
Aydan Qelenderova Aylar önce
Ya Gercekten yutubrlar arasin da en cok sevdiyim yutbrsin Orkun abi seni cok seviyorum
Ozan Ginlik
Ozan Ginlik Aylar önce
binseydi keşke bizim buralara gelseydin
ASHAF KOLOĞLU
ASHAF KOLOĞLU Aylar önce
abi kıbrıste değirmeniğie gel
Hatice Caliskan
Hatice Caliskan Aylar önce
Abi ben uçaktan korkuyom biliyonmu yağğ uçaktan şundan korkuyom eskiden uçağa biniyordum biniyodum sonra uçağın kanadına şimşek düştü uçak hafiften sallandı bende korkuyom 😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣☠
Ramiz Abasov
Ramiz Abasov Aylar önce
8:22 😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
S MENTEŞ
S MENTEŞ Aylar önce
Havaalanındaki otele ne kadar ödediniz keşke onu da söyleseydiniz
Itır Ekici
Itır Ekici Aylar önce
Korona yoktu o zaman
Skid
Skid Aylar önce
Niye gitmedin kıbrıs çok güzel bir ülke ve senin gitmen lazın
Ebubekir Yağız
Ebubekir Yağız Aylar önce
Çantaya neden düdük koyarlar; Bu çantayı deprem çantası olarak kullanırsan sesini kurtarma ekiplerine duyurma şansın daha yüksek olur
Zehra Altay
Zehra Altay Aylar önce
20:00
Fatma Yuksekbas
Fatma Yuksekbas Aylar önce
SLM
TRVminkookum
TRVminkookum Aylar önce
abi pavyonu napcan
Mustafa Kasap
Mustafa Kasap Aylar önce
Şimdi yakalandığında bilet aldı onu sonra iptal edersin yada 3 gün sonraya bilet alırsın gider 3 gün kalırsın zaten yakalanmazsın çünkü pasaport çıkışına göre arıyorlar ya zaten daha uçak kalkmamış o yüzden pasaport girmişmi çıkmışmı anlayamazlar akıl çalışınca oluyo beağ
TRVminkookum
TRVminkookum Aylar önce
17:20 adam sana göz kırpıyor
TRVminkookum
TRVminkookum Aylar önce
16:30 abiçok havalısın xd
TRVminkookum
TRVminkookum Aylar önce
13:43 instagram
TRVminkookum
TRVminkookum Aylar önce
abi esnerken ağzını kapat
TRVminkookum
TRVminkookum Aylar önce
12:47 bu ne alaka
TRVminkookum
TRVminkookum Aylar önce
12:15 amcanın bakışı :D
TRVminkookum
TRVminkookum Aylar önce
9:59 YA KAMERAYI BİRİ ALSA ABİ BANTDAN ABİ BİZ SUSHİ DEĞİLİZ
TRVminkookum
TRVminkookum Aylar önce
8:07 NAPIYON ABİ DENEYE BAK :D
TRVminkookum
TRVminkookum Aylar önce
8:03 E6DT6WGDUAW
TRVminkookum
TRVminkookum Aylar önce
6:48 ABİ NİYE ELDİVENLE YİYOSUN ABİ SENDE BİŞEY FARKETTİM HEP YANINDA ELDİVEN TAŞIYOSUN
TRVminkookum
TRVminkookum Aylar önce
6:28 CHEESCAKE NE ALAKA
TRVminkookum
TRVminkookum Aylar önce
5:45 LC WAİKİKİ NAPIYO BURDA YUH
TRVminkookum
TRVminkookum Aylar önce
4:48 abi insanları rahatsız ediyosun
TRVminkookum
TRVminkookum Aylar önce
3:10 abi alkol sigaramı iççeksin
TRVminkookum
TRVminkookum Aylar önce
1:58 çok tatlı adventure time
TRVminkookum
TRVminkookum Aylar önce
1:58 çok merak ediyodum içini demek böyleymiş senin sayende gördük abi
TRVminkookum
TRVminkookum Aylar önce
1:45 belkikamp çantasıdır
TRVminkookum
TRVminkookum Aylar önce
ay o kedi kiiiiiiim 0:16
🌵öykü naz🌵
🌵öykü naz🌵 Aylar önce
Orkun abi aynı benim abime benziyorsun
Nehir
Nehir Aylar önce
10:20 de ki GICI 👁👄👁
Eylül
Eylül Aylar önce
Aga be tâbi o zmn korona fln yok 😕😕😕
lalala
lalala Aylar önce
12:20 deki arkadaki abi çok tatlı
Savaş Yıldırım
Savaş Yıldırım Aylar önce
uçak biletine okadar para veriyor
Abuzer Meryem
Abuzer Meryem Aylar önce
12:22 adamın bakışı
İlker Parmaksız
İlker Parmaksız Aylar önce
18:25 Orkun niyeti bozdu
Limon Kafa
Limon Kafa Aylar önce
Senden sonra kovulan güvenlik oldumu acaba
•Gacha~Justina•
•Gacha~Justina• Aylar önce
23:32 ODA TURU TİME: ODALAR BANYOLAR TUVALETLER PERDELER DOLAPLAR VEEEEE BİR TANE DAHA AYNA 24:45 BANYO TİME: DİDİDDİDİİDİDİDDU
•Gacha~Justina•
•Gacha~Justina• Aylar önce
18:37 Bu adam Orkunun Tuvalette Karşılaştığı adam degilmi
•Gacha~Justina•
•Gacha~Justina• Aylar önce
16:20 Bu dakikadan sonra gülmekten öldüm mü yaşıyom mu bilemedim
NeZukoo
NeZukoo Aylar önce
Orkunuç: Sodayı aldık Me: Nası açacan
Maqalyv
Maqalyv Aylar önce
😂😂😂😂😂😂
Hilal Krbg
Hilal Krbg Aylar önce
Orkun şaka misn seen😅😅😅ahahagga bornozla havaalanında gezmek neee😅😅😅
bora tan
bora tan Aylar önce
15:04 arkidişler izlemeden kurgu demeyin ben izledim kurgu dedim adam uyurken gülüyo
Shy Land
Shy Land Aylar önce
bence yakında ölene kadar tabutun içinde kalıcaz diye bir video gelebilir
Hayat Kısa Lahmacun Ye
Hayat Kısa Lahmacun Ye Aylar önce
bu platformun en nadir ayrıntılarındansın seviyorum seni
GECE ALIŞVERİŞ MERKEZİNDE KALMAK! (YAKALANDIK!)
16:44
ÇAKMA İPHONE SATMAYI DENEDİK!
19:46
Orkun Işıtmak
görünümler 5 Mn
Kardeşlerim 20. Bölüm
2:27:49
KARDEŞLERİM
görünümler 5 Mn
Kardeşlerim 19. Bölüm
2:25:11
KARDEŞLERİM
görünümler 8 Mn
Emanet 212. Bölüm Tanıtım | KARIM OLMADAN ASLA!
0:52
AÇ SUSUZ ORMANDA HAYATTA KALMAK! (#GünDoğanaKadar)
26:08
JAPONYA 'DA KAPSÜL OTELDE KALDIM!
16:18
Orkun Işıtmak
görünümler 8 Mn
GECE GİZLİCE SPOR SALONUNDA KALMAK! ft. @MuratAbiGF
31:29
AYLIK 1.250TL YURT vs 7.500TL YURT! (#SonradanGörme)
24:04
KENDİMİ KARGOYA VERDİM! (#OrkunaMeydanOkuyorum)
25:06
Kardeşlerim 20. Bölüm
2:27:49
KARDEŞLERİM
görünümler 5 Mn
Kardeşlerim 19. Bölüm
2:25:11
KARDEŞLERİM
görünümler 8 Mn
Emanet 212. Bölüm Tanıtım | KARIM OLMADAN ASLA!
0:52
Konuşanlar 33. Bölüm Shot (Yeni Sezon)
8:03
Konuşanlar
görünümler 313 B
Arıyorum
3:14
Edis - Topic
görünümler 287 B
MUTFAK MASRAFLARI AK PARTİ İKTİDARINI NASIL SARSIYOR?
1:1:00