Aziz, Efnan'la ilgili büyük gerçeği öğreniyor! | Aziz 6. Bölüm

  görünümler 1,177,271

Aziz

Aziz

5 aylar önce

Aziz'in 6. Bölümünde; Dilruba'yı kaybetmenin yıkımını yaşayan Aziz bir darbe de Efnan'dan aldı. Hatice Ana Efnan'ın gittiğini söylediğinde önce önemsemeyen Aziz, Efnan'ı kurtarırken düşürdüğü annesinin kolyesini görünce neler olduğunu anladı ve büyük bir şok daha yaşadı.

Kısaca Hikaye:
Antakya'nın en büyük ve tek halı üreticisi olan Payidar ailesinin oğlu Aziz Payidar (Murat Yıldırım) refah ve zenginlik içinde bir hayat sürdürmektedir. Fransız delegesi Mösyö Pierre'in (Fırat Tanış) oğlu Teğmen Andre'yi öldürmesiyle Aziz'in kaderi değişir; doğduğu toprakları, biricik aşkını kısacası sahip olduğu her şeyi geride bırakmak zorunda kalır. İki yıl sonra öldü zannedilirken geri dönüşü herkes için beklenmedik olur. Artık hiçbir şey eskisi gibi değildir. Aziz sahip olduğu her şeyi kaybetmekle kalmamış, Fransız işgali altındaki Antakya bıraktığından daha kötü bir hal almıştır. Üstelik ilk aşkı Dilruba (Damla Sönmez) da amcası Galip Payidar'ın (Ahmet Mümtaz Taylan) oğlu Adem (Güven Murat Akpınar) ile nişanlanmıştır.

Her şeye sil baştan başlamak zorunda kalan Aziz, verdiği hayat mücadelesi ile küllerinden yeniden doğarken; basit bir köylü kızı olan Efnan'ın (Simay Barlas) beklenmedik bir şekilde hayatına girmesi ile duygusal anlamda da ikilemde kalacak, yaşadığı yoğun duygu karmaşası sonrasında zamanla hem kendini hem de gerçek aşkını bulacaktır.

Aziz TRshow kanalına abone olmak için ➡ showtv.tv/THB3nV
Aziz Facebook hesabını takip etmek için ➡ azizdizitv

YORUMLAR: 695
Aziz
Aziz 5 aylar önce
Aziz TRshow kanalına abone olmak için ➡ showtv.tv/THB3nV
theterane
theterane 5 aylar önce
Harika 🏅 bir bölümdü #Aziz #ÇokSevdim...
Gönül Demircan
Gönül Demircan 5 aylar önce
@Serpil ne demek 0
Gönül Demircan
Gönül Demircan 5 aylar önce
@Serpil ⁰00
Gönül Demircan
Gönül Demircan 5 aylar önce
@Serpil ⁰
Gönül Demircan
Gönül Demircan 5 aylar önce
@Serpil ⁰
Patates
Patates 5 aylar önce
Benim anlam veremediğim bir şey var efnan değişecek değişecek o zaman kıymet bilecek aziz diyorsunuz da efnan sırf bakımlı güzel oldu diye aziz efnana aşık olacaksa hiç olmasın daha iyi ya da başka bir halde olacaksa olmasın aşk denilen şey her halinle kabul etmektir önemli olan efnanı bu dağınık saçlarla bu konuşmasıyla doğallığıyla sevmesiydi efnan aziz için ne yaptıysa bu haliyle yaptı bu haliyle azize destek oldu yanında oldu kimse inanmazken inandı bi anlayın şunu
Derya baycur
Derya baycur 2 aylar önce
Hazalı
tıntın tıntıntın
tıntın tıntıntın 5 aylar önce
Aynen öyle MaşaAllah cümlesine ne güzel ne Haklı bi yorum ayrıca Efnan her haliyle Doğal haliyle çok güzel kız MaşaAllah cümlesine Amin
Полат Алемдар
Полат Алемдар 5 aylar önce
"Efnan Zaten cok guzel bir qiz degismesine de gerek yok " benin fikrim boyle "insanin esas qelbi gozel olsun"
Turkan Karakus
Turkan Karakus 5 aylar önce
👏👏👏
Bennu Ask
Bennu Ask 5 aylar önce
@Zenfira Vahidova Neither one is good for the other. Dilruba did love him, and she has been a victim of Destiny. However, she is a bit of a spoiled character and similar to her mother in many ways. She is capable of hurting others, on purpose, for her own sake. In the end she ended up marrying someone against her will, which is what she wished for Efnan. Efnan on the other hand, is grounded on a different kind of reality. She is pure in heart and very helpful, even if she lacks formal education. She is more suitable for a life that will bring difficulties, in ways Aziz has not had before.
Dammmmms
Dammmmms 5 aylar önce
Bence Efnan kurtarsın Hatay'ı. Ben o güç ve karakteri onda daha çok görüyorum. Dizinin ismi de Efnan diye değişsin🤣🤣
Deniz Türkçü ile Eforsuz Yaşam Hareketi
Deniz Türkçü ile Eforsuz Yaşam Hareketi 2 aylar önce
🤣🤣🤣🤣🤣
Video Dünyam
Video Dünyam 5 aylar önce
🤣🤣🤣😂😂😂😂
Bss Çll
Bss Çll 5 aylar önce
@Melike MERİÇ Demek ki Azizin yavasligi yüzünden Hatay 1939 da bize katıldı Aziz değilde kenan gibi tezcanli biri olsaydı Hatay 1936 da bizimmis 😂😂😂 zaten ailen sana ihanet etmiş malına el koymuş fransız seni hareket ettirmiyor sevgilin seni terketmis neyin pesindesin sen ?
Bss Çll
Bss Çll 5 aylar önce
@Safiye Özpolat evet bir an önce Abdurrahman melek ve Tayfur Sökmen karakterlerini bekliyorum hatayin ilk ve son Başbakani ve Cumhurbaşkanı
Rabia Ersoy
Rabia Ersoy 5 aylar önce
Net!😂
Kara Boncuk
Kara Boncuk 5 aylar önce
Aziz, Efnanı Pierre kaptı. Artık bam başka bir Efnan'la karşılaşırsın. "Küstüm barıştım" demesin Efnan da artık" 😌 her şey bu kadar çabuk affedilmemeli
Deniz Deniz
Deniz Deniz 5 aylar önce
@Yasin vadi Azizin babasından kalan miras var mektupta
Şüheda
Şüheda 5 aylar önce
@Yasin vadi ne demeek rica ederim Aslında kpss çalışan bir öğrenci olarak sizi aydınlatan son kişi ben olmalıydım ama yine de bazı dizilerin önemli kısımlarını youtubedan izlemeyi bırakamadım malesef
Yasin vadi
Yasin vadi 5 aylar önce
@Şüheda Çok sağ ol ya vallahi aydınlattın beni teşekkür ederim
Flower Sun
Flower Sun 5 aylar önce
AYNEN
Sevgi Cenkeri
Sevgi Cenkeri 5 aylar önce
@Şüheda Adı Kenan 🙂
glukokortiikoid
glukokortiikoid 5 aylar önce
Efnanın o geceki kız olması neyi değiştiriyor ki. onca şey yaptı Aziz için bi yüzük saklamak mı göze göründü.. Aziz haketmiyor Efnanı..
glukokortiikoid
glukokortiikoid 5 aylar önce
@Olympia efnan azizi unutmadı evet ama Azizin yanına gelişi ve kalışı vefadan olmadı zorunda kaldı bunu da biliyoruz ki yine dediğim gibi onca şey yaptı Aziz için bunda şaşırılacak bir şey yoktu..
glukokortiikoid
glukokortiikoid 5 aylar önce
@Edaa K bence tek kişide öyle değil. Gerçek hayatta bazen çırpınanların yaptıkları görülmezken kılını kıpırdatmayanlar değer görüyor. Buradaki Dilruba ve Efnan gibi. Ama o gecekinin Efnan olması neyi değiştirir ki.
as kar
as kar 5 aylar önce
@Melaniya Muradova ikiside öldü 😙🙋
Edaa K
Edaa K 5 aylar önce
@glukokortiikoid gerçek hayatta da bazen öyle değil mi 🙄
Leyla Ipek
Leyla Ipek 5 aylar önce
Ne aziz ne dilbura bu hikaye artik efnan... umrumuzda degil digerleri klise oluyor dizi efnan karakteri hakettigi mutlukugu yasamaliydi
Dilek Kılıçarslan
Dilek Kılıçarslan 5 aylar önce
@Rukiye Göksel o yani öldüren kişi ,yerine oğlunun asildiği .. onu söyledi
Aysel Memmedli
Aysel Memmedli 5 aylar önce
@Rukiye Göksel e zaten bu vidyonun amaci o.Efnan icin uzulmuyor ki Haticenin gercegi bildigi halde onu kurtarici oldugunu dusunup destek olmasinin duygusalligi.Yoksa ayyy efnan canim benim iyiki onu kurtardimda hayatim mahv oldu sevdigim kadini kaybetdim babam oldu o da napsin oturub beni beklemis duygusalligi değil 😂😂
Rukiye Göksel
Rukiye Göksel 5 aylar önce
Anlayamadım aziz son da sen benim oğlun olduğunu biliyormuydun dedi🤔🤔🤔
💥Miraç_Bs❤️
💥Miraç_Bs❤️ 5 aylar önce
*Üniversite 3'üncü öğrencisiyim. TRshow den gelir kazanmak istiyorum. aileme yük olmamak için bu kadar insan içinden 13-14 kişi bile a-bo-ne olsa cesaret vermek için yeter,şimdiden sağolun..* 🌻🔥jj
Yasin vadi
Yasin vadi 5 aylar önce
Yani şimdi Esnan Kim anlamadım
Zehra
Zehra 5 aylar önce
Yıl 1934 olsada erkekler aynı sen bunları kafanda kurmuşsun diyor Aziz aynen bizde kurduk kafamızda
Sinan Aşiroglu
Sinan Aşiroglu 5 aylar önce
😂😂
Fsuayaua Fyyaya
Fsuayaua Fyyaya 5 aylar önce
😂😂😂😂 hahhaha hepimizin başında yani
meryem yagmur
meryem yagmur 5 aylar önce
Aziz in yaptığı şeyden sonra Efnan ile olmasını istemiyorum Efnan a yeni partner getirin Aziz Efnan i hak etmiyor
Nihat Gundogan
Nihat Gundogan 5 aylar önce
Ben olurum hatay yemejleriji de severim
Olympia
Olympia 5 aylar önce
@Melis Özer hem kitabı hem dizisi var evet
Melis Özer
Melis Özer 5 aylar önce
@Olympia sen nerden biliyorsun bunu? Kitabı mı var azizin?
Olympia
Olympia 5 aylar önce
@şeyda ışık o geçici bir şeydi Efnan azizle evliyken oluyordu burada yapılmaz o senaryo
Mustafa Kılıç
Mustafa Kılıç 5 aylar önce
Esmer erkek olsun. Efnana daha iyi yakışır
Nazlı 38
Nazlı 38 5 aylar önce
Aziz'e ayar oluyorum yeminle. Şimdi mel mel baksın arkasından. Hatay'ıda kurtarır o cesaretle Efnan. Aziz'de kibrine sıkı sıkı sarılıp seyretsin olanı biteni
Burcin Balci
Burcin Balci 5 aylar önce
Ya ben anlamadım ki olayı efnan napmış
Nazlı 38
Nazlı 38 5 aylar önce
@Jay Hassan dizi baktığımın gayet farkındayım. Efnanla olsun istiyorum dizide de. Sıkıntı ne
Jay Hassan
Jay Hassan 5 aylar önce
Niye karakterlerin mukemmel olmasini istersiniz? Gercegi yansitmayan Bisey. Karakter ler hata yaptinda daha gercekci.. Hatalarindan ogrenip devam ederler.
Havva Demirci
Havva Demirci 5 aylar önce
Efnan çok ince ruhlu Bi kız aslında, sevgisi Dilruba nın sevgisinden daha güzel daha masum 😊
hatice beyazit
hatice beyazit 5 aylar önce
Aynen dilrubada birsey olsa efnan cok guzel
Binnur Kara
Binnur Kara 5 aylar önce
Efnan simdiki modern kadınlari canlandırıyor. Özgür ve hakkını ssvunan, kendi fikrini dile getiren bir kadın. Cok süper ❤❤❤❤
nobody
nobody 5 aylar önce
Yok artık
Hatice Mataraci
Hatice Mataraci 5 aylar önce
Senaryo belli dilruba azizden hamile kalır adem dilrubaya hiç dokunamaz azizin çocuğuna babalık yapar 😂😂😂😂😂
Nigar
Nigar 5 aylar önce
Gerceyinde galiba oyle asil dizide
Name less
Name less 5 aylar önce
@isminin özü MERYEM olabilir
isminin özü MERYEM
isminin özü MERYEM 5 aylar önce
@Name less evet cukurova kara sevdaya benziyordu ama bu dizi kara sevdadan çok cukurovaya benziyor
Name less
Name less 5 aylar önce
@isminin özü MERYEM o da kara sevdaya benziyordu işte
isminin özü MERYEM
isminin özü MERYEM 5 aylar önce
@Name less kara sevda bu kadarda değildi daha çok bir zamanlar cukurova gibi
leydi
leydi 5 aylar önce
hatice ana ne kadar harika bir insan ya analığın yüceliğini öyle bir dolduruyor kiii
htrkgl
htrkgl 5 aylar önce
@Serpil tşk ederim
Serpil
Serpil 5 aylar önce
@htrkgl oğlunun aziz yüzünden asıldığini bildiği halde fransız baskısından azizin kurtaracağını biliyor
htrkgl
htrkgl 5 aylar önce
@leydi beni mi bekledin derken ne demek istior peki? Beklemekten kastı nedir?
Halil Yarbaş
Halil Yarbaş 5 aylar önce
@leydi anladım efnanın bunu bildiği için söylemesine engel oldu şimdiye kadar
leydi
leydi 5 aylar önce
@Halil Yarbaş zamanında aziz efnan'a saldıran fransız teğmeni öldürdü ama ama suçlu olarak bu yaşlı teyzenin yani hatice ana'nın oğlu idam edildi, aziz de bunu demek istiyor🌼
Nehir Dogan
Nehir Dogan 5 aylar önce
Diziyi Aziz ve Efnan için izlediğimizi unutmuşlar bence😒 şu Dilruba'dan kurtulamadık bir türlü 🙄
Tuğçe Yılmaz
Tuğçe Yılmaz 5 aylar önce
Aynen ya dilruba-aziz değil aziz-efnan görmek istiyoruz...
Songül Eren
Songül Eren 5 aylar önce
Katılıyorum sana kesinlikke
Mehmet Doğan
Mehmet Doğan 5 aylar önce
Ne değişecek ki aziz için ? Şimdi birde dilruba azizden hamile kalır al başına belayı
Bss Çll
Bss Çll 5 aylar önce
@Aslihan Bildik adam öyle bir genislik var ki kanalizasyon kapağı gibi adem 😂 Ulan koskoca Antakya da kız mi yoktu gitti dilruba ya sardı kuzeninin sevgilisi
Aslihan Bildik
Aslihan Bildik 5 aylar önce
Adaem bebeyede sahip çıkar
Ozcan Koc
Ozcan Koc 5 aylar önce
Hakkaten yaa
Mehmet Doğan
Mehmet Doğan 5 aylar önce
Düğünden hemen önce efnan da konuştuklarını duydu ya zaten ondan sonrada olanlar oldu izlerseniz tekrardan görürsünüz
Ahmet Görmüş
Ahmet Görmüş 5 aylar önce
Olurmu olur valla 😂
Bir Düşünür
Bir Düşünür 5 aylar önce
Lütfen Efnan ı kaybetmeyelim. Onu özgün yapan bu hali değil mi? Zariflik okuma yazma VS öğrensin ama makyaj tarz VS özünü kaybetmesin
Krypton.e
Krypton.e 5 aylar önce
Dilruba azizden hamile kalırsa dahada izlemem bu dizi hiç bıkmadınız bu senaryolardan evlendiğin adamla birlikte olmamak evliyken o sevdiğin adama sadık kalmak bıktık bu şaçmalıklardan elin adamı gözünün yaşına bakmıyor valla .
Gülhayat Baran
Gülhayat Baran 5 aylar önce
Birlikte olmadılar Sanırım ya
Alexandera
Alexandera 5 aylar önce
Efnan Azizler Alnından öpmenin elinden tutmanin ne demek oldugunu bilmez..
Yagmur Celik
Yagmur Celik 5 aylar önce
Efnan değişmesin değişirse ne anlamı ve özelliği kalır bence bu haliyle herkese yeter artık süslü kız değil doğal kızlar kazansın azizin efnan i kıskanacağı bölümler görmek istiyorum efnan değişmesin
Рая Довлатова
Рая Довлатова 4 aylar önce
Merhaba,diziyi baştan izlemiyorumdan efnan aslında kim
Gigi 14
Gigi 14 4 aylar önce
Bu doğallık değil paspallik...
Meral Çeken
Meral Çeken 5 aylar önce
Doğal bir yüz görmeye ne hasret kalmişiz meğer yaa 🥰🥰başarılar güzel yüzlü kadın 👩
Şerife D.
Şerife D. 5 aylar önce
Hadi bakalım Aziz Bey Efnan'ın sıfatını iliklerine kadar hissetme zamanı ...
💥Miraç_Bs❤️
💥Miraç_Bs❤️ 5 aylar önce
*Üniversite 3'üncü öğrencisiyim. TRshow den gelir kazanmak istiyorum. aileme yük olmamak için bu kadar insan içinden 13-14 kişi bile a-bo-ne olsa cesaret vermek için yeter,şimdiden sağolun..* 🌻🔥66
Pul Biber...
Pul Biber... 5 aylar önce
Veren dururken sevene sıra gelmez diye boşuna dememişler..😁 Ahh veren Dilruba ve ahh seven efnanım..
havabukucu
havabukucu 5 aylar önce
Dogru oyle sira hic gelmese daha iyi
Z Adfr
Z Adfr 5 aylar önce
"Sen bunları kafanda kurmuşsun" Hiç mi değişmez bu replik aksnkfnskdj
Edaa K
Edaa K 5 aylar önce
Evet yaa😂😂 bende cok duydum .. biri bunu size söylüyorsa kesin aldatıyordur..
🌝Handemiyy'im-Özgü'm🌝
🌝Handemiyy'im-Özgü'm🌝 5 aylar önce
İşte tamda bunu bekliyorduk Aziz'in tüm gerçekleri öğrenmesini ve oldu.
Kelebek 23
Kelebek 23 5 aylar önce
@viktör çünkü 7. Bölüm bu cuma oynayacak ondandır 😂
🌝Handemiyy'im-Özgü'm🌝
🌝Handemiyy'im-Özgü'm🌝 5 aylar önce
@viktör 9 bölüm mü?🙄
viktör
viktör 5 aylar önce
Yutupta 9 bölüm niye yok
Barış
Barış 5 aylar önce
Aziz umarım bundan sonra Efnan'ın kıymetini anlar.
Fatma Arslan
Fatma Arslan 5 aylar önce
Azizle efnan o kadar çok diziye yakismislarki o kadar 🌼tarihlere geçecek Bir dizi mükemmel harika her bölümünü tekrar tekrar izliyorum herkesin emeğine yüreğine sağlık 👏
Büşra Şanlı
Büşra Şanlı 5 aylar önce
Klasik türk erkeğii kadının süslüsüne bakımlısınaa aşık olurr.. Ama pierre de efnana aşık oluyoo
Büşra Şanlı
Büşra Şanlı 5 aylar önce
@gul su aşıkk oluyo amaa..
gul su
gul su 5 aylar önce
Pierre Efnanı sadece kullanıyor
Zeliha Yarımbas
Zeliha Yarımbas 5 aylar önce
Efnan azize artık yüz vermezzz yürü be efnannn ❤😍
Oya Angın
Oya Angın 5 aylar önce
Efnan bütün sevgileri hakediyor
Dijin Ova
Dijin Ova 5 aylar önce
Ne umduk ne bulduk yaa üzüldüm 🥺
Onat ütnü
Onat ütnü 5 aylar önce
Murat yıldırım muhtesem oynuyor...bu kadar hissetmek hissettirmek..büyük aktör..
gul su
gul su 5 aylar önce
Efnan o kadar haklı ki !!!!
Hatice Öztürk
Hatice Öztürk 5 aylar önce
Gönlü kırılmak çok zor hele sevdiğinden bunları görebilmek çok acı veriyor sen çırpındıkça o görmüyor kanatların kırılıyor
D. A
D. A 5 aylar önce
Son sahne muhtesem unutulmaz bi sahneydi.. 👏👏👏
Erol Karakaya
Erol Karakaya 5 aylar önce
Simay Barlas diziyi götürüyor
Sunall
Sunall 5 aylar önce
Efnan da yerini bilmiyor. Adam onu kurtarmak için iki kez hayatından oluyordu. Sevdiği kadını geride bırakıp çöle düştü babası öldü mirasından vazgeçti…
tokyzai
tokyzai 5 aylar önce
bu bolum cok sinir oldugum sahneler vardi ama efnan beni mutlu ediyor onu izlemeyi seviyorum kimseyle olmasin kendi basina guclu olsun daha iyi
Ceren Arslan
Ceren Arslan 5 aylar önce
Abi eski zaman da bile erkeklerin repliği hep aynı sen kafanda kurmuşsun 😂😂
Ayten Ceylan
Ayten Ceylan 5 aylar önce
Efnanin doğal hali bile çok güzel maşallah
Ayca Sule Sungar
Ayca Sule Sungar 5 aylar önce
Efnan Aziz den daha delikanli daha dürüst daha cesur dizinin adi Efnan olsun Hatay i da o kurtarsın
nevermind wskkspw
nevermind wskkspw 5 aylar önce
Uff keşkee
Dolunay
Dolunay 5 aylar önce
İlk defa bir diziyi bukadar beğenerek izliyorum aşk var yeri gelince üzülüyorsun yeri gelince gülüyorsun sonuna kadar izlerim
smyb1121
smyb1121 5 aylar önce
Aziz sevdi efnan zaten merak etme hemde onun doğal guzel hallerde sevdi. sadece direnıyor, inanmak istemıyor. onun saçı başı bahane ediyor boyle bi kız sevmem evlenmem diye ama aziz çoktaaaan düştü. şimdi Efnan gitikten sonra herşeyden, her duyugudan emin olacak Aziz
ha ay
ha ay 5 aylar önce
Ya efnan sen nasıl bir şeysin diziyi senin olduğun yerlerde öyle beğenerek izliyorum ki kimse senin gibi oynayamıyor
Naya Albatur
Naya Albatur 5 aylar önce
Dilruba yan karakter olarak kalsın çünkü kesinlikle Efnan için izleniyor ve çok daha güçlü
Emine
Emine 5 aylar önce
Evet evet Aziz Bey aynen öyle... bizde tıpkı Efnan gibi tüm seyirciler olarak kafamızda kurduk😂hey Allah'ım ya😂😂
Leyla Ipek
Leyla Ipek 5 aylar önce
Artik sarmiyor cidden efnan kafakteri umarim seni hakeden biri ile olursin azizde gram akil yok cunku
Serhat Doğarmacı
Serhat Doğarmacı 5 aylar önce
Murat Yıldırım Efsane Ötesi Bir Oyunculuk Bana Katılanlar 👍 Rolü Yaşıyor 👏
H.TÜRKER
H.TÜRKER 5 aylar önce
Kardeş, sen tüm dizilerin tüm oyuncuları için aynı ifadeyi yazmışsın. Neyin peşindesin?
Nuran Ekici
Nuran Ekici 5 aylar önce
Yıllar sonra ilk defa keyifle heycanla muhteşem bir dönem dizisi izliyorum. Her şeyiyle çok özel süper bir dönem dizisi!!!! 🐞🐞🐞❤️
meryem yagmur
meryem yagmur 5 aylar önce
Aziz Efnan i hak etmiyor.
Şibaa
Şibaa 4 aylar önce
Aradığım yorum :)
oz kv
oz kv 5 aylar önce
Aziz Dilruba ile birlikde olmadi mi? Eee o kizinda gunahina girdi simdi Efnanin
GÖRÜNMEZ KİRAZ
GÖRÜNMEZ KİRAZ 5 aylar önce
Kendi kendine konuşması çok iyiydi ya 😂😂
İsmail İsmailov
İsmail İsmailov 5 aylar önce
Şu Efnan karakteri ne kadar ince çizilmiş.ilk defa bir dizide kadin karekteri ile çok qürur duydum.hadi be "dönmez qürurum Efnan"
Yagmur Celik
Yagmur Celik 5 aylar önce
Efnan süslü olursa ne özelliği kalır o kadınlardan efnan i efnan yapan bence doğallığı ve hürlüğü böyle kalsın ve aziz kıskansın
Artemis
Artemis 5 aylar önce
aziz dilerim bir gün efnan da sana kafanda kuruyorsun der .zerre hak etmiyorsun sen efnanı
Esra Talay
Esra Talay 5 aylar önce
Efnan dilruba dan daha iyi guzel temiz dürüst namuslu ama haketmiyorsun be yazık olmasa bari kıza
leydi
leydi 5 aylar önce
seyirci sadece efnan'ı istiyor lütfen canım benim ya az bizi anlayın. bakın anladınız dimi lütfen bana bir kucak dolusu efnan verin sarılıcam
leydi
leydi 5 aylar önce
@Filiz Ekin ya ablacım suratına bakmama kısmını anlayamadım neden adamdan saymayalımm? onun dışında haklısın unutmak zor bir şey ama seyirci olarak da gönlümüz bazı ikililerden yana olabiliyor. ayrıca hepsi çok iyi oyuncularrr rollerine göre yorum yapıyoruuz🥺
Filiz Ekin
Filiz Ekin 5 aylar önce
Efnan gibi bi kız dışarda görsenz suratına bakmazsınjz adamdan saymazsınız. Azizle olsun bide diyorsunuz bide bu kadar kolay mı çocukluk aşkını unutmak birde damla gibi bi muhteşem oyuncuyu böyle bi karaktere ezdirtmek
Şeyma 35
Şeyma 35 5 aylar önce
Bu saatten sonra ikisi olmaz bence bu kadar kırıp dökmeye masumluğu kalmadı ki aziz kimseyi haketmiyor geçen kızın elini tutucaktı az kalsın dilrubaya yapma dilrubamlar bence iki kadını da mutlu ve birlik edin aziz de ne hali varsa görsün
Zilan Aslan
Zilan Aslan 5 aylar önce
Hele efnanin emmiyle konuşması beni bitirdi ya yemin ederim harikasın efnan 🤣🤣🤣🤣❤❤❤👏👏👏👏
FATMA ÇORUH
FATMA ÇORUH 5 aylar önce
Simay Barlas sen ne yüce bir oyunculuk sergiliyorsun
meryem yagmur
meryem yagmur 5 aylar önce
Aziz gibi birine Efnan gibi bi kız fazla o ancak Dilbura gibi biri ile yakışır ikiside aynı
Zaxhra 313
Zaxhra 313 5 aylar önce
Azizle Efnanı ayırmayın ya reytingler düşer vAllahi kıymayın
Mesleğini Kendin Seç (Köprü Altı)
16:24
Mami Emen
görünümler 409 B
İyilik 5. Bölüm 2. Fragmanı
0:55
İyilik
görünümler 766 B
The Olympics NEEDS This Sport!!
0:52
How Ridiculous
görünümler 7 Mn
Min Awel Dekika
4:33
Elissa - Topic
görünümler 2,8 Mn
İyilik 5. Bölüm Fragmanı
0:54
İyilik
görünümler 1,5 Mn
Kaderimin Oyunu 23. Bölüm 2. Fragman
0:34
Kaderimin Oyunu
görünümler 1,2 Mn
Avengers End Game Filminden Silinen Korkutucu Sahne
0:23
GERÇEKTEN RAHATLATAN TİKTOKLAR
9:50
Mert Gültaş
görünümler 91 B
Gönül Dağı | 65. Bölüm 2. Fragmanı
1:00
Gönül Dağı
görünümler 1,3 Mn
Yasak Elma 144. Bölüm Fragmanı
0:49
Dizzy Dizi
görünümler 210 B