Gençliğim Eyvah 3. Bölüm 2. Fragmanı

  görünümler 339,150

Gençliğim Eyvah

18 gün önce

Aynı semtin iki düşman kebapçısı Urfalı Bozoğlu ve Adanalı Asmalı Ailelerinin etrafında dönen aşk, sır ve entrika dolu hikayesiyle ekranlara damga vurmaya hazırlanan dizide Cengiz Bozkurt, Levent Ülgen, Günay Karacaoğlu, Ulviye Karaca, Elif Doğan, Ekin Mert Daymaz, Burak Tozkoparan, Erdem Kaynarca, Bahar Süer, Kemal Uçar, İpek Çiçek, Ecem Atalay ve Beyti Engin gibi başarılı isimler rol alıyor.
Gençliğim Eyvah kanalına abone olmak için;
bit.ly/3erAhuQ
atv Resmi TRshow Kanalına Abone Olmak İçin; goo.gl/dmrDLN

YORUMLAR
Ece Jona Gashi
Ece Jona Gashi 9 gün önce
Arif: ATTLARIM VALLAHI! Hacer: ATLA LAN!
Melek Ocak
Melek Ocak 11 gün önce
Zolaz
English Teacher
English Teacher 12 gün önce
Yaa artık ben Azra ile Ahmet àşk dolu sahnelerini izlemek istiyorum🤩
Ahmet Erol
Ahmet Erol 14 gün önce
Levent Ülgeni çatıda görünce gözlerim bi an tespih aradı...
Sümeyra Yaşar
Sümeyra Yaşar 14 gün önce
Hharbi bu dizi cok güzel☺😀😁
Berke Han Afşar
Berke Han Afşar 14 gün önce
Kuzey Yıldız’ından daha iyi lan
fatma gul
fatma gul 14 gün önce
Yaaaa bayiliyorum bu diziye çok gülüyorum süpersiniz 😍😄
علي العراقي
علي العراقي 14 gün önce
Size hangisi ?? Bay yanlış..diyorsan👍beğen Gençliğim eyvah .....diyorsan 💬yorum yap
Yahya Kemal
Yahya Kemal 14 gün önce
Zekerriya karakterini canlandıran levent ulgeni üçkağıtçı rolünde görmek istiyorum saf rolü üzerinde hiç durmamış
Guner Saroglu
Guner Saroglu 14 gün önce
Hacer:atla lan
Iremsu Ersin
Iremsu Ersin 14 gün önce
Aynn
immi aliyeva
immi aliyeva 14 gün önce
boyle dizilere hasret kaldik .anca zengin oglan fakir kiz biktik ama yaa .hicc bitmesin.
so'nayumudlu_
so'nayumudlu_ 14 gün önce
Televizyondan bakamiyorum ama takib ediyorum burdan . Guzel dizi 💙
Erkan Kocaman
Erkan Kocaman 14 gün önce
Hangi 103 geri Zekeriya dislike attı!!??
Ayten Ulukan
Ayten Ulukan 15 gün önce
Çok gülüyorum süper kadro şu günlerde ihtiyacımız vardı gülmeye ALLAHIM RAZI OLSUN YAZANLARIN ELLERINE SAĞLIK HEPINIZ SUPERSİNIZ GÜLDÜM KADARDA DERSLER ALCAM BİR DİZİ İNŞALLAH TADINDA SÜRER SAĞLIKLA KALIN SAYGILAR
hümeyra güney
hümeyra güney 15 gün önce
Atla lann HAHAHAHA
Sultan Cinkilinc Ve Atadan
Sultan Cinkilinc Ve Atadan 15 gün önce
İnşallah bu dizi arka sokaklar gibi gider biraz abartmış olabilirim 💶👍👍😅 En Az 100 Bölüm...👍🤗
H E P A Ş K
H E P A Ş K 15 gün önce
"Akşama eve geliceksin sen!" zola Ahmetten dayak yemeden kurtulamazsın artık
Sahinur Ünal
Sahinur Ünal 15 gün önce
Insallah uzun soluklu olur🙏
șeyma Aslan
șeyma Aslan 15 gün önce
Yaaaaa şu diziye 1 aboneyi layık görmüyosunuz ya size başka diyecegim yok keşke hergün olsa 💙💚💜💛💝💞
Berra Nur TÜRKOĞLU
Berra Nur TÜRKOĞLU 15 gün önce
Adam gibi dizi çıkardınız karşımıza helal olsun
İlknur Çelebi
İlknur Çelebi 15 gün önce
00:05 atla len çok güldüm yaa
kalbim senin
kalbim senin 15 gün önce
0:45 yanımda biri konuştu sandım 😳🤣
Nazifa Sarwary
Nazifa Sarwary 15 gün önce
Komik Eğelenceli Ve Montajlı😃
Yaşar Toraman
Yaşar Toraman 15 gün önce
Işte gerçek dizi budur eski dizilerin tadını aldım akasya durağı cennet mahallesi gibi istenen diziler gibi şevkat yarımlardan bu yana izlediğim muhteşem bir dizi
Salih Ceylan
Salih Ceylan 15 gün önce
Pazartesi'yi gözle bekliyorum.
Anar Qasimov
Anar Qasimov 15 gün önce
Veysi Suzan sahneleri coxalsin
LİS *
LİS * 15 gün önce
Ahmet Azra sahneleri çoğalsın lütfen ya
GgamZze Bbatur_o
GgamZze Bbatur_o 15 gün önce
♥️😻♥️😻♥️😻♥️😻♥️
gulum gulum
gulum gulum 15 gün önce
heftenin necenci gunu olur ?
Anar Qasimov
Anar Qasimov 15 gün önce
1gun
məhənmməd Serifov
məhənmməd Serifov 15 gün önce
Yaa çok komik bir film 😂😂👍🏻👍🏻❤
Elcan Nezerli
Elcan Nezerli 15 gün önce
Harika
ali erdal
ali erdal 15 gün önce
Ya tam içimizi ısıtacak bir dizi diyorum işi entrika'ya bağlıyorsunuz Osmanlı harem dizilerine döndürüyorsunuz yapmayın şu entrika olayını biter inşallah çabucak.
Seymen TETİK
Seymen TETİK 15 gün önce
Bu dizi devam etmezse başka dizi izlemem zaten tek bu diziyi izliyorum
Dezwind
Dezwind 15 gün önce
Sinan kaya memleket kartal kaya geldim buraya kaya kaya :d
Yüce Honos
Yüce Honos 15 gün önce
Akasya duraginda cok komiksin sinan kaya bitirip bitirip tekrar basliyorum 26 yasindayim 😀
Gamze Ak
Gamze Ak 16 gün önce
Sabırsızlıkla bekliyorum 🤩😍😍
Betül Taylan
Betül Taylan 16 gün önce
Dizi Muhteşem Ya.Gerçek Aşk= Zola❤Azra💕Çavi❤Ayşe💕
Elif Ünver
Elif Ünver 14 gün önce
Lan salak caviyle ayse kardes lan 😂😂😂
Eylül Atsak
Eylül Atsak 16 gün önce
ya gerçekten çok güzel bir dizi izlerken kahkaha atıyorum inş erken final yapmaz
Irmak Efe
Irmak Efe 16 gün önce
Nuriyeye bayılıyorum yaa😂😂
ışıl çakır
ışıl çakır 16 gün önce
🌷🌷🌷🌹🌹🌹🌹
ışıl çakır
ışıl çakır 16 gün önce
😍😍😍👏👏👏
ışıl çakır
ışıl çakır 16 gün önce
❤❤❤
Pubg kralı efsaneler
Pubg kralı efsaneler 16 gün önce
azra❤ahmet
Memati Çınar
Memati Çınar 16 gün önce
Ahmet ve zolayı tanımasaydınız dizi için hangisini başrol yapardınız 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
Anar Qasimov
Anar Qasimov 15 gün önce
Zola
Zəhra Həsənova
Zəhra Həsənova 16 gün önce
Ahmet Zola'ya sarı derken Çolak'ın Yavuz'a sarı demesi aklıma geldi 😂 'SÖZ' severler like 👍
Ayşegül Gündoğdu
Ayşegül Gündoğdu 15 gün önce
Sarı komutan😎
Zeynep Özge
Zeynep Özge 16 gün önce
Adim gibi eminim bay yanliş tutucak ama bu dizi final yapicak ilerleyen zamanlar da 😟😞
Erkan Kocaman
Erkan Kocaman 14 gün önce
@Anar Qasimov Cuma günleri değil Foxta Atvde bile dizi başlasa tutmaz çok ağır top diziler var aksiyonlu bir dizi bir ihtimal diyecemde bütün aksiyonlar cumaya toplanmış sanki!!!
Anar Qasimov
Anar Qasimov 15 gün önce
Aksin dusunyorum retinglere bax
Zeynep Özge
Zeynep Özge 15 gün önce
@Erkan Kocaman valla reytingin kötü olmasina sevindim böyle boş bir dizi ekranda kalmasin yeter
Erkan Kocaman
Erkan Kocaman 16 gün önce
Daha ilk bölümü reyting fiyasko sıralamaya aldanma dizi yoktu yoksa o reytingle ilk 10a giremezdi bende iddia ediyorum ağustos böceği hikayesine dönecek tabi Fox reytinglere tahammül edebilirse!!
Berk Duran
Berk Duran 16 gün önce
Zohla ve Chavi'nin Türk olduğu gerçeği ilginç İtalyada Türkçe Türkiyede İtalyanca konuşuyorlar. Okuyorlarsa nasıl öğrendiniz İtalyanca'yı
Ceylin VK
Ceylin VK 16 gün önce
Nobody: Zekeriya: Şimdi ne yapıcaz Arif?
Ceylin VK
Ceylin VK 16 gün önce
Ahmet sinirimi bozuyo yawe
Meryem Özdemir
Meryem Özdemir 16 gün önce
💘Ahmet💘Azra💘
süfyan deniz
süfyan deniz 16 gün önce
Harika olmuş❤💞
İrem Bilgili
İrem Bilgili 16 gün önce
Zola Azra çok tatlı ya
İrem Bilgili
İrem Bilgili 16 gün önce
Sevdiği adamsan niye gidip elin kızının evine gidiyorsun.Yok kafam bozuk,yok içtim😄
can karaca
can karaca 16 gün önce
Televizyonu son zamanlarda açmamı sağlayan tek dizi. Ekip güzel oyuncular kaliteli inşallah senaryo iyi kurgulanmıştır keyifle izlenen güldüren bir aile dizisi. Tebrikler
Yağmur Öykü
Yağmur Öykü 16 gün önce
Çok güzel bi bolum fragman izle izle bitiremedim 😁😁♥️♥️♥️♥️ güzel oyuncularn hepsi bir arada 😍😍😍👌👌👏👏 keyfle izliyoruz vallahi💐💐💐
Twitch Bebesi
Twitch Bebesi 16 gün önce
Sinannn
Yasemin Bulut
Yasemin Bulut 16 gün önce
Bu aralar komediye çok ihtiyacımız vardı...Bu dizi nokta atışı olmuş
Yasemin Bulut
Yasemin Bulut 16 gün önce
Çok çok iyi dizi lütfen hemen final gibi şeyler yapmayın unuzun sürsün
mehmet z erden
mehmet z erden 16 gün önce
Sahneler biraz daha oturaklı olmalı bence. Bazı sahneler çok abartı oyunculukları barındırıyor
fatma şahin
fatma şahin 16 gün önce
Çoook güzel ben çok severek izledim
yanık ailesi
yanık ailesi 16 gün önce
azra kalp zola diyenler like
Ahmak Prof
Ahmak Prof 16 gün önce
yaşama sevinci geldi pazartesi gelsin diye bekliyorum bu dizi sayesinde
Fatıma Büyükyılmaz
Fatıma Büyükyılmaz 16 gün önce
Bayıldım diziye aşırı komik ve Zola ile Azra inş olur 🙂 yönetmen yanıltma biziii
Dilara İrmak Kahya
Dilara İrmak Kahya 16 gün önce
Akasya durağı Sinan
Gentiana Mehmetaj
Gentiana Mehmetaj 16 gün önce
AZRA&AHMET
جوج الشمري
جوج الشمري 16 gün önce
😭😭😭😭😭🔥🔥🔥🔥🔥
Eylüll X
Eylüll X 16 gün önce
Bu dizi çok güzel uzun sürmeli.👍
min ksoo
min ksoo 16 gün önce
İnanılmaz güzel inşallah tutar dizi!! Zola bebeğim🥺❤️
YNZ GAMING
YNZ GAMING 16 gün önce
Çok güzel bir dizi
Mercan
Mercan 16 gün önce
Bu dizi şuan oynuyor mu yoksa eski dizilerden mi
Kolay Bilgi
Kolay Bilgi 16 gün önce
Mercan suan oynuyor eski degil
Elif Aydin
Elif Aydin 16 gün önce
En sevdiğiniz karakter kim ????
Kolay Bilgi
Kolay Bilgi 16 gün önce
Elif Aydin zola
Aysa tatlıöz
Aysa tatlıöz 16 gün önce
Zola & Azra ❤️🙏Bi kere Zola çok yakışıklı çok becerikli bide çok seviyor Azrayi Ahmet gibi kaba birisi hak etmiyor
Seyit ömer Öcal
Seyit ömer Öcal 16 gün önce
Zola Azra olmalı bence
ᴀʜᴍᴇᴅ• &ᴢᴀʏɴᴀʙ
ᴀʜᴍᴇᴅ• &ᴢᴀʏɴᴀʙ 16 gün önce
Umarım devam edersiniz çünkü en iyi Türk komedi dizisi güzeldir, sizi Irak'tan takip ediyorum❤️❤️❤️🔥.
settar eriş
settar eriş 16 gün önce
çok boktan
Kdkdkkd Kdkdkkd
Kdkdkkd Kdkdkkd 16 gün önce
Ahmetin aldatması yanlış tabi ama zolada evinde kaldığı adamın sevdiği kıza aşık oluyo senarist zola❤️azra yapma nolur ya
Kolay Bilgi
Kolay Bilgi 16 gün önce
Banu Özaydın bence azra ile zola daha mantikli ahmetin yaptığı daha kötü bise
Gülşhen Usmanova
Gülşhen Usmanova 16 gün önce
😍😍😍😍😍
Gülşhen Usmanova
Gülşhen Usmanova 16 gün önce
Ahmeti hic sevmedimm, Sarı daha iyi
Kolay Bilgi
Kolay Bilgi 16 gün önce
Gülşhen Usmanova yani ama zola de ya sanki hic izlememis sadece adini duymus gibi oluyo ya
Gülşhen Usmanova
Gülşhen Usmanova 16 gün önce
Cok guzell
Gençliğim Eyvah 1. Bölüm
2:21:56
Gençliğim Eyvah
görünümler 1,2 Mn
Gençliğim Eyvah 3. Bölüm
2:07:18
Gençliğim Eyvah
görünümler 970 B
Aşk Yeniden 1. Bölüm
1:41:29
Aşk Yeniden
görünümler 622 B
Tehlikeli Karım 1. Bölüm
2:08:03
Tehlikeli Karım
görünümler 1,6 Mn
Mr. Wrong (Bay Yanlis) Episode 3
2:08:12
Mr. Wrong - Bay Yanlis
görünümler 1 Mn
Bay Yanlış 1. Bölüm
2:00:02
Bay Yanlış
görünümler 6 Mn
Bay Yanlış 2. Bölüm
1:53:19
Bay Yanlış
görünümler 4,4 Mn
Çatı Katı Aşk  -  1.Bölüm | Full Hd
2:15:42
Çatı Katı Aşk
görünümler 205 B
Gençliğim Eyvah 5. Bölüm
2:25:06
Gençliğim Eyvah
görünümler 13 B